Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2527473 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29800 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:18:02 pm »
MMO, a na jednym Alderaanie upchnąłbyś całe Skyrim. Wszędzie nie może być bogato.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29801 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:22:42 pm »
Za dużo WÓDKI..  ;)
:oops: :oops: :oops:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Lekka różnica jest, co nie zmienia faktu, że na tym screenie gra wygląda ubogo.
Chyba sobie w końcu muszę kupić jakieś okulary do kompa/ps3.
Wszystko od nowa, od początku...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29802 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:25:14 pm »
Jeśli nie widzę różnicy to źle ze mną? Czy nie znam jakiś eksperckich kątów patrzenia na obrazek?
Nie widzisz, bo nie wiesz na czym masz skupić swoją uwagę.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29803 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:26:21 pm »
Więc skoro nie widzę różnicy i będę grał bez AA jestem gorszy?
Wszystko od nowa, od początku...

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29804 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:27:45 pm »
Zależy czy ślepy = gorszy. Kwestia podejścia do życia.

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29805 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:29:12 pm »
Jak nie widzisz to masz zajebiście. Karota złoży Ci kompa za 600 zł i będziesz miał jak na PS3. :troll:

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29806 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:29:49 pm »
Zależy czy ślepy = gorszy. Kwestia podejścia do życia.
No niby gorszy bo różnica jest a ja jej nie widzę. Tak już serio nabijam się tylko a z tymi okularami na serio myśle czy kupić bo ostatnio coś oczy mnie bolą od ekranu.
Wszystko od nowa, od początku...

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29807 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:30:30 pm »
Więc skoro nie widzę różnicy i będę grał bez AA jestem gorszy?
Ciekawe podejście.

Cytuj
No niby gorszy bo różnica jest a ja jej nie widzę. Tak już serio nabijam się tylko a z tymi okularami na serio myśle czy kupić bo ostatnio coś oczy mnie bolą od ekranu.
Antyrefleksy, gdy brak wady wzroku.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2012, 22:32:39 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29808 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:30:38 pm »
Jak nie widzisz to masz zajebiście. Karota złoży Ci kompa za 600 zł i będziesz miał jak na PS3. :troll:

Dokładnie, wystarczy 512MB na grafice. 1GB dla tych co widzą różnicę  :troll:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29809 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:34:35 pm »
Ilość pamięci nie idzie w parze z jakością AA.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29810 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:35:28 pm »
Ilość pamięci nie idzie w parze z jakością AA.

Serio?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29811 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:37:05 pm »
Więc skoro nie widzę różnicy i będę grał bez AA jestem gorszy?

Ostatecznie nakimushi jest "z branży", a większych różnic nie widzi...

Swoją drogą KKRT oddał walkowera?  :(

Ogur

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29812 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:37:44 pm »
 :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29813 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:39:45 pm »
Ilość pamięci nie idzie w parze z jakością AA.
Serio?
Liczy się przepustowość. Dla przykładu zerknij na x0 i ps3. 10mb edram w 1 z konsol, a jaka różnica w obrazie.

Więc skoro nie widzę różnicy i będę grał bez AA jestem gorszy?
Ostatecznie nakimushi jest "z branży", a większych różnic nie widzi...
Swoją drogą KKRT oddał walkowera?  :(
Nakadzimi to ewenement na skalę światową.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2012, 22:41:40 pm wysłana przez aphelion »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29814 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:40:45 pm »
Cytuj
<@KKRT> 10:18pm] <@Juras> poki co to cie irek schodkami pojechal /// bo mnie nie ma
<@KKRT> a mi sie nie chce tepemu zgierzaninowi wyjasniac implementacji MSAA
z IRCa :troll:

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 543
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29815 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:40:53 pm »
Ilość pamięci nie idzie w parze z jakością AA.
Serio?
Liczy się przepustowość. Dla przykładu zerknij na x0 i ps3. 10mb edram w 1 z konsol, a jaka różnica w obrazie.


Ehh, żartowałem sobie przecież  :roll:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29816 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:43:08 pm »
50/50. Bez emotek trudno ocenić.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29817 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:45:00 pm »
Cytuj
No niby gorszy bo różnica jest a ja jej nie widzę. Tak już serio nabijam się tylko a z tymi okularami na serio myśle czy kupić bo ostatnio coś oczy mnie bolą od ekranu.
Antyrefleksy, gdy brak wady wzroku.


Wada jest na lewe oko to chyba połowę tablicy z literami odczytam a prawym to od góry do dołu, w sumie chyba też mam wadę stałą (o ile pamiętam). Samochodem jeżdżę bez okularów bo o wiele gorzej mi się jeździ, skupić jakoś sie nie mogę.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2012, 22:47:27 pm wysłana przez maly_pinki »
Wszystko od nowa, od początku...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29818 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:46:55 pm »
Cytuj
<@KKRT> 10:18pm] <@Juras> poki co to cie irek schodkami pojechal /// bo mnie nie ma
<@KKRT> a mi sie nie chce tepemu zgierzaninowi wyjasniac implementacji MSAA
z IRCa :troll:

Typowe. Niby warszawka, a słoma z butów wyłazi.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29819 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:53:58 pm »

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29820 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:54:58 pm »
 :lol: :lol: :lol:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29821 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:59:29 pm »
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29822 dnia: Kwietnia 28, 2012, 22:59:51 pm »
Juras rozwalił system :D Dobry byłby z niego wykładowca :D

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29823 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:00:46 pm »
Miszcz  :lol: :lol:

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29824 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:07:42 pm »
Zmienił moje życie! Od dziś patrzę czy trawa w grze składa się z schodków czy ślizgawki.
Wszystko od nowa, od początku...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29825 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:10:40 pm »
Zmienił moje życie! Od dziś patrzę czy trawa w grze składa się z schodków czy ślizgawki.

Ty... On nie zaznaczył trawy tylko "głowę" R2-D2 T7-O1. Może faktycznie czas pomyśleć o okularach?

maly_pinki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2008
  • Wiadomości: 4 089
  • Reputacja: 44
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29826 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:15:07 pm »
W tę gre nie gram, teraz gram w golfa sobie na laptopie i dużo trawy jest.
Wszystko od nowa, od początku...

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29827 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:33:13 pm »
Spoiler: MSAA 4x (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler: noAA (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


No AA
http://k.minus.com/ibeFrU5qgh6viK.png

2x MSAA
http://i.minus.com/iLWN8JtS9SdkR.png

8x MSAA, czyli tak naprawde 4x MSAA, nie ma roznicy ani w jakosci, ani w wydajnosci, przynajmniej na tym buildzie na ktorym te porownanie robilem
http://k.minus.com/iy5Sr0QeBsIpC.png

Jako bonus moja wersja ustawien AA na ktorych gralem w Skyrim - http://i.minus.com/iLRYESqqQmcs.png ;

Implementacja MSAA W TOR, z tego co widac, jest na miare Gearsow  na X0 czy wymuszonego MSAA w CCC w Mass Effect 2, czyli dosc selektywna.
Jak nizej:
http://strony.aster.pl/kakarotto/ME2_AA/AA_/noAA.png
http://strony.aster.pl/kakarotto/ME2_AA/AA_/4xMSAA.png

W ogole nic tylko pogratulowac robienia porownania anty-aliasingu na scenie, ktora prawie geometrii nie ma, a tylko tekstury transparentne, ktorych czyste MSAA nie tyka.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 28, 2012, 23:36:53 pm wysłana przez KKRT »

piter86

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-10-2005
  • Wiadomości: 4 105
  • Reputacja: 97
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29828 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:44:52 pm »
Dobra przegrałeś kukuryku idź spać.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29829 dnia: Kwietnia 28, 2012, 23:47:51 pm »

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29830 dnia: Kwietnia 29, 2012, 01:17:31 am »
Lekka różnica jest, co nie zmienia faktu, że na tym screenie gra wygląda ubogo.
Wydaje mi się, że nie tylko na tym screenie gra wygląda ubogo.

A tak poza tym to różnica jest widoczna. Jurasa zaś trzeba uznać za zajebiste porównanie 8)

Cała dyskusja jest natomiast zupełnie bezsensu jak dla mnie i właściwie nadal nie rozumiem, o co dokładnie się komu rozchodzi :-? :(

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29831 dnia: Kwietnia 29, 2012, 01:57:23 am »
Cała dyskusja jest natomiast zupełnie bezsensu jak dla mnie i właściwie nadal nie rozumiem, o co dokładnie się komu rozchodzi :-? :(

O #29792.

szmajdzik

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 13-01-2006
  • Wiadomości: 2 799
  • Reputacja: 50
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29832 dnia: Kwietnia 29, 2012, 13:49:47 pm »
Spoiler: MSAA 4x (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler: noAA (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


No AA
http://k.minus.com/ibeFrU5qgh6viK.png

2x MSAA
http://i.minus.com/iLWN8JtS9SdkR.png

8x MSAA, czyli tak naprawde 4x MSAA, nie ma roznicy ani w jakosci, ani w wydajnosci, przynajmniej na tym buildzie na ktorym te porownanie robilem
http://k.minus.com/iy5Sr0QeBsIpC.png

Jako bonus moja wersja ustawien AA na ktorych gralem w Skyrim - http://i.minus.com/iLRYESqqQmcs.png ;

Implementacja MSAA W TOR, z tego co widac, jest na miare Gearsow  na X0 czy wymuszonego MSAA w CCC w Mass Effect 2, czyli dosc selektywna.
Jak nizej:
http://strony.aster.pl/kakarotto/ME2_AA/AA_/noAA.png
http://strony.aster.pl/kakarotto/ME2_AA/AA_/4xMSAA.png

W ogole nic tylko pogratulowac robienia porownania anty-aliasingu na scenie, ktora prawie geometrii nie ma, a tylko tekstury transparentne, ktorych czyste MSAA nie tyka.
To są tak minimalne różnice, że w ruchu nie wiem czy by nam to zrobiło dużą różnicę

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29833 dnia: Kwietnia 30, 2012, 18:14:42 pm »

Gra robiona przez 2 osobowe studio. Autorski silnik napisany od zera. To co pokazali w trailerze to realtime.

http://reset-game.net/
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2012, 18:17:16 pm wysłana przez monio4 »

Jacek84

  • Gość
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29834 dnia: Kwietnia 30, 2012, 18:20:06 pm »
Było tydzień temu. Zostało objechane. :troll:

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29835 dnia: Kwietnia 30, 2012, 18:26:41 pm »
Robi wrażenie. Wiadomo ile czasu zajęło im napisanie tego silnika?

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29836 dnia: Kwietnia 30, 2012, 18:43:06 pm »
Było tydzień temu. Zostało objechane. :troll:
No widze widze. Tylko akurat opinia irasa i innych którzy nie zainteresowali się tematem jakoś mało mnie obchodzi. To już standard że ludki z GO mają większą wiedzę i doświadczenie niż ludzie robiący najpopularniejszy soft do benchmarków kart graficznych. Ja poczytałem jestem dobrej myśli. ;)

Gremlin- Pisanie kilka miesięcy, autorzy mówią że wystartowali ze wszystkim 7 miechów temu. Za to nauki programowania to całe życie. ;) Goście wcześniej pracowali w Futuremarku, dłubali przy 3DMark i gierce Shattered Horizon. Łeb jak sklep.
No i coś mi się obiło że chyba pracowali lub któryś z nich pracował w Remedy Entertainment czyli ziomków od Anal Wake.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 30, 2012, 18:45:25 pm wysłana przez monio4 »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29837 dnia: Kwietnia 30, 2012, 18:55:47 pm »
A jak tam Rejdż na PS3 od Guru Karmaka, bo taki jeden znawca co wierze narysował, pisał że bencie usmy cut źfiata.

monio4

  • Nintendofanboj
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-05-2004
  • Wiadomości: 2 948
  • Reputacja: 25
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29838 dnia: Kwietnia 30, 2012, 19:07:29 pm »
Czepianie się ortów i literówek na propsie.
Po paczu naprawiającym buga Rage na PC wygląda wyśmienicie, pierwsza piątka FPSów na pewno. Natomiast wersja na plejke schujowiała nie przez układ graficzny tylko całą resztę konstrukcji. Wiń inżynierów sony i BR.

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #29839 dnia: Kwietnia 30, 2012, 19:27:22 pm »
Jak najbardziej.
Zdaje się kolega tytacz ma gdzieś parę screenów po paczu naprawiającym, więc jeśli byłby tak miły niech się pochwali.
Natomiast nie nie wiedziałem, że cała reszta konstrukcji zmieniła się od tamtego czasu,a teraz już wiem. Miło być jeszcze bardziej wszystkowiedzącym. Dziękuje.