ok, ale nie przesadzajcie ze GC jest słaby z winy pojemności płyty DVD (1,4GB)
i co ma koszt wyprodukowania płyty miniDVD do jakości gier????
przeciez są gry na GC na dwoch DVD i maja wtedy prawie 3GB (a mozna zrobic na 3 DVD i bedzie tyle pojemnosci co na zwykłej płycie)
czy wy uwazacie ze jesli koszty produkcji nośnika sie zmniejszą, to automatycznie grafika w grach sie poprawi????
tak jak wczesniej napisalem, gry na xbox tez maja ponizej 1,4GB (jedna DVD w GC) i ok 2,8GB (dwie DVD w GC) i to przeciez nie oznacza ze są gorzej wykonane od tych po 4,5GB...
rozumiem cos takiego w przypadku N64, gdzie najwiekszy kart miał 64MB a CD w PSX 640MB - wtedy wielkosc wpływała na jakość (zwłaszcza słabe textury) bo była to roznica 10x mniejsza. W przypadku GC pojemnosc płytki 1,4GB to mało? Nie uwazam ze Zelda WW ma słabą grafike a jest przeciez na 1 mini-DVD (zreszta gdyby tworcy czuli sie ograniczeni to dodaliby przeciez drugą płytkę
)
np. taki SPLINTER CELL CHAOS THEORY wygląda identycznie na PS2 jak i na GC i nie dlatego ze GC ma mnieszej pojemnosci nośnik, ale dlatego ze tworcy olali sobie ulepszenie wersji na GC (przeciez GC mogby bezproblemowo wyświetlic SCCT o wiele ładniejsze niz na PS2)