Martin- masz jakieś info???
W wywiadzie którego udzielił nam pan Harrison , możesz przeczytać że Retro Studios nadal będzie współpracował z Nintendo .
http://www.gameinformer.com/News/Story/200711/N07.1119.1804.10693.htm?Page=2Metroid Prime 3 jest zakończeniem całej trylogii , co nie znaczy ze w przyszłości nie powstaną kolejne jej części . Po prostu twórcy serii chcą odpocząć i zając się nowym projektem . Podobno gra nie będzie FPS\em.
http://wii.ign.com/mail/2007-07-03.htmlhttp://www.1up.com/do/newsStory?cId=3162445Traktuj te ostatnie zdanie w charakterze plotki.
Opublikowane: Grudzień 14, 2007, 11:09:40
Jak wrażenia?
Ścieżka dzwiękowa, klimat, ogólnie przygoda?
Przeszedłem Metroida i musze powiedzieć że jestem bardzo zadowolony ,choć czuje pewien niedosyt .Na liczniku mam 84% ,a totalnego czasu 23:39 godz. Nie przypuszczałem że ta cześć będzie lepsza od legendarnej jedyneczki .Podczas eksploracji planet (i nie tylko ) kilka razy ustawałem na kilka minut podziwiając przepiękne widoki - a to na planecie Bryyo jakieś kule przymocowane łańcuchami albo w początkowej fazie gry widok z kokpitu, ale to nic w porównaniu z widokiem przestrzeni kosmicznej na zniszczonym statku- normalnie poezja , ile pracy i artyzmu ludzie z Retro musieli włożyć w tą że pozycję , odnosi się wrażenie jakby zespól podzielił się na grupy i każda z nich osobno pracowała nad planetami .Sterowanie jest według mnie bardzo dobre ,choć drobne poprawki można byłoby wprowadzić np. otwieranie specjalnych pomieszczeń .Od momentu zagrania w wyżej wymieniony tytuł rozgrywka na normalnym padzie przestaje dla mnie istnieć , czułość wiilota jest idealna a zarazem nie uciążliwa (ręka się nie meczy ).Co natomiast zabawnego, pod koniec rozgrywki odkryłem jak się skacze kulką .
Jeżeli chodzi o aspekt ekwipunku Samus mam tu jedną uwagę, a mianowicie brakuje przełączania broni (co mnie bardzo zdziwiło, bo na krzyżaku są trzy wolne ,nieprzystosowane do innych czynności miejsca ) , istnieje tylko tzw. upgrade power beam i na dodatek wiążę się to z tym że prawie każdego obcego można wyeliminować tym samym promieniem, wyjątek stanowią istoty odporne na podstawowy wystrzał ,wtedy załączamy tryb hyper (bardzo efektowny) .Jak jesteśmy już przy broni bardzo spodobało mi się zastosowanie łańcucha, który nie tylko służy do przedostawania się do poszczególnych kondygnacji ,ma on szereg innych sposobów użycia, z tego co nawet wychwyciłem ,koderzy postarali się po części odwzorować ruch łańcucha odpowiedni do ruchu gruszką .Na oddzielny akapit zasługuje pewien visor który ma specjalistyczne zdolności nie tylko taktyczne ,ale tego dowiecie się w grze ( nie mam na mysli „command visor ” )Fabularnie co do Metroida mam pewne skojarzenia z grą Halo ale tylko z początku .Co do walk z Bossami tu nie mam żadnych zastrzeżeń , na każdego trzeba wykryć odpowiedni sposób pokonania . Reasumując ,jest to jedna z piękniejszych gier ,przy której spędziłem miło czas. Ten styl , grafika(zdecydowanie lepsza niż poprzednich odsłonach) ,wysoka grywalność powoduje że Metroid jest pozycją obowiązkową dla każdego posiadacza konsoli Nintendo i jest uwieńczeniem całej trylogii. Starałem się jak najbardziej unikać tzw. solucji , jeżeli takie wychwyciliście z góry przepraszam .Podczas drugiej rozgrywki będę dożył do osiągnięcia 100% na wyższym poziomie trudności.
: Luty 07, 2008, 00:04:11 am
Jak wyglądałoby opakowanie całej trylogii Metroida gdyby się ukazało ?
Oczywiście jest to tylko projekt fana
.
: Listopad 13, 2008, 12:47:46 pm
Samus cosplayhttp://yukilefay.deviantart.com/gallery/?8484407#Metroidhttp://mdb.classicgaming.gamespy.com/?g=features&p=cosplayhttp://kotaku.com/5168332/new-samus-cosplay-international-champion-crowned: Marzec 12, 2009, 15:40:13 pm
Three Incredible Games Just Got More Awesome: Metroid Prime Trilogy Heads to Wii via One Disc REDMOND, Wash., May 22, 2009 - Metroid? Prime 3: Corruption set a new standard for first-person motion controls in video games. Now it?s bringing those controls to the rest of the celebrated series, allowing players to experience the entire Metroid Prime story arc with the peerless precision of the Wii Remote?. Nintendo announces Metroid Prime Trilogy, a new premium three-game collection for the Wii? console that bundles all three landmark Metroid Prime games onto one disc and revamps the first two installments with intuitive motion controls, wide-screen presentation and other enhancements. Metroid Prime Trilogy will be available exclusively for Wii on Aug. 24 at a suggested retail price of $49.99.
Each game maintains its original storyline and settings, but now Metroid Prime and Metroid Prime 2: Echoes let players use their Wii Remote to aim with precision as heroine Samus Aran. Based on the breakthrough control system that debuted in Metroid Prime 3: Corruption, these new Wii controls bring an entirely new level of immersion and freedom to these milestone games.
?Metroid Prime Trilogy puts the best first-person adventures all in one place, with a host of new additions that make these three timeless titles more engaging than ever,? said Cammie Dunaway, Nintendo of America?s executive vice president of Sales & Marketing. ?A great deal of care and detail has gone into Metroid Prime Trilogy, providing longtime fans with new ways to experience the games they love.?
All three games now reside on a single disc. Players can access the game they want from a unified main menu that ties together all three adventures. Through a new unlockables system, players can gain access to in-game rewards such as music and artwork by accomplishing objectives across all three games.
Metroid Prime Trilogy was developed by Retro Studios and Nintendo, the same developers that created the original games for the Nintendo GameCube? and Wii systems.
Remember that Wii features parental controls that let adults manage the content their children can access. For more information about this and other Wii features, visit Wii.com.
For more information about Metroid Prime Trilogy, visit www.Metroid.com.
PR email
http://www.metroid.com/primetrilogy/http://gonintendo.com/?p=83455