Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1264239 razy)

0 użytkowników i 17 Gości przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5520 dnia: Marca 23, 2010, 17:32:03 pm »


Fajnie by było jakby tak wyglądał garaż w GT5 oraz, żeby była możliwość chodzenia po nim jak w PGR4.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5521 dnia: Marca 23, 2010, 22:16:21 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5522 dnia: Marca 24, 2010, 00:09:01 am »
Ściema. Zobacz, że wokół znaczka GT5 i napisów obok jest poświata. Przy innym ikonkach, które widać na ekranie tego nie ma. Kolejna ściema w photoshopie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5523 dnia: Marca 24, 2010, 00:22:02 am »
Ściema. Zobacz, że wokół znaczka GT5 i napisów obok jest poświata. Przy innym ikonkach, które widać na ekranie tego nie ma. Kolejna ściema w photoshopie.
To akurat nie jest sciema, a demko z targow. Bardzo watpliwe by bylo dostepne na PSN.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5524 dnia: Marca 24, 2010, 10:13:28 am »
Tu widać że coś tam się z karoserią dzieje ;)





« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2010, 10:16:59 am wysłana przez Unlimited »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5525 dnia: Marca 24, 2010, 17:01:43 pm »
Eee nic?
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Lem++

  • Global Moderator
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 07-11-2008
  • Wiadomości: 10 698
  • Reputacja: 209
  • 07.11.2008 - 16.08.2010 †
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5526 dnia: Marca 24, 2010, 17:07:11 pm »
Mi tam sie bardziej podoba ta genialna teksturka w tle  :lol:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5527 dnia: Marca 24, 2010, 17:23:47 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5528 dnia: Marca 24, 2010, 19:56:34 pm »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Z tego video
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2010, 19:58:05 pm wysłana przez KKRT »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5529 dnia: Marca 24, 2010, 20:09:49 pm »
Takich zniszczeń to mogłoby nie być wcale. Pseudofani wymusili ten "ficzer" na Polyphony i teraz gra cierpi. Beznadzieja.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5530 dnia: Marca 24, 2010, 20:23:13 pm »
Mozesz zawsze wylaczyc, ale przynajmniej czesc hate'u PD odepchnie od siebei - wiadomo, ze hate to puste slowa idiotow, ale coz, czarny PR czasami swoje robi.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5531 dnia: Marca 24, 2010, 20:25:53 pm »
Nie rozumiem po co komuś zniszczenia w takiej grze. O ile mechaniczne jeszcze są dobrym pomysłem, tak wizualne mają służyć jedynie podjarce dla głupków.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5532 dnia: Marca 24, 2010, 21:08:05 pm »
Mi by wystarczyły mechaniczne + dobra detekcja kolizji(jeśli chodzi o stock cars). Visualne są jednak koniecznością jeśli chodzi o wyścigi Nascar czy Super Gt. ;)

EDIT: Chcę tylko dodać jedną rzecz, na tym filmiku z Toyotą szwankują i uszkodzenia(potrzeba zbyt wielu prób by coś tam się stało, a i efekt końcowy nie zachwyca) i detekcja kolizji(nie czuć ciężaru uderzenia, ciągle kartony). Mam nadzieje że do pełnej wersji się to zmieni. :/
« Ostatnia zmiana: Marca 24, 2010, 21:37:37 pm wysłana przez Unlimited »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5533 dnia: Marca 24, 2010, 21:42:25 pm »
Cytuj
detekcja kolizji(nie czuć ciężaru uderzenia, ciągle kartony)
Mozesz powiedziec w ktorym momencie filmika?

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 7 995
  • Reputacja: 132
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5534 dnia: Marca 24, 2010, 21:50:05 pm »
Zniszczenia takie że prawie nic nie widać, już mogliby dać podmianę tekstury jak w forzie. Jak nie potrafią zniszczeń zrobić to niech to oleją po prostu, ileż można na grę czekać :/

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5535 dnia: Marca 24, 2010, 22:03:09 pm »
Cytuj
detekcja kolizji(nie czuć ciężaru uderzenia, ciągle kartony)
Mozesz powiedziec w ktorym momencie filmika?
Oczywiście, dokładnie od 14sek. filmiku. W dodatku dość dziwnie odbija się od otoczenia, nie wiem jak to dokładnie określić, ale w FM3 jest to lepiej odwzorowane.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5536 dnia: Marca 24, 2010, 22:25:03 pm »
Nie wiem co Ci tam nei pasuje.
Pierwsze dwa filmiki jakie znalazlem na YT z New York


el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5537 dnia: Marca 25, 2010, 00:41:03 am »
Cytat: Boban
Pseudofani wymusili ten "ficzer" na Polyphony i teraz gra cierpi. Beznadzieja.

Nie rozumiem po co komuś zniszczenia w takiej grze. O ile mechaniczne jeszcze są dobrym pomysłem, tak wizualne mają służyć jedynie podjarce dla głupków.

No po co gra ma sie rozwijać Boban? Każdy kto oczekuje postępu i dostosowania do dzisiejszych standardów to "pseudofan" i "głupek"? Jak gra samochodowa dziś może nie mieć modelu zniszczeń? Takie coś mogło przejść na PsOne, ale nie teraz. A już dojście do wniosku że za błędy gry odpowiadają jacyś "pseudofani", a nie twórcy, świadczy o silnym fanbojstwie. Na granicy obłąkania.


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5538 dnia: Marca 25, 2010, 06:05:12 am »
Cytat: Boban
Pseudofani wymusili ten "ficzer" na Polyphony i teraz gra cierpi. Beznadzieja.

Nie rozumiem po co komuś zniszczenia w takiej grze. O ile mechaniczne jeszcze są dobrym pomysłem, tak wizualne mają służyć jedynie podjarce dla głupków.

No po co gra ma sie rozwijać Boban? Każdy kto oczekuje postępu i dostosowania do dzisiejszych standardów to "pseudofan" i "głupek"? Jak gra samochodowa dziś może nie mieć modelu zniszczeń? Takie coś mogło przejść na PsOne, ale nie teraz. A już dojście do wniosku że za błędy gry odpowiadają jacyś "pseudofani", a nie twórcy, świadczy o silnym fanbojstwie. Na granicy obłąkania.


To nie jest do końca tak. Chodzi o to, że czas potrzebny na zrobienie zniszczeń mogli poświęcić na inne aspekty rozgrywki. Również zaoszczędzili by dużo mocy obliczeniowej. Pod tym względem również bym wolał, by nie było zniszczeń (wizualnych) ponieważ i tak raczej nigdy się nie zderzam w symulacjach. Np. zniszczenia w Forzie zobaczyłem dopiero gdy celowo zacząłem się rozbijać.

Ja jednak w przeciwieństwie do BoBan-a cieszę się, że coś robią w tym kierunku. Po pierwsze, nie będzie już narzekania, że w grze nie ma zniszczeń, a po drugie to jest dobry początek i w GT6 mogą ten aspekt rozwinąć.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5539 dnia: Marca 25, 2010, 07:56:16 am »
@ KKRT

Ciężar samochodu, tu jest słowo klucz, na tym drugim filmiku który dałeś, czuć że koleś wbił się w te barierki, na tym filmiku z GT5 tylko się od nich odbił.
..........
Odnośnie zniszczeń, dla mnie mogą być tylko mechaniczne(RBR tu rządzi), tylko wpierw niech dopracują detekcje kolizji, dla mnie wciąż te wozy ważą zbyt mało. Żeby nie dawać wciąż nudnej FM3 do porównań, można dać SCC lub nawet arcadowego Shifta. I zgadzam się z tym że mogą to potem rozwijać w kolejnych seriach, tylko KAZ mówił że oni szukają perfekcji, przecież sam odgrażał się że oni zaimplementują je do serii jeśli będą stać na o wiele wyższym poziomie niż u konkurencji.

« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 07:59:02 am wysłana przez Unlimited »

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5540 dnia: Marca 25, 2010, 08:03:32 am »
Wydawało mi się Unlimited, że po zapoznaniu się z Time Trial Demo zachwalałeś, że wreszcie ciężar pojazdu jest oddany właściwie ;)


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5541 dnia: Marca 25, 2010, 08:27:38 am »
@ KKRT

Ciężar samochodu, tu jest słowo klucz, na tym drugim filmiku który dałeś, czuć że koleś wbił się w te barierki, na tym filmiku z GT5 tylko się od nich odbił.
..........
Odnośnie zniszczeń, dla mnie mogą być tylko mechaniczne(RBR tu rządzi), tylko wpierw niech dopracują detekcje kolizji, dla mnie wciąż te wozy ważą zbyt mało. Żeby nie dawać wciąż nudnej FM3 do porównań, można dać SCC lub nawet arcadowego Shifta. I zgadzam się z tym że mogą to potem rozwijać w kolejnych seriach, tylko KAZ mówił że oni szukają perfekcji, przecież sam odgrażał się że oni zaimplementują je do serii jeśli będą stać na o wiele wyższym poziomie niż u konkurencji.
No i by tak zrobił. Nie chciał zniszczeń w GT5 bo wiedział, że nie zrobi ich w taki sposób jakby chciał. Czekał, aż będzie miał czas i możliwości by dopieścić ten element. Jednak gracze strasznie narzekali, ględzili i zrzędzili i dlatego postanowił dodać jakiekolwiek zniszczenia do GT5 by uspokoić malkontentów.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5542 dnia: Marca 25, 2010, 08:35:43 am »
Prawdę mówiąc, w tej chwili KY nie ma absolutnie żadnych szans, by spełnić wszystkie oczekiwania fanów. Jedyna nadzieją na ogólne pozytywne przyjęcie gry, bez wytykania jej braków - to zaimplementowanie jakiegoś "ficzersa", który mówiąc ogólnie pozamiata, wprowadzi coś czego nikt się nie spodziewał(o ile jest to jeszcze możliwe).
Szacun dla Yamauchiego, że w ogóle chce mu nadal się w to bawić...

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5543 dnia: Marca 25, 2010, 08:43:47 am »
Ja powiem tak, zniszczenia przeboleje(grunt by mechaniczne były), jednak braku nocnych wyścigów na każdej trasie(wg. mnie A-n to jest właśnie ten ficzer który może pozamiatać) nie. Mam nadzieje że PD się z tego nie wycofa, bo jeśli tak, to znów Nam ściemnili.

Odnośnie wagi pojazdów, to chodzi o reakcje po uderzeniu w otoczenie toru, po prostu nie czuć tej masy(tak jak choćby w Fm3, SCC gdzie pojazd się "wbija", a w Gt5 na chwilę obecną się "odbija"), gdyż jeśli chodzi o przepychanie się samochodów jest ok.

Wiadomość scalona: [time]Marzec 25, 2010, 08:45:53 am[/time]
@ KKRT

Ciężar samochodu, tu jest słowo klucz, na tym drugim filmiku który dałeś, czuć że koleś wbił się w te barierki, na tym filmiku z GT5 tylko się od nich odbił.
..........
Odnośnie zniszczeń, dla mnie mogą być tylko mechaniczne(RBR tu rządzi), tylko wpierw niech dopracują detekcje kolizji, dla mnie wciąż te wozy ważą zbyt mało. Żeby nie dawać wciąż nudnej FM3 do porównań, można dać SCC lub nawet arcadowego Shifta. I zgadzam się z tym że mogą to potem rozwijać w kolejnych seriach, tylko KAZ mówił że oni szukają perfekcji, przecież sam odgrażał się że oni zaimplementują je do serii jeśli będą stać na o wiele wyższym poziomie niż u konkurencji.
No i by tak zrobił. Nie chciał zniszczeń w GT5 bo wiedział, że nie zrobi ich w taki sposób jakby chciał. Czekał, aż będzie miał czas i możliwości by dopieścić ten element. Jednak gracze strasznie narzekali, ględzili i zrzędzili i dlatego postanowił dodać jakiekolwiek zniszczenia do GT5 by uspokoić malkontentów.

Ale przecież ma czas, z tego co pamiętam to właśnie przez zniszczenia i inne ficzery premiera była przesuwana i Gt5 wyjdzie sporo później niż planowano. Więc to nie żadna wymówka. 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 08:53:25 am wysłana przez Unlimited »

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5544 dnia: Marca 25, 2010, 09:14:13 am »
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

nieźle opancerzona jest ta toyota :D
ja tam jestem z bobanem, mogli sobie odpuścić taką chałę. 

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5545 dnia: Marca 25, 2010, 10:03:21 am »
Ale przecież ma czas, z tego co pamiętam to właśnie przez zniszczenia i inne ficzery premiera była przesuwana i Gt5 wyjdzie sporo później niż planowano. Więc to nie żadna wymówka. 8)
Z tego co pamiętam, to nie podali przyczyny przesunięcia premiery - ale mogę się mylić.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5546 dnia: Marca 25, 2010, 10:28:25 am »
Cytat: Boban
Pseudofani wymusili ten "ficzer" na Polyphony i teraz gra cierpi. Beznadzieja.

Nie rozumiem po co komuś zniszczenia w takiej grze. O ile mechaniczne jeszcze są dobrym pomysłem, tak wizualne mają służyć jedynie podjarce dla głupków.

No po co gra ma sie rozwijać Boban? Każdy kto oczekuje postępu i dostosowania do dzisiejszych standardów to "pseudofan" i "głupek"? Jak gra samochodowa dziś może nie mieć modelu zniszczeń? Takie coś mogło przejść na PsOne, ale nie teraz. A już dojście do wniosku że za błędy gry odpowiadają jacyś "pseudofani", a nie twórcy, świadczy o silnym fanbojstwie. Na granicy obłąkania.



Muszę to komentować? Widocznie jesteś jednym z tych, którzy potrzebują gnącej się blachy w symulatorze, żeby czuć się spełnionym. Ja mam głęboko w dupie zniszczenia bo nie po to odpalam grę symulacyjną, żeby rozbijać się o barierki. Oki, niech uderzenie powoduje osłabienie auta, uszkodzenia mechaniczne itp. Jednak po co mi do tego wizualizacja, skoro wygląda ona równie kiepsko jak w Forzie? Odpal sobie Burnouta jak tak bardzo tęsknisz za wizualnymi uszkodzeniami.

Ja tutaj widzę, że PD straciło mnóstwo czasu na takie pierdoły a i tak wyszło im to słabo. Mogli zamiast tego dać takie bajery jak zmienne sytuacje na torze, gdzie np. auto może wyrwać ziemię lub zaryć w piasek i spowodować, że na torze zrobi się niebezpiecznie przez miejsca w których owy piasek czy ziemia znajdą się na asfalcie. To by było coś. To, że jakiemuś autku odpadnie lampa czy zderzak zupełnie mnie nie rusza. Baaa uważam, że na tym ucierpi piękno ukazania aut jakie do tej pory miało miejsce w serii GT. Zamiast oglądać śliczne fury, będziemy patrzeć na denne zwisające zderzaczki.

Albo dają świetne zniszczenia na wzór Burnouta czy nawet Dirt'a, albo niech sobie darują. Zadowalać na siłę dzieci, które muszą mieć zdrapany lakierek to głupota ze strony PD. Ta gra ma być symulatorem jazdy a nie symulatorem obijania się o barierki.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5547 dnia: Marca 25, 2010, 10:29:04 am »
może po prosty chcą uderzyć w okres świąteczny. w sumie rozsądnie.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5548 dnia: Marca 25, 2010, 11:06:02 am »
Cytat: Boban
Pseudofani wymusili ten "ficzer" na Polyphony i teraz gra cierpi. Beznadzieja.

Nie rozumiem po co komuś zniszczenia w takiej grze. O ile mechaniczne jeszcze są dobrym pomysłem, tak wizualne mają służyć jedynie podjarce dla głupków.

No po co gra ma sie rozwijać Boban? Każdy kto oczekuje postępu i dostosowania do dzisiejszych standardów to "pseudofan" i "głupek"? Jak gra samochodowa dziś może nie mieć modelu zniszczeń? Takie coś mogło przejść na PsOne, ale nie teraz. A już dojście do wniosku że za błędy gry odpowiadają jacyś "pseudofani", a nie twórcy, świadczy o silnym fanbojstwie. Na granicy obłąkania.



Muszę to komentować? Widocznie jesteś jednym z tych, którzy potrzebują gnącej się blachy w symulatorze, żeby czuć się spełnionym. Ja mam głęboko w dupie zniszczenia bo nie po to odpalam grę symulacyjną, żeby rozbijać się o barierki. Oki, niech uderzenie powoduje osłabienie auta, uszkodzenia mechaniczne itp. Jednak po co mi do tego wizualizacja, skoro wygląda ona równie kiepsko jak w Forzie? Odpal sobie Burnouta jak tak bardzo tęsknisz za wizualnymi uszkodzeniami.

Ja tutaj widzę, że PD straciło mnóstwo czasu na takie pierdoły a i tak wyszło im to słabo. Mogli zamiast tego dać takie bajery jak zmienne sytuacje na torze, gdzie np. auto może wyrwać ziemię lub zaryć w piasek i spowodować, że na torze zrobi się niebezpiecznie przez miejsca w których owy piasek czy ziemia znajdą się na asfalcie. To by było coś. To, że jakiemuś autku odpadnie lampa czy zderzak zupełnie mnie nie rusza. Baaa uważam, że na tym ucierpi piękno ukazania aut jakie do tej pory miało miejsce w serii GT. Zamiast oglądać śliczne fury, będziemy patrzeć na denne zwisające zderzaczki.

Albo dają świetne zniszczenia na wzór Burnouta czy nawet Dirt'a, albo niech sobie darują. Zadowalać na siłę dzieci, które muszą mieć zdrapany lakierek to głupota ze strony PD. Ta gra ma być symulatorem jazdy a nie symulatorem obijania się o barierki.
Wpis.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5549 dnia: Marca 25, 2010, 11:15:56 am »
Nudzi mnie już ta gra

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5550 dnia: Marca 25, 2010, 12:11:08 pm »
Muszę to komentować? Widocznie jesteś jednym z tych, którzy potrzebują gnącej się blachy w symulatorze, żeby czuć się spełnionym. Ja mam głęboko w dupie zniszczenia bo nie po to odpalam grę symulacyjną, żeby rozbijać się o barierki.

Musze to komentować? Jesteś jednym z tych, dla których GT5 w ogól nie potrzebowało by grafiki i dźwięku, starczyło by samo logo Gran Turismo i wielki migający napis "PS3 exclusive" aby dać grze dychę. Burnout o którym wspominasz ma 3 lata. Od GT5, którego robią już 100 lat i tytułują "real driving simulator" oczekiwałbym dużo wyższego poziomu realizmu. Jak na razie nie za bardzo widać co oni przez te wszystkie lata robili. Przeniesienie tych samych tras i samochodów z ps2 w HD? Kokpity? Marne zniszczenia? Te ficzery ich tak spowolniają?

Ile minęło od zapowiedzi Shifta do premiery? Jakoś oni nie potrzebowali kilku lat na zrobienie kokpitów i zniszczeń. W tyle co PD robi niby same zniszczenia, oni od podstaw stworzyli nowy tytuł. Konkurencja zrobiła w tym czasie dwie pełne, wielkie części Forzy. Ze zniszczeniami. Da się?

Sorry ale dla mnie PD opierdala się na całej linii. Ciągle rzucają nowe akcje promocyjne i marketingowe, jakieś pokazówki na targach w Detroit, gdzie Kaz brylował z szampanem wybierając zwycięzce konkursu "twoj samochód znajdzie się w grze", jakieś eliminacje do zabawy w Dubaju i potem filmiki jak ekipa leży na plaży itp. itd. Jakby wzięli sieę do roboty, to grę by skończyli dawno temu. Chyba, że nie potrafią.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5551 dnia: Marca 25, 2010, 12:22:15 pm »
Muszę to komentować? Widocznie jesteś jednym z tych, którzy potrzebują gnącej się blachy w symulatorze, żeby czuć się spełnionym. Ja mam głęboko w dupie zniszczenia bo nie po to odpalam grę symulacyjną, żeby rozbijać się o barierki.

Musze to komentować? Jesteś jednym z tych, dla których GT5 w ogól nie potrzebowało by grafiki i dźwięku, starczyło by samo logo Gran Turismo i wielki migający napis "PS3 exclusive" aby dać grze dychę. Burnout o którym wspominasz ma 3 lata. Od GT5, którego robią już 100 lat i tytułują "real driving simulator" oczekiwałbym dużo wyższego poziomu realizmu. Jak na razie nie za bardzo widać co oni przez te wszystkie lata robili. Przeniesienie tych samych tras i samochodów z ps2 w HD? Kokpity? Marne zniszczenia? Te ficzery ich tak spowolniają?

Ile minęło od zapowiedzi Shifta do premiery? Jakoś oni nie potrzebowali kilku lat na zrobienie kokpitów i zniszczeń. W tyle co PD robi niby same zniszczenia, oni od podstaw stworzyli nowy tytuł. Konkurencja zrobiła w tym czasie dwie pełne, wielkie części Forzy. Ze zniszczeniami. Da się?

Sorry ale dla mnie PD opierdala się na całej linii. Ciągle rzucają nowe akcje promocyjne i marketingowe, jakieś pokazówki na targach w Detroit, gdzie Kaz brylował z szampanem wybierając zwycięzce konkursu "twoj samochód znajdzie się w grze", jakieś eliminacje do zabawy w Dubaju i potem filmiki jak ekipa leży na plaży itp. itd. Jakby wzięli sieę do roboty, to grę by skończyli dawno temu. Chyba, że nie potrafią.

Polyphony też zrobiło grę w między czasie. GT na PSP.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5552 dnia: Marca 25, 2010, 12:39:54 pm »
OK, ale nie robiło jej cały czas + nie była do tego zadania przydzielona cała ekipa, zresztą GT na PSP robi się od czasów Gt4, więc nie przesadzajmy w tym elemencie. Mówiąc krótko to nie jest wymówka.

Odnośnie tego jak ja bym widział to grę to tak. Jeśli w grze ma być sekcja NASCAR, to nie widzę tego w inny sposób niż bardzo dobre(te które widzimy na filmikach takimi nie są gdyż są nawet gorsze niż u konkurencji) zniszczenia visualne i mechaniczne, gdyż jest to kwintesencja tej dyscypliny poza samym ściganiem się. Oczywiście do tego dochodzi fachowo zrobiony dym i skupienie się na Pitstopie.

Odnośnie serii Super GT która też ma być w Gt5, to również w/w elementy są ważne, jednak ważniejsze dla mnie właśnie są te smaczki o których wspomniał BoBaN czyli nagumowanie się toru, ew. przy zmiennych warunkach pogodowych to by tor przesychał, tam gdzie już nie pada, a także właśnie zarycie ziemi czy piasku i to by na danych sekcjach toru bywało niebezpiecznie.

Jeśli chodzi zaś o same ficzery, dla mnie najważniejszym ficzerem i czynnikiem dla którego znów chcę grać w serię GT(poza samym modelem jazdy), jest zapowiedziany tryb dnia i nocy na każdej trasie(zobaczymy czy będzie w pełnej wersji), i nie mówię że ma być real time, może być już jakaś z góry ustalona pora nocna i dzienna. To właśnie jest to czego nie było wcześniej w tak rozbudowanych produkcjach samochodowych jakim jest bez wątpienia FM czy GT. Kolejnym miłym akcentem były by dla mnie zmienne warunki pogodowe, gdyż dodało by to realizmu i smaczku przy eventach. Następnie czego wymagam od nowego GT, to rozbudowana kariera, ta z wcześniejszych serii nie była zła, ale na dłuższą metę męcząca, tu potrzeba jakiegoś liftingu, odmłodzenia(czyli np. miło widziane eventy point to point wzorem konkurencji). Dla mnie ta gra oprócz tego że będzie znów największą multimedialną encyklopedią o motoryzacji, wymagam też większego przywiązaniu się do istniejących trendów, lub kształtowania swojego punktu widzenia motoryzacji + wdrażania inspiracji. Samo blisko 900aut + widok z kokpitu + sporo torów + przebudowany model jazdy to trochę za mało, wiem że ta gra jest cholernie przez to rozbudowana, ale twórcy PD sami wiedzieli w co się "pakują".

Dziękuje za uwagę. 8)
« Ostatnia zmiana: Marca 25, 2010, 12:49:47 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5553 dnia: Marca 25, 2010, 15:35:04 pm »
Muszę to komentować? Widocznie jesteś jednym z tych, którzy potrzebują gnącej się blachy w symulatorze, żeby czuć się spełnionym. Ja mam głęboko w dupie zniszczenia bo nie po to odpalam grę symulacyjną, żeby rozbijać się o barierki.

Musze to komentować? Jesteś jednym z tych, dla których GT5 w ogól nie potrzebowało by grafiki i dźwięku, starczyło by samo logo Gran Turismo i wielki migający napis "PS3 exclusive" aby dać grze dychę. Burnout o którym wspominasz ma 3 lata. Od GT5, którego robią już 100 lat i tytułują "real driving simulator" oczekiwałbym dużo wyższego poziomu realizmu. Jak na razie nie za bardzo widać co oni przez te wszystkie lata robili. Przeniesienie tych samych tras i samochodów z ps2 w HD? Kokpity? Marne zniszczenia? Te ficzery ich tak spowolniają?

Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5554 dnia: Marca 25, 2010, 16:44:38 pm »
Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

Już mnie o to pytałeś (albo ktoś inny) jakieś 50 stron temu, odpisałem tylko że moj psn id w rankingu GT:A starczy za dowód. 8)

Przestań myśleć schematami, że jak ktoś widzi wady exa na ps3, to pewnie nie grał/zapewne ma xboxa. Chcąc-niechcąc od czasu do czasu czytam twoje posty i często stosujesz takie fanbojskie manewry. I mówi to posiadacz PS3, żebyś zaraz nie zrobił ze mnie wrednego xbota.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5555 dnia: Marca 25, 2010, 16:53:06 pm »
Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

Już mnie o to pytałeś (albo ktoś inny) jakieś 50 stron temu, odpisałem tylko że moj psn id w rankingu GT:A starczy za dowód. 8)

Przestań myśleć schematami, że jak ktoś widzi wady exa na ps3, to pewnie nie grał/zapewne ma xboxa. Chcąc-niechcąc od czasu do czasu czytam twoje posty i często stosujesz takie fanbojskie manewry. I mówi to posiadacz PS3, żebyś zaraz nie zrobił ze mnie wrednego xbota.
Bo twoje argumenty są beznadziejne. Tak samo można powiedzieć o Forzie 2 i 3, że to jest Forza 1 w HD. Przeniesli samochody, trasy, w sumie poza kamera z kabiny w F3 to nic się nie zmieniło od części 1. Tyle lat robili kamere z kabiny?

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5556 dnia: Marca 25, 2010, 17:26:03 pm »
Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

Już mnie o to pytałeś (albo ktoś inny) jakieś 50 stron temu, odpisałem tylko że moj psn id w rankingu GT:A starczy za dowód. 8)

Przestań myśleć schematami, że jak ktoś widzi wady exa na ps3, to pewnie nie grał/zapewne ma xboxa. Chcąc-niechcąc od czasu do czasu czytam twoje posty i często stosujesz takie fanbojskie manewry. I mówi to posiadacz PS3, żebyś zaraz nie zrobił ze mnie wrednego xbota.
Bo twoje argumenty są beznadziejne. Tak samo można powiedzieć o Forzie 2 i 3, że to jest Forza 1 w HD. Przeniesli samochody, trasy, w sumie poza kamera z kabiny w F3 to nic się nie zmieniło od części 1. Tyle lat robili kamere z kabiny?
Ale i tak robili to szybciej :lol:

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5557 dnia: Marca 25, 2010, 17:46:19 pm »
Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

Już mnie o to pytałeś (albo ktoś inny) jakieś 50 stron temu, odpisałem tylko że moj psn id w rankingu GT:A starczy za dowód. 8)

Przestań myśleć schematami, że jak ktoś widzi wady exa na ps3, to pewnie nie grał/zapewne ma xboxa. Chcąc-niechcąc od czasu do czasu czytam twoje posty i często stosujesz takie fanbojskie manewry. I mówi to posiadacz PS3, żebyś zaraz nie zrobił ze mnie wrednego xbota.
Bo twoje argumenty są beznadziejne. Tak samo można powiedzieć o Forzie 2 i 3, że to jest Forza 1 w HD. Przeniesli samochody, trasy, w sumie poza kamera z kabiny w F3 to nic się nie zmieniło od części 1. Tyle lat robili kamere z kabiny?

Tylko że pierwsza FM to była świeżynka na rynku, miała sporo fajnych patentów, które w 2 zlikwidowano, a w 3 do niektórych powrócono. Szkoda że Turn10 nie ewoluował tak z serią jak byśmy wszyscy chcieli. Tylko trochę się cofał(FM2)otem to próbował naprawić(Fm3).

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5558 dnia: Marca 25, 2010, 18:50:11 pm »
Khe??? Grałeś w GT5:P i GT:Academy? Wątpię po tym co napisałeś.

Już mnie o to pytałeś (albo ktoś inny) jakieś 50 stron temu, odpisałem tylko że moj psn id w rankingu GT:A starczy za dowód. 8)

Przestań myśleć schematami, że jak ktoś widzi wady exa na ps3, to pewnie nie grał/zapewne ma xboxa. Chcąc-niechcąc od czasu do czasu czytam twoje posty i często stosujesz takie fanbojskie manewry. I mówi to posiadacz PS3, żebyś zaraz nie zrobił ze mnie wrednego xbota.
Bo twoje argumenty są beznadziejne. Tak samo można powiedzieć o Forzie 2 i 3, że to jest Forza 1 w HD. Przeniesli samochody, trasy, w sumie poza kamera z kabiny w F3 to nic się nie zmieniło od części 1. Tyle lat robili kamere z kabiny?
Ale i tak robili to szybciej :lol:

No właśnie Piter Neo, przeczytaj jeszcze raz co napisałem. Pisałem o czasie tworzenia, a nie o tym co się zmienia. Całego Shifta EA zdążyło zrobić od podstaw, a PD w tym czasie niby implementowało zniszczenia i widok z kabiny? Od kiedy zaczęli dłubać nad GT5 trzy Forzy wyszły, na dwie generacje konsol. A GT5 nie ma. Bo niby co, ciągle przy zniszczeniach i kokpitach siedzą? Bez jaj, to standard dziś a nie jakis ekstra rewolucyjny dodatek z którym się tyle pie**olić można.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5559 dnia: Marca 25, 2010, 19:34:26 pm »
Shift w podstawowej wersji ma 70 samochodów, które pod względem wykonania i tak są kilka długości za GT5. Naprawdę sądzisz, że takie porównywanie ma sens?