Analiza min. framerate'u Rage między konsolami:
http://www.lensoftruth.com/head2head-rage-analysis/
Średnio Rage na ps3 popie.rdala w 59.97fps, na xboxa ciut gorzej....reszta devów UCZYĆ SIĘ!!!
ID zawsze wyznaczało nowe standardy w grafice. Doom, Quake 1, Quake 2, Quake 3, Doom3 i teraz Rage. Ich silniki zawsze były innowacyjne (np. normal maps w Doom 3, teraz virtual texturing w Rage). Goście po prostu nie stoją w miejscu, nie patrzą na to co jest dostępne, tylko patrzą co mogą wymysleć, jakie nowinki algorytmiczne zastosować i rozwinąć. Zawsze idą inną drogą.
Na uznanie zasługuje jeszcze to, ze Rage to silnik multiplatformowy (PS3, XO i PC). Dużo łatwiej zrobić dobry silnik, by wyciskał wszystko z jednej platformy (jak Killzone 3, Uncharted 3 czy GoW3). Gdyby taki Rage był pisany np. tylko z myślą o PS3, przy współpracy programistów z sony to gra wyglądała by jeszcze lepiej i to dużo lepiej.