Autor Wątek: Splinter Cell 4 - Double Agent  (Przeczytany 30260 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kakus

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 100
  • Reputacja: 0
Splinter Cell 4 - Double Agent
« dnia: Maja 13, 2006, 09:31:19 am »
Po obejżeniu filmiku na gametrailers SZCZĘKOPAD .... super  :!:
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 13, 2008, 11:48:04 am wysłana przez siudym »
Hey ya

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 13, 2006, 10:06:20 am »
Snejk bedzie sie musial "troche" napocic... 8)

lupinator

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 13, 2006, 10:15:59 am »
Snake z Fisherem nigdy nie konkurował. MGS i Splinter Cell to całkowicie odmienne gry. Obie świetne

suli dia

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-04-2006
  • Wiadomości: 1 267
  • Reputacja: 13
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 13, 2006, 10:39:23 am »
ja wiem jedno ta gra będzie wielka grafa i te pomysły naprawde rewelacyjna skradanka czekam z niecierpliwością
Umiesz Liczyć, Licz na Siebie!!!

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 13, 2006, 11:10:42 am »
Dobrze, że odświeżają serię.Nowe pomysły na pewno dodadzą walorów tej skostniałej serii. Mam tylko  jedno ALE. Pomimo olbrzymiego postępu w grafice animacja została ta sama i wygląda teraz sztucznie przy tym całym graficznym splendorze. Ale pewnie piątka będzie już "next-gen only" i o to zadbają.

lupinator

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 13, 2006, 11:14:01 am »
Gameplay wygląda tak samo jak w poprzednich Splinterach tyle ze z większą ilością strzelania  :? Myślałem ze zobaczymy jakieś całkowite zmiany a tu małe zaskocznie. Moze inne levele wygladają inaczej

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #6 dnia: Maja 13, 2006, 11:20:56 am »
Cytat: "lupinator"
Snake z Fisherem nigdy nie konkurował. MGS i Splinter Cell to całkowicie odmienne gry. Obie świetne

Kazdy tak mowi, ale i tak wszyscy porownuja obie pozycje ze soba.
Filmik zrobil na mnie wrazenie, nie powiem. Ale co racja to racja- malo innowacji.

nakimushi

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #7 dnia: Maja 13, 2006, 16:26:01 pm »
Taa
ale patent jak Sam byl pod wodą a nad nim po lodzie szedł przeciwnik daje rade !!! ( gdy przeciwnik byl tuz nad Samem wciska sie guzik ;) i Sam przebijajac przez lód ręke wciaga przeciwnika za noge do wody  :shock:  extra pomysl i oby wiecej takich kozackich akcji - niestety tez mi sie rzucila w oczy ta sama animacja głównego bohatera która przy lost planet wyglada jak z poprzedniej generacji.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #8 dnia: Maja 13, 2006, 16:40:51 pm »
Cytat: "nakimushi"
wciska sie guzik  i Sam przebijajac przez lód ręke wciaga przeciwnika za noge do wody

I tego wlasnie nigdy nie lubilem w SC. Wciskamy jeden przycisk i Sam wykonuje niezwykle skomplikowana animacje wchodzenia pomiedzy dwie sciany czy wymyslne zabojstwo przeciwnika, praktycznie bez naszego udzialu.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #9 dnia: Maja 13, 2006, 17:06:20 pm »
Eee, wg mnie twórcy nie powinni iść w kierunku komplikacji manualnej. Powinni raczej tak konstruować poziomy, żeby rozrywka przebiegała prawie całkowicie nieliniowo - coś jak w starym Thiefie - dostajemycel, mapę terenu, a co i jak osiągniemy to nasza sprawa. Kurczę, to była (jest) genialna gra.

nakimushi

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #10 dnia: Maja 13, 2006, 22:19:48 pm »
Hubi _ zeby cokolwiek zrobic trzeba wciskac guziki ;) czy strzelanie czy skakanie wiec jesli tak rozumujesz to nic nie jest w grze manualne ;)

xellos zgodze sie z toba - mam dosyc grania w gry gdzie idzie sie po sciezce wymyslonej przez developerów (dlatego tak lubie gta i podobne) precz ze skryptami !!!! ;)

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #11 dnia: Maja 14, 2006, 04:58:07 am »
Nowy Splinter Cell doprawdy wygląda ślicznie, i także zgadzam się z wami że patrząc na animację postaci przy takiej grafice wygląda to conajmniej niesmacznie, to tak jakby developerzy całkowicie odpuścili sobie ten element gry. Co do sterowania w SC to jestem już tak do niego przyzwyczajony że nic nie smiałbym zmienić i nie życzę sobie także aby twórcy gry to robili. Jak już napisało parę osób nie ma sensu komplikować rozgrywki przez beznadziejne sterowanie, a to, które obecnie mamy w Splinter Cell jest jak najbardziej ok i niech zostanie na wieki :) a przynajmniej do następnej części.
Wy nie chcecie liniowj rozgrywki a ja mówię precz levelom w których akcja dzieje się w mieście. Aż mnie mdlić zaczyna jak gram i widzę kolejny level w jakichś budynkach czy w ich obrębie. Chcę otwrtych przestrzeni, lasy, dżungle, pola, pustynie, co kolwiek tylko się da byle nie miasta.
Trailer może mnie nie zabił ale bardzo się podobał, najlepszy motyw to jak Sam  wyskakuje ze śniegu i atakuje typka nożem :) takich właśnie akcji chcę i nawet po naciśnięciu tylko jednego przycisku :)

nakimushi

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #12 dnia: Maja 14, 2006, 11:12:50 am »
A ja uwielbiam levele w miastach ;) i dzieki temu ze sa to mniej otwarte przestrzenie wypadaja duzo lepiej graficznie od innych _ jak w GRAW
hehe

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #13 dnia: Maja 14, 2006, 11:28:05 am »
Ogólnie fotorealistyczny budynek dużo łatwiej zrobić niż fotorealistyczne drzewo - mniej krągłości, powtarzająa się faktóra materiałów, brak liści.

Generalnie to wiemy, że będą miejscówki poza miastami, jednak dla mnie nie jest to sprawą przesądzającą - marzy mi się SPlinter Cell z architekturą poziomów w rodzaju Thiefa - dużo ścieżek, sami wybieramy gadżety i bronie, dostajemy mapę i cel i sposób przejścia zależy tylko od nas. Wiem, że się powtarzam, ale Thief to najlepsza skradanka i chciałbym zagrać w jaiegoś sukcesora tej serii. Może wyłącznie next-genowy piąty SC coś zmieni w tej materii. :)

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #14 dnia: Maja 14, 2006, 17:44:30 pm »
Cytat: "_ReD_"
których akcja dzieje się w mieście.

W nowym SC akcja bedzie dziac sie rowniez w malej miescinie. Zawsze to jakis powiew swiezosci :)
Zebyscie widzieli moje zdziwienie, gdy zobaczylem na trailerze Sama w tej wlasnie miejscowce, bez swojego kombinezonu i noktowizora :)

Misterbuu

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #15 dnia: Maja 15, 2006, 16:27:58 pm »
nie ma co...gierka musi być fajna..przeszłem wszystkie częsci,i jedyne czego mi brakowało to jakiejśc fajnej fabuły(takiej jak na przykład w MGS),ale z tego co widze teraz ma sie to zmienić:D

blancjaone

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2004
  • Wiadomości: 2 946
  • Reputacja: 1
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #16 dnia: Maja 15, 2006, 17:16:04 pm »
Cytuj
przeszłem
:mrgreen:
Musze przyznac, ze nie gralem jeszcze nigdy w SC, ale mysle, ze wraz z nabyciem nowego iksa to sie zmieni.
SC4 wg mnie jest na chwile obecna jedna z lepiej prezentujacych sie gier na next geny.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #17 dnia: Lipca 21, 2006, 20:11:42 pm »
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11899&type=wmv
Filmik w HD - trochę szarpie framerate, tekstury migoczą, a selfshadowing wypada nienajlepiej. ALE ALE jest w miarę porządne filtrowanie tekstur. Niebywałe:)

A filmik przedstawia sekwencje strzelane, mam nadzieję, że tak się nie będzie przechodzić misji w Double Agent :?  No i oby poprawili wszystkie problemy techniczne.

nakimushi

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #18 dnia: Lipca 21, 2006, 20:26:14 pm »
no wlasnie troche sie z tego shooter zrobil  :|

olfeusz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 195
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #19 dnia: Lipca 22, 2006, 09:36:41 am »
I jeśli późniejsze trailery będą wyglądały podobnie to będe musiał się poważnie zastanowić się czy na pewno kupić, ale z drugiej strony Ubisoft mnie nigdy nie zawiódł.



Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #20 dnia: Lipca 22, 2006, 11:53:36 am »
Animacja Sama pozostała current-genowa - rok temu jeszcze robiła wrażenie, na nexte-genie będzie razic sztucznością...

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #21 dnia: Lipca 22, 2006, 12:00:15 pm »
nie podba mi się ta gra.. mogli by huda zmienić! Oo' przeciez ten celownik to jest od jedynki :lol: Animacja dręętwa(tu chyab tez nic się nie zmieniło od jednyki)]podoba mi się zmiana kliamtu, wiecej misji bez kombinezonu i ciemności, z Sama się zrobił jesze większy madafaka. No nie wiem, zobaczymy

nakimushi

  • Gość
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #22 dnia: Lipca 22, 2006, 14:00:09 pm »
mi w sumie też podoba sie zmiana klimatu z ciemnych pomieszczen na sloneczne otwarte tereny.
chociaz całosc zalatuje troche starymi rozwiązaniami i animacja - wstyd troche ze przy tak duzej produkcji nikomy nie chcialo się nagrac albo nawet poprawic recznie animacji chociażby Sama

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #23 dnia: Lipca 22, 2006, 14:31:12 pm »
Animacja jest lekko poprawiona. Ale powinni wymienić cały system animacji, zwłaszcza przejścia pomiędzy nimi. No i podskok Fishera ro śmiech na sali - powinien być w jakiś sposób context sensitive.

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #24 dnia: Lipca 23, 2006, 16:08:25 pm »
http://www.gametrailers.com/player.php?id=11928&type=wmv
Wideozapowiedź na pierwszego Xboksa. Wygląda na to, że jednak gra pozostanie skradanką. :mrgreen:  Mam nadzieję, że strzelania nie będzie więcej niż w trójeczce, bo to by kompletnie zabiło klimat (nie wspominając o tym, że jako strzelanina SC byłby marny). Ciekawi mnie, jak będzie się prezentował level dzienny na starym Xie.

Ale to dział 360, więc pokaz multiplayer z tej wersji:


Chyba jest lepsza animacja niż w trybie single (zdaje się, że tryb multi robi osobne studio), a poza tym multi zapowiada się jak zwykle miodnie. Coś czuję, że jednak SC:DA nie zawiedzie.

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #25 dnia: Lipca 23, 2006, 17:08:46 pm »
Cytat: "xelloss"
http://www.gametrailers.com/player.php?type=wmv&id=11927
Wideozapowiedź na pierwszego Xboksa. Ciekawi mnie, jak będzie się prezentował level dzienny na starym Xie.
.


SC3 na X1 wyglądał genialnie, SC4 wydać gorszy nie będzie. XBOX1 ma jeszcze powera i wydaje mi sie, że "dzienne" levele bedą rownie ładne jak pozostałe :wink:

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #26 dnia: Lipca 23, 2006, 17:21:27 pm »

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #27 dnia: Lipca 23, 2006, 19:55:40 pm »
Ja zacząłem Chaos theory na Xboxie zaraz po skończeniu Pandory - jak zobaczyłem ta nocną plażę w Peru to mi szczęka opadła... ten wszechobecny bump-mapping! Gra pokazująca jak na current genach można zrobić graficzne cudeńka, jeśli się tylko opanuje bebechy konsoli. Pomyślcie co będzie się działo na XO i PS3 za dwa, trzy lata...

Cytat: "Von Zay"


Boże, właśnie to zobaczyłem. Von Zay, normalnie rządzisz  :D  :)  :lol:  :shock:

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #28 dnia: Lipca 23, 2006, 20:25:23 pm »
Cytat: "siudym"
SC3 na X1 wyglądał genialnie, SC4 wydać gorszy nie będzie. XBOX1 ma jeszcze powera i wydaje mi sie, że "dzienne" levele bedą rownie ładne jak pozostałe Wink

Jakoś dla mnie ta wideo zapowiedź nie wyglądała lepiej niż Chaos Theory, ale może to wina filmiku słabej jakości (intro z Chaos Theory to też porażka w porównaniu do samej gry - fatalnie skompresowany filmik) i Double Agent jeszcze coś więcej z konsoli wyciśnie. A etap dzienny mnie ciekawi, bo nie widziałem z niego żadnego screena z Xa.

Ciekawe, czy w grze pozostawią taką animację nokautu. :mrgreen:

BTW warto jeszcze nabyć i przejść pierwszego Splinter Cella? Słyszałem, że lepszy od Pandorki, więc musi być niezły (mnie się PT podobało). Jak wspominacie klimat i przede wszystkim misje?

siudym

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-05-2005
  • Wiadomości: 3 121
  • Reputacja: 6
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #29 dnia: Lipca 23, 2006, 21:33:30 pm »
Cytat: "xelloss"

Jakoś dla mnie ta wideo zapowiedź nie wyglądała lepiej niż Chaos Theory, ale może to wina filmiku słabej jakości (intro z Chaos Theory to też porażka w porównaniu do samej gry - fatalnie skompresowany filmik) i Double Agent jeszcze coś więcej z konsoli wyciśnie.


no własnie...
Fimiki słabe, ale widać w niektorych momentach grafę, która jest na wysokim poziomie (min. poziom SC3). Reszta z winy niskiej jakosci jest słabo widoczna. Ale gorszy od SC3 nie bedzie... :)

Cytat: "xelloss"

BTW warto jeszcze nabyć i przejść pierwszego Splinter Cella? Słyszałem, że lepszy od Pandorki, więc musi być niezły (mnie się PT podobało). Jak wspominacie klimat i przede wszystkim misje?


kupuj i sie nie zastanawiaj... jest świetna :wink:
Jedyna wada jedynki to to, że przenosząc martwych/zamroczonych przeciwników nie można otwierać drzwi, niestety trzeba zwalać gościa na glebe, otwierac drzwi i ponownie go podnosić... niby detal, ale czesto zanim podniesiemy zwłoki po otworzeniu sobie drzwi, one sie automatycznie zamykają (nieco wkurzające...) :lol:  :D

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #30 dnia: Lipca 23, 2006, 22:29:42 pm »
SC 1
-moim zdaniem fabuła jest bardziej dopracowana, Pandora bardziej wydała mi się dodatkiem. Klimat jest świetny, chyba najlepszy ze wszystkich części.
-poziom trudności jest odpowiednio wysoki, mi osobiście podobało się że np. zwłoki czy ogłuszonych praktycznie konieczne było dobrze schować, bo potem mogły być potężne kłopoty.
-jest nieco uboższy graficznie, choć są też miejscówki świetnie się prezentujące.
-w pierwszej części jest masa dodatków - filmiki z wywiadami np. z Michaelem Ironside'em no i wywiad z samym... Fisherem. :)

Łykaj spokojnie, tylko rzzeczywiście przygotuj się na te cholerne drzwi. :)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #31 dnia: Lipca 27, 2006, 22:40:45 pm »
Double Agent pod koniec października... :( (gamespot)

HHH

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2006
  • Wiadomości: 81
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #32 dnia: Lipca 30, 2006, 01:17:15 am »
uu taki poślizg w tym okresie wyjdzie kilka swietnych gier (Gow FM2 czy BD) wiec sorki Ubi ale ja odpuszcze sobie nowe przygody Sama Rybaka ;)

xelloss

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-12-2004
  • Wiadomości: 1 910
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #33 dnia: Lipca 30, 2006, 14:25:57 pm »
Wg mnie to nie jest wcale taki zły news, szykuje się najlepszy Splinter Cell jak dotąd i lepiej, żeby gra miała być dopracowana do perfekcji, niż żeby miała wkurzać graczy niedoróbkami.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 703
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpnia 04, 2006, 08:39:29 am »

Crichton

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 05-12-2005
  • Wiadomości: 107
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #35 dnia: Sierpnia 08, 2006, 08:09:56 am »
Premiera gry zostala ustalona na 19 Pażdziernika. Nie wczesniej jak miesiac przed premiera ma ukazac sie demo single i multi.
Jump In and Play B3yond.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #36 dnia: Sierpnia 08, 2006, 12:46:07 pm »
Cytat: "Crichton"
Premiera gry zostala ustalona na 19 Pażdziernika.

Premiera na X-box'a 360, czy na wszystkie platformy?

skunek

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #37 dnia: Sierpnia 09, 2006, 21:41:46 pm »
premieta na wszystkie platformy ale demko trybu dla jednego gracza i multi  bedzie tylko na PC.Na x-a 360 only multi

doktor Robotnik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 14-08-2005
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
SPLINTER CELL 4
« Odpowiedź #38 dnia: Sierpnia 26, 2006, 22:21:48 pm »
GC06: Full level of Splinter Cell Double Agent

link: http://www.xboxyde.com/news_3377_en.html

Sciągnąc i oglądać natychmiast i to bez marudzenia!!!!!

Xbox360 to potęga.

bebbop

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2004
  • Wiadomości: 1 595
  • Reputacja: 10
  • Memento Mori...