@Kert
Co do tego, że Suberb II nie jest jakąś wyjątkową pięknością, to się zgodzę, ale nie pisz o tyle przywodzącym na myśl tańsze skody, bo tył Superba II i Octavii II to totalnie dwie różne historie. Tak w ogóle, to po liftingu jest trochę lepiej z tym sedanem:
http://superauto24.se.pl/galeria/skoda-superb-po-kuracji-odmladzajacej-oficjalnie-zdjecia,315477/107106/212462/
Wracałem ostatnio na chatę tak mocno zmelanżowany, że wziąłem jakąś normalną taryfę zamiast Asa/Eko. I był to właśnie Superb II - FUCK ile to ma miejsca w środku. Przez całą drogę trułem kierowcy, że to limuzyna prezydencka hehe.
Trochę nie kumam hejtu na Skody, bo to tzw. rozsądny, budżetowy zakup. Nieźle wykończona, miejsca w opór. Dlatego duże fucki dla decydentów, że zamiast zatrzymać u nas grupę VW wyje**li się na jakimś Daewoo. Może fso zatraciłoby swoją tożsamość, ale przynajmniej działoby się u nas w temacie. Co do samych czeskich wozideł, szkoda, że ciężko trafić na dobry egzemplarz, którego nie zajechały tysiące km robione przez handlowców. Wiadomo, że jeśli chodzi o fanowskie podejście do motoryzacji, to jarać się nie ma czym (poza Fabią RS, hehe).
Co do tego, że Suberb II nie jest jakąś wyjątkową pięknością, to się zgodzę, ale nie pisz o tyle przywodzącym na myśl tańsze skody, bo tył Superba II i Octavii II to totalnie dwie różne historie.
W porównaniu chodziło o podejście, tj. Superb z lekkimi "aspiracjami", co widać po przodzie, kontra tani model dla gawiedzi, co widać po linii bagażnika i tylnych kloszach lamp. Za każdym razem, jak patrzę na ten model mam nieodparte wrażenie, jakby ktoś zespawał dwa różne samochody. Octavia przynajmniej wygląda spójnie. Zgadzam się, w pokazanym przez Ciebie lifcie jest już trochę lepiej.