@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie
No dokładnie tak napisałem. Gdzie niby twierdzę że czegoś takiego nie napisałem? Po prostu tym zdaniem chce Ci pokazać że nie da się ocenić modelu jazdy w grze względem realistycznego gdy grasz na padzie i ja nawet nie mam zamiaru tego czynić bo w F1 na PS2 i w FORZA grałem padem. Do tego potrzebna jest kierownica. Owszem jako taki model padem możesz ocenić ale odnieść to do rzeczywistości jest trudno.
PS. Zresztą jak sam widzisz to użytkownicy tego forum są chętni do kupowania kierownic a Ci co już je mają nie chcą zamieniać na pada.
Ja nie mam nic przeciwko kierownicy, bardzo fajna i przydatna rzecz, ktora jeszcze bardziej zbliza gry do rzeczywistosci.
tu napisales, czym przeczysz temu co napisales potem. cytat: "...jeszcze jedno skoro grales w wczesniejsze odslony f1 na ps2, to dlaczego twierdzisz ze f1 na ps3 jest simem, skoro to jest arcade w porownaniu z f1 2003.
Wybacz ale odnoszę wrażenie że mam do czynienia z gościem, któremu trzeba łopatą wbijać do głowy każdą wypowiedź.
Przecież pisałem że nie uważam F1 jako takiego za sim bo nie mam jak tego odnieść do rzeczywistości. Ja stwierdziłem że zniszczenia w F1 są bardzo realistyczne! Czy w końcu to zrozumiałeś?! Napisałem też bardzo wyraźnie parę postów wyżej że F1 z PS2 zupełnie nie mogę uznać czy jest symulacją czy nie bo grałem w to padem! Czytaj ze zrozumieniem!"
ale nie o to chodzi.
Teraz czekam jak uargumentujesz moj ostatni post gdzie wspomnialem o "Iras jak i reszta zapominacie o mechnicznych uszkodzeniach, ktore w Forzie rowniez sa dostepne, a co do blach to sie gna i zdziera lakier, lub odpadajace niektore czesci karoserii. Dla mnie te mechaniczne uszkodzenia jak i system kolizji jest PIORYTETEM, nie chodzi juz o to by sie wszystko pieknie niszczylo, tylko jak uderzam w samochod to chce zaznac Fizyki, a nie bilarda, jak i to ze pojazd odczuje kazde zle posuniecie gracza.Nawet tuz przed startem, jak zbyt mocno nacisniemy pedal gazu(silnik ulegl juz delikatnemu uszkodzeniu-przegrzaniu) i juz mozemy zapomniec o 1 miejscu.Tego brakuje wlasnie w najwiekszym stopniu GT, oprocz AI."
Zgadzasz sie czy nie, jesli nie, to nie potrafisz spojrzec obiektywnie na swoja ulubiona serie.