A ja mam trochę lepszą opinię. Gra ma całkiem fajny rozmach, początek jest fajny, choć krótki. Tak, widać tu trochę brak doświadczenia (np. cięcie i przejście do wydarzeń, które rozgrywają się jakiś czas później - rozumiem, co chcą osiągnąć, ale czułem, że coś poszło nie tak). Gra jest ładna, i potrafi być widowiskowa. Ciekawe, bo mam momentami skojarzenia z... Gearsami
. Balanced Mode jest nieźle wyważony, jakość obrazu przeważnie daje radę. Resolution jest lepsze, ale przeskok w płynności był odczuwalny (może jednak przy dłuższej grze byłoby ok, ale chyba nie oferuje nic ponad rozdzielczość). Performance jest płynniejsze, ale obraz staje się już mydłem.
Na razie (nie przeszedłem całego dema jeszcze) nie potrafię dobrze się wczuć w system walki. Z małą liczbą przeciwników, a najlepiej 1 na 1 jest spoko. Przy większych grupkach jest już gorzej, można dostać w plecy. Uniki wydają się zbyt słabe (mała odległość). Najgorszy jest jednak lag. Wydaje mi się, że wszystkie ciosy są wyprowadzane z opóźnieniem, choć najgorzej jest z pierwszym. Wydaje mi się, że to wina animacji - developer chciał, aby postać dobywała broni w miarę realistycznie, przez co cała animacja musi się najpierw odegrać. W związku z tym pierwszy cios jest wyraźnie opóźniony, następne już chyba mniej. Ja bym przyspieszył tę animację znacząco, w tym wypadku responsywność jest ważniejsza.
Jak już pisałem, szanuję developera za odwagę w kwestii designu głównej bohaterki (i innych postaci) jak i konsekwencji w aspektach technicznych (fizyka na piersiach i pośladkach). Wciąż nie jestem w pełni przekonany, do tego muzyka mnie trochę dobija (K-pop z wokalem). Z drugiej strony dużo takich gier nie ma (kiedy DMC6?!), więc liczę, że recenzje będą pozytywne, to może gdzieś pod koniec roku wpadnie.