Autor Wątek: Art works :)  (Przeczytany 161939 razy)

0 użytkowników i 5 Gości przegląda ten wątek.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #840 dnia: Maja 22, 2009, 22:14:36 pm »
I pomyśleć, że postać nad którą najwięcej się nagłowiłem została najmniej doceniona przez krytykę ;) .
Nie zrezygnuję z niego. Może gdybym pozbył się tej szmaty z jego bioder stałby się znacznie "czytelniejszy" ? Bo motyw skrzydeł wydaje mi się tutaj najbardziej odpowiadający - pręty wbite do pleców, o których wcześniej myślałem, jeszcze bardziej by go skomplikowały.
PSN ID: WojtqGO

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #841 dnia: Maja 22, 2009, 22:26:56 pm »
Patrząc na tego trzeciego widzę tylko, że cierpi. Nie odnajduję tej utraconej niewinności. Przesłanie pierwszego jest o wiele czytelniejsze - dwie istoty, które się nienawidzą, ale muszą żyć razem.

Wydaje mi się, iż lepiej było by popracować nad zupełnie innym rozwiązaniem.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #842 dnia: Maja 28, 2009, 00:10:41 am »
Patrząc na tego trzeciego widzę tylko, że cierpi. Nie odnajduję tej utraconej niewinności.
Pal licho niewinność. Właściwie to nie chciałem jej ukazywać, a jedynie pokazać cierpiącą postać, która na myśl przywodziłaby coś, co kojarzy się z niewinnością.
Popracowałem nad moim aniołkiem i taki tego rezultat (znowu przepraszam za jakość, ale odpowiednio wzmocniłem zarysy i obrazek jest w miarę czytelny):
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
PSN ID: WojtqGO

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #843 dnia: Maja 28, 2009, 15:58:02 pm »
Teraz możesz dać jakieś skrzydła, żeby jeszcze bardziej uwidocznić zniewolenie. Tak jakoś mi przyszło na myśl.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #844 dnia: Maja 28, 2009, 17:07:51 pm »
Moim zdaniem już nie potrzeba skrzydeł. Jedyne co bym zmienił, to zrobił aureolę nieco większą i grubszą. Tak, by sprawiała wrażenie bardzo ciężkiej, i że to ona ściąga go do podłogi.

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #845 dnia: Maja 28, 2009, 18:53:18 pm »
Skrzydła odpadają, już nie chcę bardziej go komplikować.
@Ryo - wezmę to pod uwagę :)
PSN ID: WojtqGO

cappo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2003
  • Wiadomości: 2 505
  • Reputacja: 17
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #846 dnia: Maja 28, 2009, 22:19:44 pm »
Skrzydła są potrzebne :[

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #847 dnia: Czerwca 09, 2009, 20:40:43 pm »
Najpierw może coś o mnie. Jak na razie ukończyłem 2 letnie studium Technik Informatyk (szkołę policealną) ze specjalizacją grafika komputerowa. W szkole poznałem bliżej takie programy jak Photoshop CS2 - 2 semestry, 3D max 9 - 3 semestr, Corel X3 i pełny pakiet programów Adobe CS4 z naciskiem na Corela  :???: - 4 semestr.

Temat 3D najbardziej mnie zainteresował, więc na zajęciach próbowałem się jak najwięcej dowiedzieć z obsługi programu. Nauczyłem się na nich głównie modelować w 3D maxie. Reszta samokształcenie.


photoshop normalnie kocham ten program.

To jak ja 3D maxa  8)

A o to moje prace nie wiem czy wszystkie ale jak coś znajdę na HDD to wrzucę. Zacznę może od pierwszej będzie śmieszniej  :smile:

1 nazwałem ją "Zbugowany Crash"  :lol::
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

2 to stół bilardowy:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

3 to rekonstrukcja "menu" Crash'a Bandicoot'a 1 z PSX:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

4 to room v1:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

5 to room v2:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

6 to stolik na konsole firmy multimebel :P i gablota na gry psx:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

7 to logo i platyna Uncharted:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Mini prace lub nie skończone:

Kuchnia dla mamy w kilka minut aby jej pokazać o co mi chodzi:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Karta na gram:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Flaszeczka wódki  :lol:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Deskorolka simsona 5 minut:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Młotek  :lol::
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Test animacji kamery + model samochodu 3D max:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Test animacji ruchu sceny Crasha:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

CS2 w budzie:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

No i cała strona o net yaroze w domu to cała masa painta, gimpa i CS2:
http://www.netyaroze.yoyo.pl/

Także lay ma moim blogu to tylko mspaint + gogle :lol:
http://ja.gram.pl/marcinpsx3

Na sam koniec coś śmiesznego GIF z LO  :lol::
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Oczywiście to nie wszystko ale burdel na HDD się kłania i coś tam mam w plikach programu jak np. PacMan w Corelu  :-D A, że demo 14 dniowe się skończyło i nie kupie tego gówna to  :lol:

Obecnie zastanawiam się czy iść na studia w tym kierunku  :? Mój poziom jest obecnie wyższy niż room v2 a ostatnia praca w 3D to 7. 

Na razie tyle  :P

EDIT:
Wszystkie prace w 3D maxie na procku Duron 800Mhz i 320MB ram  :lol:
« Ostatnia zmiana: Czerwca 09, 2009, 20:56:26 pm wysłana przez marcinps3 »

Tarniak

  • Gość
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #848 dnia: Czerwca 09, 2009, 20:44:19 pm »
http://img44.imageshack.us/img44/9190/folderq.jpg

Zdecydowanie najlepszy, nawet ten dość "unikalny" styl Crasha jest ok na dłuższą metę.

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 680
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #849 dnia: Czerwca 09, 2009, 23:22:35 pm »
Wg mnie powinienes wziac w obroty swiatlo, bo na kazdym wyglada mocno "dziwnie". Moge jedynie sie domyslac, ze podyktowane jest to slabym sprzetem.
Pozniej na ruszt wzialbym bevel (na niektorych krawedziach oko mozna sobie wybic :-) i bump mapy (moze ogolniej: teksturowanie) :-)

Pzdr

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #850 dnia: Czerwca 10, 2009, 04:39:51 am »
Wg mnie powinienes wziac w obroty swiatlo, bo na kazdym wyglada mocno "dziwnie". Moge jedynie sie domyslac, ze podyktowane jest to slabym sprzetem.
Pozniej na ruszt wzialbym bevel (na niektorych krawedziach oko mozna sobie wybic :-) i bump mapy (moze ogolniej: teksturowanie) :-)

Pzdr

Co do oświetlenia - słuszna uwaga, muszę się przerzucić na v-ray'a. Jednak darowałem sobie jego temat na tym sprzęcie - wystarczą mi bez niego renderingi po 10godzin.
Co do krawędzi, renderyje z AA więc to wada programu albo o czymś nie wiem.. W każdym bądź razie wrzuciłem tu Rendery po 1920x1080p i wyższe jak 4000x3000p  :lol: . Klikałeś prawym i pokaż obrazek pod PPM (w przeglądarce??). Chodzi mi mniej więcej o to:
http://img190.imageshack.us/img190/5949/cam6.jpg
Teksturowanie  :shock: To coś bardzo ważnego (przekonałem się o tym na roomie v2) i z masą opcji ale po woli zaczynam je czaić im więcej robie. Czytam też tutki jak złota, szkła, skóry itd. z tym, że są one albo do starszych wersji programu, albo do nowszych  :mad:

Ogólnie na obecnym Pc już nic poważnego nie zamierzam zrobić. Do nowego pcta kupię książkę która jeszcze nie wyszła  :lol: jakieś 150zeta ale myślę, że warto.

PS. Ja się użeram z czasem, starym sprzętem inni znowu z myszką  :-x  :?



: Czerwiec 10, 2009, 03:27:16 am
http://img44.imageshack.us/img44/9190/folderq.jpg

Zdecydowanie najlepszy, nawet ten dość "unikalny" styl Crasha jest ok na dłuższą metę.

Po twoim komentarzu dodałem jeszcze wersje z innym światłem:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 04:48:06 am wysłana przez marcinps3 »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #851 dnia: Czerwca 10, 2009, 07:14:38 am »
Musisz się jeszcze pobawić ustawieniami. Np cienie powinny być bardziej rozmyte. Nie pamiętam jak jest w 3dsm, ale w Maya jest masa ustawień. W sumie to polecam, żebyś się przesiadł na ten program - pewnych rzeczy trzeba się nauczyć od nowa, a w chwili obecnej to podstawowe narzędzie grafików 3D.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #852 dnia: Czerwca 10, 2009, 08:40:03 am »
Musisz się jeszcze pobawić ustawieniami. Np cienie powinny być bardziej rozmyte. Nie pamiętam jak jest w 3dsm, ale w Maya jest masa ustawień. W sumie to polecam, żebyś się przesiadł na ten program - pewnych rzeczy trzeba się nauczyć od nowa, a w chwili obecnej to podstawowe narzędzie grafików 3D.

Imo zarówno Maya jak i 3Ds max czy SoftImage to programy cenione w tej branży (grafika 3D, gry) także lepiej znać obsługę wszystkich trzech. Zresztą wszystkie są tej samej firmy. Próbowałem na razie tylko SoftImage (robiono w nim bodajże modele do MGS4, Tekken czy DMC4) i jest bardzo podobny do 3D maxa, z tym, że opcje wyglądają bardziej jako nazwa niż button co nie za bardzo mi przypasowało, a zmiana widoków w czasie pracy to głównie klawa. Bardziej jakoś 3D max mi się podoba. Maye stertuję jak będę miał czas, ale najwięcej chcę poświęcić 3D maxaowi, jak już opanuję masę opcji zwłaszcza po słówkach to przesiądę się na dalszą naukę na jeden z nich ;) Aha SoftImage uczą w postludium AGH w Krakowie, także jeśli się dostanę tam po studiach to raczej mnie i ten program nie ominie  :P
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 09:42:07 am wysłana przez marcinps3 »

farin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-01-2009
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #853 dnia: Czerwca 10, 2009, 12:48:57 pm »
To ja może też wrzucę coś od siebie.
Może nie jest to jakaś rewelacja, ale kiedyś lubiłem się w takie rzeczy bawić.
Oryginał jest w wersji A3 drukowany laserem na satynowym papierze.
Jest tam jeden rażący błąd, ale nie chciało mi się już go poprawiać :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 18:06:31 pm wysłana przez Mr_Zombie »
PSN ID: Fariniasty, www.marszand.net - beta testy - wrzucaj, udostępniaj, wymieniaj!

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #854 dnia: Czerwca 10, 2009, 13:40:59 pm »
Cytuj
Jest tam jeden rażący błąd

Ten cycek, nie?

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 680
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #855 dnia: Czerwca 10, 2009, 14:26:51 pm »
Tak jak Zielarz mowi - cienie powinny byc bardziej rozmyte - teraz to wyglada jakbys walnal zaraz przy scenie zbyt mocna lampe. Moze sprobuj z jakims Sun'em delikatnie rozjasniajacym scene i swiatlem z nieba z miekkimi cieniami?

Poza tym piłem do tego, ze widac, ze lubisz przesadzac z energia swiatla (tutaj rekordzista jest chyba http://img44.imageshack.us/img44/5231/rendering2.png) :-)

Mozesz rozwazyc robienie mniejszych renderow, a w zamian przeznaczyc moc na inne efekty. Render w full HD to lepiej puscic na kilku kompach jak juz wiesz, ze wszystko jest idealnie :-) Wtedy jak nawet liczy Ci sie kilkadziesiat godzin to mozna pomyslec o rozlozeniu tego na kilka kompow w sieci (LAN albo Internet).

Jak dla mnie to jedna sprawa to modeler, a druga to renderer.
Wychodze z zalozenia, ze modeluje sie w tym co daje lepsze, szybsze efekty i jest wygodniejsze do pracy, a renderer dobiera sie do efektu jaki chce sie osiagnac :-)

Swoja droga, licencja na Maya kosztowala niemale pieniadze z tego co kojarze :-)

Nikt sie Blenderem nie zainteresował? ;-)

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #856 dnia: Czerwca 10, 2009, 14:52:41 pm »
Poza tym piłem do tego, ze widac, ze lubisz przesadzac z energia swiatla (tutaj rekordzista jest chyba http://img44.imageshack.us/img44/5231/rendering2.png) :-)

Ahh ten oczojebny HDR  :grin:

Ogólnie z tego co wiem, kiedy zainteresuje się v-rayem na mocnym kompie rozwiążą się problemy z moim oczojebnym HDRem. Wszystko okazuje się dopiero po wyrenderowaniu, a najczęściej chcesz po prostu oświetlić jakiś element, żeby go po prostu było widać czy fajnie wyglądało odbicie.

V-ray:
http://pl.wikipedia.org/wiki/V-ray

Niektóre jego elementy/techniki renderujące:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Global_illumination
http://pl.wikipedia.org/wiki/Path_tracing
http://pl.wikipedia.org/wiki/Photon_mapping

Z tym, że nie jest chyba darmowy ani nie ma wersji demo  :???:

Maya to nie wiem, ale 3D max jest chyba wersja studencka za normalne pieniądze.

Wersje zarobkowe to taka kasa że cały pakiet Adobe i kompa można kupić - niestety..

Tyle, że w rękach dobrego grafika, czy dobrej firmie zwraca się dość szybko ;)
: Czerwiec 10, 2009, 13:46:18 pm

Nikt sie Blenderem nie zainteresował? ;-)

Jak ktoś myśli poważnie o grafie w tym fachu, to wątpię. Nam przynajmniej tak mówił na zajęciach. Że tylko liczy się tu Autodesk  :P

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 782
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #857 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:06:10 pm »
Maya rzeczywiście kosztuje ogromne pieniądze, ale jest najbardziej popularna w dużych studiach. Ma bardzo dobrze skonstruowany interfejs, choć nowsze wersje idą w stronę 3DSM.

Oświetlenie to najważniejsza sprawa, więc warto posiedzieć nad nim i pobawić się ustawieniami. Szczególnie jeśli myślisz o fotorealistycznych scenach.

Warto także pamiętać, że nie musisz renderować wszystkiego, szczególnie jeśli ma to być statyczny obrazek. PS do doskonały dodatek do programów 3D.

farin

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 13-01-2009
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #858 dnia: Czerwca 10, 2009, 15:42:51 pm »
Cytuj
Jest tam jeden rażący błąd

Ten cycek, nie?

Tak :)
PSN ID: Fariniasty, www.marszand.net - beta testy - wrzucaj, udostępniaj, wymieniaj!

Palli

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 26-10-2003
  • Wiadomości: 680
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #859 dnia: Czerwca 10, 2009, 18:05:59 pm »
Tak w ogole to mozna zsymulowac Global Illumination bez renderera z jego implementacja, ale to juz osobny temat ;-)

Co do oswietlenia to moge polecic ta ksiazke http://www.amazon.com/Digital-Lighting-Rendering-2nd-digital/dp/0321316312 jezeli jeszcze jej nie czytales.
Jak dla mnie to to jest najwazniejsza wiedza - taka, ktora nie jest uzalezniona od zadnego konkretnego silnika. Jasne, kazdy renderer to osobna nauka, ale trzeba wiedziec co chce sie osiagac, a dzieki tej ksiazce z pewnoscia wzrasta swiadomosc tworcy :-)

Fakt, Blendera nie wpiszesz sobie w CV'ce i nikt nie zrobi 'wow', ale najwazniejsze to nauczyc sie robic porzadne modele i dbac o kompozycje sceny, oswietlenie, ...
To tylko moje male wtracenie, zeby nie skreslac Blendera od razu bo i w nim mozna niezle osiagi miec (zwlaszcza z Yafarayem, Kerkythea, Indigo, etc.). Tak, zeby nie rzucac slow na wiatr, kilka ciekawych prac:

http://nsa06.casimages.com/img/2009/03/30/090330041234139939.png
http://nsa06.casimages.com/img/2009/03/30/090330035732529794.png
http://nsa02.casimages.com/img/2008/07/28/080728110951992312.jpg

i cos z naszej rodzimej sceny:
http://www.blender.pl/cpg/albums/userpics/10063/2009_03.jpg

Anyway - nie wazne w czym, wazne zeby osiagnac zamierzony efekt :-)

I znowu przytakne Zielarzowi (juz nudne sie to robi ;); post produkcja to praktycznie nieodlaczny element. Poza tym kazdy silnik powinien umozliwiac renderowanie tylko wybranego fragmentu sceny lub inne techniki skracania petli informacyjnej odnosnie zastosowanych ustawien.

W takim razie czekamy na kolejne rendery juz na V-Rayu ;-)

"Palli is indeed a highly mathematical language, surpassing even Hebrew and Sanskrit in this aspect."

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #860 dnia: Czerwca 11, 2009, 02:12:08 am »
[...]

Anyway - nie wazne w czym, wazne zeby osiagnac zamierzony efekt :-)

[...]

W takim razie czekamy na kolejne rendery juz na V-Rayu ;-)

Zgadzam się  8) Jak to się teraz mówi - dobry grafik to i w mspaint'cie zrobi monalizę ;)

A no czekamy, mam w planach m.in konsolę psx yaroze, mac man 3D, sonic, kobitka z RRV, Jina i wiele innych pomysłów, może nie będą to kopiące zad prace, ale wiele satysfakcji sprawia mi wykonywanie moich obiektów 3D :smile:

Tu taka wstawka w do nabytku na bloga wykonana w Windows Movie Maker:
Lipna i króciutka ale daje  :P

http://www.sendspace.com/file/i16rwi
« Ostatnia zmiana: Czerwca 11, 2009, 04:04:44 am wysłana przez marcinps3 »

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #861 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:36:06 pm »
Dzisiejszy twór. Wstępnie nazwany jako Ten, Który Chciał Mieć Wszystko :)
PSN ID: WojtqGO

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #862 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:42:21 pm »
Dobre. Podobają mi się Twoje szkice, mają swój specyficzny styl.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 338
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #863 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:44:20 pm »
Dobre. Podobają mi się Twoje szkice, mają swój specyficzny styl.
Dodajmy, że bardzo sajlenthilowy styl.  :cool:

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #864 dnia: Czerwca 17, 2009, 23:58:47 pm »
Dzięki :) Każde takie dobre słowo stanowi znakomitą mobilizację do dalszej pracy. Ostatnio zastanawiałem się, jakby można było stworzyć kogoś, kto chciał mieć wszystko, chciał być wszędzie. To jest właśnie wynik jego zachłanności.
PSN ID: WojtqGO

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #865 dnia: Lipca 16, 2009, 22:16:59 pm »
Tak mi się nudziło przy kompie to na rachunku z Saturna nabazgrałem Kratosa :lol: Jakiś cudny nie jest, ale chyba brzydki też nie, a chociaż temat rozruszam.


mateo

  • Gość
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #866 dnia: Lipca 16, 2009, 22:19:27 pm »
Przy tworzywie Zielarza to akurat bym tego za ch*ja nie pokazał. ;)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #867 dnia: Lipca 17, 2009, 00:02:55 am »
I przez takie myślenie ten topic umiera, no ;p

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #868 dnia: Lipca 17, 2009, 12:58:03 pm »
http://www.joemonster.org/art/11987/Hardkor_44_czyli_Powstanie_Warszawskie_w_stylu_300_Spartan 
Pieknie sie zapowiada  :-D jakby tak sie dokladnie przyjrzec to nawet troche zalatuje killzonem

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #869 dnia: Lipca 17, 2009, 15:05:52 pm »
Swoją drogą, bo teraz to zauważyłem (spostrzegawczy jestem) - czemu temat nazywa się "Art work's"?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Odp: Art work's :)
« Odpowiedź #870 dnia: Lipca 17, 2009, 15:31:10 pm »
Bo założył go hubi?

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #871 dnia: Lipca 21, 2009, 01:25:24 am »
Jak wiadomo u mnie zdolnosci plastyczne sa zerowe ale coz nie mozna byc dobrym we wszystkim, ale mam cos co zrobil moj kumpel, Digital Ninja. Ten sam, ktory wczesniej zrobil mi grafike na AS i cala serie REDUX z KoF. To jest jedna z jego oryginalnych postaci, ktore sam wymyslil co o nim sadzicie?




Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #872 dnia: Lipca 21, 2009, 01:26:01 am »
Moim skromnym zdaniem jest wyje**na.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #873 dnia: Lipca 21, 2009, 01:35:23 am »
Zarąbiste.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #874 dnia: Lipca 21, 2009, 01:42:42 am »
A tu jest jego pierwszy fighting stage, co sadzicie o tym?




Jesli ktos chcialby sprawdzic jego wszystkie prace to zapraszam na:
http://digitalninja.deviantart.com/gallery/

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #876 dnia: Sierpnia 12, 2009, 17:51:47 pm »
Nie podoba mi się. Pierwszy jest taki troche przekombinowany, ten kruk na ramieniu wygląda strasznie sztucznie, mogles uzyc róznych balonow i moglby byc bardziej kolorowe. Tęcza jest fatalna i dodatowo jest spierdolona w prawym gornym rogu.

Drugi wyglada strasznie sztucznie a cien to jakis zart.

Nie kojarzze jakie robiles iles tam lat temu wiec nie wiem jaki masz progress
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 12, 2009, 17:54:11 pm wysłana przez Mikes »

Derek

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-06-2005
  • Wiadomości: 1 480
  • Reputacja: 0
  • Czego nie wiesz?
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #877 dnia: Sierpnia 12, 2009, 19:00:10 pm »
Poprzeglądaj pierwsze strony tematu.
: Sierpień 12, 2009, 18:27:14 pm
http://radek.s4studio.pl/images/minich.jpg

Zdjęcia wykorzystane, pozstawiam do oceny:

http://radek.s4studio.pl/images/minichhow.jpg

Nobu_hex

  • Gość
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #878 dnia: Sierpnia 12, 2009, 19:30:57 pm »
A pornotolasa potrafiłbyś zrobić?

Wojtq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 01-09-2006
  • Wiadomości: 4 855
  • Reputacja: 42
Odp: Art works :)
« Odpowiedź #879 dnia: Sierpnia 12, 2009, 19:38:46 pm »
Potrzebuję pomocy z tym gostkiem:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

W skrócie powiem na razie tyle, że ma to być pewnego rodzaju potwór-tropiciel. Zależy mi na tym, aby jego wygląd nie był zbyt...potworny. Nie jest on również cierpiętnikiem jak moje poprzednie monstra, bardziej takim bad-assem na modłę PH. Poradźcie, co dodać, aby nadać mu więcej charakteru ?
PSN ID: WojtqGO