Jeszcze cytat z game reviews blog:
"And if you have a choice, get the PS3 version."
Zapomniałeś dopisać, żeby wziąć wersję na PS3, tylko i wyłącznie ze względu na kontroler - po prostu lepiej się gra na SixAxis/DS3 - a nie bo jedna wersja jest gorsza od innej...
GTA4 jest okrojana, przez to, że wychodzi również na X360, a jak widać 2days2vegas jest kolejnym tytułem, który traci na jakości przez 'super wystarczające, extra pojemne' DVD9.
Tak... Boże, widzisz, i nie grzmisz...
Bo oczywiście tak wielkim problemem byłoby, gdyby to faktycznie nośnik był problemem, przygotowanie lepszych tekstur i modeli na jedną konsolę z super-mega wypaśnym nośnikiem danych i gorszych (bardziej skompresowanych, biedniejszych) na drugą; jakoś w przypadku różnego rodzaju konwersji na PS3 nie było to żadnym problemem i wersje na PS3 dostawały biedniejsze tekstury.
No i oczywiście nawet nie wpadłeś na to, że te screeny pierwsze to były concepty, a dopiero to drugie to rzeczywistość? MGS3 na początku również miał mieć olbrzymie plansze, bardzo mało loadingów i inne cuda niewidy? Dlaczego więc nie miał? Bo w trakcie produkcji gry się okazało, że się nie da i musiano poobcinać, co się da.