Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2528906 razy)

0 użytkowników i 11 Gości przegląda ten wątek.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14120 dnia: Lutego 04, 2009, 20:46:47 pm »
Nie no, ale bez jaj. A-n naprawdę się nie popisałeś tym screenem, jakiś rozmazany tekstury słabe, podłoże z poprzedniej generacji i mało szczegółowe obiekty przed postacią (ten wrak z prawej). C'mon poszukaj jakiś retuszowanych screenów, albo upiększonych przez producenta bo tutaj to owszem jest bardzo ładnie, ale szału nie ma...

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14121 dnia: Lutego 04, 2009, 20:47:42 pm »
Widać że Iras nie grał w Uncharted. Miejscówka na screen'ie to zamek znajdujący się tuż obok morza. Mury zamku są oblane wodą dookoła i stąd tak duża wilgoć.
No, a w ogóle to tydzień wcześniej padało ze wschodu. I wiatr wiał też.

Dokładnie i tylko PS3 potrafi wygenerować obliczenia do takich anomalii pogodowych. Na X0 jak pada deszcz (np. w GeOW2) to Marcus i tak jest suchy. A co dopiero mówić tutaj o tak zaawansowanych efektach jak w UNCHARTED!!!
Ale tak w ogóle, to zczaiłeś, że najprawdopodobniej była to ironia?

Widać ty nie zajarzyłeś bo ja odpisałem ironicznie.
No, mogłem nie zajarzyć, bo piszesz pełno rzeczy tego typu i to zupełnie serio.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14122 dnia: Lutego 04, 2009, 20:47:45 pm »
Widać że Iras nie grał w Uncharted. Miejscówka na screen'ie to zamek znajdujący się tuż obok morza. Mury zamku są oblane wodą dookoła i stąd tak duża wilgoć.
No, a w ogóle to tydzień wcześniej padało ze wschodu. I wiatr wiał też.

Dokładnie i tylko PS3 potrafi wygenerować obliczenia do takich anomalii pogodowych. Na X0 jak pada deszcz (np. w GeOW2) to Marcus i tak jest suchy. A co dopiero mówić tutaj o tak zaawansowanych efektach jak w UNCHARTED!!!
Ale tak w ogóle, to zczaiłeś, że najprawdopodobniej była to ironia?
Lol. Nie ma to jak strzelić sobie w stopę. Marcepan fail. :D

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14123 dnia: Lutego 04, 2009, 20:48:17 pm »
Nie no, ale bez jaj. A-n naprawdę się nie popisałeś tym screenem, jakiś rozmazany tekstury słabe, podłoże z poprzedniej generacji i mało szczegółowe obiekty przed postacią (ten wrak z prawej). C'mon poszukaj jakiś retuszowanych screenów, albo upiększonych przez producenta bo tutaj to owszem jest bardzo ładnie, ale szału nie ma...

Przecież ten screen miecie to co pokazałeś na poprzedniej stornie.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14124 dnia: Lutego 04, 2009, 20:49:23 pm »
Nie no, ale bez jaj. A-n naprawdę się nie popisałeś tym screenem, jakiś rozmazany tekstury słabe, podłoże z poprzedniej generacji i mało szczegółowe obiekty przed postacią (ten wrak z prawej). C'mon poszukaj jakiś retuszowanych screenów, albo upiększonych przez producenta bo tutaj to owszem jest bardzo ładnie, ale szału nie ma...

Przecież ten screen miecie to co pokazałeś na poprzedniej stornie.

Ale teraz bez żartów i prowokacji. Naprawdę uważasz, że screen który dał A-n z KZ2 ma lepszą grafę niż screeny, które dałem z Cry? :wow:

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14125 dnia: Lutego 04, 2009, 20:49:53 pm »




Z jakiegoś filmiku kiepskiej jakości , ale fajne nie?

I jeszcze taki się napatoczył:
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2009, 20:51:51 pm wysłana przez Jurass »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14126 dnia: Lutego 04, 2009, 20:50:11 pm »
Widać że Iras nie grał w Uncharted. Miejscówka na screen'ie to zamek znajdujący się tuż obok morza. Mury zamku są oblane wodą dookoła i stąd tak duża wilgoć.
No, a w ogóle to tydzień wcześniej padało ze wschodu. I wiatr wiał też.

Dokładnie i tylko PS3 potrafi wygenerować obliczenia do takich anomalii pogodowych. Na X0 jak pada deszcz (np. w GeOW2) to Marcus i tak jest suchy. A co dopiero mówić tutaj o tak zaawansowanych efektach jak w UNCHARTED!!!
Ale tak w ogóle, to zczaiłeś, że najprawdopodobniej była to ironia?
Lol. Nie ma to jak strzelić sobie w stopę. Marcepan fail. :D

Tzn?

Ja doskonale wiedziałem że Tarniak pisze to dla jaj. Jak mógłbym potraktować tekst o tym że padało ze wschodu oraz wiał wiatr i dlatego ta ściana w Uncharted tak wygląda. Dlatego na końcu mojej wypowiedzi dodałem UNCHARTED!!! które jest swego rodzaju zlewką.

Widzę panowie że ciężko u Was z humorem.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14127 dnia: Lutego 04, 2009, 20:50:40 pm »
Ale co fajnie? Ze jest dużo czerwieni i nic nie widac?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14128 dnia: Lutego 04, 2009, 20:51:37 pm »
Widać że Iras nie grał w Uncharted. Miejscówka na screen'ie to zamek znajdujący się tuż obok morza. Mury zamku są oblane wodą dookoła i stąd tak duża wilgoć.
No, a w ogóle to tydzień wcześniej padało ze wschodu. I wiatr wiał też.

Dokładnie i tylko PS3 potrafi wygenerować obliczenia do takich anomalii pogodowych. Na X0 jak pada deszcz (np. w GeOW2) to Marcus i tak jest suchy. A co dopiero mówić tutaj o tak zaawansowanych efektach jak w UNCHARTED!!!
Ale tak w ogóle, to zczaiłeś, że najprawdopodobniej była to ironia?

Widać ty nie zajarzyłeś bo ja odpisałem ironicznie.
No, mogłem nie zajarzyć, bo piszesz pełno rzeczy tego typu i to zupełnie serio.

Zapewniam Cię Kresq że tym razem doskonale wiedziałem że Tarny sobie jaja robi.
: Luty 04, 2009, 20:51:04 pm
Także fail monio4.

Tarniak

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14129 dnia: Lutego 04, 2009, 20:52:32 pm »
Ja tam wciąż uważam, że Uncharted jest tą najładniejszą grą i w ogóle podkreślenie, caps lock i wykrzykniki, ale to tłumaczenie z zamkiem mnie rozwaliło doszczętnie ;). Jak każda gra, przygody Drake'a nie są idealne, fajnie to wygląda i te tekstury po prostu są śliskie, tak jak w GoWie i wielu innych grach. Po prostu, tak są zrobione. Nie ma co dorabiać jakiś dupnych ideologii czy prowadzić o to wielkich batalii.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14130 dnia: Lutego 04, 2009, 20:52:49 pm »




Z jakiegoś filmiku kiepskiej jakości , ale fajne nie?

I jeszcze taki się napatoczył:


ależ to jest kuwa piękne!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14131 dnia: Lutego 04, 2009, 20:52:54 pm »
Nie no, ale bez jaj. A-n naprawdę się nie popisałeś tym screenem, jakiś rozmazany tekstury słabe, podłoże z poprzedniej generacji i mało szczegółowe obiekty przed postacią (ten wrak z prawej). C'mon poszukaj jakiś retuszowanych screenów, albo upiększonych przez producenta bo tutaj to owszem jest bardzo ładnie, ale szału nie ma...

Przecież ten screen miecie to co pokazałeś na poprzedniej stornie.

Ale teraz bez żartów i prowokacji. Naprawdę uważasz, że screen który dał A-n z KZ2 ma lepszą grafę niż screeny, które dałem z Cry? :wow:

A co takiego niesamowitego jest w tych screen'ach, które dałeś? Ja tam nie widzę nic nadzwyczajnego. Takie tekstury to ja już dawno w Gears of War widziałem, więc czym tu się tak podniecać?

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14132 dnia: Lutego 04, 2009, 20:54:15 pm »
fajnie się to wszystko czyta Lol :) dajecie!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14133 dnia: Lutego 04, 2009, 20:54:22 pm »
Ja tam wciąż uważam, że Uncharted jest tą najładniejszą grą i w ogóle podkreślenie, caps lock i wykrzykniki...

Ja po zobaczeniu dziś screen'ów z Uncharted 2 nie mam pytań. To ma dopiero oprawę. Jeśli oczywiście prezentowane materiały były prosto z gry a nie jakieś rendery.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14134 dnia: Lutego 04, 2009, 20:54:44 pm »
Znajdź mi takie smaczki w Kryzysie jak ten:



Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14135 dnia: Lutego 04, 2009, 20:55:01 pm »
Ja tam wciąż uważam, że Uncharted jest tą najładniejszą grą i w ogóle podkreślenie, caps lock i wykrzykniki, ale to tłumaczenie z zamkiem mnie rozwaliło doszczętnie ;). Jak każda gra, przygody Drake'a nie są idealne, fajnie to wygląda i te tekstury po prostu są śliskie, tak jak w GoWie i wielu innych grach. Po prostu, tak są zrobione. Nie ma co dorabiać jakiś dupnych ideologii czy prowadzić o to wielkich batalii.

Zbijam się z tych tekstur w Girsach, zbijam się i z Uncharted, ale niektórych to widać zabolało.

Osobiście mnie taki styl grafiki zaczyna męczyć.

svonston

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14136 dnia: Lutego 04, 2009, 20:55:55 pm »
Znajdź mi takie smaczki w Kryzysie jak ten:



Smaczki? Kurcze, takie rzeczy to ja prawde mowiac widzialem juz w BF: Bad Company... I mowie tutaj totalnie serio ciagle twierdzac, ze KZ2 wyglada niesamowicie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14137 dnia: Lutego 04, 2009, 20:56:05 pm »
Buzu - pokaż mi takie wykonanie broni w Kryzysie
(to jest z multi - jakbyś nie wiedział)




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14138 dnia: Lutego 04, 2009, 20:58:24 pm »
A-n widzę że wytoczyłeś ciężkie działa. :-D

Tak już całkiem na poważnie, to mimo mojej niechęci do kolejnych FPP'ków to ciśnienie na KZ2 mam ogromne. Nie widziałem jak żyję, gry z takim rozmachem i przedstawieniem walki z bronią w ręku.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14139 dnia: Lutego 04, 2009, 20:59:48 pm »
Ale ja się zgadzam, bronie z pierwszej osoby w KZ2 wyglądają lepiej niż w Cry. Wiem o tym, ale panowie te screeny co dajecie są ciągle rozmazane i niewyraźne gdzie ten power? Fakt niektóre wyglądają zajebiscie, ale reszta już tylko przyzwoicie. Mam nadzieję, że jutrzejsze demo mnie zmasakruje i CHCIAŁBYM aby KZ2 miał lepszą grafę niz Cry, ale narazie poza kilkoma screenami od producenta nic na to nie wskazuje. Chociaż bronie w KZ2 wyglądają obłędnie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14140 dnia: Lutego 04, 2009, 21:00:46 pm »
Dopiero się rozkręcam 8)

Sorry za słabą jakość tego gifa:



mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14141 dnia: Lutego 04, 2009, 21:01:44 pm »
A-n widzę że wytoczyłeś ciężkie działa. :-D

Tak już całkiem na poważnie, to mimo mojej niechęci do kolejnych FPP'ków to ciśnienie na KZ2 mam ogromne. Nie widziałem jak żyję, gry z takim rozmachem i przedstawieniem walki z bronią w ręku.
Powiedz mi, a kto nie ma ciśnienia na ten szpil?  :cool: Oprawa, klimat po prostu miażdży i koniec gadki.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14142 dnia: Lutego 04, 2009, 21:02:47 pm »
Ten gif jest potężny. Przyznaję, "ryje beret" pytanie tylko jak to samo będzie wyglądało na 46 FHDtv? Nadal będzie to takie piękne, jak dużo jest takich momentów w grze? Zobacze jutro w demie ile procent gry wygląda tak ślicznie jak ten gif a ile procent przyzwoicie jak na wszystkich innych screenach...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14143 dnia: Lutego 04, 2009, 21:06:11 pm »
Buzu czemu Ty się dziwisz że screen'y są rozmazane? Przecież ta gra jest przepełniona różnego rodzaju efektami a w tym blurem, który potęguje dynamikę rozgrywki i stąd rozmazane obrazki. Nie wiem co w tym dziwnego, bo nie od dziś wiadomo że KZ2 będzie miał taki efekt zapodany w celu spotęgowania doznań z walki.

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14144 dnia: Lutego 04, 2009, 21:06:55 pm »
Ten gif jest potężny. Przyznaję, "ryje beret" pytanie tylko jak to samo będzie wyglądało na 46 FHDtv? Nadal będzie to takie piękne, jak dużo jest takich momentów w grze? Zobacze jutro w demie ile procent gry wygląda tak ślicznie jak ten gif a ile procent przyzwoicie jak na wszystkich innych screenach...
Oglądałeś Buzu trailer z Peview Kod Killzone 2? (40 sekund opadu szczeny- krótki trailer) na HDTV.!? Ja nie mam wątpliwości.
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2009, 21:08:51 pm wysłana przez mateo »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14145 dnia: Lutego 04, 2009, 21:08:03 pm »
Zdaje się, że PE napisali coś w stylu - Killzone 2 to najbardziej filmowe doznanie w grach video ever.

Stąd te efekty...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14146 dnia: Lutego 04, 2009, 21:08:21 pm »
Blur i filtry mogą iść w parze z wyraźną i ostrą grafiką.
Jedno nie wyklucza drugiego. Zapewniam Cię, że gdy wyjdzie PS4 i KZ3 będzie chodził w 1080p to będzie cholernie ostry i wyraźny pomimo masy filtrów i efektów (jak to mają gry w wyskiej rozdzielczośći z dobrym wygładzaniem krawędzi)

Mateo.
Nie oglądałem. Ostatnio nie dopuszczam już do siebię materiałów z KZ2 bo jestem cholernie napalony na tą grę i nie chce sobie psuć zabawy. Zresztą nie interesują mnie zmontowane filmiki gdzie pokazują najfajniesze momenty w 40 sek trailerze. Jutro pogram w demo i zobaczę jak to naprawdę wygląda i się porusza. JEstem dobrej myśli
« Ostatnia zmiana: Lutego 04, 2009, 21:10:31 pm wysłana przez Buzu »

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14148 dnia: Lutego 04, 2009, 21:11:34 pm »
Poczekajcie na zrzuty prosto z ekranu,oczywiscie z wlączonym trybem żywym to wtedy zobaczycie grafe!No chyba że gracie na kinowym tak jak jeden z tego forum(ale bez obrazy).
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14149 dnia: Lutego 04, 2009, 21:12:33 pm »
wersja preview - bez niektórych efektów




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14150 dnia: Lutego 04, 2009, 21:13:21 pm »
Blur i filtry mogą iść w parze z wyraźną i ostrą grafiką.

Nie zgadzam się z tym zupełnie. W KZ2 jest mocny efekt DoF przez co niemożliwe jest utrzymanie całego planu w ostrości. Dlatego np. taki Crysis czy FC2 wyglądają plastikowo, gdyż na całej długości mamy ostrą grafikę a w rzeczywistości ludzkie oko nigdy tak nie postrzega obiektów.

Weź sobie wystaw palec przed oczy (najlepiej środkowy to może Ci trochę ulży) i spójrz na niego. Widzisz cały obraz ostry czy tylko palec, a tył jest zamazany? Albo odwrotnie, wystaw palec i skup się na tle, to palec się rozmyje. Wiem że to oczywista oczywistość i trochę śmieszne porównanie, ale odnoszę wrażenie że Buzu całkowicie pomija tak istotne fakty.

KZ2 ma oddawać realia ostrej i dynamicznej walki, więc musi pokazywać jak najwierniej to co widzi ludzkie oko.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14151 dnia: Lutego 04, 2009, 21:18:15 pm »
W PE wspominali nawet o rozmyciu wizualnym broni w miejscu najbliżej ekranu - to jest prawdziwy next-gen i realizm...


: Luty 04, 2009, 21:15:43 pm
Ostatni screen i już Was nie męczę.
To MASAKRUJE PO PROSTU!!!!



Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14152 dnia: Lutego 04, 2009, 21:21:09 pm »
Cytuj
To MASAKRUJE PO PROSTU!!!!

Kurcze, gdzie te czasy kiedy byłem tak rozentuzjazmowany jakąkolwiek grą...

To był gdzieś świetności PS2 i pierwsze killery graficzne.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14153 dnia: Lutego 04, 2009, 21:21:48 pm »
Kurcze, gdzie te czasy kiedy byłem tak rozentuzjazmowany jakąkolwiek grą...

To był gdzieś świetności PS2 i pierwsze killery graficzne.

Nie udziela Ci się hype KZ2?

Kresq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-06-2004
  • Wiadomości: 4 746
  • Reputacja: 8
  • Hokus pokus, czary mary, twoja stara to twój stary
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14154 dnia: Lutego 04, 2009, 21:23:13 pm »
Nie...


Gra jest świetna i tak dalej, ale nie pamiętam ostatniej gry, którą bym się tak jarał oglądając obrazki filmy i ogólnie jej wyczekując.


"Fruwać jest generalnie nieroztropnie,
więc nie pijcie przy otwartym oknie."

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14155 dnia: Lutego 04, 2009, 21:24:24 pm »
Blur i filtry mogą iść w parze z wyraźną i ostrą grafiką.

Nie zgadzam się z tym zupełnie. W KZ2 jest mocny efekt DoF przez co niemożliwe jest utrzymanie całego planu w ostrości. Dlatego np. taki Crysis czy FC2 wyglądają plastikowo, gdyż na całej długości mamy ostrą grafikę a w rzeczywistości ludzkie oko nigdy tak nie postrzega obiektów.

Weź sobie wystaw palec przed oczy (najlepiej środkowy to może Ci trochę ulży) i spójrz na niego. Widzisz cały obraz ostry czy tylko palec, a tył jest zamazany? Albo odwrotnie, wystaw palec i skup się na tle, to palec się rozmyje. Wiem że to oczywista oczywistość i trochę śmieszne porównanie, ale odnoszę wrażenie że Buzu całkowicie pomija tak istotne fakty.

KZ2 ma oddawać realia ostrej i dynamicznej walki, więc musi pokazywać jak najwierniej to co widzi ludzkie oko.

O mamo!! :D
Znowu się zaczyna zamienianie wad na zalety :D
Co to jest  depth of field wiem doskonale i w Crysisie DoF nie dość, że występuje to do tego jest najlepiej zrobiony ze wszystkich gier w jakich widziałem ten efekt (łacznie z filmikami z KZ2). Powtórzę Ci jeszcze raz. JAK WYJDZIE PS4 KTORE BEDZIE MOGŁO UCIĄGNĄĆ 1080P I PRAWDZIWE AA (A NIE JAKIES QUINCUNX) TO KZ3 BEDZIE OSTRY JAK ZYLETA. Mało tego, ja WIEM, ba jestem przekonany, że będziesz tym wtedy zachwycony. Będziesz pisać "a girsy 5 są takie rozmazane i nie wyraźne a KZ3 jest ostry i sliczny" itp. Więc filtry i blur to jedno (jak najbardziej tak!) ale ostrość obrazu i grafiki to drugie
: Luty 04, 2009, 21:23:20 pm
W PE wspominali nawet o rozmyciu wizualnym broni w miejscu najbliżej ekranu - to jest prawdziwy next-gen i realizm...


: Luty 04, 2009, 21:15:43 pm
Ostatni screen i już Was nie męczę.
To MASAKRUJE PO PROSTU!!!!




No broń zajebista, cała reszta przyzwoita...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14156 dnia: Lutego 04, 2009, 21:26:25 pm »
Nie...


Gra jest świetna i tak dalej, ale nie pamiętam ostatniej gry, którą bym się tak jarał oglądając obrazki filmy i ogólnie jej wyczekując.

To raczej już nigdy nie doznasz takiego uczucia. :P
: Luty 04, 2009, 21:25:01 pm
No broń zajebista, cała reszta przyzwoita...

A w Crysisie tekstury są zajebiste a cała reszta przyzwoita.

Tak na poważnie Buzu. Ty naprawdę nie widzisz jak bardzo KZ2 wyprzedza Crysis jeśli chodzi o rozwałkę, dynamikę i oddanie akcji ostrej strzelaniny?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14157 dnia: Lutego 04, 2009, 21:27:04 pm »
Blur i filtry mogą iść w parze z wyraźną i ostrą grafiką.

Nie zgadzam się z tym zupełnie. W KZ2 jest mocny efekt DoF przez co niemoŻliwe jest utrzymanie całego planu w ostrości. Dlatego np. taki Crysis czy FC2 wyglądają plastikowo, gdyŻ na całej długości mamy ostrą grafikę a w rzeczywistości ludzkie oko nigdy tak nie postrzega obiektów.

Weź sobie wystaw palec przed oczy (najlepiej środkowy to moŻe Ci trochę ulŻy) i spójrz na niego. Widzisz cały obraz ostry czy tylko palec, a tył jest zamazany? Albo odwrotnie, wystaw palec i skup się na tle, to palec się rozmyje. Wiem Że to oczywista oczywistość i trochę śmieszne porównanie, ale odnoszę wraŻenie Że Buzu całkowicie pomija tak istotne fakty.

KZ2 ma oddawać realia ostrej i dynamicznej walki, więc musi pokazywać jak najwierniej to co widzi ludzkie oko.

W oku taką głębię ostrości to masz do kilkudziesięciu centymetrów przed nosem.

Wszystko do przodu jest ostro jak Żyleta (jeśli nie jest - polecam okulistę).

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14158 dnia: Lutego 04, 2009, 21:28:49 pm »
Jak Was K2 nie grzeje - znajdźcie sobie nowe hobby...

MarcePan - wszystkie materiały jakie są pokazywane z UNCHARTED 2 są na silniku gry - zero ściemniania, dlatego ND są najlepsi...

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #14159 dnia: Lutego 04, 2009, 21:30:01 pm »

Tak na poważnie Buzu. Ty naprawdę nie widzisz jak bardzo KZ2 wyprzedza Crysis jeśli chodzi o rozwałkę, dynamikę i oddanie akcji ostrej strzelaniny?

Rozwałkę... nie. Bo w Crysis też jest zajebista rozwałka (możesz niszczyć czołgi, helikoptery, samoloty, samochody, budynki, przyrodę itp). Dynamikę owszem tutaj KZ2 jest o wiele bardziej dynamiczny ale to wynika z charakteru gry a nie zaawansowania (tak samo CoD jest bardziej dynamiczny od Cry). Oddanie akcji ostrej strzelaniny, tak samo jak z dynamiczna jatką. To chodzi o charakter gry. Cry jest spokojniesze, zostawia większy wybór i pozwala samemu być reżyserem zdarzen na ekranie, KZ2 to to samo co CoD4 idziesz przed siebie a gra rzuca Ci pod nogi niewiarygodne wybuchy, atrakcje itp. Wszystko ma swoje plusy. Dla mnie zarówno CoD jak i Cry sa najlepszymi FPSami (razem z HL) w jakie grałem a różnią się sporo. Dowodzi to temu, że wszystko ma swoje wady i zalety...