oczywiscie, ze zaden polski recenzent sie nie zna, bo przeciez tylko zagraniczni moga miec swoja opinie o grze
Po niejednokrotnym przeczytaniu PE się o tym przekonałem~_^
Twoje pomysly znam, bo zamiesciles je na forum i jeszcze raz Ci wytlumacze ze TY MASZ TYLKO POMYSLY na papierze
Cóż, w końcu nikt nie zaczynał inaczej produkcji jak nie od prostego z początku pomysłu, ale co Ty tam możesz wiedzieć. W końcu jesteś znany z żekomo najlepszego serwisu internetowego o grach, którego forma osłabła ( kiedy dziennie było 5 zapowiedzi na każdy dział ).
takich ludzi jest miliony, i co? nikt ich nie zauwaza, dopiero jak zablysna jakis rewolucyjnym pomyslem moze ktos ich zaczepi
Well, nie przedstawiłem do końca swoich konceptów. Jakbyś nie wiedział udało mi się wymyslić wspaniały i prosty zarazem system walki do Phoenix Square. Za przykład niech Ci posłużą takie pojęcia jak np. Tag Counter, Charge Combo, Counter Throw i Advanced Tag Team Fighting ( opiszę je innym razem na Twoje wyraźne życzenie ). Warto też byłoby dodać o Madman's Tale, który jest tym czym powinien być Shaman King na PS2 ( czyli chybrydą fightera i RPG'a ) przy czym tworząc motyw walki oczywisty, nie frustrujący i nie paściarski tak jak w Królu Szamanów. A co powiesz o Gangster's Life?? Te Wasze ukochane Grand Thefty są osadzone w czasach XX wieku, a GL jest osadzone w czasach przyszłości co jak się domyślasz zaowocuje nowymi rozwiązaniami ( takimi jak kradzież mecha policyjnego ). A wspomniałem o motywie porywania ludzi, czy motywie skradankowym w muzeach?? A co do J&K tutaj też jest niemało bajerów takich jak np. prosty system walki umożliwiający nam wyprowadzenie wielu ciosów, rzutów itp. W końcu już sam fakt iż łączę większość gatunków w jednej grze jest absolutnym novum bo kojażąc poszczególne elementy ( nie tylko te, że tak nazwę ogólne ) z poszczególnych gier pozwoliły na stworzenie momentami czegoś nowego ( jak np. statystyki Beast Points, których nigdzie nigdy nie było ). Wiem, że nie bardzo wiesz o czym mówię, ale przecież sam wiesz, że jako przeciętny recenzent nic nie wiesz na ten temat. Ale jak łądnie poprosisz to może to opiszę w następnym poście, ale musisz być grzeczny!!
ale Ty nic takiego nie masz, a Concept Ball jest czyms, czego Ty za 5 lat nawet nie osiagniesz
A co takiego nadzwyczajnego ma Concept Ball?? Zabawy z piłką na ekranie dotykowym mają pojawić się w Super Monkey Ball DS, ponadto na DS'a jest już coraz więcej gier zręcznościowych wykorzystujących ekran dotykowy ( jak np. Project Rub czy Wario Were - a będzie ich znacznie więcej ). I nie pomoże nawet tu fakt, że są w owej karykaturze gry elementy Ponga czy Arkanoida. W końcu ja też coś wymyśliłem w tym przypadku ( połaczyłem Ponga z Pinaballem, tak samo też uczyniłem z Arkanoidem ). Anyway co za problem wymyślić zręcznościówkę na DS'a?? Odpowiedź: ŻADEN
Mi się udało wymyślić coś czego jeszcze nie było. Co powiecie np. o Racket Ball DS?? Czyli piłce rakietowej wykorzystującej stylus i ekran dotykowy?? Fakt, Revo to programista, kiedy ja jestem tylko grafikiem amatorem. Ale nie widzę przeszkód by tą "słabość" obrucić w siłę. Do tego jeszcze dodam, że TFUrczość rEVO to jak to rzekł jakiś tam analfabeta ( bodajrze Mickiewicz ) "Kościół w któym nie ma Boga". Uważam tak dlatego, że gdyby każdy kto robi proste gierki jest kimś wielkim to pracowników takich firm jak 3DO, ITE czy Midas powinniśmy nosić w lektyce. A jednak nie. Każda budowla powinna mieć soluidny fundament i uważam, że moje koncepty go mają, kiedy zaś CB ( nie, nie Crash Bandicoot ) jest budowlą na ruchomym piasku
.