Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1264255 razy)

0 użytkowników i 30 Gości przegląda ten wątek.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5560 dnia: Marca 25, 2010, 19:44:29 pm »
Shift w podstawowej wersji ma 70 samochodów, które pod względem wykonania i tak są kilka długości za GT5. Naprawdę sądzisz, że takie porównywanie ma sens?

Cały Shift - od konceptów, przez silnik, grafike dźwięk aż po art pudełkowy jest kilka długości za samym modelem zniszczeń i kokpitów w GT5? Bo podobno w tym czasie co powstał cały Shift, PD męczy się z tymi dwoma rzeczami, wymuszonymi przez "pseudofanów". Zresztą w poście wspomniałem też: Od kiedy zaczęli dłubać nad GT5 trzy Forzy wyszły, na dwie generacje konsol. to dużo bardziej obrazowo pokazuje jak PD 'zamula' w stosunku do konkurencji.



Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5561 dnia: Marca 25, 2010, 19:48:09 pm »
Lepiej cos zrobic raz a porzadnie  ;)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5562 dnia: Marca 25, 2010, 19:54:13 pm »
Porządnie to znaczy to że seria będzie miała zaimplementowane obiecane ficzery czyli:

-zmienne warunki pogodowe
-tryb dnia nocy na każdej trasie
-porządne zniszczenia choćby tylko w "premium cars"
-przemodelowany model jazdy + poprawiona detekcja kolizji(to w dużej części można uznać za skreślone bo PD dało radę w tym elemencie, no może poza detekcją kolizji z el. otoczenia bo to jeszcze nie jest tak jak u konkurencji)

Gdyż 900aut wiele tras i rozbudowany tryb kariery znamy z wczesniejszych serii. Czyli czekamy na E3.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5563 dnia: Marca 25, 2010, 19:54:34 pm »
Cały Shift - od konceptów, przez silnik, grafike dźwięk aż po art pudełkowy jest kilka długości za samym modelem zniszczeń i kokpitów w GT5?

Nie wiedziałem, że poza zniszczeniami i widokiem z kokpitu wszystko za Polyphony zrobiły krasnoludki. Wybacz.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5564 dnia: Marca 25, 2010, 20:16:16 pm »
Cytat: Lem
Lepiej cos zrobic raz a porzadnie   ;)

Rozumiem że konsekwentnie do tego podejścia, uważasz premiery ćwierćproduktu "Prologue" za błąd? :wink:

Cytat: el becetol
Cały Shift - od konceptów, przez silnik, grafike dźwięk aż po art pudełkowy jest kilka długości za samym modelem zniszczeń i kokpitów w GT5?
Cytat: Iras
Nie wiedziałem, że poza zniszczeniami i widokiem z kokpitu wszystko za Polyphony zrobiły krasnoludki. Wybacz.

I dalszy ciąg cytatu, który wyciąłeś: podobno w tym czasie co powstał cały Shift, PD męczy się z tymi dwoma rzeczami, wymuszonymi przez "pseudofanów". Zresztą w poście wspomniałem też: Od kiedy zaczęli dłubać nad GT5 trzy Forzy wyszły, na dwie generacje konsol. to dużo bardziej obrazowo pokazuje jak PD 'zamula' w stosunku do konkurencji.

To nie moja teoria, że premiera obsuwa sie przez zniszczenia i kabiny. Przeczytałem to info w tym temacie. Trzeba było prostować jej autorów, a nie czepiać się mnie, kiedy ja tylko cynicznie ich cytuje. 8)


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5565 dnia: Marca 25, 2010, 20:20:26 pm »
O przesunięciu premiery zadecydowało SONY, a nie PD.
Każdy producent ma chyba prawo wydać swój produkt, kiedy to uzna za stosowne?

Co do braku informacji o wielu "bajerach" jakie powinny znaleźć się w GT5 - to przecież nic dziwnego. Skoro premiera będzie za kilka miesięcy, PD musi zostawić sobie najlepsze rzeczy na koniec - by ostatecznie podgrzać atmosferę PRZED premierą. Gdyby podali te informacje rok przed wydaniem gry fani z nudów zaczęliby domagać się kolejnych rzeczy i nakręcanie tej spirali oczekiwań trwałoby w nieskończoność...

Wulfen

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2007
  • Wiadomości: 3 312
  • Reputacja: 49
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5566 dnia: Marca 25, 2010, 20:53:59 pm »
Porządnie to znaczy to że seria będzie miała zaimplementowane obiecane ficzery czyli:

-zmienne warunki pogodowe
-tryb dnia nocy na każdej trasie
-porządne zniszczenia choćby tylko w "premium cars"
-przemodelowany model jazdy + poprawiona detekcja kolizji(to w dużej części można uznać za skreślone bo PD dało radę w tym elemencie, no może poza detekcją kolizji z el. otoczenia bo to jeszcze nie jest tak jak u konkurencji)

Gdyż 900aut wiele tras i rozbudowany tryb kariery znamy z wczesniejszych serii. Czyli czekamy na E3.
daj spokoj, gdyby tak bylo mielibysmy wyscigi idealne. ja na cos takiego w ogole nie licze, to nie realne. juz teraz widac zmiany duzo wieksze niz we wczesniejszych czesciach wiec nawet jesli nie spelnia tych obietnic(a mysle ze nie dadza rady) to i tak bedzie super. mi wystarczy te 16 samochodow, kokpity, nascar, lepsze wrc, 1000samochodow, 70 tras+ taka grafa ze boban bedzie o niej pisal przez 5 stron :)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 20:59:35 pm wysłana przez Wulfen »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5567 dnia: Marca 25, 2010, 21:20:16 pm »
Ale oni to zapowiedzieli, sam KAZ chwalił się że to nie będzie kolejne GT, tylko gra która tak jak Gt1 ma znów pokazać drogę kolejnym racerom.I choć wiem że jego gadki są świetnie ułożone marketingowo, to jednak mam nadzieje że teraz nie rzuci słów na wiatr(jak to kilkakrotnie robił wcześniej). Prawdę mówiąc to bez tych ficzerów Gt5 będzie tylko trochę lepsze i bardziej rozbudowane od FM3 która wyszła dawno temu i to już całkiem nie zatuszuję tego ile ta gra powstaję. Choć pewnie i tak wszyscy zgłodniali fani ją kupią. :P
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 21:38:54 pm wysłana przez Unlimited »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5568 dnia: Marca 25, 2010, 22:17:46 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5569 dnia: Marca 25, 2010, 22:27:49 pm »
...taka grafa ze boban bedzie o niej pisal przez 5 stron :)

Haha bardzo ładne, naprawdę bardzo ładne. :D

Porównań do Shifta nawet nie komentuję, bo jak można porównywać grę z 1000aut zbudowanych z przytłaczającej Shifta liczby poly, która ma tryb NASCAR, WRC, GT i model jazdy odróżniający każde auto z osobna, do produkcji EA która wypada przy GT jak demo. Naprawdę proponuję trochę ochłonąć bo zaczynają się tu pojawiać coraz większe brednie.

O ile PD dotrzyma słowa odnośnie wszystkich bajerów. Jeśli nie dotrzyma to kij im w oko. Pozostanie grać w Time Trial.

Co do braku konkretniejszych informacji o nowościach w GT5 to A-n dobrze pisze. Sony ostatnio stosuje politykę, która pozwala producentom pokazywać większe ilości informacji tuż przed premierą. Spójrzcie na Killzone 2 czy GOW3. Zapewne tak samo jest z GT5. Więcej konkretów dostaniemy niedługo przed samym ukazaniem się gry.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5570 dnia: Marca 25, 2010, 23:26:05 pm »
LoL. Nie wierze, ze ktos porownuje Shifita do GT 5. Naprawde w to nie wierze. Ja jeszcze rozumiem Forza 3, bo ona troche kontentu ma, ale Shifta?
No na boga, przeciez ta gra nie ma nawet 5% tego co oferuje Gran Turismo, a ktos stara sie porownac czas produkcji obu gier.

Pisze to naprawde po raz ostatni.  GT 5 bedzie mialo tyle kontentu, ze spokojnie inne firmy wydalyby 4 gry na tej bazie. Do tego Polyphony robi to wszystko samo. Polyphony to 110 pracownikow, a takie Turn10 z outsourcingiem to 300 ludzi. Naprawde nadal uwazacie, ze sie opieprzaja? Przeciez oni zrobili wszystko od nowa, wprowadzili od cholery nowosci, dodali ponad 200 samochodow, a Wam ciagle malo? Wiele gier tej generacji bylo robionych okolo 4 lat, a GT 5 jest robione 5 lat, tylko, ze zadna z tych gier nie jest w stanie nawet zblizyc sie do GT 5 pod wzgledem contentu [niezaleznie od typu rozgrywki].

Wymienie nowosci jak chcecie, jesli dalej bedzie twierdzic, ze to GT 4 HD to naprawde najwyzszy czas sie wybrac do psychiatry:
- zniszczenia mechaniczne i wizualne
- data logging
- tryb nocny
- zmienne warunki pogodowe [jeszcze nie widzielismy]
- rozbudowany online
- integracja z Youtube
- nowy Photomode
- rozszerzony tryb tunningu
- nowy silnik odpowiedzialny za fizyke jazdy
- 200 nowych samochodow
- parenascie nowych tras
- customizacja kierowcow i nowa animacja
- headtracking + 3D
- WRC + Nascar
do tego dochodzi kompletna przebudowa istniejacych torow oraz samochodow, jak rowniez grafika w rozdzielczosci 3x wiekszej niz w GT 4, nowy model oswietlenia oraz shaderow i odbic.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5571 dnia: Marca 26, 2010, 00:27:44 am »
dobra, pomijając już to co piszecie to mam pytanie - co z japońską premierą? miała być przecież w marcu, przesunęli ją niby o miesiąc, a ciągle nic nie wiadomo... ktoś wie co się dzieje?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5572 dnia: Marca 26, 2010, 00:35:20 am »
dobra, pomijając już to co piszecie to mam pytanie - co z japońską premierą? miała być przecież w marcu, przesunęli ją niby o miesiąc, a ciągle nic nie wiadomo... ktoś wie co się dzieje?
Przesunieto ja o 'niedlugo', ale chyba wyszlo, ze 'niedlugo' to dlugo ;\ Chociaz w sumie kto wie, jeszcze sie marzec nie skonczyl, bo przeciez GT 5 mialo wyjsc okolo 30 marca.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5573 dnia: Marca 26, 2010, 08:30:11 am »
LoL. Nie wierze, ze ktos porownuje Shifita do GT 5. Naprawde w to nie wierze. Ja jeszcze rozumiem Forza 3, bo ona troche kontentu ma, ale Shifta?
No na boga, przeciez ta gra nie ma nawet 5% tego co oferuje Gran Turismo, a ktos stara sie porownac czas produkcji obu gier.

Pisze to naprawde po raz ostatni.  GT 5 bedzie mialo tyle kontentu, ze spokojnie inne firmy wydalyby 4 gry na tej bazie. Do tego Polyphony robi to wszystko samo. Polyphony to 110 pracownikow, a takie Turn10 z outsourcingiem to 300 ludzi. Naprawde nadal uwazacie, ze sie opieprzaja? Przeciez oni zrobili wszystko od nowa, wprowadzili od cholery nowosci, dodali ponad 200 samochodow, a Wam ciagle malo? Wiele gier tej generacji bylo robionych okolo 4 lat, a GT 5 jest robione 5 lat, tylko, ze zadna z tych gier nie jest w stanie nawet zblizyc sie do GT 5 pod wzgledem contentu [niezaleznie od typu rozgrywki].

Wymienie nowosci jak chcecie, jesli dalej bedzie twierdzic, ze to GT 4 HD to naprawde najwyzszy czas sie wybrac do psychiatry:
- zniszczenia mechaniczne i wizualne <--Póki co zostawiają wiele do życzenia..
- data logging
- tryb nocny <---Tego też jeszcze nie widzieliśmy, gdyż sama nocna trasa SSR5 byłą wcześniej w każdej części GT, a to żaden ficzer, jak zobaczę nocną każdą inną trasę to wtedy uwierzę..
- zmienne warunki pogodowe [jeszcze nie widzielismy]
- rozbudowany online
- integracja z Youtube
- nowy Photomode
- rozszerzony tryb tunningu
- nowy silnik odpowiedzialny za fizyke jazdy
- 200 nowych samochodow
- parenascie nowych tras
- customizacja kierowcow i nowa animacja
- headtracking + 3D
- WRC + Nascar
do tego dochodzi kompletna przebudowa istniejacych torow oraz samochodow, jak rowniez grafika w rozdzielczosci 3x wiekszej niz w GT 4, nowy model oswietlenia oraz shaderow i odbic.


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5574 dnia: Marca 26, 2010, 10:55:17 am »
Unlimited a w którym symulatorze na konsolach zniszczenia nie pozostawiają wiele do życzenia?

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5575 dnia: Marca 26, 2010, 11:11:12 am »
GTa 4 - symulator gangsta  ;)
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5576 dnia: Marca 26, 2010, 11:14:53 am »
Unlimited a w którym symulatorze na konsolach zniszczenia nie pozostawiają wiele do życzenia?

Mechaniczne w RBR na tamtą generację, popsuć mogłeś praktycznie wszystko!
Visualne są fajnie zrobione w Burnout, choć wiadomo że tam są wymyślone bryki. ;)
Jednak porównując dwa najbardziej rozbudowane racery to wg. mnie mechaniczne i visualne są póki co lepiej zrobione w FM3 niż w GT5. Choć wiadomo że tu mamy filmiki z CES, czyli być może to stary build. W tym elemencie trzeba cierpliwie poczekać do E3(gdzie tam PD musi rozłożyć wszystkie karty na stół).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5577 dnia: Marca 26, 2010, 11:58:06 am »
Chybione porównania GT5 do RBR czy Burnouta sobie darujemy.

Może i FM3 na ten czas ma nieco lepsze uszkodzenia wizualne, ale czy jest to poziom zadowalający? Absolutnie nie. Jest to żałosne, podobnie jak w GT5 więc nie ma sensu płakać nad tym elementem, gdyż żadna gra tak rozbudowana jak FM3 (że już o GT5 nie wspomnę) nie ma takich uszkodzeń jakie by zadowalały.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5578 dnia: Marca 27, 2010, 12:43:40 pm »
Swietny przejazd na Nurburgringu SLS'em na Professional, S1 oponach oraz trakcji na 1.
Zobaczcie jak genialnie zawieszenie i tor jest zrobiony, najlepiej to widac od 4:19 jak AI SLS wyprzedza kolesia.


Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5579 dnia: Marca 27, 2010, 13:19:37 pm »
Mnie poza samym modelem jazdy i wreszcie poprawioną pracę zawieszenia(w Gt5P trochę to razi, najbardziej na hopce na trasie w Norwegii) podoba się to że tor jest świetnie odwzorowany, lepiej niż w FM3, przykład to choćby fragment 4:00 do 4:30 gdzie obok toru widać słupy wysokiego napięcia, czy wyciąg wycieczkowy, tak jak w realu, a w FM3 są tam po prostu drzewa i jakieś wzniesienie które Nam to przysłania, pewnie celowo. Odnośnie jeszcze samego modelu jazdy, to coś czuję że PD dostarczy Nam konkretny FF na kierownicy. I będziemy mogli poczuć na własnej skórze drogę z "zielonego piekła". :)

Ps. Oby tylko poprawili AI, bo strasznie mnie wkurza w GT5P gdy ktoś mi w tyłek wjeżdża, będąc za mną w bezpiecznej odległości.
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 13:29:10 pm wysłana przez Unlimited »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5580 dnia: Marca 27, 2010, 13:32:43 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

spoko się to prezentuje. widać nierówności toru, hopki itd. ogólnie zajebiście.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5581 dnia: Marca 27, 2010, 13:51:10 pm »
Jak tak patrzę na ten filmik, to dochodzę do wniosku, że nie potrzeba mi żadnych zniszczeń.
Jedynie mechaniczne, co by nie było cheatowania podczas gry online.
Nawet przeboleje brak nocy na każdej trasie.

Jeżeli do tego jeszcze będzie full tuning a'la w Forza 3.
I'm sold.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5582 dnia: Marca 27, 2010, 14:36:53 pm »
Noc to się przyda... Choć gra już mi się podoba :D Naprawdę robi to wrażenie. Ciągle też liczę, na poprawę AI, choć po tym filmiku mam pozytywne odczucia, że i ją poprawili :)

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5583 dnia: Marca 27, 2010, 16:10:20 pm »
No to jeszcze jeden filmik dla zgłodniałych fanów GT5:


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5584 dnia: Marca 27, 2010, 16:28:00 pm »
No to jeszcze jeden filmik dla zgłodniałych fanów GT5:


Wow, ale Fuji wypieknialo ;], dzwiek tez jest swietny. W paru miejscach widac tez, ze AI ze soba walczy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5585 dnia: Marca 27, 2010, 16:37:16 pm »
Ooo nie! Mlecze się nie rozpadają pod wpływem powietrza! Ta gra to shit! :evil: :mad: :evil:

Tak na poważnie to graficznie masakruje. Poprawili cienie na autach, jednak nie w 100%. Zdarza się migotanie czasem. Cóż, gwiazdka roku 2010 upłynie pod szyldem GT. Szkoda, że jeszcze tyle czasu do premiery.

Wiadomość scalona: Marca 27, 2010, 16:39:54 pm
Wow, ale Fuji wypieknialo ;], dzwiek tez jest swietny. W paru miejscach widac tez, ze AI ze soba walczy.

Fuji faktycznie wypiękniało, ale jak widać ucierpiała przy tym liczba aut na trasie. Ja tu nie widzę 16 aut.
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 16:39:54 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5586 dnia: Marca 27, 2010, 17:06:20 pm »
Cytuj
Fuji faktycznie wypiękniało, ale jak widać ucierpiała przy tym liczba aut na trasie. Ja tu nie widzę 16 aut.
Takie demko, w pelnej bedzie na 100% 16 aut, wiele razy to potwierdzali. Z tego pamietam w opcjach na GT Academy byla tabelka na 16 osob, wiec funkcja na pewno nie wyleciala.

Wiadomość scalona: Marca 27, 2010, 20:18:52 pm
Nowy filmik z Indianapolis z Arta NSX. Niby normalny, ale w 1:20 otworzyla mi sie geba :P

« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 20:18:52 pm wysłana przez KKRT »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5587 dnia: Marca 27, 2010, 21:58:42 pm »
Piękne, ja już chce w to grać(choć dobrze że wychodzi później bo muszę uzbierać na limitkę + kierownicę)!!! :D

Tu trochę info na temat tego filmiku(ten user to szczęściarz :P):

"Replay of Honda ARTA NSX GT500 2006 (Super GT) using a Driving force GT, pro physics and no aids (I think ABS is set on 1). Track is Indianapolis Road Course. There were only 8 cars on track but i'm positive we'll see more on final release.

Transmission : Manual
Active Steering : Off
Driving Physics : Professional
Active Stability Management (ASM) : Off
Traction control (TCS) : 0
Driviong line : Off
Front Tires : R2 (set by default)
Rear Tires : R2 (set by default)

Feelings seemed to be somewhere between GT5 Prologue and GT5 Time Trial Demo.

Video recorded from 1080i Bravia screen, in 1280x720p@60fps with a Panasonic TZ7.

No custom soundtrack in this demo. Background noise recorded by the camera was quite annoying, so I switched to an other track using Youtube's audioswap function. You still can turn off sound.

This demo isn't related to "GT5 Demo Collection". It doesn't differ from 2010 Las Vegas CES demo. I have no clue on what "GT5 Demo Collection" actually is.

Graphics dont seems to have improved since Cologne/TimeTrial Demo and there are still minor bugs. I think we can expect some improvements for final release."
« Ostatnia zmiana: Marca 27, 2010, 22:20:49 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5588 dnia: Marca 28, 2010, 03:49:15 am »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5589 dnia: Marca 28, 2010, 09:57:42 am »
Wszystko ładnie, pięknie ale już teraz widać, że silnik gry nie będzie pozwalał na dachowania. Może w wyścigach WRC, ale też wątpię. Najlepiej widać to przy uderzeniach w bandy czy przeciwników. Od razu widać, że dachowanie to tylko mrzonki.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5590 dnia: Marca 28, 2010, 11:17:21 am »
Chyba jednak wole postacie z zakrytą twarzą w pełnych kaskach... Ta kamienna twarz za kółkiem jest dziwna xD xD

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5591 dnia: Marca 28, 2010, 11:18:51 am »
Tu się niestety zgodzę(z dachowaniem), no chyba że do pełnej wersji to poprawią/wprowadzą. Niemniej pograł bym w tą wersję demonstracyjną, np. w zamian za Prologa :P Odnośnie Twarzy, kto co woli, w pełnym kasku tego problemu nie ma, choć z drugiej strony, twarze są na licencji ;)

Ps. BoBaN nie wcisnął byś mnie jakoś do listy znajomych na Ps3 ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5592 dnia: Marca 28, 2010, 12:46:02 pm »
Ps. BoBaN nie wcisnął byś mnie jakoś do listy znajomych na Ps3 ;)

Spoko, nie ma problemu. Usunę kogoś kto logował się dawno temu i wyślę Ci invite'a. Postaram się dziś po południu.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5593 dnia: Marca 28, 2010, 13:02:25 pm »
Ps. BoBaN nie wcisnął byś mnie jakoś do listy znajomych na Ps3 ;)

Spoko, nie ma problemu. Usunę kogoś kto logował się dawno temu i wyślę Ci invite'a. Postaram się dziś po południu.

Dzięki :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5594 dnia: Marca 28, 2010, 14:10:19 pm »

Ja osobiście nie rozumiem po co tyle pracy i czasu poświęcili tak dopicowanym wnętrzom pojazdu jak i kierowcy. Również dużo polygonów i mocy obliczeniowej poszo na to. Wolałbym, żeeby zamiast tego dopracowali otoczenie, bo napewno więcej czasu będe widział trase niż kierowcę i wnętrze pojazdu.

Mam nadzieję również, że w finalnej grze powróca do pełnej animacji kierowcy jak to było w w prezentacji Prologue. Poniżej na filmiku to widać:

Od razu realistyczniej to wygląda i nie chodzi to tylko o przekładanie rąk, ale o rzeczywiste oddanie skrętu kierownicy. W gt5 za mało kierowca kręci kierownicą co wygląda sztucznie. W rzeczywistości na kierownicy mam skręt o 90 stopni, a na ekranie w grze zaledwie o 40. Chociaz tutaj i tak jest lepiej niż w przypadku Forzy 3, gdzie dla mnie tragicznie wygląda jak kierowca maksymalnie obraca kółko o 20 stopni.

Do pełni szczęścia jeżeli chodzi o oddanie kamery z kabiny, brakuje mi by kierownica się trzęsła. Bo ogólnie wygląda to jakby to była wycieczka krajoznawcza, a nie wyścig gdzie się walczy z kierownicą i wykonuje gwałtowne jej ruchy. Również przy różnych szykanach czy dochamowaniach, kamera mogłaby troszkę bardziej się trzęść.
« Ostatnia zmiana: Marca 28, 2010, 14:18:00 pm wysłana przez Piter_neo »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5595 dnia: Marca 28, 2010, 17:47:54 pm »
I kolejny nowy filmik:




BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5596 dnia: Marca 28, 2010, 19:50:00 pm »
Smuci mnie fakt, że kokpity są tak zajebiście dopracowane a ja nawet nie będę używał tego widoku. :cry_anim:

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5597 dnia: Marca 28, 2010, 19:57:39 pm »
Smuci mnie fakt, że kokpity są tak zajebiście dopracowane a ja nawet nie będę używał tego widoku. :cry_anim:

Bo co słabsze czasy wykręcasz? :P Ja tam leje na czasy... Dla mnie ten klimat jest niezastąpiony i tylko z tej kamerki jeżdżę :)

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5598 dnia: Marca 28, 2010, 20:21:54 pm »
Rekreacyjnie to i z widoku zza autka można się przejechać  ;) Tak czy inaczej na powtórkach będzie co oglądać  :grin:

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5599 dnia: Marca 28, 2010, 20:35:42 pm »
Rekreacyjnie to i z widoku zza autka można się przejechać  ;) Tak czy inaczej na powtórkach będzie co oglądać  :grin:

Na padzie owszem... Na kierownicy kompletnie się gubię grając na kamerce od tyłu :)