Autor Wątek: Assassin's Creed  (Przeczytany 155074 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #880 dnia: Listopada 20, 2007, 14:28:49 pm »
No to Panowie krótko i na temat proszę!Warto czy nie warto wydać kaskę?Poproszę plusy i minusy.

Gra sprzedaje się świetnie, a co za tym idzie szybko stanieje i na allegro pojawią się używane po atrakcyjnych cenach. Zdecydowanie warto poczekać miesiąc, bo 200 złotych ta gra nie jest warta.

elfor

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 19-11-2007
  • Wiadomości: 1 404
  • Reputacja: 4
  • Wór 1000 Team
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #881 dnia: Listopada 20, 2007, 14:32:30 pm »
Nie wiem czy wiecie a jeżlei graliście to zapewne wiecie że w AC jest tylko jeden save hehehehe nie musze chyba mówić co sie stanie jezli traficie na buga lub wam sie zawiesi przy zapisywaniu  konsola juz syszałem ze ludzie tak mieli i stracili cały zapis,niestety kolejna gra skazana na kopie zapasową w moim przypadku szkoda bo myślałem ze zaplące za dopracowany produkt.

Mass efect tez nie kupisz bo ma bugi  :roll: :roll:, o dźyzys masz jakiekolwiek oryginalne gry w domu? czy tylko piszesz to żeby mieć jakieś usprawiedliwienie że jesteś kradziejem. Nie ma dzisiaj gier bez bugów...

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #882 dnia: Listopada 20, 2007, 14:44:39 pm »
No to Panowie krótko i na temat proszę!Warto czy nie warto wydać kaskę?Poproszę plusy i minusy.

Gra sprzedaje się świetnie, a co za tym idzie szybko stanieje i na allegro pojawią się używane po atrakcyjnych cenach. Zdecydowanie warto poczekać miesiąc, bo 200 złotych ta gra nie jest warta.

A ja sie zastanwaim co wybrac. Call of Duty 4 czy Assassina?  :eek:

Troche 'odmienne' typy gier, ale co polecacie bardziej? ;PP

F

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 20-11-2007
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #883 dnia: Listopada 20, 2007, 15:02:48 pm »
Nie wiem czy wiecie a jeżlei graliście to zapewne wiecie że w AC jest tylko jeden save hehehehe nie musze chyba mówić co sie stanie jezli traficie na buga lub wam sie zawiesi przy zapisywaniu  konsola juz syszałem ze ludzie tak mieli i stracili cały zapis,niestety kolejna gra skazana na kopie zapasową w moim przypadku szkoda bo myślałem ze zaplące za dopracowany produkt.

Mass efect tez nie kupisz bo ma bugi  :roll: :roll:, o dźyzys masz jakiekolwiek oryginalne gry w domu? czy tylko piszesz to żeby mieć jakieś usprawiedliwienie że jesteś kradziejem. Nie ma dzisiaj gier bez bugów...


ME oczywiscie że nie kupie juz ściagam z torrenta nie bede płacił 250zł za bete, radze prześledzic recenzje na IGN jedna wielka zabugowana kpina z tnącą sie animacją przenikajacymi sie obiektami i postaciami i zwiechami, napisali ze  tu nawet jeden udpate nie pomoze hehehe tak mam orginały ostanio kupiłem Halo3 oraz PGR4 są to w 100 % dopracowane gry bez bugów wiec zapłaciłem za prace programistom
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 15:07:08 pm wysłana przez F »

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #884 dnia: Listopada 20, 2007, 15:18:30 pm »
Nie wiem czy wiecie a jeżlei graliście to zapewne wiecie że w AC jest tylko jeden save hehehehe nie musze chyba mówić co sie stanie jezli traficie na buga lub wam sie zawiesi przy zapisywaniu  konsola juz syszałem ze ludzie tak mieli i stracili cały zapis,niestety kolejna gra skazana na kopie zapasową w moim przypadku szkoda bo myślałem ze zaplące za dopracowany produkt.

Mass efect tez nie kupisz bo ma bugi  :roll: :roll:, o dźyzys masz jakiekolwiek oryginalne gry w domu? czy tylko piszesz to żeby mieć jakieś usprawiedliwienie że jesteś kradziejem. Nie ma dzisiaj gier bez bugów...


ME oczywiscie że nie kupie juz ściagam z torrenta nie bede płacił 250zł za bete, radze prześledzic recenzje na IGN jedna wielka zabugowana kpina z tnącą sie animacją przenikajacymi sie obiektami i postaciami i zwiechami, napisali ze  tu nawet jeden udpate nie pomoze hehehe tak mam orginały ostanio kupiłem Halo3 oraz PGR4 są to w 100 % dopracowane gry bez bugów wiec zapłaciłem za prace programistom

Frezer, czy to Ty?  :shock: :shock: :shock:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #885 dnia: Listopada 20, 2007, 15:56:29 pm »
Dopiero w Warrior Within i The Two Thrones walka została rozbudowana, doszły kombosy itp. W POP:SoT walka była banalnie prosta: skok, uderzenie mieczem, blok + wykończenie sztyletem.

Możliwe. Najlepiej pamiętam The Two Thrones, bo grałem stosunkowo niedawno. Tak czy inaczej Assassin's Creed cofa się względem serii PoP. X,X (kwadrat, kwadrat) to combo-kill, a counter attack wykonuje się wciskając jednocześnie X+RB (kwadrat+R1). RB (R1) to block, a B (kółko) to grab. Przy wyprowadzaniu kontr i combo-killi dochodzi kwestia timingu, ale wyczucie go to banalna sprawa.

Nie wiem, dlaczego Soul, który krytykował całkiem rozbudowany system Heavelny Sword, tak broni prostackiego systemu Assassin's Creed  :???:

No sorry ale co takiego trudnego jest ,było w PoPie?!

A co takiego trudnego jest w Assassin's Creed? PoP może nie był trudny, ale miał o wiele bogatszy system walki.

Tak miałeś combosy miałeś countery proste ja drut (trzymasz blok i wciskasz przycisk  :lol: )

No, no. Czyli identycznie jak w AC  :lol:

Iras , jak na pierwszą część jest bardzo dobrze ,przy pomnij sobie jaki miała system walki pierwsza część PoP'a (albo nie , nie rób tego bo się przestraszysz ) Czy cofa hmm trudno powiedzieć bo tu założenie walkie jest całkiem inne , a combo kill  nie jest wcale taki prosty , po za tym mamy opcje na własne custom combo (ale one jakoś bardzo się nie sprawdzają ) Wszystko ogranicza się do countera i combo kill'a ( którego dla satysfakcji używam po różnych animacjach machnięcia mieczem ,tak że by końcówka zawsze była inna ) Do rzucam do tego zmianę broni (kiedy tylko chcę ) i robi się ciekawie , a countery z igiełki wymagają skupienia że by trafić w odpowiedni moment , nie jest łatwo   imput jest dużo bardziej wymagający niż PoPie coś ala NG ( tak tak Ninja Gaiden) Iras co innego stać z blokiem (widzieć animacje tego jak nasz bohater stoi z tym blokiem tak jak w NG ) i wcisnąć w dobrym momencie przycisk , niż stać w gotowości bojowej jak Altair ( on nie trzyma ostro gardy - bloku) jest w pozycji "bojowej" dzięki temu countery wcale nie tak łatwo się wyczuwa ( podobny sposób był w HS kiedy to nie było widać animacji bloku naszej postaci)

HS to slasher  a AC to freeroaming , i jeżeli chodzi o ten typ gry to z AC nie jest najgorzej , powiedział bym że jest po prostu OK bez żadnych uch i ach.

szpynda - W A R T O!  8)

« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 16:01:02 pm wysłana przez Soul »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #886 dnia: Listopada 20, 2007, 16:32:43 pm »
Freeroaming to nie typ gry tylko jej element i nie usprawiedliwia słabego systemu walki.

I nie rozymiem, dlaczego mam porównywać do pierwszej części PoP? Bo to też pierwsza część? Więc wolno im pominąć doświadczenia nabyte przy Warrior Within i The Two Thrones, i cofnąć się względem tych gier?

Ludzie zarzucali Hevanly Sword, że można ją przejść waląc w jeden przycisk. Tutaj nawet jakby chciało się grać inaczej, nie ma zbyt wielu możliwości.

Swoją drogą zastanawiam się, co za idiota wpadł na pomysł na zrobienie gry bez napisów. Mój english isn't perfect i sporej części nie jestem w stanie zrozumieć  :?

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #887 dnia: Listopada 20, 2007, 17:38:43 pm »
Cytuj
Freeroaming to nie typ gry tylko jej element i nie usprawiedliwia słabego systemu walki.
Która gra, gdzie głównym elementem jest free-roaming, ma dobry rozbudowany system walki?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #888 dnia: Listopada 20, 2007, 17:52:34 pm »
Która gra, gdzie głównym elementem jest free-roaming, ma dobry rozbudowany system walki?

W której grze, gdzie głównym elementem jest free-roaming, głównym narzędziem mordu jest broń biała?

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #889 dnia: Listopada 20, 2007, 18:05:08 pm »
Nie czaję sensu pytania. Pytam tylko jakie są tytuły o podobnym charakterze gdzie istnieje taki dobry system walki a na którym AC mógłby się wzorować. Twórcy Heavenly mieli na czym się wzorować i powinni bo w tego typu grze (slasher) dobrze pomyślany i zajmujący system walki to podstawa.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #890 dnia: Listopada 20, 2007, 18:22:45 pm »
Otwarty teren nie ogranicza możliwości zrobienia konkretnego systemu. Freeroaming w żaden sposób nie usprawiedliwia słabej walki.

Assassin's Creed pierwszą grą o tej tematyce z freeroamingiem? Owszem, ale konkretny system walki powinien się znaleźć, skoro Altair biega z mieczem i sztyletem. Pierwsze drugiego ani nie wyklucza, ani nie usprawiedliwia. A gier z dobrym systemem (lepszym niż w AC) jest wiele - nawet TTT.

O tym, że spokojnie mogli się wzorować na grach innych producentów, nie wspominając.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #891 dnia: Listopada 20, 2007, 18:25:06 pm »
Freeroaming to nie typ gry tylko jej element i nie usprawiedliwia słabego systemu walki.

I nie rozymiem, dlaczego mam porównywać do pierwszej części PoP? Bo to też pierwsza część? Więc wolno im pominąć doświadczenia nabyte przy Warrior Within i The Two Thrones, i cofnąć się względem tych gier?

Ludzie zarzucali Hevanly Sword, że można ją przejść waląc w jeden przycisk. Tutaj nawet jakby chciało się grać inaczej, nie ma zbyt wielu możliwości.

Swoją drogą zastanawiam się, co za idiota wpadł na pomysł na zrobienie gry bez napisów. Mój english isn't perfect i sporej części nie jestem w stanie zrozumieć  :?

OK , powiedz mi w których grach z tym elementem system walki jest chociaż tak rozbudowany  jak w AC? Nikomu nie przeszkadzało że w GTA ,grze gangsterskiej  walisz w kółko jeden i ten sam combos jednym i tym samym przyciskiem  , nie masz żadnych counterów itp rzeczy to samo w God Father , The Geatway ( nie było tu żadnych cudów jeżeli chodzi o system walki , była bieda i tyle)

Iras możesz robić co chcesz ,chodzi mi o to że to ich pierwsza część dopiero , a jak wiadomo nie od razu Kraków zbudowano , każda gra z części na część się rozwija , PoP doskonały przykład ,także jak na pierwszą część AC nie jest źle IMO  ;)

AC to nie slasher! więc skończ ten temat o HS ,wyjdzie jakaś gra która będzie mogła rywalizować z AC w tedy pogadamy .
W takich grach jak HS główny nacisk  położony jest na system walki więc o czym w ogóle jest mowa? ! w AC autorzy głownie skupili się na czym innym .

No z tymi napisami dali plamę po maxię.

Kurde a jak by tak Ubi o nas pamiętało i dało jakiś DLC do AC  :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool: :cool:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #892 dnia: Listopada 20, 2007, 18:38:12 pm »
Ja pier... dobra, wymiękam. Jak chcecie porównywać Assassin's Creed do GTA i Godfather, tylko dlatego, że mają otwarty teren, to nie mamy o czym rozmawiać. Altair - średniowieczny zabójca uzbrojony w miecz i sztylet - powinien walczyć jak Dante, Hayabusa, albo przynajmniej Prince, a nie Carl Johnson aka CJ z San Andreas  :lol:

Jeszcze raz powtarzam: nikt im nie bronił zrobić złożonego systemu.

Freeroaming swoją drogą, a walki rodem z rasowego slashera z nędznym systemem swoją. Oprawa to za mało. System walki ssie. Ile można stać na bloku i wciskać przycisk odpowiadający za kontre? Dlaczego nie ma żadnych combosów? Przecież taka walka nudzi się po godzinie.

Dodać do tego nudne zadania i mamy najnudniejszą, do bólu schematyczną grę roku, która na nieszczęście ciągnie się przez 40 godzin, jeśli chcemy wszystko zaliczyć  :lol:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #893 dnia: Listopada 20, 2007, 18:47:31 pm »
Ja nie porównuje tylko podaje przykłady , pewnie że system walki mógł być lepszy zawsze coś można  zrobić lepiej .
Dante i Ryu zamiatają tyle że tam na to jest postawiony nacisk , to jest podstawa dobrego slashera SYSTEM WALKI
Chodzi o to że mi ten fakt nie przeszkadza , jest jak jest mogło być lepiej ,nie wiem mną gra tak zamiotła że przez 40h grania , nie odczułem czegoś takiego jak NUDA!

« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 18:49:14 pm wysłana przez Soul »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #894 dnia: Listopada 20, 2007, 19:10:03 pm »
Jestem po kilkunastu godzinach grania i powiem tak na wstepie to nie jest  godny nastepca Tenchu oj nie.Ta gra miala potencjal i to olbrzymi gdyby duzy nacisk polozyli na ciche zabojstwa (to bysmy mieli KILLERA)
a  tak to mamy doslownie parodie cichych zabojstw.Chyba pani producent nie grala w Tenchu,MGS i o dziwo SC tam to zdecydowanie lepiej wygladalo bo w tej grze to nawet nie wyglada.Wracajac do systemu walki nie wiem jak niektorzy tu ogarniaja ten system ,ale on jest do d@#$.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 19:11:40 pm wysłana przez wsciekly_blondyn »

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #895 dnia: Listopada 20, 2007, 19:19:16 pm »
Iras ale walka w tej grze to ostatecznosc_trzeba sie starac zabic cicho i uciekac (a nie powiesz mi ze bieganie i ucieczki tez sa slabo zrobione ;)) _dziwne jakie to ludzie moga miec rozne poglady na temat tej samej gry

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #896 dnia: Listopada 20, 2007, 19:21:21 pm »
Iras ale walka w tej grze to ostatecznosc_trzeba sie starac zabic cicho i uciekac (a nie powiesz mi ze bieganie i ucieczki tez sa slabo zrobione ;)) _dziwne jakie to ludzie moga miec rozne poglady na temat tej samej gry
a to wszystko dlatego że daje "swobodę" czy chcesz iść na chama czy cichaczem.

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #897 dnia: Listopada 20, 2007, 19:29:41 pm »
Cytuj
dziwne jakie to ludzie moga miec rozne poglady na temat tej samej gry
Mnie to właśnie mocno zaklinowało i nie wiem kiedy kupić grę...  :???: Ciągnie mnie bardzo ten wielki teren gry, grafika, animacja, a z kolei odstrasza możliwa monotonia, debilny pomysł z matrixem. Na razie bardziej niestety mi wygląda na to jak przedstawia Iras - piękny potencjał  ale mocno spartolony...   :mad:

Tymczasem okazuje się że AC to najszybciej sprzedający się nowy IP od pięciu lat. Jakby nie było Jade wykonała zadanie i będzie ją stać na coraz to nowych barmanów...   :cool:

« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 19:34:21 pm wysłana przez Leenk »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #898 dnia: Listopada 20, 2007, 19:40:48 pm »
Wiecie co jeszcze mnie boli? Gra zamiast na zaawansowanych miechanizmach i next-genowym AI opiera się na prościutkich skryptach, które dla początkującego programisty nie powinny być wyzwaniem. Mamy trzy stopnie zaalarmowania tłumu i dwa odnoszące się do uwagi, jaką zwracają na nas strażnicy - wszystko dokładnie pokazane przez HUD - które w połączeniu z naszym zachowaniem (postawa mnicha, siedzenie w sianie, high profile, low profile) powodują ściśle określone zachowanie przeciwników.

Prosty przykład: na miejsce zabójstwa przybiegają strażnicy - jeśli będziemy normalnie stać, rzucą się na nas, ale wystarczy złożyć ręce jak do modlity i będziemy zupełnie bezpieczni. Pościgu nie zgubimy biegnąć przez pół miasta po dachach, ale wystarczy uciec im dosłownie kawałek i wskoczyć w stóg siana, albo usiąść na łąwce między innymi ludźmi i pościg się kończy.

O kant tyłka taki stealth, gdzie nie liczy się chowanie w cieniu, AI przeciwników, ich spostrzegawczość, dźwięki jakie wydajemy, a wszystko jest uzależnione od kilku banalnie prostych zasad, całkowicie pozbawione przypadkowości. Już wiele gier z poprzedniej generacji kładło element skradankowy z Assassin's Creed na łopatki.

Do tego schematyczność zadań... Pozwolę sobie opisać kilka z nich:

- podsłuchiwanie - zawsze rozmawia dwóch gości i zawsze, żeby ich podsłuchiwać siadamy na najbliższej ławce;
- wyciąganie informacji - zawsze nasz cel przemawia do tłumu, zawsze czekamy aż skończy i zawsze idziemy za nim w ustronne miejsce;
- kradzież kieszonkowa - kiedy znajdujemy ofiarę zawsze z kimś rozmawia, a my musimy czekać aż skończy, zanim przejdziemy do dzieła.
- wejście do miasta - zawsze przed murami grupka strażników molestuje obywatela miasta i jeśli mu pomożemy, zawsze pojawia się czwórka mnichów, z którymi bezpiecznie przechodzimy przez pilnowaną bramę.

Różnorodność zadań jest mała (właściwie większość wymieniłem), każde powtarza się po kilka(naście) razy, a jego przebieg jest za każdym razem identyczny.

Czym właściwie jest Assassin's Creed? Jak powiedzieliście - nie jest slasherem i jak widać również stealth-game z niego marny. Odpowiem wam: jest prawdziwie przeciętną grą sprzedawaną w ładnym pudełku.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 19:43:40 pm wysłana przez Iras »

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #899 dnia: Listopada 20, 2007, 19:41:14 pm »
Sam dałem się skusić i dziś wieczorkiem odpalę to (mam nadzieję) cudo.Jeżeli się zawiodę to koniec z kupowaniem gierek i jedyny następny tytuł jaki mi przychodzi do głowy to Mass Efect.Temu dam jeszcze szanse.

Mam jeszcze pytanko.Ile daliście za gierkę?Ja wersje na X360 kupiłem za 55 Euro.Jak ceny w Polsce?
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 19:54:29 pm wysłana przez szpynda »

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #900 dnia: Listopada 20, 2007, 19:52:38 pm »
Wiecie co jeszcze mnie boli? Gra zamiast na zaawansowanych miechanizmach i next-genowym AI opiera się na prościutkich skryptach, które dla początkującego programisty nie powinny być wyzwaniem. Mamy trzy stopnie zaalarmowania tłumu i dwa odnoszące się do uwagi, jaką zwracają na nas strażnicy - wszystko dokładnie pokazane przez HUD - które w połączeniu z naszym zachowaniem (postawa mnicha, siedzenie w sianie, high profile, low profile) powodują ściśle określone zachowanie przeciwników.

Prosty przykład: na miejsce zabójstwa przybiegają strażnicy - jeśli będziemy normalnie stać, rzucą się na nas, ale wystarczy złożyć ręce jak do modlity i będziemy zupełnie bezpieczni. Pościgu nie zgubimy biegnąć przez pół miasta po dachach, ale wystarczy uciec im dosłownie kawałek i wskoczyć w stóg siana, albo usiąść na łąwce między innymi ludźmi i pościg się kończy.

O kant tyłka taki stealth, gdzie nie liczy się chowanie w cieniu, AI przeciwników, ich spostrzegawczość, dźwięki jakie wydajemy, a wszystko jest uzależnione od kilku banalnie prostych zasad, całkowicie pozbawione przypadkowości. Już wiele gier z poprzedniej generacji kładło element skradankowy z Assassin's Creed na łopatki.

Do tego schematyczność zadań... Pozwolę sobie opisać kilka z nich:

- podsłuchiwanie - zawsze rozmawia dwóch gości i zawsze, żeby ich podsłuchiwać siadamy na najbliższej ławce;
- wyciąganie informacji - zawsze nasz cel przemawia do tłumu, zawsze czekamy aż skończy i zawsze idziemy za nim w ustronne miejsce;
- kradzież kieszonkowa - kiedy znajdujemy ofiarę zawsze z kimś rozmawia, a my musimy czekać aż skończy, zanim przejdziemy do dzieła.
- wejście do miasta - zawsze przed murami grupka strażników molestuje obywatela miasta i jeśli mu pomożemy, zawsze pojawia się czwórka mnichów, z którymi bezpiecznie przechodzimy przez pilnowaną bramę.

Różnorodność zadań jest mała (właściwie większość wymieniłem), każde powtarza się po kilka(naście) razy, a jego przebieg jest za każdym razem identyczny.

Czym właściwie jest Assassin's Creed? Jak powiedzieliście - nie jest slasherem i jak widać również stealth-game z niego marny. Odpowiem wam: jest prawdziwie przeciętną grą sprzedawaną w ładnym pudełku.

Iras ale takie bzdury to ja ci moge napisac o kazdej grze typu nowy Ratchet czy Uncharted_czy nawet Mass Effect
ale zamiast tego wole sie nimi cieszyc niz szukac igly w stogu siana
nie podoba ci sie gra to spoko napisales juz to pare razy
chcesz to pisz jeszcze
ale sa osoby jak ja ktorym strasznie sie ta gra podoba i szkoda jesli taka osobe zniechecisz bo to jedna z najlepszych gier jakie ostatnio wyszla

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #901 dnia: Listopada 20, 2007, 19:59:29 pm »
Co racja to racja nikt tak jak Iras nie zrzędzi.Ciekawe czy jakś gra mu się podobała? :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #902 dnia: Listopada 20, 2007, 20:03:26 pm »
@nakimushi - ok, ale skoro ja potrafię wypisać wady, to może ty wymienisz zalety? Freeroaming, fajne miasta, spore możliwości ruchowe Altaira - to już wiemy, ale do bólu schematycznych, nudnych i powtarzających się zadań, które praktycznie nie stanowią żadnego wyzwania tylko przedłużają rozgrywkę, raczej nic nie przebije.

@szpynda - poczytaj moje opinie o Oblivionie, Dead Rising czy PGR. Owszem wady konsekwentnie wytykam, jednak Assassin's Creed to dla mnie największe rozczarowanie w tej generacji, równie wielkie, jak kiedyś The Matrix: Path of Neo, które kupiłem po entuzjastycznej zapowiedzi w PE  :sad:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #903 dnia: Listopada 20, 2007, 20:04:40 pm »
A kogo to obchodzi ? jego problem nie nasz , ten typ w życiu nie dostanie gry takiej jak mu się śni po nocach. Zawsze znajdzie sobie powód do marudzenie . I jak zwykle nakimushi dobrze napisał , po co szukać igły w stogu siana ?!

Fajny Wywiad polecam ogarnąć mówi o wolności w grze

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #904 dnia: Listopada 20, 2007, 20:15:21 pm »
Ponawiam pytanko o ceny gry w różnych zakątkach świata.
Irlandia w Euro ;)
           55 - Virgin.
           60 - HMV
           70 - GAME
           75 - GameStop
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 20:30:11 pm wysłana przez szpynda »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #905 dnia: Listopada 20, 2007, 20:18:20 pm »
Ultima 239zł

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #906 dnia: Listopada 20, 2007, 20:28:04 pm »
Nie bede sie zbytnio rozpisywał jako że koledzy o systemie napisali już sporo ale dodam od siebie jedno - gra niszczy i miażdzy. Kupować kto nie ma i to juz!  :grin:

Gerro31

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-02-2006
  • Wiadomości: 4 700
  • Reputacja: 35
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #907 dnia: Listopada 20, 2007, 20:28:44 pm »
Ja kupiłem z PE. Również za 239zł. :)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #908 dnia: Listopada 20, 2007, 20:49:47 pm »
Niech ktos mi powie dlaczego nasz "bohater" nie potrafi plywac :shock:

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #909 dnia: Listopada 20, 2007, 20:50:01 pm »
Assassin jest swietny w porownaniu do ostatnich sredniakow jak HS czy Halo oraz totalnych klesk w stylu PESa na PS3, ale jednak Iras ma troche racji. Mianowicie widze w tej grze zmarnowany potencjal, bo grafika i animacja jest naprawde swietna plus ta swoboda, miasta i klimat, ale... moglo byc duzo lepiej. Jeszcze troche pracy by wlozyli i gra byla by prawdziwym hiciorem. Nie podoba mi sie pomieszanie dwoch klimatow, a pozatym grafika i gameplay w laboratorium wyglada jakby zrobili to na sile. Zestaw zadan rowniez po czasie przynudza, a i system walki jest biedny. No, ale ktore gry dzisiaj nie zawodza, zje..ny PES, krotkie i przereklamowane HS, Halo 2.5, Forza z kolei po czasie zaczyna wkurzac jak sie non stop jezdzi po tych samych trasach, Raczet jest super, ale znowu dramatycznie latwy, Motostorm ma za malo opcji, a w Lost Planet piraci sa tepi jak slupy telegraficzne i moglbym tak wymieniac i wymieniac. Takze Assassin jest gra bardzo dobra, ale nie bez wad! Dla mnie najwieksza porazka i tak jest HS, zawiodlo mnie Halo, a totalna kpina to PES, Konami co to k..wa ma byc? Takze nie czepiajmy sie drobnych wad, bo kazda gra ma wady, ale rozumiem poczesci Irasa, bo moze napalil sie na Assassina i gra mu nie podeszla, ja tak samo mialem z HS, byla to najbardziej oczekiwana gra przezemnie... czekalem na wielka rozbudowana gre majac w pamieci prawdziwgo krola, a mianowicie Ninja Gaden na Xa, a dostalem niedzielny wieczor!
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #910 dnia: Listopada 20, 2007, 20:52:20 pm »
Niech ktos mi powie dlaczego nasz "bohater" nie potrafi plywac :shock:

Tego nie wie nikt ,skacze jak małpa a boi się wody  :-x

GILUPL

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 11-08-2007
  • Wiadomości: 230
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #911 dnia: Listopada 20, 2007, 20:53:38 pm »
Virgin 55 euro, w takim razie Gamestop to zlodzieje i juz wiecej tam nie kupie :-x
UNCHARTED AMONG THIEVES!!!

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #912 dnia: Listopada 20, 2007, 20:55:41 pm »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #913 dnia: Listopada 20, 2007, 20:57:05 pm »
To mi przypomina Tenchu z psx'a  :-D prawie tam wchodzilismy do wody za nami przeciwnicy ,ktorzy toneli.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #914 dnia: Listopada 20, 2007, 21:10:41 pm »

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #915 dnia: Listopada 20, 2007, 22:30:40 pm »
Virgin 55 euro, w takim razie Gamestop to zlodzieje i juz wiecej tam nie kupie :-x
Już parę razy nadziałem się na GameStop.Za BioShocka zabuliłem 70Euro a obok w Virgin promocja była za 45...

Pierwsza zwiecha w AC. Prawie na początku gry misja gdzie na templariuszy zrzucamy belki.Zwiecha na zapisie i przymusowy reset konsoli.Jak wiadomo save jest jeden i muszę zaczynać od początku.Dobrze, że to nie końcówka gry bo chyba by mnie szlag trafił.



r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #916 dnia: Listopada 20, 2007, 22:31:09 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #917 dnia: Listopada 20, 2007, 22:38:42 pm »
Pierwsza zwiecha w AC. Prawie na początku gry misja gdzie na templariuszy zrzucamy belki.Zwiecha na zapisie i przymusowy reset konsoli.Jak wiadomo save jest jeden i muszę zaczynać od początku.Dobrze, że to nie końcówka gry bo chyba by mnie szlag trafił.

Grasz na Xboxie?! Ale... Ale... Ale przecież tylko na PS3 się wiesza  :shock:

A tak poważnie to lipa z tym sejwem. Skoro już jest jeden slot, to w takich grach konsola mogłaby robić sejw i jego kopie zapasową  :?

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #918 dnia: Listopada 20, 2007, 22:44:15 pm »
Faktycznie lipa z tym savem. Szczególnie jeśli gra jest tak zbugowana.
Gram na X0 i pewnie różnicy w "bykach" nie ma.Tak samo są na X360 jak i na PS3.

He, he tymczasem nie gram bo pada zabrał mi dziewczyna i sama zaczęła giercować w AC.A to już świadczy tylko dobrze o gierce ;) Strasznie Jąwkurza ten motyw z "Matrixa" i ciągłe rozmowy oraz tłumaczenie na siłę fabuły.Ona chce ciąć i siekać na kawałki a nie słuchać gadek.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 23:25:39 pm wysłana przez szpynda »

kun

  • chujek
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 6 880
  • Reputacja: 80
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #919 dnia: Listopada 20, 2007, 22:46:43 pm »
mam za sobą pierwszy dzień z AC i...muszę powiedzieć, że gra jest naprawdę fajna.jako miłośnik Tenchu chętnie sprawdziłem coś pochodnego ww.gra urzekła mnie klimatem oraz znanymi wszystkim patentami(np. wspinaczka).po raz pierwszy od nowoczesnych części GTA przyjemność sprawia mi bezcelowe hasanie po mieście.ot, tak po prostu..fajna jest walka.niektórzy narzekają na jej zbytnią łatwość.nie do końca się z tym zgodzę przyznając jednocześnie rację tym, którzy zarzucają zbytnią pasywność napotkanym adwersarzom.walki nie są bardzo trudne, bo trudne być nie powinny.pamiętajmy, że Altair jest (ma być?) wytrawnym szermierzem, zatem pokonanie kilku żołdaków nie powinno sprawiać mu wielkiej trudności (oczywiście wedle reguł rządzących wszystkimi cyfrowymi światami).jeśli zwykli szeregowcy to mięso-prawe-armatnie, tak rycerze z krwi i kości(a właściwie niektórzy z nich, powinienem rzec) potrafią umiejętnie upuścić krwi naszemu "ninja"(a może po prostu brak mi skill'a??)..walka jest fajna i kropka :) miasta, te zadziwiły mnie swą wielkością oraz złożonością(nawet mimo mych oczekiwań).graficznie są piękne i wykonane bez zarzutów.podobnie ma się sprawa z postaciami.nie narzekam.jest ich tyle, że nawet jeśli wyglądały by gorzej nie pisnął bym ni słowa.poniósł mnie klimat tej gry, jestem (już) w stanie jej wiele wybaczyć.jak na razie nie boli mnie powtarzalność czynności jakie musimy w każdym z miast wykonać.milion razy mógł bym wchodzić na każdy z "punktów widokowych"...szczerze powiedziawszy nie chce mi się już pisać rzeczy oczywistych.polecam zagrać, warto........