Autor Wątek: Killzone 2  (Przeczytany 769702 razy)

0 użytkowników i 27 Gości przegląda ten wątek.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2720 dnia: Grudnia 10, 2008, 21:32:26 pm »
Lepiej dopisz coś o KZ2 bo będzie że spamujesz.

KZ2 jest bardzo fajne. :P

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2721 dnia: Grudnia 10, 2008, 22:25:31 pm »
preoder musi być!!!!!! I kilka dni urlopu...:)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2722 dnia: Grudnia 10, 2008, 23:54:08 pm »
E tam preorder ;], ja tam po prostu pojde do sklepu w dniu premiery i kupie :P

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2723 dnia: Grudnia 11, 2008, 01:42:11 am »
E tam preorder ;], ja tam po prostu pojde do sklepu w dniu premiery i kupie :P
  Jak rano wstaniesz to kupisz:)

pawel_k

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2724 dnia: Grudnia 11, 2008, 01:43:19 am »
E tam preorder ;], ja tam po prostu pojde do sklepu w dniu premiery i kupie :P
  Jak rano wstaniesz to kupisz:)
pewnie za 279zł ;)

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2725 dnia: Grudnia 11, 2008, 01:45:22 am »
E tam preorder ;], ja tam po prostu pojde do sklepu w dniu premiery i kupie :P
  Jak rano wstaniesz to kupisz:)
pewnie za 279zł ;)
     hehe co prawda to prawda :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2726 dnia: Grudnia 11, 2008, 07:43:29 am »
Killzone 2 Rated 18 by the BBFC

Cytuj
We just took a look around the BBFC website to see if there was any game classifications given recently and it turns out there has been, two of them.

One of which is Killzone 2.

The game has been given an 18 by the BBFC according to a listing which popped up on December 4th which was last Thursday.

The 1st game was not given a BBFC rating when it was released in 2004 for the PlayStation 2 and was given a 16 PEGI rating.

We can perfectly understand the 18 rating for Killzone 2, if our hands on impressisons of the beta are anything, the rating is understandable.

Only last month, we revealed that Resistance 2 was given an 18 due to it?s gory nature and while we dont think Killzone 2 will be as gory, we do think it will be a harsh reailty of war.

Game?s out in February 09.

http://gamzsonev3.wordpress.com/2008/12/11/killzone-2-rated-18-by-the-bbfc/


Coraz więcej stron potwierdza wcześniejszą premierę w Europie!!


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2727 dnia: Grudnia 11, 2008, 07:47:44 am »
Według GameInformer, K2 wyjdzie na X0 i PC ;)
http://s426.photobucket.com/albums/pp350/r2kcipher/

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2728 dnia: Grudnia 11, 2008, 09:36:30 am »
do co was rośmieszyło ten news:)

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2729 dnia: Grudnia 12, 2008, 13:54:33 pm »
Eurogamer Portugal - Exclusive: Killzone 2 - Gameplay video
http://www.eurogamer.pt/tv_video.php?playlist_id=18884

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2730 dnia: Grudnia 12, 2008, 21:44:27 pm »
Skany




aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2731 dnia: Grudnia 13, 2008, 15:30:53 pm »
Eurogamer Portugal - Exclusive: Killzone 2 - Gameplay video
http://www.eurogamer.pt/tv_video.php?playlist_id=18884
Fajny, fajny.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2732 dnia: Grudnia 13, 2008, 15:35:16 pm »

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2733 dnia: Grudnia 13, 2008, 20:02:06 pm »
Moze bylo, nie wiem
http://ps3.2play.ch/videos/238/505_Killzone_2_2PLAY_Video_Preview.html

Warto obejrzec te 17 minut gameplayu :)
Rozdzielczosc tez nie jest najgorsza

9:26 - Fajnie dostal nasz kompan w plery (Gaza czy jak mu tam)
10:22 - Na jego ubraniu widac efekty takiego strzalu
16:22 - Nie wiem czy to juz czasem nie podchodzi pod spoiler, wiec osoby ktore nie chca sobie psuc fabuly powinny w 16 minucie zakonczyc ogladanie filmiku :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 13, 2008, 20:28:56 pm wysłana przez Lem »

Milford_Cubicle

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2007
  • Wiadomości: 856
  • Reputacja: 2
  • IT could swallow all of us before IT even CHEWED!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2734 dnia: Grudnia 13, 2008, 23:07:35 pm »
pomijając grafike itp. rzeczy o które tutaj wojny są... ta gra wydaje się być cholernie wolna
niby dużo się dzieje, wojna, wszystko ekstra, ale jakoś tak mało emocjonująco
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow
I'm happy to pull my veins out and braid a rope
I don't need hope to know that you'd die slow

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2735 dnia: Grudnia 13, 2008, 23:49:16 pm »
Cytuj
ta gra wydaje się być cholernie wolna
ta gra ma być jak najbardziej realistyczna i dlatego tak jest

KZ1 też był grą wolną i chyba dlatego dostawał takie niskie oceny, a mi np się cholernie to podobało (imo jedna z najlepszych gier na Ps2).

Tango

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2736 dnia: Grudnia 14, 2008, 02:12:44 am »
No ta gra juz jest tak zrobiona, dla mnie to plus, jak bede chcial szybkiej to siegne po call of duty 6  :cool:

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2737 dnia: Grudnia 14, 2008, 09:07:11 am »
pomijając grafike itp. rzeczy o które tutaj wojny są... ta gra wydaje się być cholernie wolna
niby dużo się dzieje, wojna, wszystko ekstra, ale jakoś tak mało emocjonująco
widze uzywasz emu wiec jaki problem ja przyspieszyc na piecu :lol:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2738 dnia: Grudnia 14, 2008, 10:56:26 am »
To może przeciwnicy w pełnym osprzęcie mają robić fikołki w powietrzu jak w UT (czy tam Quake'u) ?  :lol:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2739 dnia: Grudnia 14, 2008, 11:23:07 am »
To może przeciwnicy w pełnym osprzęcie mają robić fikołki w powietrzu jak w UT (czy tam Quake'u) ?  :lol:

Zaraz Maximmus ci wytlumaczy, na jekie rzeczy pozwala ludzkie cialo, najlepiej niech da jakis przyklad z zycia wziety np.  patologiczna rodzina :)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2740 dnia: Grudnia 14, 2008, 11:49:47 am »
Internetowe podjazdy pod rodzinę są dość słabe :/

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2741 dnia: Grudnia 14, 2008, 11:51:02 am »
Internetowe podjazdy pod rodzinę są dość słabe :/

Wydaje mi sie ze nie wiesz o czym mowie, bo kilkanascie stron wczesniej maximmus tkumaczyl dziwne zachowanie helgasta, dajac przyklad patolicznej rodziny :)

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2742 dnia: Grudnia 14, 2008, 11:55:16 am »
Internetowe podjazdy pod rodzinę są dość słabe :/

Wydaje mi sie ze nie wiesz o czym mowie, bo kilkanascie stron wczesniej maximmus tkumaczyl dziwne zachowanie helgasta, dajac przyklad patolicznej rodziny :)
Że co? Tego nie zauważyłem :shock: Poka linka 8)

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2743 dnia: Grudnia 14, 2008, 12:04:19 pm »
Chodzilo o ta scene:




A tak maximmus argumentowal:

No ładnie po raz kolejny atut zamianie się w wadę.. jeśli oglądałeś całą scenę to kolesia ostrzeliwali z jednej strony a gracz zaszedł go od tyłu - kuźwa w  realu też by kolesia zdezorientowało i ponadto by go sparaliżowało - i co byś napisał... że typ miał słabe AI napisane przez Boga?

powiem tak... ku.wa mać litości! hahahahahahaha

To ci jeszcze na oczy padło :P
Koleś najpierw obraca się w stronę gracza potem w "tych" którzy go ostrzeliwują... a w realu to ludzi paraliżuje tak że aż wstrzymują oddech.. w wyniku stresu paralizyje się cały układ nerwowy i nie mogą nacisnąć choćby spustu.. zanim pierdzilniesz następnym razem jakąś głupotę na temat AI poczytaj trochę na temat nerobologicznych mechanizmów zachodzących w ludzkim mózgu... jak masz dostęp polecam całą psychologie kliniczną

tylko ze wam naprawde padlo na oczy b on go nie zaszedl od frontu... bredzicie i panoadto nie znacie WOGOLE zycia juz nawet nei z teorii a praktyki... nie zlicze ile razy widzialem jednego kolesia okladajacego drugiego a ten sie wogole nie broni ze strachu... w bardziej patologicznych sytuacjach to chodzby wieloletnie katowane kobiety prze swoich facetow ktore w koncu zabijaja tego "bohatera" w trackie snu... rowniez ze strachu dzgaja ckilkadziesiat razy nozem - razde sie nie wypowiadac na tematy a ktrych nie macie absolutnie zadnego pojecia


nie.. i nie twierdz ze w KZ2 to nie jest blad tylko ze pojedyncza sytuacja o niczym nie swiadczy i nawet "idealnemu" AI jak ludzki zdarzaja sie bledy czy "przeciazenia systemu" - wrecz rozumiane doslownie.. wiec gdy stworzysz AI ktore jest nie omyle bedzie ono pozawione cech ludzkich :P

i przestanie pieperzyc o tym ze wy "tylko pytacie" i doszukiwaniu sie w kazdej produkcji NA SILE bledow bo to swiadczy o obiektywizmie tak jak moj przyjaciel hazardzista-alkoholik ktory twierdzi ze zycie jest do bani i gowno warte a mi brak obiktywizmu :P


to mi wyglada na takie pierd**.nie starych bab na pogode

: Grudzień 14, 2008, 12:03:46 pm
Srony ~172-174 tego tematu.

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2744 dnia: Grudnia 14, 2008, 12:07:34 pm »
O ja p... 8-) Wyobraźnia nie zna granic. Myślałem że walisz mu po czym innym. Dobra dzięki i sorry za offtop ;P

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2745 dnia: Grudnia 14, 2008, 12:38:24 pm »
@Jurass

Nie nie widzialem i nie interesuje mnie nic poza tym, ze ten helgast patrzy raz na sciane raz na gracza z nozem. I prosze nie wyjezdzaj mi tu z tekstem, ze ten helgast poczul sie "zagubiony" nie wiedzial co robic itp. jest to poprostu przyklad slabego AI, licze ze GG to poprawi.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2746 dnia: Grudnia 14, 2008, 12:58:35 pm »
Ciężko jednak mówić o słabym AI omawiając jednego gif'a. Gubiące się AI znajdziemy w niemal każdej grze, nawet tych gdzie stoi na (podobno) wysokim poziomie. Gorzej jeśli coś takiego zdarza się częściej, wtedy jest to oznaka niedopracowania.

Proszę tylko nie róbcie zaraz z tego takiej dyskusji jak poprzednio.

mateo

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2747 dnia: Grudnia 14, 2008, 13:02:48 pm »
@Jurass

Nie nie widzialem i nie interesuje mnie nic poza tym, ze ten helgast patrzy raz na sciane raz na gracza z nozem. I prosze nie wyjezdzaj mi tu z tekstem, ze ten helgast poczul sie "zagubiony" nie wiedzial co robic itp. jest to poprostu przyklad slabego AI, licze ze GG to poprawi.
jak ty potrafisz marudzić.. kup sobie PS3 z Killzone 2 i zobaczymy, gdzie twoja szczena wyląduje. ;) ta gra graficznie miażdży doszczętnie!

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2748 dnia: Grudnia 14, 2008, 14:17:17 pm »
Ciężko jednak mówić o słabym AI omawiając jednego gif'a. Gubiące się AI znajdziemy w niemal każdej grze, nawet tych gdzie stoi na (podobno) wysokim poziomie. Gorzej jeśli coś takiego zdarza się częściej, wtedy jest to oznaka niedopracowania.

Proszę tylko nie róbcie zaraz z tego takiej dyskusji jak poprzednio.

Ale nikt nie pisze, ze takie "cukierki" sa tylko w KZ2. Chodzi mi najbardziej o to, ze nie moge patrzec, jak niektorzy idealizuja nowe dziecko GG. Ja patrze na gry z pewnym dystansem, nie oddaje sie im, jakiejs marce "fanatycznie". Wiec pietnuje, kazde tak glupie tlumaczenia, czemu nikt z posiadaczy PS3 nie przyzna/napisze:

"Damn it, faktycznie AI sie posypalo na tym gif'ie, mam nadzieje ze GG to poprawi."

a zamiast tego sa zalosne proby tlumaczenie maksymalnego realizmu tej akcji. Co jak co Zielarz, ale sa chwile, kiedy mowi sie dosc. Ja rozumie, ze kazda, nawet sluszna krytyka flagowych tytulow czy to na PS3 czy XO, bedzie nazywana przez fanow obu platform prowokacja. A moim zdaniem to nie zdrowe.


@mateo

Jak dobrze wszystko pojdzie to na swieta, albo zaraz po nich kupuje sobie Wii. PS3 poki co mnie nie interesuje.

disneysecurity

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 06-08-2008
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2749 dnia: Grudnia 14, 2008, 15:10:02 pm »
e noo, rzeczywiście jakby to przemyśleć to przypierzanie się do słabego ai w gifie jest jest nie na miejscu troche, to tylko parosekundowy kawałek gry, a błędy są w każdym programie

chcecie zobaczyć cieniutką inteligencje lub jej całkowity brak? wystarczy pograć troche online, tak na moje oko 70% ludzi grających ma takie akcje że skrypty napisane dla przeciwników mario64 mają dużo więcej wspólnego z inteligencją niż zachowania tychże osób

tłumaczenia maximusa wiadomo gdzie można wsadzić, jakby cały kz2 był zrobiony w różowej tonacji i po mapach biegały by różowe kucyki z zielonymi rycerzami na siodle maximus (czy jak mu tam) też zaczołby wszystko logicznie tłumaczyć że tak ma być, ot takie małe niegrozne zaślepienie, idealizowanie
moje montage:

1.  ( zaznacz wcześniej opcje HQ pod obrazem, lepsza jakość, czytelniejsze trzcionki, itd..)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2750 dnia: Grudnia 14, 2008, 15:31:13 pm »
Nie chodziło mi o zaprzestanie dyskusji na ten temat, ale żeby nie przerodziła się ona w coś takiego:

tłumaczenia maximusa wiadomo gdzie można wsadzić, jakby cały kz2 był zrobiony w różowej tonacji i po mapach biegały by różowe kucyki z zielonymi rycerzami na siodle maximus (czy jak mu tam) też zaczołby wszystko logicznie tłumaczyć że tak ma być, ot takie małe niegrozne zaślepienie, idealizowanie

LoNdEk - zgadzam się z Twoim ostatnim postem. Chodzi mi jednak o to, że na podstawie tej jednej akcji stwierdziłeś, iż AI w KZ2 jest słabe i Guerrilla musi nad tym popracować.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2751 dnia: Grudnia 14, 2008, 16:17:40 pm »
LoNdEk - zgadzam się z Twoim ostatnim postem. Chodzi mi jednak o to, że na podstawie tej jednej akcji stwierdziłeś, iż AI w KZ2 jest słabe i Guerrilla musi nad tym popracować.

Rozumie cie doskonale, ale zwroc uwage 4 lata pracy , napewno olbrzymi budzet tej wlasnie produkcji i wielkie ochy i achy w tym temacie btw. 187 stron o grze ktorej jeszcze nie ma ?! Ja sie nie czepiam AI w calej grze, jakie jest ocenia ci ktorzy zagraja w pelna wersjie w lutym, pisalem tylko o tym gif'ie ( ja go nie wrzucilem pierwszy do tego tematu) poprostu ktos chcial pokazac jak ladne jest KZ2, a mnie sie w oczy rzucilo wlasnie dziwaczne zachowanie helgasta i nie rozumie, jak ktos moze pisac, ze jest w 100% OK, gra jest perfekcyjna itp. bo jesli takich akcji bedzie wiecej, to mimo calego hype'u i wielu lat pracy GG, KZ2 nie odniesie sukcesu. Moim zdaniem trzeba pietnowac niedociagniecia. Juz np. skryptowane akcje mi nie przeszkadzaja, bo sa widowiskowe i o to chodzi! Ja nie uwazam KZ2 za gre slaba, wrecz przeciwnie, mam nadzieje, ze PS3 dostanie wreszcie swojego GeoWa, porzadnego system sellera.

Temat tego gif'a wraca bo jak mozesz sam sie przekonac, sam zreszta to juz czytales, sa luczie jak maximmus, ktorzy w dosc nieudolny sposob bronia takich wlasnie nie dociagniec.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2752 dnia: Grudnia 14, 2008, 16:27:29 pm »
Chodzilo o ta scene:




A tak maximmus argumentowal:

No ładnie po raz kolejny atut zamianie się w wadę.. jeśli oglądałeś całą scenę to kolesia ostrzeliwali z jednej strony a gracz zaszedł go od tyłu - kuźwa w  realu też by kolesia zdezorientowało i ponadto by go sparaliżowało - i co byś napisał... że typ miał słabe AI napisane przez Boga?

powiem tak... ku.wa mać litości! hahahahahahaha

To ci jeszcze na oczy padło :P
Koleś najpierw obraca się w stronę gracza potem w "tych" którzy go ostrzeliwują... a w realu to ludzi paraliżuje tak że aż wstrzymują oddech.. w wyniku stresu paralizyje się cały układ nerwowy i nie mogą nacisnąć choćby spustu.. zanim pierdzilniesz następnym razem jakąś głupotę na temat AI poczytaj trochę na temat nerobologicznych mechanizmów zachodzących w ludzkim mózgu... jak masz dostęp polecam całą psychologie kliniczną

tylko ze wam naprawde padlo na oczy b on go nie zaszedl od frontu... bredzicie i panoadto nie znacie WOGOLE zycia juz nawet nei z teorii a praktyki... nie zlicze ile razy widzialem jednego kolesia okladajacego drugiego a ten sie wogole nie broni ze strachu... w bardziej patologicznych sytuacjach to chodzby wieloletnie katowane kobiety prze swoich facetow ktore w koncu zabijaja tego "bohatera" w trackie snu... rowniez ze strachu dzgaja ckilkadziesiat razy nozem - razde sie nie wypowiadac na tematy a ktrych nie macie absolutnie zadnego pojecia


nie.. i nie twierdz ze w KZ2 to nie jest blad tylko ze pojedyncza sytuacja o niczym nie swiadczy i nawet "idealnemu" AI jak ludzki zdarzaja sie bledy czy "przeciazenia systemu" - wrecz rozumiane doslownie.. wiec gdy stworzysz AI ktore jest nie omyle bedzie ono pozawione cech ludzkich :P

i przestanie pieperzyc o tym ze wy "tylko pytacie" i doszukiwaniu sie w kazdej produkcji NA SILE bledow bo to swiadczy o obiektywizmie tak jak moj przyjaciel hazardzista-alkoholik ktory twierdzi ze zycie jest do bani i gowno warte a mi brak obiktywizmu :P


to mi wyglada na takie pierd**.nie starych bab na pogode

: Grudzień 14, 2008, 12:03:46 pm
Srony ~172-174 tego tematu.
Ale zauważcie że gdyby chodziło o np. GoW2 to by stwierdził że AI jest padaka a przy okazji tej marnej grafiki to już całkiem syf gra. Ale że to jest K2 to argumenty (choćby z kosmosu) się znajdą :D

Wiesz na czym polega psychologia ?  :mad: Na tym że człowiek związany z czymś uczuciowo nie potrafi spojrzeć na to obiektywnie, czego wynikiem jest naturalny odruch: obrona przed czymś obcym. Osobiście uważam GoW2 za grę życia z genialną grafiką, ale potrafię zauważyć że K2 na filmikach wygląda świetnie (bo jeszcze nie wyszło). Nie potrafisz zatrzymać się nad pozytywnymi strefami Gearsów bo to cię zaboli tylko szkasz takich drobnostek jak znikomy v-sync, wychwalając K2.
Czy jest na forum ktoś, kto wie że jest to podtrzymywanie "..." ? :)
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 16:36:04 pm wysłana przez szmajdzik »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2753 dnia: Grudnia 14, 2008, 17:07:27 pm »
O to mi właśnie chodziło - jeśli macie dyskutować o maximusie i o tym co napisał to lepiej skończcie to w tej chwili.

Rozumie cie doskonale, ale zwroc uwage 4 lata pracy , napewno olbrzymi budzet tej wlasnie produkcji i wielkie ochy i achy w tym temacie btw. 187 stron o grze ktorej jeszcze nie ma ?! Ja sie nie czepiam AI w calej grze, jakie jest ocenia ci ktorzy zagraja w pelna wersjie w lutym, pisalem tylko o tym gif'ie ( ja go nie wrzucilem pierwszy do tego tematu) poprostu ktos chcial pokazac jak ladne jest KZ2, a mnie sie w oczy rzucilo wlasnie dziwaczne zachowanie helgasta i nie rozumie, jak ktos moze pisac, ze jest w 100% OK, gra jest perfekcyjna itp. bo jesli takich akcji bedzie wiecej, to mimo calego hype'u i wielu lat pracy GG, KZ2 nie odniesie sukcesu. Moim zdaniem trzeba pietnowac niedociagniecia. Juz np. skryptowane akcje mi nie przeszkadzaja, bo sa widowiskowe i o to chodzi! Ja nie uwazam KZ2 za gre slaba, wrecz przeciwnie, mam nadzieje, ze PS3 dostanie wreszcie swojego GeoWa, porzadnego system sellera.

Temat tego gif'a wraca bo jak mozesz sam sie przekonac, sam zreszta to juz czytales, sa luczie jak maximmus, ktorzy w dosc nieudolny sposob bronia takich wlasnie nie dociagniec.

Ale napisałeś to tak jakbyś piętnował właśnie AI jako całość. Perfekcyjnych gier nie ma, choćby nie wiem jak długo powstawały i jak wiele pieniędzy w nie włożono. Zawsze coś się znajdzie.

Oby ten fragment z gifa był tylko jedną z nielicznych wpadek, albo żeby był spowodowany niskim poziomem trudności (w końcu preview code prezentował tylko dwa pierwsze poziomy trudności - very easy i easy, lub easy i medium).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2754 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:18:41 pm »
@Jurass

Nie nie widzialem i nie interesuje mnie nic poza tym, ze ten helgast patrzy raz na sciane raz na gracza z nozem. I prosze nie wyjezdzaj mi tu z tekstem, ze ten helgast poczul sie "zagubiony" nie wiedzial co robic itp. jest to poprostu przyklad slabego AI, licze ze GG to poprawi.

Słabe AI ma ktoś, kto twierdzi że KZ2 szału nie robi. :P

Boli niektórych, że gra przegoniła render i Sony nie kłamało w kwestii takiej oprawy na konsoli PS3.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2755 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:21:43 pm »
@ MarcePan

Skoro tak twierdzisz, to tak musi byc.  :lol: :lol:

Nie chce mi sie znow rozpisywac i pisac jeszcze raz to samo, co juz zostalo powiedziane. Moge tylko przeprosic wszystkich, ze mam wlasne zdanie na ten temat. Przepraszam wszystkich, ze mi sie nie podoba KZ2, BioShock, AC, FarCry2. Przepraszam, ze nie doznaje szoku, patrzac na materialy z KZ2 i ze wytykam wady wielkim produkcjom. Sorry.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 18:27:37 pm wysłana przez LoNdEk »

Druchal

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 08-07-2005
  • Wiadomości: 1 523
  • Reputacja: 21
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2756 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:29:44 pm »
Widziałem trailer killzone dośc dawno na 40 calowej bravi i prawie umarłem :shock:
Teraz patrze na fotki są jeszcze lepsze..do tego podobno ostateczna wersja posiada jeszcze jakies szlify naprawde każdy posiadacz X-a który marudzi tutaj na poziom wykonania poprostu sie osmiesza no sorry ale wmawianie że kiilzone ma słabą oprawe to tak jak by mówić że białe jest czarne a czarne jest białe. To jest nowa jakość którą obiecywało Sony i po cięzkeij 4 letniej pracy w końcu ją dostaniemy.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2757 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:33:54 pm »
Jesli Druchalu piszesz o mnie, to ja sobie wypraszam. Nie napisalem nigdzie, ze KZ2 prezentuje niski poziom, ma slaba oprawe. Poprtostu nie widze nic - przegladajac materialy KZ2, co by mnie "powalalo". Widze piekna gre fakt, solidna oprawe, ale tj. pisalem, nie jest to nic wielce odbiegajacego od tego co juz mamy na konsolach. Gra napewno bedzie swietna, hype jest olbrzymi i rozumie, ze boli fakt, ze jest jakis ktos, komu gra sie nie do konca podoba. Ale takie "podjazdy" - jak twoj post, bardziej pokazuja, ze nie dorosli jeszcze co niektorzy do krytyki.

Ciapkas

  • Gość
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2758 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:36:48 pm »
Kz wygląda chyba najlepiej z gier jakie widzieliśmy. Tylko, że rzeczywiście ta grafa już tak nie 'robi' jak render.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Killzone 2
« Odpowiedź #2759 dnia: Grudnia 14, 2008, 18:37:33 pm »
LoNdEk to X360, musisz być totalnie zawiedziony. Skoro Sony dogoniło rendery pokazywane w 2005 roku, to jak przy tym wypada X0. Jakąś dziwną sprzeczność w Tobie widzę.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2008, 18:46:45 pm wysłana przez MarcePan »