Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1278616 razy)

0 użytkowników i 10 Gości przegląda ten wątek.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13880 dnia: Października 24, 2011, 16:23:15 pm »
Albo zwykłego :P

Gremlin88

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2010
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 13
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13881 dnia: Października 24, 2011, 20:20:09 pm »
Znalezione na innym forum:



rozj**ało mnie to  :lol: :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13882 dnia: Października 24, 2011, 20:57:16 pm »
Końcówka najlepsza. :lol:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13883 dnia: Października 25, 2011, 08:13:39 am »
Jeszcze nie jechałem tym gratem, tzn legendą. Za dużo tych samochodów w GT5  :P

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13884 dnia: Października 26, 2011, 16:38:41 pm »
jutro patch

Cytuj
    We will be doing an October GT5 update in North America and Europe, planned for Oct. 27th. This will consist of:

    1. Kart Space I/II of the DLC will become drivable with cars other than Karts in the online lounge and free run of Practice
    2. Expanded restriction options for cars in the online lounge [Car Restrictions], [Performance Points], [Power], and [Car Model] regulations will be possible to set simultaneously.
    3. Fix for issues in: Setting sheets, G25/27, resuming from pits in endurance races, TC car numbers and LSD settings, etc.
    Many more minor adjustments have been made, but something like this.
źródło: http://www.gtplanet.net/update-coming-october-27th/ oraz http://twitter.com/#!/Kaz_Yamauchi


punkt 1 super, w końcu coś może przejadę się po tych torach za które zapłaciłem ;) no i drugi punkt też spoko, mam nadzieję że rozwiążą parę problemów z online i restrykcjami które wprowadzili w Spec II
« Ostatnia zmiana: Października 26, 2011, 16:53:10 pm wysłana przez pawel_k »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13885 dnia: Października 27, 2011, 10:19:34 am »
Patch 2.01 zainstalowany, waży 112 MB.
Lista poprawek jest bardzo duża, na oficjalnej stronie jest tylko skrót:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
W grze (we wiadomościach) jest ona bardziej szczegółowa. Duża zmianą jest z pewnością B-Spec w sezonówkach.
No i jak tu ich nie podziwiać za ten support? Cały rok ciągłego poprawiania i rozbudowywania gry, dopiero co dowaliła duża 2.0, DLC, chwilę później 2.01 a już na grudzień zapowiadana jest kolejna duża aktualizacja. Brawo!

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13886 dnia: Października 27, 2011, 10:27:18 am »
Teraz tylko w ten sposób KAZ dopieści GT5 tak jak poprzednie edycje, innej drogi nie ma. Chwała mu za to. Mam nadzieje że jeszcze GT6 zrobi Nam KAZ(coś czuję że potem może odejść z stanowiska). ;)

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13887 dnia: Października 27, 2011, 10:28:38 am »
ja właśnie kończę ostatni wyścig B-Spec w sezonówkach i puszczam mojego murzyna na wyścig 9h.

generalnie fajnie że jest support bo ciągle można coś z grą robić. ale ogólnie i tak uważam że mogli to wszystko dużo lepiej wyważyć i czasem w innym kierunku pójść... główne zastrzeżenia mam do sezonówek - pierwsze były wspaniałe, potem równie udane pojawiły się raz (tam gdzie był wyścig m.in. Fiatem 500), ale cała reszta to zwykły nabijacz kasy, do tego bez żadnego ograniczenia jeśli chodzi o doświadczenie... całkowicie to zaburzyło ducha gry - to było zawsze w niej piękne że grając musiałeś masę czasu poświęcić na budowanie swojego doświadczenie i zdobywanie kasy, a tutaj pożyczasz auto od kolegi i masz w parę godzin level taki jaki ludzie po premierze budowali miesiąc... no i generalnie szkoda że nie idą w lepsze wykorzystanie licencji których mają - z lepszym odwzorowaniem zawodów i ich regulaminów itp...

w każdym razie ja czekam na DLC bo jest jeszcze sporo zaległości...

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13888 dnia: Października 27, 2011, 10:29:38 am »
Kilka dni temu, po aktualizacji Spec II, zrobiłem eksperyment (no i porządek na dysku): odinstalowałem GT5, zrobiłem defragmentację z menu serwisowego, zainstalowałem GT5 ponownie+wszystkie patche i defragmentacja ponowna.
Ciekawostka - pobieranie wszystkich 10 patch`y i ich instalowanie trwało 35 minut, instalacja plików gry 30 minut (czasy liczone z zegarkiem w ręku). Jakoś wielkiego problemu w tym nie widzę - całość trwała zdecydowanie krócej niż myślałem i niż to można wywnioskować z niektórych wypowiedzi (rage "wielogodzinna instalacja").
To co trwało najdłużej, to tworzenie miniatur samochodów w garażu. Dla blisko 1300 aut generowanie trwało ponad 2 godziny. Nie liczyłem dokładnie, ale mniej więcej 2h 15min. Zajebiście, że dodali w Spec II opcję robienia od razu dla wszystkich, dzięki temu w ogóle się zdecydowałem na reinstalację - ręczne ich robienie dla mojego garażu to byłaby mordęga. Auto jest dużo i dużo miniatur brakowało.
Po całej akcji konsola i gra śmigają.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13889 dnia: Października 27, 2011, 10:30:54 am »
Teraz tylko w ten sposób KAZ dopieści GT5 tak jak poprzednie edycje, innej drogi nie ma. Chwała mu za to. Mam nadzieje że jeszcze GT6 zrobi Nam KAZ(coś czuję że potem może odejść z stanowiska). ;)
a ja mam nadzieję że ktoś go weźmie za ryj i trochę powstrzyma go przed zapędzaniem się i marnowaniem czasu na rzeczy które zauważą 2 osoby na świecie, a ten czas poświęci na eliminowanie archaizmów... serii ewidentnie należy się odświeżenie które z Kazem jako bogiem nie uda się...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13890 dnia: Października 27, 2011, 10:34:50 am »
Ja właśnie tego bym nie chciał, być może KAZ ma chopla na punkcie detali, ale to jest właśnie piękne, poza tym kto jak nie KAZ ma rozwijać tą serię, nie znam osoby w ekipie developerów który wygrał by wyścig 24H. Nie chce by GT zamieniło się w FM(wystarczy popatrzeć jak FM ewoluowała, niekoniecznie tak jak bym np. ja sobie życzył). GT ma być GT, sukcesywnie ulepszane, jednak nie w duchu amerykańskim, tylko japońskim. 8)

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13891 dnia: Października 27, 2011, 10:58:37 am »
zmiany wcale nie muszą być niezgodne z duchem serii, tak samo jak nie muszą oznaczać rezygnacje z detali... chociaż jeśli chodzi o detale - to jakoś dziwnie traktuje on je bardzo selektywnie, bo w jednej grze dostajemy zachwycające momenty jak i te na widok których człowiek ma odruchy wymiotne...
poza tym zmiany które wprowadzili ewidentnie nie są zgodne z duchem serii - mówię tutaj głównie o sezonówkach na które narzekałem w poprzednim poście. jakby je zrobili na zasadzie pierwszych eventów sezonowych to by był wypas, do tego ewidentnie powinni tam wprowadzić wymagany level bo to co teraz reprezentują nijak ma się do mozolnego budowania doświadczenia i poznawania stopniowego gry jakie mieliśmy od początków serii...

generalnie ja bym chciał żeby sama gra w sobie była bardziej równa pod względem wykonania. sam tryb główny jest rewelacyjny i jego mogą zostawić takim jaki jest - tylko mogliby dodać więcej tych wyścigów, nawet w DLC, do tego więcej zawodów markowych i większe zróżnicowanie endurance. jedynie co mi nie pasuje to pozbycie się w większości wyścigów restrykcji, a nawet jeśli są to częściowe a rzeczy nie podlegające pod ograniczenia i tak pozwalają na znaczną przewagę. ogólnie za mało w tych wyścigach było wyzwania, a po niektórych sezonówkach widać było że Kaz jak nie pojedzie na zawody tylko usiądzie z ekipą to potrafi zrobić wymagające i emocjonujące wyścigi... albo one powstawały właśnie jak Kaz opuszczał biuro ;) szkoda też że licencje potraktowano dość olewczo - same w sobie są super ale mogliby też uzależniać wyścigi od posiadania licencji - np. nie pojeździsz wozami wyścigowymi bez licencji X, a rajdówkami bez Y itp... a same licencje bardziej mogłyby się skupiać na konkretnych aspektach (częściowo to robią ale jednak nie do końca)

dalej mogliby rozwijać wyścigi specjalne - to co wprowadzili to był zalążek czegoś dobrego, i dla mnie mogli sezonówki pociągnąć tą drogą. tylko generalnie brakuje mi tam większego nacisku na rzeczy charakterystyczne dla konkretnych serii i licencji które mieli. dobrze to było zrobione z Nascarem i AMG, ale już np. Top Gear aż prosi się o wyzwania jazdy Suzuki Lianą czy pobijanie czasów Stiga furami którymi on tam się ścigał! na prawdę takie to trudne by było zrobić albo na to wpaść? do tego brak tam zawodów GT300/GT500, z kwalifikacjami, wyścigiem krótki i długim i ogólnie zasadami jakie tam panują.

czyli generalnie:
- GT Mode taki jak jest ale bardziej rozbudowany i z restrykcjami przy większości wyścigów
- lepsze wykorzystanie licencji
- sezonówki z większym naciskiem na indywidualne cechy rzeczy które przedstawiają
- no i wyrównanie tego co jest.

na prawdę uważam że można to było zrobić na premierę bo większość rzeczy które wymieniłem są w grze i wystarczyło je zastosować (np. regulacje wyścigu)...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13892 dnia: Października 27, 2011, 11:08:46 am »
Paweł, w większości masz rację. To co mi się nie podoba to to że zrezygnowali z mapy w trybie ASPEC jaka była w GT3/4. Dodawała ona sporo smaczków i aż prosi się by ją poszerzyć na cały świat, coś jak menu w FM4, tyle że z klimatem i smaczkami serii GT. Wyobraź sobie teraz to że w poszczególnych krajach masz ikonki z poszczególnymi markami samochodów do kupna, torami, wyścigami(to można także pokusić się o lepsze wykorzystanie autentycznych licencji i rozbudowanie szkółek jazdy jakie dostaliśmy w GT5 oraz wyścigów endurance). I tak dalej, mam nadzieje że wiesz jaką mam wizjonerską myśl. To w połączeniu z ciekawymi informacjami + filmikami, czy animacjami robiło by niemiłosiernie do klimatu gry! Dlatego menu w GT5 odbieram jako gorsze niż to co było na PS2.

Model jazdy idzie w jak najlepszym kierunku, tu nie mam żadnych zastrzeżeń do pracy PD i KAZ'a.

Odnośnie zdobywania licencji w grze, to przecież kiedyś tak było że bez tych wyższych licencji nie jeździliśmy w danych eventach. Mogli by do tego wrócić i jeszcze to rozbudować. 8)

Dodał bym także, przynajmniej do części wyścigów(powiedzmy tych dłuższych gdzie miało by się do przejechania minimum 15 kółek) także kwalifikacje przed wyścigiem.

Do tego oczekiwał bym także równiejszego wykonania całej gry. W tym także oprawy graficznej.

Chyba napiszę list do KAZ'a na twiterze, może przeczyta, może coś przemyśli. ;)

Ps. Czy mi się wydaję czy po tym patchu jeszcze lepiej się jeździ. 8)
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2011, 11:10:51 am wysłana przez Unlimited »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13893 dnia: Października 27, 2011, 11:14:23 am »
no właśnie tak jak piszesz - zrezygnowali z paru rzeczy które były rewelacyjne w poprzednich częściach i ewidentnie ich tutaj brakuje...

generalnie trochę szkoda że nie dopracowano na premierę tego co wydali, bo późniejsze łatanie niektórych elementów jest raczej wykluczone - chodzi mi tutaj np. o to że wprowadzili po czasie rewelacyjne zniszczenia mechaniczne, i one na prawdę powinny być od premiery i uwzględnione w większości wyścigów!!! do tego wprowadzili również po czasie punkty PO - i jak pokazują wyścigi online (i niektóre wyścigi sezonowe) limit PO (w połączeniu z ograniczeniem opon) w zupełności wystarcza na zrobienie mega emocjonujących i wyrównanych wyścigów. szkoda że nie mieli tego od początku, chociaż znając ich pewnie i tak by tego nie wykorzystali...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13894 dnia: Października 27, 2011, 11:17:20 am »
W kwestii zniszczeń, wyrzucił bym visualne, bo i tak nie wyglądają one jakoś rewelacyjnie, a skupił bym się tylko i wyłącznie na mechanicznych, oraz rozbudował bym je, co prawda na pewno nie dało by się uszkodzić wszystkiego jak w RBR, bo jest to niemożliwe, ale na pewno zrobił bym listę takich 8 elementów które można uszkodzić w samochodzie plus powiedzmy 3 stopniowy poziom ich zniszczenia, powiedzmy na 3 stopniu dalsza jazda nie była by możliwa). 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13895 dnia: Października 27, 2011, 11:24:16 am »
Paweł, ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oczekujesz od GT5 rzeczy, które nie ma żadna inna gra wyścigowa na rynku konsol. Masz tak ogromne wymagania względem tej serii, że głowa mała. Wiadomo, że ja też chciałbym mnóstwo rzeczy w GT5, ale bądźmy realistami.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13896 dnia: Października 27, 2011, 11:37:32 am »
Paweł, ale zdajesz sobie sprawę z tego, że oczekujesz od GT5 rzeczy, które nie ma żadna inna gra wyścigowa na rynku konsol. Masz tak ogromne wymagania względem tej serii, że głowa mała. Wiadomo, że ja też chciałbym mnóstwo rzeczy w GT5, ale bądźmy realistami.
nie masz racji, bo większość rzeczy które chciałbym żeby było występują w grze tylko nie są stosowane.
- restrykcje są ale niewykorzystane w większości wyścigów,
- wyrównane i emocjonujące wyścigi też są ale można je policzyć na palcach jednej ręki,
- ściganie się z czasami Stiga na torze Top Gear - 90% licencji na tym polega że dostajesz samochód, tor (lub fragment toru) i czas do pobicia, o wyzwaniu sezonowym w którym ścigaliśmy się Mercedesem SLS nie wspominam,
- ograniczenia levelu w sezonówkach - gdzie był problem?
- zniszczenia mechaniczne (na prawdę jedne z najlepszych z jakimi się spotkałem) doszły po krótkim czasie,

do z rzeczy których nie można od razu zrobić z wykorzystaniem contentu i mechanizmów w grze ale które ekipa udowodniła że mogą zrobić z palcem w dupie:
- mega wykonane auta i tory są ale nie wszystkie, a część jest żenująco słaba,
- dzień i noc są, deszcze jest - wszystko na kilku torach,

itd, wymieniać mogę długo...

na prawdę ta gra mogła by być znacznie lepsza gdyby się przyłożono i lepiej zastosowano to co sami zrobili. kilka tygodni na ostatnie szlify (tu dodamy restrykcje, to przeciwnicy będą szybsi itp. - na zasadzie suwaka który mogliby sobie przesuwać) i dopracowanie poziomu i gra byłaby znacznie lepsza pod względem contentu...

poza tym - to nie ja mam ogromne wymagania wobec serii, ale sami twórcy postawili przed sobą tak absurdalne wymagania techniczne wobec gry że nie sprostali im. poziom który pokazali w GT5: Prologue jest i tak poza możliwościami innych ekip, ale to im nie wystarczyło i chcieli więcej, przez co efekt jest taki że gra była po prostu nierówna i w wielu miejscach niedopracowania w stopniu nieakceptowalnym. na prawdę mogli sobie odpuścić np. zniszczenia wizualne - hejterzy by mieli z czego szydzić, ale to co zrobili i tak jest na tak kiepskim poziomie że heterów nie zamknęli. poza tym jakby zrezygnowali z 10-15% detali to ktoś by zauważył? a jestem przekonany że pozwoliłoby to wyrównać grę powyżej poziomu który ja kompromituje i gra byłaby spójna...
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2011, 11:49:44 am wysłana przez pawel_k »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13897 dnia: Października 27, 2011, 11:48:47 am »
Mi brakuje rzeczy, która była już w GT1 (IIRC) - zapisywania indywidualnych rekordów czasowych dla każdego toru osobno. Chyba w trakcie ładowania każdego jednego toru pokazywała się taka tabelka z czasami, samochodami i datami - zestaw "personal best".
Skoro na PSX bez HD się dało, to nie widzę powodów dlaczego tego nie ma na PS3.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13898 dnia: Października 27, 2011, 11:52:59 am »
KAZ został zatwitterowany(pewnie mnie po tym zablokuje..) ;) heh Chciałem napisać e-maila(nawet ogólnego do PD), ale nie mają podanego żadnego e-maila. :-? :/

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13899 dnia: Października 27, 2011, 12:14:50 pm »
Uzupełnienie changelog`a 2.01:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Października 27, 2011, 12:42:04 pm
W kwestii zniszczeń, wyrzucił bym visualne, bo i tak nie wyglądają one jakoś rewelacyjnie
Sprzeciw, PD zrobiło zajebistą robotę i na premiumach wygląda to bardzo dobrze. Ja jestem zadowolony - jak na pierwsza implementację uszkodzenia wizualne dają radę. W kolejnej części są obowiązkowe.
« Ostatnia zmiana: Października 27, 2011, 12:42:04 pm wysłana przez prart »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13900 dnia: Października 27, 2011, 13:30:58 pm »
Na Premiumach WRC czy Nascar rzeczywiście to fajnie wygląda, ale na stockowym Premiumach już jest trochę gorzej. Mnie za to rozczarowały zniszczenia mechaniczne, owszem fajnie że są, ale to nie jest to czego oczekiwałem(mamy raptem 5 punktów do uszkodzenia).

Kurczę, brakuję mi tego w GT5 jak cholera(te menu w GT5 owszem spełnia swoją funkcję, ale jest znacznie gorsze od tego z GT4):

« Ostatnia zmiana: Października 27, 2011, 13:36:16 pm wysłana przez Unlimited »

gnysek

  • Młody Padawan
  • Administrator
  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 23-08-2005
  • Wiadomości: 1 382
  • Reputacja: 17
  • Kuwabara! Kuwabara!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13901 dnia: Października 27, 2011, 21:04:33 pm »
Ja to bym chciał takie menu jak w GT4 - bo moim zdaniem ilość (i typy) wyścigów w GT5 jest nieco niezadowalająca (za bardzo odstają od siebie), a na online mam średnio czas. Albo np. tryb kariery - gdzie samochody są narzucane przez konsolę (twój Team) i pniesz się w górę. Taki trochę B-SPEC (notabene w GT4 B-speca dało się przyspieszać...).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13902 dnia: Października 28, 2011, 12:10:57 pm »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13903 dnia: Października 28, 2011, 12:56:46 pm »
Szum jakby w realu ktos w nocy zdjecie robil na wysokim ISO.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13904 dnia: Października 28, 2011, 13:32:52 pm »
Szum jakby w realu ktos w nocy zdjecie robil na wysokim ISO.
Cos masz nie tak z monitorem, u mnie wszystko gra.

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13905 dnia: Października 28, 2011, 13:36:55 pm »
"Przemilczana" zmiana wprowadzona przez 2.01 - można w replayach robić teraz zdjęcia 3840x2160 (wcześniej to było możliwe tylko w Photo Travel). Podobno długo się generują.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13906 dnia: Października 28, 2011, 14:06:50 pm »
Szum jakby w realu ktos w nocy zdjecie robil na wysokim ISO.
Cos masz nie tak z monitorem, u mnie wszystko gra.

No nie wiem, coś podobne do ditheringu wylazi. Szczegolnie zauwazalne na ciemnych miejscach.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13907 dnia: Października 28, 2011, 14:40:54 pm »
No nie wiem, coś podobne do ditheringu wylazi. Szczegolnie zauwazalne na ciemnych miejscach.
Albo masz monitor na LED albo masz zdecydowanie za bardzo rozjasniony ekran, jak tutaj

http://gyazo.com/85d986c0fd8d8c7bcc5fd6ef2e2ff356.png

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13908 dnia: Października 28, 2011, 20:48:51 pm »
No mam LEDa w laptopie, to przez to? :>

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13909 dnia: Października 29, 2011, 09:52:49 am »
Jak nie masz full led, a raczej takowego nie masz to chyba przez to, z tego co wiem to laptopy Samsung z LED'em mają jakąś funkcję autoregulacji i różnych trybów, to może być winowajca. ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13910 dnia: Października 29, 2011, 10:36:23 am »
No nie wiem czy to full czy nie, mam Aspire 5741g, ale fakt że dużo rzeczy na nim wylazi, mozna każdy pixel dostrzec na direcfeedach :D A granie w takiego COD4 to masakra bo przeciwnicy w oddali zlewają się z przeróżnymi detalami na mapie(

A tak w ogóle to fajna opcja robienie fotek w 2x powiekszeniu podczas replay'u w GT5 ;)

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13911 dnia: Października 31, 2011, 17:30:53 pm »
jest jakaś możliwość zeby włączyć fajerwerki na special route 7? zagralem pierwszy raz na defaultowych ustawieniach toru i były, potem przejechałem sie w deszczu (nie było) i gdy wrocilem do ustawien bez deszczu to juz sie nie pojawiają :/ wie ktos o co kaman?

btw. trasa w ulewie jest genialna :D

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13912 dnia: Listopada 02, 2011, 07:55:41 am »
Nie masz nad tym żadnej kontroli - random.

Tanner

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2007
  • Wiadomości: 904
  • Reputacja: 4
  • jeje...
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13913 dnia: Listopada 03, 2011, 19:17:29 pm »
oko, dzieki za odp

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13914 dnia: Listopada 06, 2011, 19:54:43 pm »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13915 dnia: Listopada 07, 2011, 22:28:40 pm »
ja wiem co to jest, idąc od lewego górnego rogu zgodnie ze wskazówkami zegara:
- Flower
- Forza Motorsport 4
- Mirrors Edge
- Heavy Rain

;)

i na deser kolejny wywiad - czyli jak mówić dużo i nie powiedzieć nic, jak nie przyznawać się do błędów, jak w jednej odpowiedzi mówić jedno a w drugiej sugerować coś odwrotnego, i generalnie jak to jest być największym fanem swojej twórczości
http://www.gtplanet.net/gtplanets-kazunori-yamauchi-interview-at-sema-2011-standard-cars-dlc-and-the-future-of-polyphony-digital/
« Ostatnia zmiana: Listopada 07, 2011, 22:30:23 pm wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13916 dnia: Listopada 08, 2011, 00:22:47 am »
Ty masz jakieś uczulenie na Kaza. Gdyby nie ten wizjoner, to dziś nie byłoby marki Gran Turismo. Na tym proponuję skończyć dyskusję o słuszności jego przewodnictwa w PD.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 991
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13917 dnia: Listopada 08, 2011, 01:25:25 am »
Faktycznie koleś jest genialny w tym co robi.
Niesamowite ambicje, tylko brak środków do osiągnięcia celu.
Pomijam juz fakt, że nawet w takiej niekompletnej postaci gra i tak jest daleko przed konkurencją.
Imo takim ludziom powinno się pomniki stawiać a nie płakać bo nie wyszło tak jak miało być. Jestem pewien, że wszystkich zatka gdy Kaz zrobi coś na sprzęt następnej generacji. Chyba, że dowali z grubej rury jeszcze na PS3, wtedy to już w ogóle czapki z głów.
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2011, 01:30:35 am wysłana przez andryush »

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13918 dnia: Listopada 08, 2011, 01:38:30 am »
Ty masz jakieś uczulenie na Kaza. Gdyby nie ten wizjoner, to dziś nie byłoby marki Gran Turismo. Na tym proponuję skończyć dyskusję o słuszności jego przewodnictwa w PD.
do końca uczulony nie jestem, w końcu już rok gram w jego grę i nie zapowiada się żebym szybko skończył ;) ale sam fakt że jest wizjonerem i to że stworzył wielkie gry w czasach ps1 i ps2 nie zmienia fakty że przy ps3 za bardzo czuł się pewny siebie (zresztą jak całe Sony), a fakt że GT5 jest tak nierówne i tak słabe w paru miejscach świadczy tylko o tym że się trochę pogubił w tym wszystkim i moim zdaniem porwał się na zbyt ambitny projekt, który częściowo się udał a częściowo nie.

generalnie moje postulaty o tym że Kaz musi odejść trochę złagodziłem - teraz chcę żeby wziął na wstrzymanie w realizowaniu chorych wizji które interesują tylko jego, przeanalizował to co nie wyszło, i więcej nie popełniał takich błędów. ale czytając takie wywiady jak z linka który podał w którym Kaz gada że generalnie to nic by w grze nie zmienił, no może jedynie dodałby więcej wyścigów A-Spec, to mam wątpliwości czy on i jego ekipa myślą poważnie i uważają że kolejny raz wydanie tak nierównej gry z takimi archaizmami przyjdzie im tak bezboleśnie i czy na prawdę nie rozumie że czas na kilka gruntownych zmian, bo konkurencja już nie goni serii GT ale zrównała się z nią, a momentami też ją prześcignęła...

i tak - rozumiem że to wywiad a on jako twarz swojej gry nie może nagle stawiać się w roli krytyka, ale nie zmienia to faktu że mnie irytują takie słowa ;)
« Ostatnia zmiana: Listopada 08, 2011, 01:41:08 am wysłana przez pawel_k »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #13919 dnia: Listopada 08, 2011, 08:33:03 am »
Przecież w tym wywiadzie wyraża wdzięczność dla społeczności GTPlanet i mówi, że uwagi graczy są dla niego bardzo ważne. GT5 jest jakie jest, ale nawet w takiej formie daleko jakiekolwiek innej grze do tego tytułu. Piszesz, że konkurencja zrównała się z GT5. Ja jestem innego zdania. Owszem jak wybierzemy jeden elementy gry, w którym konkurencja jest lepsza (np. tuning wizualny, a dokładniej malowania), to GT5 wypada bardzo słabo. Standardy i trasy z PS2 też mocno zaniżają poziom. Jednak patrząc na całość, na ogrom contentu, szczegóły (w każdej dziedzinie, od modelu jazdy, przez auta, aż po oddanie realnych torów) czy samo podejście do tematu motoryzacji, to GT5 jest bezkonkurencyjne. Ja naprawdę życzyłbym każdemu fanowi wyścigów, żeby na tej generacji ukazywały się gry chociażby zbliżone do ogromu jaki oferuje GT5. Wtedy na pewno byłoby w co grać przez długie miesiące.

Paweł trzeba zrozumieć jedną rzecz. Gran Turismo to już nie tylko gra. Kaz dba o swoją markę jak tylko może. Który inny tytuł wyścigowy (z konsolowych sim'ów) jest tak wszechobecny w świecie motoryzacji? Na podstawie której innej gry wyścigowej, wielkie koncerny motoryzacyjne budują swoje auta? Zanim zjedzie się Kaza, to pasowałoby sobie najpierw o tym przypomnieć.

Na Gran Turismo można patrzeć w zawężony sposób, jako tylko na zwykłą, kolejną gierkę o wyścigach, ale można też patrzeć na GT szerzej i dopiero wtedy zrozumie się w całości czym jest ta produkcja. Podejrzewam, że gdyby Kaz dysponował przynajmniej podwojoną liczbą pracowników, dowolnym przedziałem czasowym i nieograniczoną kasą, to pewnie wdrożyłby więcej swoich genialnych pomysłów i to w krótszym czasie. Niestety, ale Japończycy pracują inaczej i zapewne tam nie wchodzi w grę outsourcing. Gran Turismo to dziecko Kaza i PD, więc pozostanie tylko i wyłącznie pod ich opieką.