Autor Wątek: System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)  (Przeczytany 2694455 razy)

0 użytkowników i 115 Gości przegląda ten wątek.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4040 dnia: Kwietnia 18, 2008, 11:16:32 am »
Mi na padzie gra sie tragicznie w CoD 4, szczerze zastanawiam sie nad fragiem fx bo jak narazie to za cholere nie umiem ustawic czulosci tak aby mi pasowala. Nie ma to jednak jak porzadna mysz do tego typu gier.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4041 dnia: Kwietnia 18, 2008, 13:25:20 pm »
cod4 nie jest jakas super szybka strzelanka, szczerze nie rozumiem, jak mozna miec z nia problemy na padzie :cool:

MarcePan, nie kombinuj... Nigdy nie miałem problemu ze zlokalizowaniem start i back ani żadnego innego klawisza na padzie od XO. Z tymi gałkami od sixaxisa to coś kręcicie, bo co prawda dużo nie grałem, ale wydają się tak samo mało precyzyjne (niski opór, duży dead zone) jak w DS2.
Iras, to ty? :eek:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4042 dnia: Kwietnia 18, 2008, 13:37:08 pm »
Iras, to ty? :eek:

Tak, ja. Ciągle uważam, że pad od klocka ma nikczemnie spieprzony krzyżak, a prawa gałka wyrobiła mi się i złapała dziwny luz, ale niech MarcePan nie wciska, że niesymetryczne rozmieszczenie analogów utrudnia dostęp do jakichś przycisków.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4043 dnia: Kwietnia 18, 2008, 13:42:02 pm »
Cytuj
cod4 nie jest jakas super szybka strzelanka, szczerze nie rozumiem, jak mozna miec z nia problemy na padzie
Jak bys przez 10 lat gral w fpsy na myszce a potem przerzucil sie na swoja 1 gre, w ktorej gra sie na galkach to bys zrozumial. U mnie z celowaniem jest tak ruch ma byc szybki i precyzyjny, cos jak drag shot w CS.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4044 dnia: Kwietnia 18, 2008, 14:06:04 pm »
Cytuj
cod4 nie jest jakas super szybka strzelanka, szczerze nie rozumiem, jak mozna miec z nia problemy na padzie
Jak bys przez 10 lat gral w fpsy na myszce a potem przerzucil sie na swoja 1 gre, w ktorej gra sie na galkach to bys zrozumial. U mnie z celowaniem jest tak ruch ma byc szybki i precyzyjny, cos jak drag shot w CS.

gdybys ty gral 10 lat na padzie a potem rok na myszce to moze bys zrozumial ze nei chodzi o szybki precyzyjny ruch tylko o fun z trudniejszego i bardziej realistycznego celowania  :grin:

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4045 dnia: Kwietnia 18, 2008, 14:53:13 pm »
Pod jakim wzgledem bardziej realistyczne?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Stalker

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-01-2008
  • Wiadomości: 2 925
  • Reputacja: 1
  • Blues luz
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4046 dnia: Kwietnia 18, 2008, 15:27:02 pm »
Cytuj
cod4 nie jest jakas super szybka strzelanka, szczerze nie rozumiem, jak mozna miec z nia problemy na padzie
Jak bys przez 10 lat gral w fpsy na myszce a potem przerzucil sie na swoja 1 gre, w ktorej gra sie na galkach to bys zrozumial. U mnie z celowaniem jest tak ruch ma byc szybki i precyzyjny, cos jak drag shot w CS.

gdybys ty gral 10 lat na padzie a potem rok na myszce to moze bys zrozumial ze nei chodzi o szybki precyzyjny ruch tylko o fun z trudniejszego i bardziej realistycznego celowania  :grin:

ja jak gralem na padzie w fps to sie wkurwiał..

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4047 dnia: Kwietnia 18, 2008, 17:03:55 pm »
Kupilem sobie dualshocka 3, fajnie bo jest ciezszy od Six Axisa, ale spustow niestety nie zmienili, dla ciekawosci wlaczylem GT5 na padzie i zmienilem ustawienia na gaz i hamulec pod spustami, na padzie od ps3 zle sie tak gra, gdyz spusty tak jak by chcialy wracac do pierwotnej pozycji i utrzymac je wcisniete na dluzsza mete jest beznadziejne. Powiem tak jakby pad z XO mial krzyzaka z duala bylby hit. Dlatego SCIV i SFIV wezme prawdopodobnie na ps3, gdyz krzyzak w xo ssie strasznie w bijatykach.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4048 dnia: Kwietnia 18, 2008, 17:14:12 pm »
W ogóle zabawne jest to, że tak wiele padów od innych firm jest niemalże kopiami DS2, ale dziś będąc w Saturnie widziałem tylko jednego, który miał identyczny krzyżak.

Osobiście do DS mam dwa zastrzeżenia: jest za mały (przynajmniej mi, na dłuższą metę, niewygodnie się go trzyma; pad od Gacka, DC czy X360 jest wg mnie wygodniejszy) oraz symetryczne ustawienie gałek; dawniej, gdy sterowało się głównie na krzyżaku, bądź do wyboru krzyżak/gałka, było to dobre rozwiązanie. Jednak obecnie, gdy w większości gier steruje się gałką, a krzyżak to po prostu 4 dodatkowe przyciski funkcyjne, wykrzywianie lewego kciuka jest straszliwie wkurzające :/.

Ale i tak nie jest przynajmniej tak źle, jak na PSP - tam, po graniu przez godzinę w SH:O to musiałem przerwać, bo mnie aż kciuk bolał.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4049 dnia: Kwietnia 18, 2008, 18:58:09 pm »
Pod jakim wzgledem bardziej realistyczne?

wez sobie ciezki karabin do reki i obroc sie pare razy albo wyceloj w cos _ i teraz zastanow sie czy celowanie myszka z szybkoscia swiatla i rozgladanie sie dookola siebie w 0.002 ms odzwierciedla to ...
czy wlasnie jest odwrotnie i to galki analogowe bardziej sa zblizone do tego jak naprawde celuje sie bronia i koryguje strzal  :-P

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4050 dnia: Kwietnia 18, 2008, 19:45:44 pm »
Gorzałki mu, dobrze gada. Każdy, kto miał okazję puścić serię lub dwie z maszynówki na realu wie o co chodzi.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4051 dnia: Kwietnia 18, 2008, 21:42:06 pm »
Z ckmu to razcej bedzie trudno strzelac bez stojaka a samo wycelowanie broni szturmowej takej jak m4 w realu jest raczej blyskawiczne. Obroty co prawda sa tak jak mowicie o wiele wolniejsze ale samo celowanie jest o niebo precyzyjniejsze. Poza tym jak juz mowicie o rzeczywistosci to powinni wprowadzic krwawienie albo korekte celowania przy strzelaniu na odleglosc ze snajpy (nie mowiac juz o wietrze i jego wplywie na tor lotu pocisku).
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4052 dnia: Kwietnia 18, 2008, 21:53:19 pm »
Taaa błyskawiczne wycelowanie z M4? Może na bliską odległość gdzie nie trzeba mierzyć to sobie puścisz serię i przeciwnik pada ale trafić z M4 na takie odległości jak w zazwyczaj w grze nie byłoby łatwo. Dlatego myszką można zrobić to znacznie precyzyjniej i szybciej niż w realu. To samo się tyczy snajperki. Weź że sobie nawet taką wiatrówkę z lunetą i wyceluj z marszu w obiekt oddalony od Ciebie jakieś 50 metrów. Na myszce zrobisz to po paru minutach treningu a w rzeczywistości wystrzelał byś paczkę śrutów i dał sobie siana w rezultacie stwierdzając że to cholernie trudne.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4053 dnia: Kwietnia 18, 2008, 22:00:07 pm »
Samo wycelowanie trwa chwilę, ale już obrót, podniesienie czy opuszczenie lufy, to ułamek sekundy. W tym aspekcie pad nie ma nic wspólnego z większym realizmem.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4054 dnia: Kwietnia 18, 2008, 22:23:54 pm »
Otóż ma. Chodzi o wycelowanie. Myszą można wycelować w obiekt bardzo oddalony znacznie szybciej niż w rzeczywistości. W rzeczywistości dochodzi drżenie ręki, waga strzelby i czas przystawienia kolby to dołka strzeleckiego. Oczywiście nie twierdzę że pad oddaje w jakiś sposób wagę broni itp. ale sam czas wycelowania na padzie poprzez jego mniejszą precyzję względem myszki jest bardziej zbliżony do tego z rzeczywistości.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4055 dnia: Kwietnia 18, 2008, 22:35:26 pm »
Przekonaliscie mnie ! Pier**** nie gram juz w CoDa, jade do Iraq. Zapraszam wszystkich na moj pogrzeb, bedzie ostra biba !
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4056 dnia: Kwietnia 18, 2008, 22:38:10 pm »
No chyba że główny solenizant będzie zbyt sztywny żeby rozbujać imprezę. :P

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4057 dnia: Kwietnia 19, 2008, 00:51:38 am »
Otóż ma. Chodzi o wycelowanie. Myszą można wycelować w obiekt bardzo oddalony znacznie szybciej niż w rzeczywistości. W rzeczywistości dochodzi drżenie ręki, waga strzelby i czas przystawienia kolby to dołka strzeleckiego. Oczywiście nie twierdzę że pad oddaje w jakiś sposób wagę broni itp. ale sam czas wycelowania na padzie poprzez jego mniejszą precyzję względem myszki jest bardziej zbliżony do tego z rzeczywistości.

Zapominasz, że w wielu grach są specjalne algorytmy, które utrudniają celowanie w zależności od szybkości poruszania postaci. Wymaga to odczekania chwili, aż celownik się "uspokoi" i będziesz celnie strzelać. Wg mnie to + szybkość myszy najbardziej oddaje realne celowanie. Na padzie postać przez cały czas rusza się i obraca jakby chciała precyzyjnie wycelować. Wybacz, ale to dupa nie realizm.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4058 dnia: Kwietnia 19, 2008, 06:26:52 am »
Enemy Territory: Quake Wars
Następny marny port na PS3 i następna obowiązkowa instalacja na HDD - 4.1GB.

Cytuj
Instead of pushing for platform parity in their upcoming console ports of Enemy Territory: Quake Wars – like several other recent multi-platform releases have strived for – id Software has created two relatively unique versions. The practice of using two different developers to handle the ports – Nerve for the Xbox 360 port and Activision's Underground Development (formerly Z-Axis) on the PS3 port – accounts for some of the disparity, but certainly other dual-developed ports have been relatively similar, at least in feature-set if not quality (take Orange Box, for example).

In this case, as revealed to MTV Multiplayer, the Xbox 360 version of Quake Wars has a robust Achievement system that actually includes an entirely separate single-player campaign mode, as well as a training mode and all the Xbox Live integration you would expect from a team-based shooter. Meanwhile, Underground Development "was focusing in on other things like ... making the game look as good as it could on the PS3" and "creating systems that do what Xbox Live [already] does like matchmaking [and] server migration." Unfortunately, as relayed by PlayStation fansite PSU, the "near complete" PS3 port suffers from a hefty 4.1GB mandatory installation and "falls short of expectations, showcasing the same broke visuals we have become accustomed to in deprived PS3 ports, delivering an unpolished experience."
http://www.joystiq.com/2008/04/18/enemy-territory-quake-wars-a-tale-of-two-different-ports/

http://www.psu.com/Enemy-Territory--Quake-Wars-Hands-On-Preview--a0003431-p0.php
Cytuj
Looking for another title to add to the “PS3 version gets gimped” list? One of the first things we noticed going from playing the Xbox 360 version to the near complete PS3 version was the graphical quality. The draw distances are impressive and the vehicle cockpit modeling in the PS3 version is great. However while the Xbox 360 version sports smooth character models and high quality textures on environments and vehicles, its PS3 counterpart was decidedly lacking in this area, consisting of low-res textures, jaggies, texture popping, frame-rate issues, clipping and one of the worst sniper rifle bugs ever.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2008, 06:31:24 am wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Tango

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4059 dnia: Kwietnia 19, 2008, 08:09:14 am »
instalka na ps3 staje sie standardem, porazka  :?

Szymku

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2006
  • Wiadomości: 3 741
  • Reputacja: 74
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4060 dnia: Kwietnia 19, 2008, 09:48:03 am »
instalka na ps3 staje sie standardem, porazka  :?

Tak, ja też bym wolał doczytujące się tekstury

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4061 dnia: Kwietnia 19, 2008, 11:55:50 am »
porazka to ta gra _ wyglada biednie nawet na pc  :lol:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4062 dnia: Kwietnia 19, 2008, 13:28:14 pm »
porazka to ta gra _ wyglada biednie nawet na pc  :lol:
Pamiętam zapowiedzi które mówiły, że jeśli komuś Quake 4 chodził na high detalach, to Quake Wars też pójdzie.
Okazało się, że to g*wno prawda :lol:

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4063 dnia: Kwietnia 19, 2008, 13:45:24 pm »
skrin z wypasnego pc  :D


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4064 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:03:01 pm »
Otóż ma. Chodzi o wycelowanie. Myszą można wycelować w obiekt bardzo oddalony znacznie szybciej niż w rzeczywistości. W rzeczywistości dochodzi drżenie ręki, waga strzelby i czas przystawienia kolby to dołka strzeleckiego. Oczywiście nie twierdzę że pad oddaje w jakiś sposób wagę broni itp. ale sam czas wycelowania na padzie poprzez jego mniejszą precyzję względem myszki jest bardziej zbliżony do tego z rzeczywistości.

Zapominasz, że w wielu grach są specjalne algorytmy, które utrudniają celowanie w zależności od szybkości poruszania postaci. Wymaga to odczekania chwili, aż celownik się "uspokoi" i będziesz celnie strzelać. Wg mnie to + szybkość myszy najbardziej oddaje realne celowanie. Na padzie postać przez cały czas rusza się i obraca jakby chciała precyzyjnie wycelować. Wybacz, ale to dupa nie realizm.

Nie wybaczam bo nie masz racji. Algorytmy algorytmami ale wystarczy postrzelać z głupiej wiatrówki z lunetą żeby zobaczyć że wycelowanie zajmuje znacznie więcej czasu niż na myszce grają w FPS'y.

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4065 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:20:02 pm »
ja tez sie trzymam swego ze myszka jest uwazana ze lepsza tylko z glupiego powodu ze wszyscy sa przyzwyczajenie do grania na niej za czasow komuny


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4066 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:33:55 pm »
Nie wybaczam bo nie masz racji. Algorytmy algorytmami ale wystarczy postrzelać z głupiej wiatrówki z lunetą żeby zobaczyć że wycelowanie zajmuje znacznie więcej czasu niż na myszce grają w FPS'y.

No i co ja poradzę na to, że nic nie zrozumiałeś? Daruj sobie na chwilę celowanie, a zobacz ile w realnym świecie zajmuje obrót o 180 stopni (w tył zwrot), a ile to trwa na padzie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4067 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:37:29 pm »
Pełny zwrot o 180 stopni z bronią tak abyśmy pozostali w stabilnej pozycji (nie obrót na pięcie) nie jest wcale szybki. Tym bardziej jeśli brać pod uwagę fakt że mamy na sobie plecak, parę granatów, ciężki karabin maszynowy, pistolet, nóż, ciężkie buty i całą resztę ekwipunku. Na myszce taki obrót robi w ułamku sekundy co jest totalnie nie realne.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4068 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:43:15 pm »
instalka na ps3 staje sie standardem, porazka  :?

Tak, ja też bym wolał doczytujące się tekstury
No przecież masz jak byk doczytujące się tekstury i obowiązkową instalkę - dwa w jednym na PS3!  :lol:

Enemy Territory: Quake Wars
Następny marny port na PS3 i następna obowiązkowa instalacja na HDD - 4.1GB.

////////////////

its PS3 counterpart was decidedly lacking in this area, consisting of low-res textures, jaggies, texture popping, frame-rate issues, clipping and one of the worst sniper rifle bugs ever.

Tekstury w niskiej rozdzielczości, ząbki, doczytujące się tekstury, problemy z animacją, znikające obiekty i zwalony zoom w snajperce - lista jak w 'najlepszym' porcie EA  :cool:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2008, 14:44:54 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4069 dnia: Kwietnia 19, 2008, 14:44:18 pm »
MarcePan - problem w tym, że na padzie nie zrobisz obrotu na pięcie, a tylko idiota będzie się obracał "z bronią tak abyśmy pozostali w stabilnej pozycji", kiedy strzelają mu za plecami.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4070 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:02:10 pm »
Iras chyba nie wiesz o tym że strzelając musisz przyjąć odpowiednią pozycję. Zabronione jest oddawanie strzałów z broni np. podczas biegu czy właśnie jakiś dziwnych wygibasów. Wojak jak chce kogoś ustrzelić to zawsze musi znajdować się z pozycji, która pozwoli mu na celny strzał.

Co do strzelania za plecami to jak ktoś sadzi z karabinu maszynowego za naszymi plecami to jest już za późno na cokolwiek a już na pewno na obracanie się i celowanie do niego. Tak zrobi tylko idiota, któremu życie nie miłe. Najlepiej rzucić się na ziemie w takiej sytuacji.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4071 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:07:27 pm »
Widzę, że będziesz dalej brnąć w ten idiotyzm. Nieważne. Tym niemniej stwierdzenie, że granie w fpsy na padzie jest lepsze bo bardziej realistyczne, to dla mnie rodzyn roku. Nie kwestionuję, że może dawać frajdę, ale proszę was... Nikt jeszcze nie wymyślił lepszego urządzenia wskazującego niż mysz.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4072 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:15:47 pm »
Widzę, że będziesz dalej brnąć w ten idiotyzm. Nieważne. Tym niemniej stwierdzenie, że granie w fpsy na padzie jest lepsze bo bardziej realistyczne, to dla mnie rodzyn roku. Nie kwestionuję, że może dawać frajdę, ale proszę was... Nikt jeszcze nie wymyślił lepszego urządzenia wskazującego niż mysz.

Dokładnie! Wskazującego. Bronią się nie wskazuje tylko celuje a to już jest ogromna różnica.

PS. Zawsze jak ktoś ma inne poglądy od Twoich do zaczynasz jechać od idiotyzmów i tekstów typu rodzyn roku? Mnie to strasznie przypomina jeżyk pewnych znanych polityków w naszym pięknym nadwiślańskim kraju ale przemilczmy to.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2008, 15:19:03 pm wysłana przez MarcePan »

mateo

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4073 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:18:11 pm »
Widzę, że będziesz dalej brnąć w ten idiotyzm. Nieważne. Tym niemniej stwierdzenie, że granie w fpsy na padzie jest lepsze bo bardziej realistyczne, to dla mnie rodzyn roku. Nie kwestionuję, że może dawać frajdę, ale proszę was... Nikt jeszcze nie wymyślił lepszego urządzenia wskazującego niż mysz.
true.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4074 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:25:31 pm »


Gdybyś na polu walki miał czas reakcji jak grając w fps na padzie, zastrzeliliby Cię przy pierwszej lepszej okazji.

Bliżej realizmu to może jesteś grając wiimotem, ale na pewno nie na padzie. Tyle.

PS. Zawsze jak ktoś ma inne poglądy od Twoich do zaczynasz jechać od idiotyzmów i tekstów typu rodzyn roku?

Czy to moja wina, że sadzisz takie rodzyny? Przecież to jest mocniejsze niż tekst o zniszczeniach w GT5: "Jeśli mają być takie jak w Forzy, mam nadzieję, że da się je wyłączyć"  :lol:

Kundun

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 20-04-2007
  • Wiadomości: 410
  • Reputacja: 0
  • ID: TalkO
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4075 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:37:01 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4076 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:41:14 pm »
Dobrze że Ty nie sadzisz rodzynów w temacie "Polityka" z których każdy ma polewkę.

Co do zniszczeń w GT5 to nadal pozostaje przy tym zdaniu.

Grałeś kiedyś w paintball? Wiesz co by się stało zanim byś się obrócił jak ktoś byłby za Twoimi plecami? Leżał byś i kwiczał z serią kolorowych plamek na tylnej stornie kurtki. Pojęcia nie masz o czym piszesz ale Tobie nikt nie przegada że "białe jest białe a czarne jest czarne" jak mawiał taki jeden mądry inaczej.

PS. Iras kto jak kto ale żeby Ty taki katolik i konserwatysta dawał taki obrazek z Bozią to nie do wiary.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4077 dnia: Kwietnia 19, 2008, 15:44:15 pm »
A teraz pytanie, ilu z Was miało w łapach prawdziwego gnata?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4078 dnia: Kwietnia 19, 2008, 16:05:36 pm »
czyżby nikt nie miał ? :lol:

nakimushi

  • Gość
System Wars (PS3/X0/WII/PC/Inne...)
« Odpowiedź #4079 dnia: Kwietnia 19, 2008, 16:09:28 pm »
Nie wybaczam bo nie masz racji. Algorytmy algorytmami ale wystarczy postrzelać z głupiej wiatrówki z lunetą żeby zobaczyć że wycelowanie zajmuje znacznie więcej czasu niż na myszce grają w FPS'y.

No i co ja poradzę na to, że nic nie zrozumiałeś? Daruj sobie na chwilę celowanie, a zobacz ile w realnym świecie zajmuje obrót o 180 stopni (w tył zwrot), a ile to trwa na padzie.

przeciez w Cod4 mozesz ustawic sobie czulas galek i obrocisz sie w ulamku sekundy wiec nie wiem z czym masz problem

a teraz powiedz mi czy na myszce dasz rade plynnie rozejrzec sie dookola - najlepiej pare razy  :lol:
chyba nie da rady bez odrywania reki co ?  :grin:

i jesli uwarzasz ze myszka to najlepsze urzadzenie do grania w fpsy tylko dlatego ze jest czula to dlaczego nikt nie gra na tablecie ktory jest jeszce bardziej czuly  :lol:
hmm moze to jednak przyzwyczajenie ?