Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2526631 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26520 dnia: Marca 16, 2011, 09:22:01 am »
Wygląda jak by się tekstury nie doczytały...  :roll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26521 dnia: Marca 16, 2011, 09:50:05 am »
Wygląda jak by się tekstury nie doczytały...  :roll:

Czuję, że dostaniesz angaż przy porównaniach na eurogamerze. Taki talent nie może się marnować.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26522 dnia: Marca 16, 2011, 10:18:30 am »
Wygląda jak by się tekstury nie doczytały...  :roll:

A to wszystko pewnie dzięki uber szybkiemu DVD, które miażdży ślamazarnego Blu-Ray'a. :lol: :lol: :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26523 dnia: Marca 16, 2011, 10:22:29 am »
nie, to wszystko przez obowiązkową, 2gb, instalację.
a pomyśleć, że przed wyjściem iksboksa wszyscy mówili, że to konsola ms będzie jak pecet  :roll:

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26524 dnia: Marca 16, 2011, 10:45:49 am »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26525 dnia: Marca 16, 2011, 11:41:58 am »
Marne porównanie - inne lokacje, inne ujęcia...przekombinowane trochę, np porównanie oświetlenia... :lol:
Aczkolwiek jednoznacznie da sie stwierdzić, że na PS3 trochę wszystko rozmazane jest.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26526 dnia: Marca 16, 2011, 12:13:52 pm »
Na klocku oprawa i framerate są przystępne - na PS3 nie. To jest właściwie główna różnica.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26527 dnia: Marca 16, 2011, 13:50:10 pm »
Marne porównanie - inne lokacje, inne ujęcia...przekombinowane trochę, np porównanie oświetlenia... :lol:
Aczkolwiek jednoznacznie da sie stwierdzić, że na PS3 trochę wszystko rozmazane jest.
Nawet nie trochę... różnica jest kolosalna na korzyść X360 i Crytek totalnie spieprzył sprawę... a do tego jeszcze zawalił framerate - no widzę właśnie, jak doskonale potrafią zawładnąć mocą PS3. Partacze.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26528 dnia: Marca 16, 2011, 14:04:29 pm »
To jak - kłamali w żywe oczy przez cały czas?

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26529 dnia: Marca 16, 2011, 14:08:06 pm »
Najwyraźniej. Framerate potrafi spadać poniżej 10 FPSów na oko - totalny niewypał. No i gra jest zauważalnie brzydsza od wersji na X360.
Tak jak niekiedy siada się przy konsoli i po prostu gra i różnicy nie widać (ot, choćby RDR, gdzie różnica w grafice NIE JEST zauważalna, gdy obraz z dwóch konsol nie jest podpięty do dwóch ekranów obok siebie), tak w przypadku Crysis 2 można się złapać za głowę.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26530 dnia: Marca 16, 2011, 14:29:31 pm »
W RDR też widać to gołym okiem, na X360 obraz jest ostry a na PS3 taka sama paciaja jak w crysisie.

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26531 dnia: Marca 16, 2011, 17:37:33 pm »
Wlasciwie to poza bardziej rozmytym obrazem na ps3(do czego sie juz przyzwyczailem) nie widze zbytnio roznic, nie wiem tylko jak z frameratem.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26532 dnia: Marca 16, 2011, 18:06:41 pm »
No cóż, w RDR tego aż tak nie zauważyłem :p Może dlatego, że tam zatapiasz się w świecie gry i nie patrzysz na grafikę...

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26533 dnia: Marca 17, 2011, 08:52:20 am »
Cytuj
PS3 is 'better than anything' anyone's made, bar Xbox 360 says Carmack

http://www.psu.com/PS3-is-better-than-anything-anyones-made,-bar-Xbox-360-says-Carmack--a011010-p0.php

 :lol: :lol: :lol: :lol:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26534 dnia: Marca 17, 2011, 11:06:51 am »
Cytuj
PS3 is 'better than anything' anyone's made, bar Xbox 360 says Carmack

http://www.psu.com/PS3-is-better-than-anything-anyones-made,-bar-Xbox-360-says-Carmack--a011010-p0.php

 :lol: :lol: :lol: :lol:
Nic dziwnego, skoro xboxowi jest bliżej do PC niż PS3

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26535 dnia: Marca 17, 2011, 12:06:54 pm »
I mówi to człowiek, który chce zarobić jak najwięcej kasy jak najmniejszym kosztem...
Ju widzę jak jego programiści pracują w pocie czoła aby zoptymalizować kod gry pod Cell'a i odciązyć RSX... :lol:

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26536 dnia: Marca 17, 2011, 16:37:47 pm »


ME3 wersja na XO bije wasze KZ3 i U2  ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26537 dnia: Marca 17, 2011, 16:51:29 pm »
Ciekawy strój :P

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26538 dnia: Marca 17, 2011, 16:54:32 pm »
Genialny! Sam bym taki chciał! :D

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 979
  • Reputacja: 120
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26539 dnia: Marca 17, 2011, 16:56:49 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ME3 wersja na XO bije wasze KZ3 i U2  ;)

Kłamiesz, to wersja na PC ;>

Ghostie

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2007
  • Wiadomości: 902
  • Reputacja: 16
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26540 dnia: Marca 17, 2011, 17:26:34 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
ME3 wersja na XO bije wasze KZ3 i U2  ;)

Kłamiesz, to wersja na PC ;>



Ten jest z wersji PC  8)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26542 dnia: Marca 18, 2011, 11:45:06 am »
Co w tym smiesznego?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26543 dnia: Marca 18, 2011, 11:52:12 am »
SE zapowiedzialo GunLoco ex. na XO

http://www.techtree.com/India/News/Square_Enix_unveils_Gun_Loco_for_Xbox_360/551-112596-585.html

http://www.eurogamer.net/articles/2011-03-18-xbox-360-exclusive-gun-loco-cancelled

Kolejny ex mniej  :lol:

To nic w świetle faktu, że możesz używać X0 do operowania ludzi. :lol: :lol: :lol:

M$ traci ex'y, nie ma czym zaskoczyć na E3, to puszczają informacje, że ktoś tam, gdzieś tam operował kogoś tam i na sali stał Kinect. Cały M$. :roll:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26544 dnia: Marca 18, 2011, 12:26:03 pm »
Ta gra sie nigdy nie zapowiadala ciekawie....jednak troche szkoda...btw...boban lol

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26545 dnia: Marca 18, 2011, 14:06:53 pm »
Gun Loco - ojej, to rzeczywiście był niezwykle istotny i ważny dla M$ exclusive. Widzą, że im się nie sprzeda, bo brakuje zainteresowania, to wolą wypuścić wersje na dwie konsole. W zasadzie nie dziwie się takiej decyzji.

EDIT:
http://www.gamersmint.com/microsoft-shows-off-future-graphic-tech-for-xbox-360
Poziom detali roślinności niszczy system :o Widać, że Microsoft coś robi - najwyraźniej sprawdza się ten najlepszy scenariusz dla graczy.

Cytuj
Microsoft’s developing new technology for Xbox 360 which uses a system called Mega Meshes that will be supporting tessellation units of Xbox 360 and will increase the polygon count and level of detail by a huge margin for upcoming Xbox 360 exclusives.
The very first game, supporting this tech is Lionhead’s Project Milo, which is unfortunately only a tech demo and won’t be seeing the light of the day as a retail release.

However, Lionhead’s lead programmer, Ben Sugden showed off a presentation at GDC 2011 which showcases some of this revolutionary tech in use for Project Milo and gives us a glimpse into the future as far as visuals goes.

http://miciwan.com/GDC2011/GDC2011_Mega_Meshes.pdf
Robi kolosalne wrażenie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 14:34:21 pm wysłana przez Maciomaniak »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26546 dnia: Marca 18, 2011, 14:46:54 pm »
Chętnie zobaczyłbym grę z taką grafiką. Nie chodzi mi o samą techniczną stronę, bo tutaj akurat nie robi to na mnie większego wrażenia. Mam na myśli design, który jest naprawdę świetny. Jakaś platformówka w tego typu klimatach byłaby super. A co do samych tech-dem, to ja jestem sceptyczny, bo potem gra nie wygląda w połowie tak dobrze jak te pokazy.
« Ostatnia zmiana: Marca 18, 2011, 14:51:33 pm wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26547 dnia: Marca 18, 2011, 15:11:11 pm »
Gun Loco - ojej, to rzeczywiście był niezwykle istotny i ważny dla M$ exclusive. Widzą, że im się nie sprzeda, bo brakuje zainteresowania, to wolą wypuścić wersje na dwie konsole. W zasadzie nie dziwie się takiej decyzji.

EDIT:
http://www.gamersmint.com/microsoft-shows-off-future-graphic-tech-for-xbox-360
Poziom detali roślinności niszczy system :o Widać, że Microsoft coś robi - najwyraźniej sprawdza się ten najlepszy scenariusz dla graczy.

Cytuj
Microsoft’s developing new technology for Xbox 360 which uses a system called Mega Meshes that will be supporting tessellation units of Xbox 360 and will increase the polygon count and level of detail by a huge margin for upcoming Xbox 360 exclusives.
The very first game, supporting this tech is Lionhead’s Project Milo, which is unfortunately only a tech demo and won’t be seeing the light of the day as a retail release.

However, Lionhead’s lead programmer, Ben Sugden showed off a presentation at GDC 2011 which showcases some of this revolutionary tech in use for Project Milo and gives us a glimpse into the future as far as visuals goes.

http://miciwan.com/GDC2011/GDC2011_Mega_Meshes.pdf
Robi kolosalne wrażenie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Jak dla mnie to na prezentowanie tech-dem konsoli to jest tak z kilka lat za późno.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26548 dnia: Marca 18, 2011, 15:14:55 pm »


Tutaj filmik ze wspomnianej prezentacji. No cóż - po prostu zobaczymy, co z tego wyjdzie. Jeżeli poziom grafy na X360 będzie porównywalny do tego tech-dema, to będzie naprawdę nieźle ;)

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26549 dnia: Marca 18, 2011, 15:38:00 pm »
Gun Loco - ojej, to rzeczywiście był niezwykle istotny i ważny dla M$ exclusive. Widzą, że im się nie sprzeda, bo brakuje zainteresowania, to wolą wypuścić wersje na dwie konsole. W zasadzie nie dziwie się takiej decyzji.

EDIT:
http://www.gamersmint.com/microsoft-shows-off-future-graphic-tech-for-xbox-360
Poziom detali roślinności niszczy system :o Widać, że Microsoft coś robi - najwyraźniej sprawdza się ten najlepszy scenariusz dla graczy.

Cytuj
Microsoft’s developing new technology for Xbox 360 which uses a system called Mega Meshes that will be supporting tessellation units of Xbox 360 and will increase the polygon count and level of detail by a huge margin for upcoming Xbox 360 exclusives.
The very first game, supporting this tech is Lionhead’s Project Milo, which is unfortunately only a tech demo and won’t be seeing the light of the day as a retail release.

However, Lionhead’s lead programmer, Ben Sugden showed off a presentation at GDC 2011 which showcases some of this revolutionary tech in use for Project Milo and gives us a glimpse into the future as far as visuals goes.

http://miciwan.com/GDC2011/GDC2011_Mega_Meshes.pdf
Robi kolosalne wrażenie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.
Wygląda jak kupa, już crysis 2 na xboxa gniecie to coś

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26550 dnia: Marca 18, 2011, 16:01:29 pm »
Robi kolosalne wrażenie. Zobaczymy, co z tego wyjdzie.

Sześć lat konsoli na rynku i ktoś poważnie podchodzi do takich bajek?  :hihi:

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26551 dnia: Marca 18, 2011, 16:08:46 pm »
Poważnie podchodzę do takich bajek, bo jakby nie patrzeć, Microsoft albo nas zmiecie na E3 w tym roku, albo niech wypier***a, bo to przestanie być wtedy zabawne.
Po prostu jestem skłonny uwierzyć, że mogą nas czymś zaskoczyć.

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26552 dnia: Marca 18, 2011, 16:16:17 pm »
No... zaprezentują Kinect Sports 2  :troll:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26553 dnia: Marca 18, 2011, 16:17:07 pm »
Toc ja nawet w takie cuda nie wierze

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26554 dnia: Marca 18, 2011, 16:29:24 pm »
Ja straciłem wiarę przez ostatnie 2 lata, ale w tym roku nastawiam się bardzo optymistycznie przed konferencją Microsoftu i przed zapowiedziami na niej ;P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26555 dnia: Marca 18, 2011, 16:34:30 pm »
Po prostu jestem skłonny uwierzyć, że mogą nas czymś zaskoczyć.

Kto tam może czymkolwiek zaskoczyć? Zdegradowane do tworzenia avatarów i gier na Kinecta Rare?

Microsoft zwyczajnie nie ma developerów, którzy mogliby przygotować niespodziankę (przynajmniej w kwestii grafiki).

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26556 dnia: Marca 18, 2011, 16:37:13 pm »
Studia 1st party może i nie, ale kto wie, czy Microsoft nie ugrał czegoś z Epic Games, Crytekiem, EA, Ubisoftem, Activision, czy kto wie, kim tam.
Po Sony nie można się czegoś takiego spodziewać, ale po Microsofcie już tak. Ten nowy tytuł na wyłączność od Cryteku dla X360 mnie pozytywnie nastraja, chociaż wiadomo, że to, Forza 4 i GeoW 3, to bardzo mało. Za mało.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26557 dnia: Marca 18, 2011, 16:55:35 pm »
Zapiszcie sobie....na e3 pokaza:

nowa viva pinata z obsluga kinect
Te japonskie zapowiedzi na kinect
Forza 4 I prezentacja jak obsluguje kinecta
Geow 3
ta gra of crytek(mode z obsluga kinect???)
Jakas gra z uniwersum halo z obsluga kinect
Your shape 2
kinect sports 2
dance Central 2


Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26558 dnia: Marca 18, 2011, 17:03:22 pm »
Na 100% będzie tego dużo więcej ;)

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #26559 dnia: Marca 18, 2011, 17:09:13 pm »
Nie napalaj się tak na Microsoft na E3 - możesz się nieźle zawieść.