Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1294140 razy)

0 użytkowników i 34 Gości przegląda ten wątek.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1120 dnia: Grudnia 13, 2007, 20:46:28 pm »
Tak.
A co do tematu to mam nadzieje, że ta gra bedzie się tak w rzeczywistości prezentować jak na filmikach i wtedy może sie skusze na GT 5 Razz


Nie, gra nie prezentuje sie tak jak na filmikach, tylko lepiej :). Po pierwsze w 60klatkach , ponadto w wyzszej rozdzialce i bez jakis dziwnych plamek zw. z kodekiem ;)....

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1121 dnia: Grudnia 14, 2007, 03:54:45 am »
Ta gra potrafi zamydlic oczy swoja mega wyje... grafa nie powiem, ale czekam na zniszczenia i jeszcze lepsza fizyke :) Jeszcze nie peklem :)

Supersonic

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1122 dnia: Grudnia 14, 2007, 07:27:56 am »
Cytuj
Ta gra potrafi zamydlic oczy swoja mega wyje... grafa
Święta racja. Ja nie potrafię się oprzeć poza tym nawet jak ponarzekam na że seria ciągle stoi w miejscu to i tak zawsze mam ochotę grać w GT.  :-D

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1123 dnia: Grudnia 14, 2007, 11:16:28 am »
Nie wiem czy było, ale fajna reklama, podkreślająca fotorealizm w GT5: P.
http://www.ps3site.pl/prologue-ocenione
 :D

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1124 dnia: Grudnia 14, 2007, 11:53:49 am »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1125 dnia: Grudnia 14, 2007, 12:38:43 pm »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

Znowu chciałeś się popisać ale Ci nie wyszło. Nijak można ocenić model jazdy po filmiku i ten post jest tego najlepszym przykładem. Otóż zapewniam Cię że jak mnie odwiedzisz (zapraszam serdecznie) i włączę Ci GT5:P na kierownicy w trybie PRO to po każdorazowym ścięciu zakrętu przez trawę będziesz lądował na poboczu obrócony przodem do kierunku jazdy. Albo jak wjedziesz dwoma kołami na trawę przy dużej prędkości i naciśniesz lekko hamulec to ściągnie Cię na pobocze.
Odnośnie hamowania z dużej prędkości to musisz wiedzieć o istnieniu dużych ceramicznych tarcz hamulcowych, które potrafią jeszcze szybciej zatrzymać auto. Tutaj mamy do czynienia z jakąś Hondą Type R więc na pewno układ hamulcowy jest zupełnie inny niż w zwykłych samochodach poruszających się po drogach publicznych.

Także jak nie grałeś w GT5:P w trybie PRO to lepiej już nie pisz bo same bzdury z tego wychodzą.

PS. Mam wrażenie że ta gra ma też za zadanie udowodnić moc PS3 i pokazać jak daleko w tyle jest X0. Jak widać spełnia to swoje zadanie bo wielu niepotrafiących się pogodzić z tym faktem fanboy'ów (jak LoNdEk) szuka jakiś wymyślonych historii by oczernić za wszelką cenę tą przepiękną grę.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1126 dnia: Grudnia 14, 2007, 13:00:30 pm »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

Znowu chciałeś się popisać ale Ci nie wyszło. Nijak można ocenić model jazdy po filmiku i ten post jest tego najlepszym przykładem. Otóż zapewniam Cię że jak mnie odwiedzisz (zapraszam serdecznie) i włączę Ci GT5:P na kierownicy w trybie PRO to po każdorazowym ścięciu zakrętu przez trawę będziesz lądował na poboczu obrócony przodem do kierunku jazdy. Albo jak wjedziesz dwoma kołami na trawę przy dużej prędkości i naciśniesz lekko hamulec to ściągnie Cię na pobocze.
Odnośnie hamowania z dużej prędkości to musisz wiedzieć o istnieniu dużych ceramicznych tarcz hamulcowych, które potrafią jeszcze szybciej zatrzymać auto. Tutaj mamy do czynienia z jakąś Hondą Type R więc na pewno układ hamulcowy jest zupełnie inny niż w zwykłych samochodach poruszających się po drogach publicznych.

Także jak nie grałeś w GT5:P w trybie PRO to lepiej już nie pisz bo same bzdury z tego wychodzą.

PS. Mam wrażenie że ta gra ma też za zadanie udowodnić moc PS3 i pokazać jak daleko w tyle jest X0. Jak widać spełnia to swoje zadanie bo wielu niepotrafiących się pogodzić z tym faktem fanboy'ów (jak LoNdEk) szuka jakiś wymyślonych historii by oczernić za wszelką cenę tą przepiękną grę.

widzisz specjalnie zwracalem uwage na predkosci na tym filmiku i wiem co widzialem....a co do trybu pro, to nie wiem nie widzialem, pisze tylko o tym co widzialem na podanym przezemnie filmiku, i tego w zadnym wypadku realizmem nie nazwe...co do tarcz ceramicznych, to fakt sa skuteczne i wytzrymale, ale na tak ktrotkim odcinku z takiej predkosci nawet bolid F1 nie wychamuje mimo tego ze ma mniejsza mase...nie wiem jaki jest tryb pro, ale ja komnetuje ten jeden filmik do ktorego linka podalem...i na nim wyraznie widac jak wyglada model jazdy w GT5:P...nie wiem dlaczego nie pokazuja filmikow z trybu pro, bo z tego co widze to wszystkie filmiki sa z trybu arcade, taki PGR, wiem wiem bedziesz bronil GT rekami i nogami, jednak tego co widze nie zmienisz...
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2007, 13:04:55 pm wysłana przez LoNdEk »

Mastu-son

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 16-06-2006
  • Wiadomości: 256
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1127 dnia: Grudnia 14, 2007, 13:12:23 pm »
Leże. Widać, że niektórym nie przyszło do głowy, że takie uproszeczenia jak zdecydowanie krótsza droga hamowania niż w rzeczywistości czy układy kontroli trakcji pozwalające pomykać jedną stroną auta po trawie są zaimplementowane celowo. Gdyby Yamaguchi chciał iść w stronę symulacji absolutnej to założe się, że by to zrobił i dostalibyśmy drugie Richard Burns Rally. Tylko wtedy gra przypadła by do gustu nielicznym, bo niestety co raz więcej do gadania mają tzw niedzielni gracze (patrz Wii) , a oni nie lubią gier zbyt trudnych. W każdym razie już w GT3 były opony real life które powodowały, że prowadzenie co mocniejszych fur było bardzo realne (muskanie gazu wymagane). GT5: Prologue ma za to tryb PRO gdzie każdy maniak, czy twardziel może pokazać na co go stać. Więc nie wiem o co te całe larmo? Acha, już wiedze, GT nie ma na Xboxa 360 = trzeba je obrzydzić, choćby niewiem jak absurdalnymi argumentami :lol:   
« Ostatnia zmiana: Grudnia 14, 2007, 13:13:55 pm wysłana przez Mastu-son »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1128 dnia: Grudnia 14, 2007, 13:22:59 pm »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

Znowu chciałeś się popisać ale Ci nie wyszło. Nijak można ocenić model jazdy po filmiku i ten post jest tego najlepszym przykładem. Otóż zapewniam Cię że jak mnie odwiedzisz (zapraszam serdecznie) i włączę Ci GT5:P na kierownicy w trybie PRO to po każdorazowym ścięciu zakrętu przez trawę będziesz lądował na poboczu obrócony przodem do kierunku jazdy. Albo jak wjedziesz dwoma kołami na trawę przy dużej prędkości i naciśniesz lekko hamulec to ściągnie Cię na pobocze.
Odnośnie hamowania z dużej prędkości to musisz wiedzieć o istnieniu dużych ceramicznych tarcz hamulcowych, które potrafią jeszcze szybciej zatrzymać auto. Tutaj mamy do czynienia z jakąś Hondą Type R więc na pewno układ hamulcowy jest zupełnie inny niż w zwykłych samochodach poruszających się po drogach publicznych.

Także jak nie grałeś w GT5:P w trybie PRO to lepiej już nie pisz bo same bzdury z tego wychodzą.

PS. Mam wrażenie że ta gra ma też za zadanie udowodnić moc PS3 i pokazać jak daleko w tyle jest X0. Jak widać spełnia to swoje zadanie bo wielu niepotrafiących się pogodzić z tym faktem fanboy'ów (jak LoNdEk) szuka jakiś wymyślonych historii by oczernić za wszelką cenę tą przepiękną grę.

widzisz specjalnie zwracalem uwage na predkosci na tym filmiku i wiem co widzialem....a co do trybu pro, to nie wiem nie widzialem, pisze tylko o tym co widzialem na podanym przezemnie filmiku, i tego w zadnym wypadku realizmem nie nazwe...co do tarcz ceramicznych, to fakt sa skuteczne i wytzrymale, ale na tak ktrotkim odcinku z takiej predkosci nawet bolid F1 nie wychamuje mimo tego ze ma mniejsza mase...nie wiem jaki jest tryb pro, ale ja komnetuje ten jeden filmik do ktorego linka podalem...i na nim wyraznie widac jak wyglada model jazdy w GT5:P...nie wiem dlaczego nie pokazuja filmikow z trybu pro, bo z tego co widze to wszystkie filmiki sa z trybu arcade, taki PGR, wiem wiem bedziesz bronil GT rekami i nogami, jednak tego co widze nie zmienisz...

Miałeś się już nie pogrążać a Ty nadal brniesz w te brednie. Nie wiem co jest dziwnego w tym że koleś sportową Hondą hamuje ze 180km/h do 70 i widać wyraźnie że wynosi go z zakrętu. Dodać trzeba że zapewne założone są opony typu slick więc takowe również bardzo wspomagają hamowanie. Dlatego też nie wiem na jakiej podstawie oceniasz model jazdy? Jeździłeś sportową Hondą na slick'ach? Nie? To SFTU!

Dodam od siebie że najbardziej bawi mnie gdy ludzie porównują FM2 do GT5:P pod względem symulacji. Otóż trzeba zwrócić uwagę na jeden niepodważalny fakt. Na padzie nijak można stwierdzić czy model jazdy jest realistyczny bo przecież prawdziwe auta prowadzi się za pomocą kierownicy. No i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Pominę fakt że M$ nie ma w swojej ofercie kierownicy, która mogłaby się równać z DFP że już nie wspomnę o G25. Zwrócę natomiast uwagę na fakt że FORZA2 nie obsługuje tryby 900 stopni obrotu kierownicy co dyskwalifikuje ją z grona prawdziwych symulatorów. No bo w jakim aucie klasy GT nie ma skrętu o 900? W żadnym! To jest właśnie całe sedno sprawy. FORZA nijak ma się do GT pod względem prawdziwej symulacji.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1129 dnia: Grudnia 14, 2007, 13:46:42 pm »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

Znowu chciałeś się popisać ale Ci nie wyszło. Nijak można ocenić model jazdy po filmiku i ten post jest tego najlepszym przykładem. Otóż zapewniam Cię że jak mnie odwiedzisz (zapraszam serdecznie) i włączę Ci GT5:P na kierownicy w trybie PRO to po każdorazowym ścięciu zakrętu przez trawę będziesz lądował na poboczu obrócony przodem do kierunku jazdy. Albo jak wjedziesz dwoma kołami na trawę przy dużej prędkości i naciśniesz lekko hamulec to ściągnie Cię na pobocze.
Odnośnie hamowania z dużej prędkości to musisz wiedzieć o istnieniu dużych ceramicznych tarcz hamulcowych, które potrafią jeszcze szybciej zatrzymać auto. Tutaj mamy do czynienia z jakąś Hondą Type R więc na pewno układ hamulcowy jest zupełnie inny niż w zwykłych samochodach poruszających się po drogach publicznych.

Także jak nie grałeś w GT5:P w trybie PRO to lepiej już nie pisz bo same bzdury z tego wychodzą.

PS. Mam wrażenie że ta gra ma też za zadanie udowodnić moc PS3 i pokazać jak daleko w tyle jest X0. Jak widać spełnia to swoje zadanie bo wielu niepotrafiących się pogodzić z tym faktem fanboy'ów (jak LoNdEk) szuka jakiś wymyślonych historii by oczernić za wszelką cenę tą przepiękną grę.

widzisz specjalnie zwracalem uwage na predkosci na tym filmiku i wiem co widzialem....a co do trybu pro, to nie wiem nie widzialem, pisze tylko o tym co widzialem na podanym przezemnie filmiku, i tego w zadnym wypadku realizmem nie nazwe...co do tarcz ceramicznych, to fakt sa skuteczne i wytzrymale, ale na tak ktrotkim odcinku z takiej predkosci nawet bolid F1 nie wychamuje mimo tego ze ma mniejsza mase...nie wiem jaki jest tryb pro, ale ja komnetuje ten jeden filmik do ktorego linka podalem...i na nim wyraznie widac jak wyglada model jazdy w GT5:P...nie wiem dlaczego nie pokazuja filmikow z trybu pro, bo z tego co widze to wszystkie filmiki sa z trybu arcade, taki PGR, wiem wiem bedziesz bronil GT rekami i nogami, jednak tego co widze nie zmienisz...

Miałeś się już nie pogrążać a Ty nadal brniesz w te brednie. Nie wiem co jest dziwnego w tym że koleś sportową Hondą hamuje ze 180km/h do 70 i widać wyraźnie że wynosi go z zakrętu. Dodać trzeba że zapewne założone są opony typu slick więc takowe również bardzo wspomagają hamowanie. Dlatego też nie wiem na jakiej podstawie oceniasz model jazdy? Jeździłeś sportową Hondą na slick'ach? Nie? To SFTU!

Dodam od siebie że najbardziej bawi mnie gdy ludzie porównują FM2 do GT5:P pod względem symulacji. Otóż trzeba zwrócić uwagę na jeden niepodważalny fakt. Na padzie nijak można stwierdzić czy model jazdy jest realistyczny bo przecież prawdziwe auta prowadzi się za pomocą kierownicy. No i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Pominę fakt że M$ nie ma w swojej ofercie kierownicy, która mogłaby się równać z DFP że już nie wspomnę o G25. Zwrócę natomiast uwagę na fakt że FORZA2 nie obsługuje tryby 900 stopni obrotu kierownicy co dyskwalifikuje ją z grona prawdziwych symulatorów. No bo w jakim aucie klasy GT nie ma skrętu o 900? W żadnym! To jest właśnie całe sedno sprawy. FORZA nijak ma się do GT pod względem prawdziwej symulacji.

jak juz cos to z 200 do 36  to hamowanie jest, po drugie czy ty jezdziles taka honda ?!? jak nie to STFu jak to napisales...LoL...haha...na sile nikomu nie wmowisz nic chlopie...ty przypuszczasz ze sa tarcze ceramiczne i opony slick a ja przypuszcza ze sa standardowe i poprostu mamy pokzany tryb arcade, bo nijak w tym filmiku nie widze symulacji, 130 na " budziku" gosc lapie bocza trawiastego na zakreci i nic...LoL ...chlopie zal mi cie bo cie grafa zaslepila...no nic...zyj dalej w swoich marzeniach ze GT to symulacja ...hahaha...tak tak....

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1130 dnia: Grudnia 14, 2007, 13:56:23 pm »
wlasnie obejrzalem ten filmik [url]http://www.gamersyde.com/stream_5653_en.html[url] i powiem ze model jazdy- fizyka toz to chyba poziom gorszy niz NFS...naprawde nie wiem jak przy predkosci 200 ( juz nie wazne czy km/h czy mp/h ) mozna zakrety scinac lub wychamowac w 2-3 sekundy do 30 km/h ( nie widze tu bolidu F1), czy przy 120 zlapac jednym kolem trawiastego pobocza na zakrecie bez zadnych efektow tzn, bez reakcji samochodu...zal... wole grac w gry niz je ogladac i to tyle...grafika to jednak nie wszystko czego najlepszym przykladem jest ta gra...

Znowu chciałeś się popisać ale Ci nie wyszło. Nijak można ocenić model jazdy po filmiku i ten post jest tego najlepszym przykładem. Otóż zapewniam Cię że jak mnie odwiedzisz (zapraszam serdecznie) i włączę Ci GT5:P na kierownicy w trybie PRO to po każdorazowym ścięciu zakrętu przez trawę będziesz lądował na poboczu obrócony przodem do kierunku jazdy. Albo jak wjedziesz dwoma kołami na trawę przy dużej prędkości i naciśniesz lekko hamulec to ściągnie Cię na pobocze.
Odnośnie hamowania z dużej prędkości to musisz wiedzieć o istnieniu dużych ceramicznych tarcz hamulcowych, które potrafią jeszcze szybciej zatrzymać auto. Tutaj mamy do czynienia z jakąś Hondą Type R więc na pewno układ hamulcowy jest zupełnie inny niż w zwykłych samochodach poruszających się po drogach publicznych.

Także jak nie grałeś w GT5:P w trybie PRO to lepiej już nie pisz bo same bzdury z tego wychodzą.

PS. Mam wrażenie że ta gra ma też za zadanie udowodnić moc PS3 i pokazać jak daleko w tyle jest X0. Jak widać spełnia to swoje zadanie bo wielu niepotrafiących się pogodzić z tym faktem fanboy'ów (jak LoNdEk) szuka jakiś wymyślonych historii by oczernić za wszelką cenę tą przepiękną grę.

widzisz specjalnie zwracalem uwage na predkosci na tym filmiku i wiem co widzialem....a co do trybu pro, to nie wiem nie widzialem, pisze tylko o tym co widzialem na podanym przezemnie filmiku, i tego w zadnym wypadku realizmem nie nazwe...co do tarcz ceramicznych, to fakt sa skuteczne i wytzrymale, ale na tak ktrotkim odcinku z takiej predkosci nawet bolid F1 nie wychamuje mimo tego ze ma mniejsza mase...nie wiem jaki jest tryb pro, ale ja komnetuje ten jeden filmik do ktorego linka podalem...i na nim wyraznie widac jak wyglada model jazdy w GT5:P...nie wiem dlaczego nie pokazuja filmikow z trybu pro, bo z tego co widze to wszystkie filmiki sa z trybu arcade, taki PGR, wiem wiem bedziesz bronil GT rekami i nogami, jednak tego co widze nie zmienisz...

Miałeś się już nie pogrążać a Ty nadal brniesz w te brednie. Nie wiem co jest dziwnego w tym że koleś sportową Hondą hamuje ze 180km/h do 70 i widać wyraźnie że wynosi go z zakrętu. Dodać trzeba że zapewne założone są opony typu slick więc takowe również bardzo wspomagają hamowanie. Dlatego też nie wiem na jakiej podstawie oceniasz model jazdy? Jeździłeś sportową Hondą na slick'ach? Nie? To SFTU!

Dodam od siebie że najbardziej bawi mnie gdy ludzie porównują FM2 do GT5:P pod względem symulacji. Otóż trzeba zwrócić uwagę na jeden niepodważalny fakt. Na padzie nijak można stwierdzić czy model jazdy jest realistyczny bo przecież prawdziwe auta prowadzi się za pomocą kierownicy. No i tutaj dochodzimy do sedna sprawy. Pominę fakt że M$ nie ma w swojej ofercie kierownicy, która mogłaby się równać z DFP że już nie wspomnę o G25. Zwrócę natomiast uwagę na fakt że FORZA2 nie obsługuje tryby 900 stopni obrotu kierownicy co dyskwalifikuje ją z grona prawdziwych symulatorów. No bo w jakim aucie klasy GT nie ma skrętu o 900? W żadnym! To jest właśnie całe sedno sprawy. FORZA nijak ma się do GT pod względem prawdziwej symulacji.

jak juz cos to z 200 do 36  to hamowanie jest, po drugie czy ty jezdziles taka honda ?!? jak nie to STFu jak to napisales...LoL...haha...na sile nikomu nie wmowisz nic chlopie...ty przypuszczasz ze sa tarcze ceramiczne i opony slick a ja przypuszcza ze sa standardowe i poprostu mamy pokzany tryb arcade, bo nijak w tym filmiku nie widze symulacji, 130 na " budziku" gosc lapie bocza trawiastego na zakreci i nic...LoL ...chlopie zal mi cie bo cie grafa zaslepila...no nic...zyj dalej w swoich marzeniach ze GT to symulacja ...hahaha...tak tak....

Widzę że zabrakło argumentów to piszesz w kółko to samo. Mastu-Son dobrze napisał. GT zjada FM2 pod względem symulacji czy tego chcesz czy nie. Tryb PRO to prawdziwe wyzwanie. A Ty jak widać nie wiesz nic o systemach kontroli trakcji więc już lepiej nic nie pisz bo pogrążasz się tylko.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1131 dnia: Grudnia 14, 2007, 14:02:40 pm »
Po kiego grzyba cytujecie (wielokrotnie) wypowiedzi, które są zaledwie post wyżej?
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1132 dnia: Grudnia 14, 2007, 14:11:55 pm »
A może na tych filmikach gość jeździ w trybie Arcade a nie Pro? IMO ocenianie modelu jazdy po filmikach to =  :lol:
Opublikowane: Grudzień 14, 2007, 14:07:20
GT5: Prologue sells 50k first day
http://www.n4g.com/News-92880.aspx

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1133 dnia: Grudnia 14, 2007, 18:21:30 pm »
Kumplowi ostatnio pokazalem intro z GT5:P i nie uwierzyl, ze tak wyglada gra w gameplayu ;], musialem mu to udowodnic innymi filmikami z gry ;] [btw kolega ogolnie interesuje sie grami, tylko konsolowymi mniej ;p].
Czyz mozna zdobyc lepsza ocene grafiki niz pomylenie jej z renderem? :>

BTW co do samego intra to ogladalem je juz z 15 razy i wciaz podnosi mi cisnienie ;], zdecydowanie najlepiej zrealizowane intro jakie w zyciu widzialem, jesli chodzi o samochodowki. Swietny dobor muzyki i scen poteguje wrazenia, co sie chwali, zdecydowanie mozna napisac "dobra robota" Polyphony.

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1134 dnia: Grudnia 14, 2007, 20:14:31 pm »
 No bo w jakim aucie klasy GT nie ma skrętu o 900? W żadnym! To jest właśnie całe sedno sprawy. FORZA nijak ma się do GT pod względem prawdziwej symulacji.


Mam Audi A4 2.8 Quattro i kierownica obraca sie o 540 stopni.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1135 dnia: Grudnia 14, 2007, 20:25:23 pm »
Dokładnie.
Poza tym chciałbym zobaczyć tą kierownicę a raczej jej łożyska po kilku miesiącach grania z kątem skrętu 900stopni.  :lol: Nie mówiąc o spoconym właścicielu... Raczej nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tak grał na dłuższą metę.


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1136 dnia: Grudnia 14, 2007, 20:49:08 pm »
@Tango - coś chyba źle te stopnie policzyłeś. 540 to by było tylko 2/3 obrotu w każdą stronę. Osobiście nie spotkałem się nigdy z cywilnym samochodem, który nie miałby w prawo i w lewo po 1 i 1/4.

@Krayzie - uwierz mi, sporo osób tak gra.

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1137 dnia: Grudnia 14, 2007, 21:03:38 pm »
Aha. Jak dla mnie to jest troszkę pozbawione sensu, no i  potrzeba solidnego stołu/krzesła.
Śniło mi się, że zamieniłem klocka na ps3 z gt5 i kierownicą. <marzyciel>


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1138 dnia: Grudnia 14, 2007, 21:21:26 pm »
Dokładnie.
Poza tym chciałbym zobaczyć tą kierownicę a raczej jej łożyska po kilku miesiącach grania z kątem skrętu 900stopni.  :lol: Nie mówiąc o spoconym właścicielu... Raczej nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tak grał na dłuższą metę.

Powiem Ci że ja tak gram w tego typu gry i nie mam nawet najmniejszego zamiaru wracać do pada. Granie na padzie to 50% frajdy tego co daje kierownica z Force Feedback. Całego Colin:Dirt ukończyłem na kierownicy i potem jak spróbowałem chwilkę pograć padem to mnie odrzuciło. Dosłownie połowę tych emocji, które powoduje granie na kierownicy znika. W wyścigi typu Burnout owszem jedynym słusznym kontrolerem jest pad ale w grach typu GT czy Colin a nawet NFS (uwierzcie że ta gra nabiera rumieńców na kierownicy) najfajniej jeździ się kółkiem.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1139 dnia: Grudnia 14, 2007, 22:20:26 pm »
Dokładnie.
Poza tym chciałbym zobaczyć tą kierownicę a raczej jej łożyska po kilku miesiącach grania z kątem skrętu 900stopni.  :lol: Nie mówiąc o spoconym właścicielu... Raczej nikt o zdrowych zmysłach nie będzie tak grał na dłuższą metę.


No pewnie, ze tak. Kto by chcial grac w konsolowe symulatory w sposob najbardziej przypominajacy prawdziwa jazde? Pewnie Ci sami szalency, co jezdza z manualna skrzynia zamiast automatycznej. Prawa jest taka, ze jest to wlasnie ulomnoscia forzy, ze brak 900 stopni i jest to skladowa ktora wplywa na model jazdy. Tak samo brak widoku z kokpitu. Te wszystkie elementy pozwalaja urealistycznic granie w pseudo symulatory.

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1140 dnia: Grudnia 14, 2007, 22:38:57 pm »
Cytuj
900 stopni i jest to skladowa ktora wplywa na model jazdy
E, a czy model jazdy jest zależny od kontrolera? To ciekawe, czyli masz Sixaxisa czy tam Dualshocka "ze skrętem 900 stopni"? :) Widok z kokpitu przy grze na kierownicy jest mało realistyczny, no chyba, że masz w samochodzie 2 kierownice. Osobiście, nie mam. Ale kto wie, skoro są samochody z hybrydowymi silnikami, to może i z dwiema kierownicami się trafią :). Ja bym to nazwał elementem estetycznym (bardzo dużym, żeby nie było), który sprawdza się kiedy w ręce masz joypada, a nie kierę.

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1141 dnia: Grudnia 14, 2007, 22:54:11 pm »
Cytuj
900 stopni i jest to skladowa ktora wplywa na model jazdy
E, a czy model jazdy jest zależny od kontrolera? To ciekawe, czyli masz Sixaxisa czy tam Dualshocka "ze skrętem 900 stopni"? :) Widok z kokpitu przy grze na kierownicy jest mało realistyczny, no chyba, że masz w samochodzie 2 kierownice. Osobiście, nie mam. Ale kto wie, skoro są samochody z hybrydowymi silnikami, to może i z dwiema kierownicami się trafią :). Ja bym to nazwał elementem estetycznym (bardzo dużym, żeby nie było), który sprawdza się kiedy w ręce masz joypada, a nie kierę.

Tak kontroler ma ogromny wply na model jazdy. Bo model jazdy to bardzo szerokie pojecie. Granie na padzie w tak zwane symulatory troche sie mija z celem. To jest tak jakby grac w Guitar Hero na padzie. Niby mozna. Zas widok to kolejny bardzo wazny element. Gdy gram w GT5:P to siedze metr od 46 calowego ekranu (wiem, ze nie zdrowo - niewazne). W kazdym razie kokpit tutaj sie spisuje kapitalnie, chce wiedziec jak wyglada sytuacja za mna to patrze w lusterko wsteczne ktore jest dokladnie tam gdzie powinno byc, patrze w lusterko boczne ktore jest tam gdzie ma byc, wykonuje ten sam ruch glowa co w realu. Chce wiedziec jak szybko jade? patrze na predkomierz ktory oczywiscie jest tam gdzie normalnie jest. Nie wiem jak dla Ciebie, ale mi to robi roznice i naprawde dodaje to duzo do przyjemnosci z gry. Forza mi nie jest w stanie zapewnic nawet polowy tych doznan i nie bedzie sprawiac wrazenia tak realistycznej jak GT.

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1142 dnia: Grudnia 14, 2007, 23:01:15 pm »
Cytuj
Tak kontroler ma ogromny wply na model jazdy.
Przecież model jazdy jest zaimplementowany w grze, a nie w kontrolerze. Nie wspominasz o tym, że widzisz dwie kierownice przy graniu z kokpitu w GT5 na kierownicy, co jest bez sensu. I bynajmniej nie bronię tu FORZY, bo mnie ona wali.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1143 dnia: Grudnia 14, 2007, 23:09:45 pm »
Cytuj
Tak kontroler ma ogromny wply na model jazdy.
Przecież model jazdy jest zaimplementowany w grze, a nie w kontrolerze. Nie wspominasz o tym, że widzisz dwie kierownice przy graniu z kokpitu w GT5 na kierownicy, co jest bez sensu. I bynajmniej nie bronię tu FORZY, bo mnie ona wali.
Zgadzam się. Ja mam kierownicę i chciałbym kamerę z wnętrza ale taka gdzie nie widać kierownicy, albo przynajmniej z nad maski- jak w forzie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1144 dnia: Grudnia 14, 2007, 23:11:24 pm »
Cytuj
Tak kontroler ma ogromny wply na model jazdy.
Przecież model jazdy jest zaimplementowany w grze, a nie w kontrolerze. Nie wspominasz o tym, że widzisz dwie kierownice przy graniu z kokpitu w GT5 na kierownicy, co jest bez sensu. I bynajmniej nie bronię tu FORZY, bo mnie ona wali.

Tarniak podejdź do tego w ten sposób. Model jazdy jest też zaimplementowany w zwykłym samochodzie osobowym. Wyobraź sobie że wsiadasz w samochód i zamiast kierownicy masz pad podłączony do układu sterowania. Myślisz że byłbyś w stanie normalnie prowadzić samochód? Byłoby to dla Ciebie normalne? Nie! Tak samo jak nie jest normalne granie padem w symulatory i porównywanie tego do prowadzenia auta w realu.

PS. Zrób sobie taki mały test. Włącz jakiś symulator i wybierz trasę gdzie masz długie zakręty (łuki). Spróbuj z różną prędkością je pokonywać i trzymaj się tylko jednej strony jezdni (tak jak w realu). Albo jak masz wymalowanie linie na asfalcie to postaraj się utrzymać jedną z nich między kołami. Na padzie jest to trudne. Natomiast na kierownicy, podobnie jak w rzeczywistości nie będziesz mieć z tym problemu (mowa oczywiście o trybie 900 stopni).

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1145 dnia: Grudnia 15, 2007, 02:15:24 am »
moim zdanie widok gdzie widac kierownice wraz z rekoam jestr jak najbardzie KOZACKI.... oczywiscie neichce mi sie tlumaczyc czemu... nie ktorym brak wyobrazni :)

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1146 dnia: Grudnia 15, 2007, 17:22:18 pm »
Chyba tobie brakuje, bo musisz ją miec na ekranie, a nie umeisz sobie wyobrazić :P

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1147 dnia: Grudnia 15, 2007, 17:28:30 pm »
o kuzwa ale bystrzak hahahaha... to ty wez sobie talerz od zupy... krzeslo... stary monitor i napisz sobie GT5 na nim... a jako ryk silnika niech posluzy ci lodowka :P hahaha... bystrzak roku :)

Tarniak

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1148 dnia: Grudnia 15, 2007, 17:47:17 pm »
No ty za bystry nie jesteś, skoro żartu nie zauważyłeś (nawet emotikonka stosowna była) :lol:. Nie-bystrzak roku.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1150 dnia: Grudnia 15, 2007, 19:30:05 pm »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1151 dnia: Grudnia 15, 2007, 19:38:11 pm »

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1152 dnia: Grudnia 15, 2007, 19:39:17 pm »
WTF?
Super screeny  8-);) Nię będę cytował wszystkich linków  :-P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1153 dnia: Grudnia 15, 2007, 19:48:22 pm »
WTF?
Super screeny  8-);) Nię będę cytował wszystkich linków  :-P

Aha. :P Czekamy na więcej takich obrazków.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1154 dnia: Grudnia 15, 2007, 21:00:33 pm »




0_o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1155 dnia: Grudnia 15, 2007, 21:04:59 pm »
Ja pierdacze!!! To jest niewiarygodne! Ciekawe co jeszcze wycisną z Cell'a i RSX'a do premiery GT5!

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1156 dnia: Grudnia 15, 2007, 21:08:35 pm »
Ja pierdacze!!! To jest niewiarygodne! Ciekawe co jeszcze wycisną z Cell'a i RSX'a do premiery GT5!
Jezeli skok jakosciowy bedzie taki jak w przypadku PSX i PS2, to za 3, 4 lata dostaniemy takie perełki o których teraz nawet nie marzymy. Juz teraz dostajemy killery graficzne (Ratchet, U: DF czy własnie GT5: P)

Za to kocham PlayStation :]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1157 dnia: Grudnia 15, 2007, 22:32:45 pm »
Ja pierdacze!!! To jest niewiarygodne! Ciekawe co jeszcze wycisną z Cell'a i RSX'a do premiery GT5!
Jezeli skok jakosciowy bedzie taki jak w przypadku PSX i PS2, to za 3, 4 lata dostaniemy takie perełki o których teraz nawet nie marzymy. Juz teraz dostajemy killery graficzne (Ratchet, U: DF czy własnie GT5: P)

Za to kocham PlayStation :]

Dokładnie! No ale jak wiadomo GT czy Uncharted dla paru osób zawsze będzie do bani. Wystarczy wejść na główną stronę i zobaczyć jak LoNdEk sie produkuje tam bo tutaj zabrakło mu argumentów. Wraz z DawidemM oceniają model jazdy po filmikach albo grze padem. W dodatku nie w na trybie PRO. Żałosne.
Opublikowane: Grudzień 15, 2007, 22:20:42
Cytat z jednej recenzji:

Cytuj
(GTPlanet)
Physics are continuing the improvement we saw in the demo, cars feel more natural now and more planted. Front wheel drive cars, while a lot better than GT4 in being less reluctant to understeer still don't exhibit any signs of proper oversteer while in professional mode under provacation. I'm not expecting big slides, and can well understand the less sporty cars being like this but the ITR should be a bit more interactive I feel (at least from reading the many praises it gets from car magazines as a front drive chassis.) Driving is a lot more fun compared to GT4, and I feel controlling a slide is much more progressive and realistic than ever.

No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią. :P

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1158 dnia: Grudnia 15, 2007, 22:35:55 pm »
Cytuj
No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią.
Ja bym się tak nie cieszył,  o ile w multi to zaleta tak w singlu.... niektórych wyścigów bez ścinania czy walnięcia nie da się wygrać... nie mniej fajnie że jest, ale mogli by dać opcję wyłączenia tego :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1159 dnia: Grudnia 15, 2007, 22:49:44 pm »
Cytuj
No i pisze że za ścinki i uderzenia przeciwników są kary sekundowe więc nikt sobie tak już nie pojeździ. Kolejne obawy LoNdKa i reszty zostały rozwiane. Ciekawe do czego teraz się przyczepią.
Ja bym się tak nie cieszył,  o ile w multi to zaleta tak w singlu.... niektórych wyścigów bez ścinania czy walnięcia nie da się wygrać... nie mniej fajnie że jest, ale mogli by dać opcję wyłączenia tego :)

Bodajże w GT4 była możliwość wyłączenia kar. Ale przecież w GT5:P to każdy będzie grał online więc sie przyda. Single to się pyknie parę razy żeby obadać trasy a prawdziwym kąskiem wiadomo że będzie multi.