Autor Wątek: Assassin's Creed  (Przeczytany 155093 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #840 dnia: Listopada 19, 2007, 09:29:07 am »
no ja wczoraj gralem wieczorkiem na sluchawkach po ciemku ;) i cudowna jest ta gra_samo chodzenie czy zwiedzanie na koniu to bajka/ teraz odkrylem nowe miasto nad morzem zdaje sie i jest jeszcze ladniejsze niz poprzednie  :eek:
i ciagle mam problemy z walka - gine co jakis czas i u mnie AI dziala naprawde spoko -dziwne...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #841 dnia: Listopada 19, 2007, 09:34:24 am »
Tak AC mam na X0 , i spadków animacji nie widzę ;]

Ooo a wcześniej pisałeś że zdarzają się spadki. Lolz. :P

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #842 dnia: Listopada 19, 2007, 09:55:08 am »
I tak jest ,tyle że na prawdę bardzo rzadko , ja w ogóle tego nie odczuwam ;]

Walka jest na prawdę wymagająca , trzeba sobie wyczuć odpowiedni taiming , nic nie bierze się z kosmosu .

http://www.gametrailers.com/player/28074.html

Ciekawy filmik , może was zainspirować do kombinowania.
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2007, 09:58:32 am wysłana przez Soul »

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #843 dnia: Listopada 19, 2007, 10:09:39 am »

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #844 dnia: Listopada 19, 2007, 13:54:27 pm »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #845 dnia: Listopada 19, 2007, 13:59:37 pm »
Pograłem trochę i co mogę powiedzieć... gra zawodzi.

Wczuć się w klimat średniowiecza nie sposób. Najpierw tutorial w załamującym mnie "otoczeniu", później wykonałem jakąś misję, trochę gadania i...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Do tego cały wygląd HUD'u, różne wyskakujące napisy, glitche wokół celu. Kurcze, Jade, czy nie dało się zrobić gry w jednym klimacie?!

Lecimy dalej: walka ssie. Dopuki skutecznie pierzemy wrogów, atakują pojedynczo i grzecznie czekają na swoją kolej. Boją się? Dopiero kiedy raz czy dwa razy oberwiemy, zaczynają ostrzej pogrywać. System walki opiera się praktycznie na klepaniu w jeden przycisk z odpowiednim timingiem. Fajnym motywem jest kiedy ostatni z przeciwników ucieka z wrzaskiem, po tym jak zabiliśmy jego kompanów. Normalnie spieprza aż miło  ;)

Niestety gra jest bardzo chaotyczna. Każde zadanie można wykonać grając na pałę. W żaden sposób nie wymusza, ani nie nagradza kombinowania przy eliminacji celu i ucieczce. Praktycznie możemy do ofiary normalnie podejść, zabić i zwiać do najbliższego stogu siana. Do tego mam wrażenie, że do końca AC już mnie niczym nie zaskoczy.

Na plus na pewno free-run i oprawa.

Assassin's Creed to zdecydowanie gra zmarnowanego potencjału. Niedopracowanie + głupi patent z Animusem w moim odczuciu zabijają ten tytuł. Pop w takiej oprawie i z takimi możliwościami byłby lepszy.

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #846 dnia: Listopada 19, 2007, 14:03:19 pm »
ja sie nie zgodze_a biec na pale mozna prawie w kazdej grze tylko po co - przeciez to od ciebie zalezy jak grasz
a pozniej jest mniej tych przerywnikow w innych klimatach / no ale co osoba to inne opinie ;)

s.c.

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #847 dnia: Listopada 19, 2007, 14:34:56 pm »
Pograłem trochę i co mogę powiedzieć... gra zawodzi.

Wczuć się w klimat średniowiecza nie sposób. Najpierw tutorial w załamującym mnie "otoczeniu", później wykonałem jakąś misję, trochę gadania i...
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Do tego cały wygląd HUD'u, różne wyskakujące napisy, glitche wokół celu. Kurcze, Jade, czy nie dało się zrobić gry w jednym klimacie?!

Lecimy dalej: walka ssie. Dopuki skutecznie pierzemy wrogów, atakują pojedynczo i grzecznie czekają na swoją kolej. Boją się? Dopiero kiedy raz czy dwa razy oberwiemy, zaczynają ostrzej pogrywać. System walki opiera się praktycznie na klepaniu w jeden przycisk z odpowiednim timingiem. Fajnym motywem jest kiedy ostatni z przeciwników ucieka z wrzaskiem, po tym jak zabiliśmy jego kompanów. Normalnie spieprza aż miło  ;)

Niestety gra jest bardzo chaotyczna. Każde zadanie można wykonać grając na pałę. W żaden sposób nie wymusza, ani nie nagradza kombinowania przy eliminacji celu i ucieczce. Praktycznie możemy do ofiary normalnie podejść, zabić i zwiać do najbliższego stogu siana. Do tego mam wrażenie, że do końca AC już mnie niczym nie zaskoczy.

Na plus na pewno free-run i oprawa.

Assassin's Creed to zdecydowanie gra zmarnowanego potencjału. Niedopracowanie + głupi patent z Animusem w moim odczuciu zabijają ten tytuł. Pop w takiej oprawie i z takimi możliwościami byłby lepszy.

Tylko poco ty kupowałeś AC  przecież o tym zawirowaniu fabularnym które tak krytykujesz wiadomo było od dawna.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #848 dnia: Listopada 19, 2007, 14:54:32 pm »
Może Iras nie czytał tych wszystkich spoilerów żeby sobie zabawy nie popsuć.

s.c.

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #849 dnia: Listopada 19, 2007, 15:06:20 pm »
Może Iras nie czytał tych wszystkich spoilerów żeby sobie zabawy nie popsuć.

 już dobrze o tym wiedział



    
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedz #739 : Listopad 15, 2007, 21:17:47 »
   Odpowiedz cytującCytuj
Niechcący dowiedziałem się o co chodzi z tym "matrixem" w Assassin's Creed.

Napiszę tylko, że Jade powinni za ten genialny pomysł solidnie wybatorzyć  Confused

Też zamówiłem - mam nadzieję, że gameplay nie zawiedzie, bo z otoczką fabularną dali ciała.
« Ostatnia zmiana: Listopada 19, 2007, 15:09:15 pm wysłana przez s.c. »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #850 dnia: Listopada 19, 2007, 15:21:36 pm »
@nakimushi - no niby tak, ale oczekiwałem czegoś a'la Hitman - starannego planowania każdego zabójstwa.

@s.c. - liczyłem po cichu, że te wstawki ograniczą się do intra i outra. Mimo wszystko warto sprawdzić ten tytuł. W końcu to chyba jedyna gra, która pozwala uprawiać parkour w Jerozolimie  ;)

lupinator

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #851 dnia: Listopada 19, 2007, 15:30:21 pm »
@nakimushi - no niby tak, ale oczekiwałem czegoś a'la Hitman - starannego planowania każdego zabójstwa.

W hitmanie tak samo jak w Assasins Creed możesz wpasc na pałe zabijajac wszystkich do okola. Styl gry zalezy tylko i wylacznie od gracza i nie ma co narzekac ze da sie na Rambo skoro da się i cicho. Szkoda tylko że stealth nie jest jakos premiowany w AC.

Pancake99

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 25-01-2006
  • Wiadomości: 77
  • Reputacja: 1
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #852 dnia: Listopada 19, 2007, 16:56:48 pm »
Ja tam pograłem ostatnio kilka godzinek i musze powiedzieć że gra jest całkiem całkiem :D
Fakt że pomieszanie teraźniejszości z przeszłością troszke przeszkadza w maksymalnym wczuciu się w klimat średniowiecza, ale i tak jest dobrze.
Graficznie gra prezętuje bardzo wysoki poziom, przepiekne widoki i palące słońce to jest właśnie to.
System walki jak dla mnie bomba, jak narazie znam dwie "zagrywki" a to i tak pozwala na mega efektowne akcje, strach pomyśleć co będzie jak chłopak sobie przypomni jeszcze kilka (kocich)ruchów 8-)
Wszystko to wygląda prześlicznie, ostatnio wpadłem w grupke ośmiu rycerzy z mieczem, panie co tam się dzieało :), mega płynne przejścia od parowania do countera itp. Tak właśnie wyobrażałem sobie wiedźmina w tak zwanym tańcu śmierci, i to jak dla mnie jeszcze jeden powód dla którego warto grać w tą gre.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #853 dnia: Listopada 19, 2007, 17:02:39 pm »
A ja pewnie i tak AC kupie choćby dlatego że zawsze podziwiałem ludzi ćwiczących parkour. I choćby po to by pobiegać sobie po dachach, wspinać się na wierze i podziwiać widoki imo warto pograć w AC.

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #854 dnia: Listopada 19, 2007, 17:26:36 pm »
Gram sobie kikadziesiat minut w wersje na ps3 i powiem wam iz te siano co tam ktos pokazywal na moim tv wyglada lepiej niz na tych dwoch skrinach :lol:.Wszystko zalezy od oswietlenia i ustawienia kamery.Najbardziej mnie rozbawil dlugi pasek loading.Narazie to ostrosc obrazu bije po oczach.Czy gra zwalni??podlaczcie net i zagrajcie ...Ide grac bo jest w co :!:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #855 dnia: Listopada 19, 2007, 21:59:37 pm »
ja sie nie zgodze_a biec na pale mozna prawie w kazdej grze tylko po co - przeciez to od ciebie zalezy jak grasz
a pozniej jest mniej tych przerywnikow w innych klimatach / no ale co osoba to inne opinie ;)

Pięknie napisane , Iras przejdź grę zobaczysz że im dalej tym trudniej ze wszystkim , po za tym Ty na wszystko marudzisz ,na wszystko.

Możliwości , możliwości......

Swoboda jaką daje nam gra , to coś na co czekałem od dawna , cud i miód .

Mnie jak wiadomo gra w ogóle nie znudziła i do tego stopnia że właśnie gram drugi raz! Jestem dalej rządny krwi templariuszy , i chcę ownować w tą grę , a wszystkie akcje mają mi dawać ogromną satysfakcję cool.gif Gra w tym aspekcie może się pochwalić bo ma czym , przy naszym zaparciu z tej gry można to uczucie satysfakcji odczuwać nie mal że przy każdej staranie zaplanowanej akcji biggrin.gif Do każdego głównego celu pod chodziłem z konkretnym planem i kilkoma podejściami ( bez tego się nie obejdzie) najpierw obserwowałem co mój obiekt robi jak się zachowuje , co zrobi później gdzie pójdzie , może tam będę mógł go zabić (assassinejtować) ,bez przypału tak żeby później nie wdawać się w walkę.

I tak n/p Williama gościa z dziwnym fryzem (Acre - zamek na samym końcu) Można ogarnąć na maxa po cichu , na filmiku z GT była akcja że typ się nie opierdzielał ,wykorzystał moment zaskoczenia ,zabił po czym czekała na niego walka . Ja zaś zrobiłem jeszcze inaczej ,przeczekałem całą akcję zobaczyłem co się później stanie , wyczekałem moment gdy mój cel został sam + dwóch gościu odwróconych w drugą stronę , spadłem mu tuż za plecki i bum czysty i piękny assassinejt ;) bądź też można się spokojnie wbić od przodu z idąc grupie mnichów i wykonać moment zaskoczenia ( tyle że będzie nas czekała walka ) Albo też można zrobić najgorszą opcje ze wszystkich czyli iść na rzeźnie tongue.gif Jak wiadomo mamy 10 celów więc .... cool.gif

Uwielbiam się bawić nie ma że każdym elementem który występuje w grze , uwielbiam wykonywać zadania które dostaje od informatora ,czyli klasycznie wybić kilku typów po cichu bez żadnego alarmu ,irytuje mnie tylko fakt że nie które te zadania są na czas .Obserwujemy jak nasz cel się porusza (ma z góry wyznaczoną jakąś drogę która się porusza- zapamiętanie jej to klucz do sukcesu ), siadamy sobie na ławce czy też chowamy się w sianku i czekamy sobie spokojnie na odpowiednie moment naszego ataku ,nie ma to jak skok z assasinejtem poprzedzić jakimś odbiciem się od murku itp rzeczy przy czym wykonać to tak żeby nikt tego nie widział czy też zrobić to tak żeby alarm się nie włączył.

Z ludzi których trzeba siłą wyciągnąć jakieś informacje również staranie śledzę ,i wybieram dobre miejsce do tego tak że by mi nikt nie przeszkadzał ,i nie kręcił się przy mnie jakiś strażnik oczywiście podążam zanim "górą" biggrin.gif nie ma to jak obserwować sobie trochę naszą ofiarę .

Kieszenie również staram się robić jak najbardziej pro tuż przy ławkach , wozach z sianem czy też przy dobrych znajomych mnichach :) Tak żeby zanim się ogarnęła nasza ofiara ,mnie już tam nie będzie ,będę sobie siedział ,będę schowany w sianku grzecznie albo od spaceruje sobie spokojnie z ziomkami w białych kapturach .

Assassinejty i ich animację , nie którzy piszą że jest ich mało i faktycznie tak jest mogło być ich więcej ale mi 5 w zupełności wystarcza , uwielbiam na skoczyć na typa z budynku ,czy też goniąc go , wbicie w plecy i w brzuch daje najmniej radochy no ale trze jeszcze pamiętać że są jeszcze dwie opcje które IMO najbardziej cieszą oko ,animacja zależy czy atak został wykonany z przodu czy z tyłu i tak odpowiednie z tyłu . Altair uderza w kolano , gościu obala się na kolana igłę wbija wszyję -głowę , animację tą jak dobrze pamiętam można zobaczyć na pierwszym gameplay z X06 co zaś tyczy się drugiej animacji to Altir łapie gościa za szyją wbija igłę w nią i ładnie martwego typa kładzie na ziemi ;]

System walki i animacje! Nie wiem nie wnikam , czemu ludziom ten atut gry nie podoba się , mnie osobiście walka bardzo cieszy zwłaszcza gdy counter ataki próbuje wykonać z igiełki , w ogóle w każdej walce używam dwóch borni (igłę zawszę ! musi być) + duży miecz albo w zależności od własnego widzi mi się mały mieć biggrin.gif I n/p gdy Altair wykona countera który tylko powali mojego przeciwnika na ziemie , od razu zmieniam na igłę i robie typowi na ziemi assassinejta , w tedy już wiem że się nie podniesie biggrin.gif Sama walka nie jest łatwa trzeba sobie wyczuć odpowiedni tajming jeżeli chcemy że by walka wyglądała na kozaku ( ah ta satysfakcja! ) proponuję ogarnąć sobie opcje typu same combo kill'e i samo counter ataki , po mieszać trochę broniami i mamy istny orgazm cudownych animacji na ekranie !

Grafika - Chyba tu nic nie muszę pisać , raz jest lepiej raz gorzej , na pewno lepie niż w H3 grafika jest dużo bardziej równa rzadko kiedy można znaleźć jakaś rzecz która bardzo od staje od reszty ,graficznie jest na prawdę bardzo ładnie , fakt woda mogła by być lepsza i nasz Alatir mógł by umieć pływać , skacze jak małpa a pływać nie umie ermm.gif

Animacja - Najlepsza jaką było mi dane podziwiać , ruchy Altaira (bieganie skakanie, poruszanie się między ludźmi) animacja walki (wykończenia ) CUDO!!! Nie ma sensu nad tym się rozpisywać bo każdy wie jak jest . Szacun za to że animacja jest płynna czasami - bardzo rzadko gra chrupnie , no ale przy tym co sie dzieje na ekranie ma prawo!

Gra nie bez wad ,wszystkie już zostały wypisane , jak na taki typ gry (free roaming) jest na prawdę bardzo mało bugów , pod czas grania zdarzyły mi się może ze trzy :) Szukając ich na pewno znajdziemy ich więcej , tyle że poco ich w ogóle szukać? biggrin.gif

AC ma do zaoferowania coś czego żadna inna gra nie miała , pod względem zaawansowania technicznego dostaliśmy od Ubi produkt z górnej półki! ( o Conanie szkoda pisać ermm.gif ) Dlaczego ta gra mną zamiotła ? wypisane macie powyżej , dla mnie to kozacka gra na ocenę 8+/9 koniec kropka do mnie ten tytuł trafił i tyle ,wszystko co mi obiecała Jade znalazłem we właściwej grze.

Tyle ode mnie pozdrawiam !

Do dzieła Zabójcy!


Opublikowane: Listopad 19, 2007, 18:32:02
@nakimushi - no niby tak, ale oczekiwałem czegoś a'la Hitman - starannego planowania każdego zabójstwa.


Przecież tu też tak możesz o_O i to na większą skalę , po czytaj co popisałem wyżej . Co do hitmana tam też mogę lecieć na pałę , w każdej grze można tylko po co ?!

r0ox

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-11-2007
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • PSN: x-r0oFie
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #856 dnia: Listopada 19, 2007, 22:03:39 pm »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #857 dnia: Listopada 19, 2007, 22:06:50 pm »
To jest wymiana gry i kosztuje ona 50zł , po czytaj uważnie.

marcinps3

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2007
  • Wiadomości: 527
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #858 dnia: Listopada 19, 2007, 22:55:19 pm »
Wie ktos moze co na temat tej aukcji? o.-

http://allegro.pl/item269797059_assassin_s_creed_folia_gamesoft_krakow.html?PHPSESSID=a707c25baa46aef9c6746c9afad3c5f5

Pirat? Czy jak?

nawet dwa  :lol:

"za kwotę 50 pln plus gra na PS3 ( o wartości rynkowej około 199 pln) !!"

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #859 dnia: Listopada 19, 2007, 23:24:09 pm »
Pograłem dłużej... Łzy się cisną do oczu, jak się patrzy na tak spartolony potencjał  :mad:

Fantastycznie zaprojektowane miasta, ogromny teren, postać głównego bohatera o nieprzeciętnych umiejętnościach. Z tych elementów można było zrobić naprawdę wspaniałą grę, a dostaliśmy nijaką fabułę i nikczemnie schematyczny gameplay. Rodzajów zadań jest właściwie kilka na krzyż, a powtarzają się w nieskończoność. Proste, krótkie - kogoś zabić, kogoś podsłuchać, z kogoś wyciągnąć informacje i tak w kółko. Zadania poboczne to jeszcze większa nędza - zaliczyć wszystkie viewpointy (wysokie wieże, itp.), odszukać chorągiewki, odszukać i zabić sześćdziesięciu templariuszy, pomóc obywatelom molestowanym przez strażników - wszystko wg tych samych schematów.

Ehh... Już mam dosyć, a do końca jeszcze spoooro gry.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #860 dnia: Listopada 19, 2007, 23:48:07 pm »
No patrz a ja zaczynam grę drugi raz  8-)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #861 dnia: Listopada 19, 2007, 23:52:09 pm »
Jak Cie kręci klepanie tych samych zadań dziesięć tysięcy razy  :cool:

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #862 dnia: Listopada 20, 2007, 00:00:50 am »
He widzisz tu chodzi o główne cele , z który teraz chcę się zabawić.

VaaKo

  • Sekretarz wojewódzki
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2007
  • Wiadomości: 1 583
  • Reputacja: 44
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #863 dnia: Listopada 20, 2007, 00:04:45 am »
"zabić sześćdziesięciu templariuszy"  Jade chyba dużo wypaliła zielska czytając, o asasynach :lol: wybujałą wyobraźnie to ona ma ;)

Za jakiś czas mam zamiar sobie sprawic tą gierke... się zobaczy co jest 5 :) chociaż jakoś mnie tak nie ciągnie do niej, między innymi z pwodu, że główny bohater to asasyn.
« Ostatnia zmiana: Listopada 20, 2007, 00:10:50 am wysłana przez VaaKo »

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #864 dnia: Listopada 20, 2007, 01:02:43 am »
http://assassinscreed.us.ubi.com/soundtrack/index.php

password: Target

Pod linkiem znajdziecie kilka utworków z AC(soundtrack) .

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #865 dnia: Listopada 20, 2007, 09:40:49 am »
polygamia 7/10
PSM3 81/100

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #866 dnia: Listopada 20, 2007, 09:43:41 am »
Jak Cie kręci klepanie tych samych zadań dziesięć tysięcy razy  :cool:

Iras a co robiles np w Prince of Persja_ skakanie i walka nic wiecej
tutaj masz ogromny swiat i mase wiecej rzeczy a marudzicie :(
anyway nie jest zle - gra sprzedaje sie bardzo dobrze narazie wiec moze jeszcze jest nadzieja na wiecej nowych tytulow w przyszlosci

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #867 dnia: Listopada 20, 2007, 09:49:22 am »
Na allegro idzie jak świeże byłki. Robson sprzedał 2x30 sztuk, a w kolejnej aukcji ma już 16. W ogóle jak tak dalej pójdzie, to za dwa tygodnie używane będą po stówce latać  :lol:

@nakimushi - w PoP'ie walka była zdecydowanie trudniejsza i bardziej motywująca, a skakanie? Łatwiej było zginąć (a może raczej DAŁO się zginąć) i wszystko trzeba było wykonać idealnie. Tutaj walisz na bena i jakoś się uda. O tym, że PoP był bardziej wciągający nie wspominam...

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #868 dnia: Listopada 20, 2007, 12:46:38 pm »
Cytuj
anyway nie jest zle - gra sprzedaje sie bardzo dobrze narazie wiec moze jeszcze jest nadzieja na wiecej nowych tytulow w przyszlosci
Czyli sequel na 100% będzie. Może AC2 ci podpasuje Iras ;)  Ciekawe czy nadal będzie powiązanie z przyszłością (lub przeszłością), czy będzie jeden czas... może teraźniejszość? To był by prawdziwy parkour :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #869 dnia: Listopada 20, 2007, 13:00:24 pm »
Domyślam się jak może wyglądać sequel. Prawdopodobnie teraźniejszość pozostanie, a główna historia będzie inna i pewnie inny bohater.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #870 dnia: Listopada 20, 2007, 13:03:47 pm »

@nakimushi - w PoP'ie walka była zdecydowanie trudniejsza i bardziej motywująca, a skakanie? Łatwiej było zginąć (a może raczej DAŁO się zginąć) i wszystko trzeba było wykonać idealnie. Tutaj walisz na bena i jakoś się uda. O tym, że PoP był bardziej wciągający nie wspominam...

Rozumiem że za każdym razem robisz counter ataki i combo kill'e ?  :lol: Klepiesz na pałę i Ci wychodzi ?  :eek: w PoPie walka był bardziej wymagająca? LOL nie sądzę , tam takie rzeczy jak tu na imput (na odpowiedni "tajming" )nie istniał więc o czym my tu w ogóle rozmawiamy? . Prawda jest taka że , to od nas zależy jak bardzo walka będzie wymagająca (dla urozmaicenia proponuję , używać więcej niż jednej broni) i porobić sobie counter ataki z igiełką ,no i oczywiście jak najwięcej Combo kill'i  to + caounter ataki . Takich rzeczy w PoPie nie było , tam walka była prosta ja drut + taki że walki z bossami były na prawdę OK , nikt prócz bossa , w żadnym Popie mnie nie zabił.  8) Po za tym myślę że trochę zmienisz zdanie jak przejdziesz całą grę .

btw PoP to prosta i nie skomplikowana gra w której idzie się jak po sznurku , nie mogę sobie wybrać jaką ścieżką chce pójść bo wszystko z góry mam założone. 

btw 2 Solid Snake 1989 Nie ma gry na którą Iras by nie marudził.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #871 dnia: Listopada 20, 2007, 13:17:25 pm »
W PoP'ie miałeś przynajmniej od chuzia kombosów. Z tego co pamiętam kontry również były i wymagały sporego wyczucia. A tutaj? Combo-kill to 2x odpowiedni przycisk z właściwym timingiem. Jakichkolwiek combosów brak. Walka wygląda mega-efektownie, ale jak to mówią - przewaga formy nad treścią.

W Prince od Persia może i idzie się po sznurku, ale jeśli ta gra jest prosta i nieskomplikowana, to brakuje mi słów na określenie prostoty Assassin's Creed.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #872 dnia: Listopada 20, 2007, 13:21:25 pm »
W PoP'ie miałeś przynajmniej od chuzia kombosów. Z tego co pamiętam kontry również były i wymagały sporego wyczucia.

Dopiero w Warrior Within i The Two Thrones walka została rozbudowana, doszły kombosy itp. W POP:SoT walka była banalnie prosta: skok, uderzenie mieczem, blok + wykończenie sztyletem.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Soul

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 28-04-2007
  • Wiadomości: 3 496
  • Reputacja: 16
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #873 dnia: Listopada 20, 2007, 13:29:02 pm »
No sorry ale co takiego trudnego jest ,było w PoPie?! o_O Jedyne co to że musiałeś jakoś wykombinować jak przejść dalej , fakt trzeba było trochę pomyśleć , w AC masz wolną rękę możesz iść gdzie chcesz i jak chcesz tego każdy chciał więc o co Ci chodzi?! AC to Freeroaming .

Tak miałeś combosy miałeś countery proste ja drut (trzymasz blok i wciskasz przycisk  :lol: ) w AC jak nie zrobisz countera to dostanie  przez plecy  :o Po za tym tu też są combosy (co z tego że robi się je jednym przyciskiem ?! ) przeszkadza to jakoś bardzo? Można też a "czardzować" (przytrzymać) dany atak i jest silniejszy , jak na taką grę jaką jest AC (free roaming) to walka naprawdę mocno daje radę i daje mi więcej możliwości niż ta która jest w PoPie.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #874 dnia: Listopada 20, 2007, 13:38:01 pm »
Dopiero w Warrior Within i The Two Thrones walka została rozbudowana, doszły kombosy itp. W POP:SoT walka była banalnie prosta: skok, uderzenie mieczem, blok + wykończenie sztyletem.

Możliwe. Najlepiej pamiętam The Two Thrones, bo grałem stosunkowo niedawno. Tak czy inaczej Assassin's Creed cofa się względem serii PoP. X,X (kwadrat, kwadrat) to combo-kill, a counter attack wykonuje się wciskając jednocześnie X+RB (kwadrat+R1). RB (R1) to block, a B (kółko) to grab. Przy wyprowadzaniu kontr i combo-killi dochodzi kwestia timingu, ale wyczucie go to banalna sprawa.

Nie wiem, dlaczego Soul, który krytykował całkiem rozbudowany system Heavelny Sword, tak broni prostackiego systemu Assassin's Creed  :???:

No sorry ale co takiego trudnego jest ,było w PoPie?!

A co takiego trudnego jest w Assassin's Creed? PoP może nie był trudny, ale miał o wiele bogatszy system walki.

Tak miałeś combosy miałeś countery proste ja drut (trzymasz blok i wciskasz przycisk  :lol: )

No, no. Czyli identycznie jak w AC  :lol:

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #875 dnia: Listopada 20, 2007, 13:43:46 pm »
glupoty gadasz Iras  :D
to tak jakby napisac o Shadow of the Colossus ze prymityw bo jedziesz na koniu_wyciagasz miecz by wiedziec gdzie jechac_zabijasz kolosa walac w slabe punkty i tak 11 razy  :lol:
a przeciez dla wiekszosci ta gra to jedna z najlepszych gier w historii
no ale bez sensu sie sprzeczac
nie podoba ci sie to spoko

ja tak myslalem czy np jesli zrobia 2 czesc assasina odwarza sie np zrobic ja przyszlosci cos ala Blade Runner ;) byloby super

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #876 dnia: Listopada 20, 2007, 13:46:29 pm »
O SotC się nie wypowiem, bo fani tej gry pewnie by mnie zagryźli.

Na sequel w przyszłości nie liczę, bo ciężko wyciągnąć przyszłość z pamięci DNA  ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #877 dnia: Listopada 20, 2007, 13:55:49 pm »
a jakie gry ci sie podobaja ?  :)

szpynda

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-01-2007
  • Wiadomości: 165
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #878 dnia: Listopada 20, 2007, 14:08:09 pm »
No to Panowie krótko i na temat proszę!Warto czy nie warto wydać kaskę?Poproszę plusy i minusy.

F

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 20-11-2007
  • Wiadomości: 3
  • Reputacja: 0
Odp: Assassin's Creed
« Odpowiedź #879 dnia: Listopada 20, 2007, 14:20:39 pm »
Nie wiem czy wiecie a jeżlei graliście to zapewne wiecie że w AC jest tylko jeden save hehehehe nie musze chyba mówić co sie stanie jezli traficie na buga lub wam sie zawiesi przy zapisywaniu  konsola juz syszałem ze ludzie tak mieli i stracili cały zapis,niestety kolejna gra skazana na kopie zapasową w moim przypadku szkoda bo myślałem ze zaplące za dopracowany produkt.