Autor Wątek: SILENT HILL: Homecoming  (Przeczytany 52858 razy)

0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #120 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:00:01 pm »
Nowe screeny i skany
http://silenthill5.net/2007/12/08/new-silent-hill-v-scans-from-gamepro.html
Opublikowane: Grudzień 08, 2007, 12:45:32
Silent Hill 5 - pure gameplay
http://www.ps3site.pl/silent-hill-5-pure-gameplay

Cytuj
Mamy dla Was ponad 3 minutowy materiał z piątej części Cichego Wzgórza. Filmik, to sto procent czystego gamepleyu, niestety jakość nie jest najlepsza więc trudno ocenić, czy graficznie gra daję rade. Mimo to można stwierdzić, że klimat serii (prawdopodobnie) zostanie zachowany. Poprosimy jeszcze o scenariusz na poziomie drugiej części i wszyscy będą zadowoleni… prawda?

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #121 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:04:42 pm »
Nie ma statycznej kamery !!!  :shock: :shock:
I właśnie przez to giera straci na klimacie moim zdaniem.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #122 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:14:07 pm »
Gdyby nie ten niemiecki głos w tle, oglądałoby się miło...

Większość z tego klipu była pokazana wcześniej, w wysokiej rozdzielczości. Nowe są jedynie sceny, gdy Alex biega po ulicy.

Ogólnie, wygląda bardzo ładnie wg mnie. Co do klimatu na razie trudno się wypowiadać; na chwilę obecną nie podoba mi się design potworów, a i mroczne Silent Hill jest trochę zbyt czyste; twórcy zasugerowali się za bardzo filmem i dali jedynie rdzewiące kraty oraz łuszczącą się farbę; a gdzie mięsiste ściany z SH1? gdzie krwawiące otoczenie z SH3? Gdzie te wszystkie chore obrazy/figury w tle?

A ruchoma kamera nie jest aż taka zła. Zresztą przecież Silent Hill 1 nie miał w 100% statycznych kamer (były statyczne tylko w mniejszych pomieszczeniach).
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #123 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:21:27 pm »
A ruchoma kamera nie jest aż taka zła. Zresztą przecież Silent Hill 1 nie miał w 100% statycznych kamer (były statyczne tylko w mniejszych pomieszczeniach).

Właśnie takie momenty rządziły, jak szło się z zapałką przez korytarz na początku SH1 to wtedy kamera  :shock: :shock: no nie wiem jak opisać... :P

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #124 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:35:04 pm »
Nie musisz opisywać, bo zapewne każdy, kto grał, to pamięta ;).
Tyle, że to nie była zapałka, lecz zapalniczka.

Ja mam tylko nadzieję na dobrą, wciągającą i chorą fabułę.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #125 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:43:41 pm »
Widać twórcy nowej części czerpali też inspirację z filmu Silent Hill co widać chociażby po sposobie zamiany miasteczka. Ogólnie to czuć już w filmiku gruby klima (gdyby tylko nie to szprechanie). Bałem się trochę że nowa grupa developerów może to spaprać ale po tym materiale jestem pozytywnej myśli i trzymam kciuki.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #126 dnia: Grudnia 09, 2007, 21:57:55 pm »
Kamera podążająca za bohaterem jest czymś, może nie koniecznym, ale bardzo mile widzianym. Co prawda statyczne ujęcia miały swój klimat, ale ten rodzaj postrzegania akcji też ma w sobie coś - w końcu nic nie będzie gracza odciągać od bohatera. Ja jestem na tak.
a gdzie mięsiste ściany z SH1? gdzie krwawiące otoczenie z SH3? Gdzie te wszystkie chore obrazy/figury w tle?
Przecież nie pokazali jeszcze całej gry ;) .

Co do designu potworów - czy to wygląda źle? Bo według mnie z pewnością nie.

PSN ID: WojtqGO

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #128 dnia: Lutego 15, 2008, 22:23:09 pm »
Litości- czemu otoczenie na screenach jest takie puste??? Już w SH1 było więcej szczgółów!

SH is not back IMO- jak patrzyłem na arty potworów, to nie wiedziałem czy się śmiać czy płakać. Ojciec głównego bohatera- omg...
No i to otoczenie przedewszystkim- tam nawet nie ma co wyglądać sterylnie.

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #129 dnia: Lutego 15, 2008, 22:25:19 pm »
_Music pamiętam cię jeszcze z Silent Hill Page forum :D
Fakt pomieszczenia puste, ale coś z tych screenów bije fajnego.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #130 dnia: Lutego 15, 2008, 22:34:38 pm »

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #131 dnia: Lutego 15, 2008, 23:24:45 pm »
No dokładnie- choć projekt "gąsienicy złożonej z kobiet" robi jeszcze smutniejsze wrażenie.

Pachu- no ba! :]

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #132 dnia: Lutego 15, 2008, 23:30:09 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #133 dnia: Lutego 16, 2008, 00:04:30 am »
Właśnie były najlepsze, bo kryły się w nich nawiązania do życia postaci. 8)

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #134 dnia: Lutego 16, 2008, 00:18:27 am »
W 2 przynajmniej nie miałeś pociągu złożonego z kobiet wyłażących jedna drugiej z dupy, czy też faceta z kobietą przyszytą do pleców w stroju sado-maso :/.

Zobaczymy, jak to się wszystko będzie prezentowalo w ruchu. Jednak tak jak _Music uważam, że design w większości ssie no i otoczenie jest straszliwie puste.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #135 dnia: Lutego 16, 2008, 00:29:43 am »
Jeśli główny bohater jest weteranem jakiejś wojny (w wieku 22 lat!), to potwory mogłyby nawiązywać do tego faktu, w końcu to ogromne pole do popisu.
A jak na razie, to zostały one wrzucone do piątki tak bez ładu i składu.

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #136 dnia: Lutego 16, 2008, 02:34:00 am »
Panowie na pewno większość rzeczy zostanie jeszcze poprawiona , bankowo nie dorówna SH1 czy 2 ale jestem dobrej myśli  :) na pewno będzie troche strachu :lol:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #137 dnia: Lutego 16, 2008, 08:12:10 am »
Jeśli główny bohater jest weteranem jakiejś wojny (w wieku 22 lat!), to potwory mogłyby nawiązywać do tego faktu, w końcu to ogromne pole do popisu.

A może to po prostu jakieś niemiłe wspomnienia po fali w wojsku ;)

Zaś co do tego weterana w wieku 22lat - to są gry i tu jest wszystko możliwe. Spójrz na Resident Evil - tam Rebecca Chambers, lat 18, jest w specjalnej jednostce policyjnej jako medyk, a Steve w wieku 17 lat potrafi obsługiwać każdą broń i każdy pojazd (lądowy czy powietrzny), jaki mu się nawinie pod rękę.
Nawet w SH3 17-letnia Heather potrafi obsługiwać każdy typ broni (palnej bądź białej).
« Ostatnia zmiana: Lutego 16, 2008, 08:21:42 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #138 dnia: Lutego 16, 2008, 09:35:55 am »
I z tą falą możnaby zrobić coś fajnego, bo i ta także jest obecna- dosłownie, jest tyle możliwości, a autorzy przy designie rysują kobiece gąsinice!

Alessa jest wyjątkowa, to można jej to wybaczyć (siedziała na stronach militarnych w necie). 
Za to w RE są same madafaki, niezależnie od wieku, więc oni się rodzą z berettą w ręku :]

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #139 dnia: Lutego 25, 2008, 13:53:22 pm »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #140 dnia: Lutego 25, 2008, 15:17:38 pm »
IMO miażdżą

mateo

  • Gość
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #141 dnia: Lutego 25, 2008, 15:50:10 pm »
jakośc mizerna, ale ten specyficzny klimat czuć.
To ważne..

PS.Ja dalej trzymać kciuki i jestem pewien, że napewno będzie lepiej niż w czwórce (imho średniak jakich mało)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #142 dnia: Lutego 25, 2008, 16:39:50 pm »
IMO miażdżą
Nom, rozdzielczoscia i ostroscia napewno
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #143 dnia: Lutego 25, 2008, 17:23:52 pm »
Zajefajna gra

Straszakq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-02-2006
  • Wiadomości: 2 830
  • Reputacja: 111
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #144 dnia: Lutego 25, 2008, 17:53:50 pm »
Wygląda kozacko :) Mam nadzieje że będzie przyprawiać o zawał serca   :cool:

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #145 dnia: Lutego 25, 2008, 19:59:25 pm »
A wg mnie wciąż za mało Silent Hill w tym SH :/.
Nie wiem, może to po prostu efekt uprzedzenia spowodowany tym, że grą zajmują się amerykanie zamiast Japończyków.
« Ostatnia zmiana: Lutego 25, 2008, 20:10:13 pm wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #146 dnia: Lutego 25, 2008, 20:09:04 pm »
Pusto wszędzie na tych screenach...

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #147 dnia: Lutego 25, 2008, 20:41:25 pm »
No... Brakuje tego syfu.. Amerykance nie dadza rady zrobic tak chorego klimatu, jak potrafia Japońce. Nie ta mentalność :)

aLLy

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 26-12-2007
  • Wiadomości: 60
  • Reputacja: 0
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #148 dnia: Lutego 26, 2008, 01:03:54 am »
dokladnie , tak samo jest z kinem - chesz ogladnac dobry horrror ? ogladnij japonski ...

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 929
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #149 dnia: Lutego 26, 2008, 02:08:29 am »
bądźcie dobrej myśli na pewno będzie mniej schizowy niż jedynka czy dwójka ale może chociaż wrzucą jakieś nowe patenty trzeba trzymać kciuki  :grin:

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #150 dnia: Lutego 28, 2008, 16:46:29 pm »
Silent Hill V to be released in “Q4″ 2008
http://www.videogaming247.com/2008/02/28/silent-hill-v-to-be-released-in-q4-2008/

Cytuj
Speaking to videogaming247, a spokesperson for Konami in the UK has confirmed that Silent Hill V is planned for a Q4 release this year.
“Yes,” said the rep when asked if the game would hit in 2008. “It’s a generic Q4 at the moment.”
Previously, no date had been put on the fifth instalment in Konami’s flagship horror franchise.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: SILENT HILL 5
« Odpowiedź #151 dnia: Kwietnia 21, 2008, 19:01:43 pm »
Silent Hill: Homecoming - oto nowy tytuł "piąteczki" (według mnie całkiem niezły). Apeluję więc o zmianę tytułu tematu ;)
Najnowsze Ciche Wzgórze ukaże się już pod koniec września:
Cytuj
Konami has announced that Silent Hill: Homecoming (formerly Silent Hill V) will arrive in Europe for Xbox 360 and PlayStation 3 towards the end of September.
http://www.videogamer.com/news/21-04-2008-8089.html

Wciąż trzymam kciuki za Amerykanów - jedni dali radę, to może i drudzy podołają zadaniu ? ;)
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2008, 19:03:51 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #152 dnia: Kwietnia 21, 2008, 19:15:33 pm »
W tym sęk, że Amerykanie nie dali rady ;). Silent Hill: Origins w wykonaniu Amerykańców był maksymalnie spartaczonym pomysłem, który w niczym nie przypominał Silent Hill: śmieszne i kolorowe potworki, sterowanie rodem z RE4...
Po fali krytyki ze strony fanów projekt został oddany zespołowi brytyjskiemu, a tamten, który wcześniej zajmował się Origins, padł.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #153 dnia: Kwietnia 21, 2008, 19:30:16 pm »
Ups, myślałem, że to samo studio odpowiadało za końcowy wynik Origins, jak i za sprofanowaną jego wcześniejszą wersję.
Ludzie, może nie będzie tak źle co ? Twórcy wciąż mówią o sobie jako o zagorzałych fanach Silent'a, wierzą w swoje wczucie w klimat - ja w nich wierzę, chcę wierzyć :D . Warto jeszcze powiedzieć, że to oni wyszli z inicjatywą stworzenia kolejnej części, tzn. sami, cichaczem, przygotowali powiedzmy "concept demo", które później pokazano Japończykom, czego wynikiem był przydział The Collective do pracy nad SH5 - goście mogą mieć pasję, a że wrzucają do tego swoje pomysły, które nie są w stanie zadowolić wszystkich fanów, takie już ryzyko.
A jeśli grę spartaczą, zaaranżuje się im wizytę Piramidogłowego :twisted:
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 21, 2008, 19:32:17 pm wysłana przez Wojtq »
PSN ID: WojtqGO

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #154 dnia: Kwietnia 22, 2008, 11:58:03 am »
Preview od GameRadar

A w nim:
*Alex i Elle zmieniają wygląd (Alex wygląda dużo starzej i poważniej; zmienił nawet fryzurę)
*Alex wykonuje fatality (będzie możliwość wykończenia potworów w brutalny sposób)
*nowy inwentarz
*trochę słów o walce
*trochę o fabule (powróci jedna z byłych postaci - kto widział projekty postaci, które wyciekły, wie o kogo chodzi)

Opublikowane: Kwiecień 22, 2008, 01:12:53
Trochę więcej narzekań:


[sarkazm]Czyżby szykowała się również wersja na PS2?[/sarkazm]
Naprawdę, ani tekstury (jakość gorsza, niż w RE4 na PS2/PC o_O), ani modele postaci (tył głowy Alexa, włosy Alexa...) nie powalają. Powiem więcej, wyglądają gorzej, niż u postaci z SH3/SH4.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #155 dnia: Kwietnia 22, 2008, 13:15:25 pm »
o mój boże :eek:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #156 dnia: Kwietnia 22, 2008, 13:19:19 pm »
Dno i trzy metry mułu. Niestety. Miało być lepiej, a zapowiada się zdecydowanie najsłabsza część serii.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #157 dnia: Kwietnia 22, 2008, 22:22:01 pm »
Powyższy screen to faktycznie porażka, już Silent Hill 3 wyglądał o wiele lepiej.
Może nie wszyscy widzieli - trzy nowe gameplay'e
www.gamesradar.com/ps3/silent-hill-homecoming/preview/silent-hill-homecoming-exclusive-movies/a-200804229398123002/g-2007042012155771096
1. Walka z pielęgniarkami. Ruszają się świetnie, niczym w filmie, co osobiście zaliczam na plus. Ich ruchy emanują nienaturalnością, jakby były wewnętrznie przez coś ograniczane, sterowane niczym lalki (nagłe ruchy, dziwne wygięcia). Szkoda, że bohater porusza się trochę koślawo, sztywno (kiedy jest "zalock'owany" na wrogu).
Na drugiej stronie mamy:
2. Przechadzka po szpitalu. Tutaj klimacik jest całkiem sympatyczny, nieprawdaż ? Ponure korytarze, zwłoki leżące na szpitalnych łóżkach (tak, wiem, było chyba w każdym Silencie, z wyjątkiem 4), i płacz dziecka. Miło ze strony developera, że odszedł od ładowania każdego pomieszczenia po przejściu przez drzwi (jednak bez oklasków, przecież taki archaizm nie miałby racji bytu w dzisiejszych czasach).
3. Przechadzka po mieszkaniu i wizyta w piwnicy. Trudno tutaj cokolwiek powiedzieć. Szkoda, że dzięki screenom wiemy jaki potworek wyskoczy spod wody (pewnie będzie wielkie "BU!", tylko, że SH zawsze stronił od tego typu metod straszenia, ale kto wie co się stanie?)

Jutro z kolei doczekamy się wywiadu z Akirą Yamaoką - może jemu uda się tchnąć nadzieję w zaniepokojonych fanów serii ? ;)
PSN ID: WojtqGO

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #158 dnia: Kwietnia 23, 2008, 09:58:58 am »
Fajne bubsy maja te pielegniarki  :lol:
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: SILENT HILL: Homecoming
« Odpowiedź #159 dnia: Kwietnia 24, 2008, 19:14:48 pm »
Wywiad z Akirą Yamaoką
http://www.gamesradar.com/ps3/f/interview-with-akira-yamaoka/a-20080423125455530006
Cytuj
All the members in the team truly love Silent Hill. I wasn't concerned at all that they might just use tricks and make some Silent Hill title. I wasn't concerned about the style, either. Only concern I had was if my English would be good enough to communicate with them. :)

To mnie napawa optymizmem :)
PSN ID: WojtqGO