Ja komentowałem filmiki Mrocza i porównałem GTR 35 do innych aut, które się tam pojawiają. Tam nie ma Murcielago LP670-4 SV, tylko jest starszy model. Pomijając już ten fakt, to zdajesz sobie sprawę, że GTR 35 jest nadal autem wyższym i ma szerszy rozstaw osi. Do tego trzeba dodać sprawiedliwie, że LP670 SV większą długość zawdzięcza jedynie body kit'owi, a dokładniej tunelom przepływu powietrza:
Gdyby nie to, byłby wymiarowo zwykłym Murcielago.
Bryła auta nadal pozostaje ta sama.
Dodać też należy, że GTR 35 jest cięższy o ponad 170kg. Na żywo Murcielago nie widziałem, ale GTR 35 owszem i sprawia wrażenie auta bardzo potężnego.
Ja ze swojej strony przepraszam, że nie zaznaczyłem iż chodzi mi jedynie o wrażenie masywności auta. GTR 35 wygląda na tle innych super samochodów znacznie potężniej. Ja osobiście nie uznaję tego za plus, bo jak już kiedyś wspominałem dla mnie auto sportowe powinno być jak najniższe i jak najszersze. Takie sylwetki podobają mi się najbardziej.