nowe informacje (post autorstwa: Enkidou - forum PSXE)
- będą misje polegające na ubiciu summonów
- wszystkie kwestie związane z Genesis'em zostaną wyjaśnione w CC
- Zack mógł mieć początkowo mieć czerwony strój ze względu na swoją początkową rangę w SOLDIER (2nd class), ale zrezygnowano z tego ponieważ, jak uważają twórcy, w ogóle by to do niego nie pasowało (racje przyznał im redaktor Dengeki)
- design Sephirotha oparty jest na tym z AC ; wygląd Cloud'a nie będzie różnil sie od tego z FFVII
- na końcu gry znajdzie się niespodzianka dla fanów Cloud'a
- Angeal ma 25 lat (ale nie bez przczyny wygląda starzej)
- aktorka która podkłada głos Shisune ma doskonale pasować do swojej roli
- 20 godzin gry do incydentu w Nibelheim
- około 300 misji ; między nimi gracz będzie mógł poświęcić się eksploracji m.in. po Midgar
- idea DMV na początku nie spodobała się wszystkim w zespole
- liczba bundle packów wynosiła początkowo 10.000 ; Nomura próbował zamówić jeden w sklepie i-netowym SE ale mu się nie udało, zadeklarował jednak że po grę ustawi się w kolejce w dniu premiery; Hajime Tabata też zamawiał CC
- w trakcie gry do Zack'a wysyłane będą wiadomości na komórkę
- zakończenie poprawiano 20 razy; twórcy uważają że jest bardzo dobre
- pewne misje są na tyle trudne, że być może niektórzy będą musieli przechodzić grę drugi raz aby je wypełnić (co oznaczać może tryb NG+ lub coś w tym stylu)
- scena walki Angeala, Genesisa i Sephiortha widziana na trailerach mieć będzie swoje późniejsze konsekwencje
I bonus na koniec. Mniej więcej:
Ge-Maga: Czy po zagraniu w CC wzrośnie zainteresowanie remake'iem FFVII?
Tabata: To pewne.
Nomura: Tak, ale brakuje nam ludzi [aby go zrobić].
W ostatnim numerze Dengeki był wywiad o CC. Skrót znajdziecie tutaj. Kilka ciekawych rzeczy np. Hajime Tabata mówi, że beta testerzy płakali podczas testów. tongue.gif