Autor Wątek: TGS i prezentacja S. Iwaty  (Przeczytany 23590 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #40 dnia: Września 16, 2005, 12:33:36 pm »
Cytat: "Pif Paf"
ej, a czy tym trzeba bedzie "celowac" w telewizor zeby dzialalo? no i chyba granie na lezaco odpada skoro w tym jest zyroskop... : /


tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


teraz jesli sie okaze ze precyzja "pilota" bedzie bardzo wysoka to myszka moze sie schowac pod miotłą w kącie (sam gram na pc w fpp - tak dla informacji). Jesli wszytsko bedzie ok, to moze sie okazac ze na rynku komputerowym pojawi sie masa podobnych urządzen do PC (mouse-less super FRAG system:) ...Kto wie, kto wie :wink:

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #41 dnia: Września 16, 2005, 12:35:24 pm »
Jeżeli na klwiaturze mam chodzenie w czterech kierunkach, skakanie, zmianę postawy (jeden przycisk), robienie uników (dwa przyciski), korzystanie z apteczek(jeden przycisk) zmiana broni (dwa przyciski) , wyrzucanie ,  - jeśli jest dostepne w grze, zaś mysz to rozglądanie się, strzelanie i zmiana broni - to jestem cholernie ciekaw w jaki sposób cztery przyski, krzyżak i analog zaoferują mi podobną kontrolę. A jesli jeszcze broń ma więdzej niż jeden tryb...

Bo z mojego punktu widzenia jest to wykluczone.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #42 dnia: Września 16, 2005, 12:38:52 pm »
Cytat: "Krzych Ayanami"
to jestem cholernie ciekaw w jaki sposób cztery przyski, krzyżak i analog zaoferują mi podobną kontrolę
:shock:  :shock:
Zapomniałeś że funkcję myszki będzie sprawował "pilot"  czy nie chcesz o tym pamiętać?

Czyli będą cztery przyski, krzyżak, analog i "pilot" jako myszka.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #43 dnia: Września 16, 2005, 12:39:47 pm »
http://www.irwebcasting.com/050916/03/ff3672f7df/main/

Pełna konferencja nintendo.


EDIT: nie warto tego oglądać, to nie jest to z gierkami :)
EDIT: krzychu nie kapuje w ogóle tego kontrolera, chyba skapuje dopiero jak zobaczy jakiś filmik z Metroidem :)

Pif Paf

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 12-12-2003
  • Wiadomości: 177
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #44 dnia: Września 16, 2005, 12:41:35 pm »
Cytat: "siudym"

tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


ale jak mam telewizor wyzej a w tym jest zyroskop? wiec pewnie bedzie on przekazywal same ruchy do konsoli a nie w to w co aktualnie celuje, wiec pewnie nie trzeba bedzie celowac w tv, to chyba nie dziala na zasadzie pistoletow do konsol?

no i zeby sygnal dobrze zbieralo, jezeli ma sie tym grac w bejsbol, w takim wypadku pilota-pada bedzie sie trzymalo nawet w przeciwnym kierunku do konsoli
Myślisz film, mówisz POMPKA
www.pompka.neostrada.pl

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #45 dnia: Września 16, 2005, 12:41:59 pm »
403 Forbidden ;>

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #46 dnia: Września 16, 2005, 12:43:23 pm »
Cytat: "Pif Paf"
Cytat: "siudym"

tym pilotem (tak jak celujesz zwykłym pilotem w tv;)


ale jak mam telewizor wyzej a w tym jest zyroskop? wiec pewnie bedzie on przekazywal same ruchy do konsoli a nie w to w co aktualnie celuje, wiec pewnie nie trzeba bedzie celowac w tv, to chyba nie dziala na zasadzie pistoletow do konsol?

no i zeby sygnal dobrze zbieralo, jezeli ma sie tym grac w bejsbol, w takim wypadku pilota-pada bedzie sie trzymalo nawet w przeciwnym kierunku do konsoli


a cholera wie na jakiej to działa zasadzie.

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #47 dnia: Września 16, 2005, 12:45:50 pm »
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #48 dnia: Września 16, 2005, 12:48:01 pm »

dawid

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 27-03-2004
  • Wiadomości: 36
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #49 dnia: Września 16, 2005, 12:49:25 pm »
Krzychu juz nie narzekaj wiem tyle ze na pewno bedzie dobrze  a nawet jesli sie nie sprawdzi do bijatyk czy strzelanek choc mi bardziej do bijatyk nie pasuje to zawsze mozna podlaczyc pad od gacka do rev:P

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #50 dnia: Września 16, 2005, 12:53:54 pm »
Żeby pograć w gry z GaCka, bo jakoś nie wierzę, żeby w te z Revolution dało się w ten sposób pograć  :wink: .

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #51 dnia: Września 16, 2005, 12:55:56 pm »
Cytat: "Krzych Ayanami"
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.


słuchaj, na padzie od GC tez nie ma wielu przycisków w porownaiu do KLAWIATURY i MYSZY (nawet w stosunku  do pada z ps2/xbox) ale jakos da sie na nim grac w FPS przeciez.

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #52 dnia: Września 16, 2005, 12:56:48 pm »
Cytat: "dawid"
jesli sie nie sprawdzi do bijatyk

Do bijatyk może sprawdzić się całkiem nieźle.
Na filmie pokazany był przykład jak korzystać z kija. :D
A pewnie znajdą się i zastosowania dla innych sprzętów.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #53 dnia: Września 16, 2005, 12:59:28 pm »
w koncu niny musi brac pod uwage zastosowanie pada we wszystkich grach

gruby

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2003
  • Wiadomości: 386
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #54 dnia: Września 16, 2005, 13:02:28 pm »
Cytat: "kingboo"
Cytat: "dawid"
jesli sie nie sprawdzi do bijatyk

Do bijatyk może sprawdzić się całkiem nieźle.
Na filmie pokazany był przykład jak korzystać z kija. :D
A pewnie znajdą się i zastosowania dla innych sprzętów.

Pisali juz o tym na IGN. Ale pomyslcie o takim Fight Nights z dwoma kontrolerami... RZEŹNIA!
SAM MIÓD. Jestem coraz bardziej podekscytowany!!!
Wszystko o next-genach- www.gamepub.org
www.valhalla.pl - wkrótce
http://havana.mp3.wp.pl - już

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 125
  • Reputacja: 6
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #55 dnia: Września 16, 2005, 13:13:24 pm »
przynajmniej cos ciekawego bedzie, bo ciągle tylko ta walka o polygony i grafikę...

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #56 dnia: Września 16, 2005, 13:45:53 pm »
Cytat: "siudym"
Cytat: "Krzych Ayanami"
Myszka sama Kingboo ma dwa przyciski i gałkę. Przyciskami się strzela a gałką zmienia broń - jesli taka funkkcja jest dostępna. Oznacza to, że fukncjonalność myszy i pilota jest taka sama.

Analog kierowanie we wszystkich kierunkach i dalsze  dwa przyciski - a to za chiny nie da mi dostępu do wszystkich wymaganych - przynajmniej w moim odczuciu - opcji.


słuchaj, na padzie od GC tez nie ma wielu przycisków w porownaiu do KLAWIATURY i MYSZY (nawet w stosunku  do pada z ps2/xbox) ale jakos da sie na nim grac w FPS przeciez.


na klawiaturze sie pisze a do strzelanek tylko niekture sie urzywa.... jak dla mnie to ten pad wyglada durnowato. gdyby taki czujnik dac w zwyklym padzie trzymanym poziomo to ok fajne (poziomo do telewizora)

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #57 dnia: Września 16, 2005, 14:37:38 pm »
Mogliby pomyśleć nad jakimiś strategiami. Już coś wspominali o Pikminach, ale ten pad daje znacznie większe możliwości.
Może Revolution tak jak DSa zaleje cała masa strategii.


Cytat: "Master_666"
gdyby taki czujnik dac w zwyklym padzie trzymanym poziomo to ok fajne

Extra byłaby taka wędka, albo kij, ale nie jeszcze lepszy byłby z tego miecz.
Już czuję tą potęgę zwykłego pada z czujnikiem, coś wspaniałego.

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #58 dnia: Września 16, 2005, 14:39:02 pm »
Przyciski: "A", "B", "a", "b", "Z1", "Z2", "start", "select", "home" + krzyzak, ktory moze zostac wykorzystany jako przyciski. (obracal sie bedziesz poruszajac pilotem ).

Guziorow jest wiec w planie minimum dokladnie tyle, ile w PSP + sterowanie w przestrzeni.
Jakies problemy ? PES na PSP wychodzi, FPS na PSP tez ( a tam przeciez nie ma przestrzennego sterowania :D )
Nie widze problemow.
REVOLUCJA nadchodzi. :D

miras

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-09-2005
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #59 dnia: Września 16, 2005, 14:58:22 pm »
Po pierwsze Witam:)))
Po drugie, wiem że ten pad sie sprawdzi, trzeba tylko na sucho sprawdzić czyli w jedną rękę pilota a w drugą jakąś gałkę najlepiej odrąbać od jakiegoś pada:))) i sobie wyobrazić sterowanie;)

Ale jedno mnie zastanawia jak sie będzie grać w samochodówki?
Tzn. wiem, że będzie analog(BTW na konferencji ten tłumacz powiedział następujące słowa Analog będzie w pakiecie standardowym, czyli będzie ;P ale czyżby Nintendo coś ukradło od Microsoft) ale trochę mi się dziwne wydaje analogiem sterować który taki mały jest wyobraźcie sobie.

Mam pomysł może do tego pilota taki uchwyt załatwić przywiązać do dłoni i dłońmi kierować jak kierownicą:) Tylko jak wtedy biegi zmieniać?

klausa

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 15-08-2005
  • Wiadomości: 205
  • Reputacja: 0
  • Panczandragon FTW!
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #60 dnia: Września 16, 2005, 15:11:22 pm »
Wydaje mnie się że już było napisane, gaz mógłby być wykonywany pchnięciem do przodu, hamulec pociągnięciem do siebie, a skęcanie to chyba jasne ;> Biegi pod buttonami, nie widzę problemu.
I, co niby Ninny moje kochane od dzisiaj ukradło Microsoftowi?

miras

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 15-09-2005
  • Wiadomości: 8
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #61 dnia: Września 16, 2005, 15:38:20 pm »
no te pakiety wsłuchajcie sie dobrze on tam mówi że analog bedzie w wersji standard czy coś podobnego, czyżby wersja delux premium? Ale pewnie sie myle bo Nintendo tak nie postąpi

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #62 dnia: Września 16, 2005, 18:31:48 pm »
KRzychu:
Zamiast myszki masz pada któpym się rusza, przyciski Z1 i Z2 oraz duże "A".
Klawiatura, zamiast strzałek masz analoga, skok pod b, zmiana pozycji małe a i b.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #63 dnia: Września 16, 2005, 18:34:54 pm »
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #64 dnia: Września 16, 2005, 18:35:57 pm »
a jak tym czyms pogracie w jakiegoś beatem up'a?? crap

Greah

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 76
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #65 dnia: Września 16, 2005, 19:43:44 pm »
Cytat: "kun"
a jak tym czyms pogracie w jakiegoś beatem up'a?? crap
a jaki problem podłączyć zwykłego pada od GC? nintendo zostawiło nam odwartą furtkę nie nakazując zabaw z "pilotem" i jeśli tradycjonaliści będą chcieli grać w pes na zwykłym padzie to zapewne taka opcja będzie możliwa (wnioskuję po umieszczonych portach na pady przewodowe)


Cytuj
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.
wydaje mi się, że pomysł z żyroskopem nadaje się tylko do jednoręczych padów. wyobraż sobie walkę na miecze trzymając w rękach bumerang który jest przystosowany do dwóch rąk :]

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #66 dnia: Września 16, 2005, 19:43:52 pm »
niewiem rzucisz w TV?

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #67 dnia: Września 16, 2005, 19:53:53 pm »
Cytuj
a ciekawe co by było jakby PS3 ukradło ten pomysł teraz tylko w swoim padzie niezmieniając wygląd.


Pewnie nic. Rozwineliby w ten sposób tylko swoje stare pomysły.
Z tego co pamietam to wyszedł miecz do onimushy, ale przyciski miał raczej normalne.

W sumie może być ciekawie. Pad od Revolution versus Eyetoy od PS3...

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #68 dnia: Września 16, 2005, 19:57:38 pm »
Raczej Revo vs X360 vs PS3

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Krzych Ayanami

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2004
  • Wiadomości: 1 261
  • Reputacja: 2
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #69 dnia: Września 16, 2005, 20:11:30 pm »
To nieco inna sprawa.
Bardziej mnie interesuje porównanie tych dwóch, w końcu zbliżonych sposóbów rozgrywki.

No i też ciekawe jak firmy developerskie, które rękami i nogami bronią się przed wprowadzaniem nowych patentów do gier, zagospodarują pada.
I też jakie wytyczne da im Nintendo.

toel

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #70 dnia: Września 16, 2005, 21:09:50 pm »
W odpowiedzi na czyjś post oto moja propozycja jak mogło by wyglądać sterowanie w wyścigach:

http://leparkour.glt.pl/pad.jpg

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #71 dnia: Września 16, 2005, 21:41:28 pm »
Ekhhmm... sam pad wydaje się być naprawde świetny- jeśli będziemy mogli podłączyć drugi "kawałek" pada z 3 przyciskami chociażby, przekręcamy pilocika i mamy fajny pad do bijatyk...

Co do sterowania fps- Krzych- kombinujesz za bardzo.
Najwygodniej byłoby chyba, gdyby jeden z przycisków "Z" odpowiadał za "gaz"- czyli poruszanie się do przodu (gdyby były różne stopnie "wciśnięcia", to mozna przy okazji regulować szybkość poruszania).
A i co do reszty przycisków- popularne są w końcu kombinacje (przytrzymanie "a" i wcisnięcie innego). Dlatego można i pół klawiatury od kompa przenieść na pada.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #72 dnia: Września 16, 2005, 21:47:19 pm »
chyba zapominacie o przyciskach przed krzyżakiem z boku.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #73 dnia: Września 16, 2005, 22:28:02 pm »
mi się nowy pad podoba.. to faktycznie mała rewolucja, jak ktos chce moze grac normalnie, nikt mu nie każe grać "po nowemu" Ale mi się to podoba.. ciachanie mieczem rulezz :D

Ako

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 15-07-2004
  • Wiadomości: 2 652
  • Reputacja: 1
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #74 dnia: Września 16, 2005, 22:32:38 pm »
Jezu O_o wyobrazam sobie mine mamy, czy kolegów którzy by zobaczyli za pierwszym razem jak gram na Revo :lol: np. w taki mieczyk.

Tak samo jak tancze w DDR, to mama zdziwiona patrzy co ja robie, ze tancze jak glupi do ekranu. Ale wszystko wytlumaczylem co i jak i sie spodobało 8)

Renshu Clan

Renshu Clan Ako, UFO, Gawlisz, Zgieru, Gutek, Filo, Mysza, Tsubasa, Sheva, Luki_k

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #75 dnia: Września 16, 2005, 22:34:56 pm »
Mówicie że będzie się świetnie grało w FPP'esy. Mam nadzieje że niebędzie tak jak ja miałem kiedy kópowałem do PC takie interaktywne pióro do rysowania. I zbytnio ładnie się nim nierysuje.

toel

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #76 dnia: Września 16, 2005, 22:40:28 pm »
Cytat: "Master_666"
Mówicie że będzie się świetnie grało w FPP'esy. Mam nadzieje że niebędzie tak jak ja miałem kiedy kópowałem do PC takie interaktywne pióro do rysowania. I zbytnio ładnie się nim nierysuje.


Sądzę, że będzie to dobracowane (jak np. ultrawygodne sterowanie w Metroidzie na DS). A twierdzę tak dlatego iż Nintendo (za przeproszeniem) nie może dać dupy w takim momencie, bo jest świadome, że to jest jego być albo nie być. Jeżeli Revo okazało by się klapą to zbyt duże wydatki spowodowane produkcją i reklamą konsoli, mogłyby spowodować, że tylko czas dzieliłby nas od wykupienia Niny przez inną firmę (w czasach PSP na samych handheldach się nie wyżyje).

No może przesadzam,ale nintendo nie jest na tyle głupie by i tak kontrowersyjne urządzenie wypuszczać niedopracowane.

Wielki90

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 13-07-2004
  • Wiadomości: 469
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #77 dnia: Września 16, 2005, 22:43:11 pm »
Ja to sie o sterowanie w fps nie martwie. W lewym reku mamy przeciez galke (chodzenie) i dwa przyciski (zwykle i zmajstrowane strzelanie), do tego przycisk B do skoku A do kucania i a oraz b do jakis innych pierdul.
Mam jednak pewna obawe ze zywotnosc (chodzi o zabawe)tego bedzie podobna do Eye toya czy Bongosow (na ktorych sie szczerze mowiac zawiodlem). Jednak badzmy dobrej mysli. W koncu Niny to prawie 100lat tradycji (czy jakos tyle)
PSN: CooliG

toel

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 33
  • Reputacja: 0
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #78 dnia: Września 17, 2005, 10:04:15 am »

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
TGS i prezentacja S. Iwaty
« Odpowiedź #79 dnia: Września 17, 2005, 10:52:06 am »
dzisaj czy to wczoraj na IGN był artyjuł  że jak ktos chcer wcale nie musi tak sterowac.. jest specja;lna przystawka w pilota która rob z niego zwykłęgo poada chyba takiego samego jak był w GC