Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1289602 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1280 dnia: Grudnia 21, 2007, 07:50:18 am »
Gran Turismo 5 Prologue - PSX Extreme.com Review
http://www.psxextreme.com/ps3-reviews/94.html

More Game Info
Graphics:    9.7
Gameplay:       10.0
Sound:            10.0
Control:     10.0
Replay Value:   9.5

Kiedy ma wyjść Prologue u nas w europie?
W Marcu

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1281 dnia: Grudnia 21, 2007, 08:56:43 am »
przekopiuje Wam cos co napisalem, a zeby potem Marcepan sie nie czepial :P
"Iras jak i reszta zapominacie o mechnicznych uszkodzeniach, ktore w Forzie rowniez sa dostepne, a co do blach to sie gna i zdziera lakier, lub odpadajace niektore czesci karoserii. Dla mnie te mechaniczne uszkodzenia jak i system kolizji jest PIORYTETEM, nie chodzi juz o to by sie wszystko pieknie niszczylo, tylko jak uderzam w samochod to chce zaznac Fizyki, a nie bilarda, jak i to ze pojazd odczuje kazde zle posuniecie gracza.Nawet tuz przed startem, jak zbyt mocno nacisniemy pedal gazu(silnik ulegl juz delikatnemu uszkodzeniu-przegrzaniu) i juz mozemy zapomniec o 1 miejscu.Tego brakuje wlasnie w najwiekszym stopniu GT, oprocz AI."
@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie :lol:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1282 dnia: Grudnia 21, 2007, 09:19:57 am »
@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie :lol:

No dokładnie tak napisałem. Gdzie niby twierdzę że czegoś takiego nie napisałem? Po prostu tym zdaniem chce Ci pokazać że nie da się ocenić modelu jazdy w grze względem realistycznego gdy grasz na padzie i ja nawet nie mam zamiaru tego czynić bo w F1 na PS2 i w FORZA grałem padem. Do tego potrzebna jest kierownica. Owszem jako taki model padem możesz ocenić ale odnieść to do rzeczywistości jest trudno.

PS. Zresztą jak sam widzisz to użytkownicy tego forum są chętni do kupowania kierownic a Ci co już je mają nie chcą zamieniać na pada.

« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 09:39:57 am wysłana przez MarcePan »

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1283 dnia: Grudnia 21, 2007, 09:56:12 am »
@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie :lol:

No dokładnie tak napisałem. Gdzie niby twierdzę że czegoś takiego nie napisałem? Po prostu tym zdaniem chce Ci pokazać że nie da się ocenić modelu jazdy w grze względem realistycznego gdy grasz na padzie i ja nawet nie mam zamiaru tego czynić bo w F1 na PS2 i w FORZA grałem padem. Do tego potrzebna jest kierownica. Owszem jako taki model padem możesz ocenić ale odnieść to do rzeczywistości jest trudno.

PS. Zresztą jak sam widzisz to użytkownicy tego forum są chętni do kupowania kierownic a Ci co już je mają nie chcą zamieniać na pada.


Ja nie mam nic przeciwko kierownicy, bardzo fajna i przydatna rzecz, ktora jeszcze bardziej zbliza gry do rzeczywistosci.
tu napisales, czym przeczysz temu co napisales potem. cytat: "...jeszcze jedno skoro grales w wczesniejsze odslony f1 na ps2, to dlaczego twierdzisz ze f1 na ps3 jest simem, skoro to jest arcade w porownaniu z f1 2003.

Wybacz ale odnoszę wrażenie że mam do czynienia z gościem, któremu trzeba łopatą wbijać do głowy każdą wypowiedź.
Przecież pisałem że nie uważam F1 jako takiego za sim bo nie mam jak tego odnieść do rzeczywistości. Ja stwierdziłem że zniszczenia w F1 są bardzo realistyczne! Czy w końcu to zrozumiałeś?! Napisałem też bardzo wyraźnie parę postów wyżej że F1 z PS2 zupełnie nie mogę uznać czy jest symulacją czy nie bo grałem w to padem! Czytaj ze zrozumieniem!"
ale nie o to chodzi.
Teraz czekam jak uargumentujesz moj ostatni post gdzie wspomnialem o "Iras jak i reszta zapominacie o mechnicznych uszkodzeniach, ktore w Forzie rowniez sa dostepne, a co do blach to sie gna i zdziera lakier, lub odpadajace niektore czesci karoserii. Dla mnie te mechaniczne uszkodzenia jak i system kolizji jest PIORYTETEM, nie chodzi juz o to by sie wszystko pieknie niszczylo, tylko jak uderzam w samochod to chce zaznac Fizyki, a nie bilarda, jak i to ze pojazd odczuje kazde zle posuniecie gracza.Nawet tuz przed startem, jak zbyt mocno nacisniemy pedal gazu(silnik ulegl juz delikatnemu uszkodzeniu-przegrzaniu) i juz mozemy zapomniec o 1 miejscu.Tego brakuje wlasnie w najwiekszym stopniu GT, oprocz AI."
Zgadzasz sie czy nie, jesli nie, to nie potrafisz spojrzec obiektywnie na swoja ulubiona serie.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 09:58:02 am wysłana przez DawidM »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1284 dnia: Grudnia 21, 2007, 10:04:05 am »
@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie :lol:

No dokładnie tak napisałem. Gdzie niby twierdzę że czegoś takiego nie napisałem? Po prostu tym zdaniem chce Ci pokazać że nie da się ocenić modelu jazdy w grze względem realistycznego gdy grasz na padzie i ja nawet nie mam zamiaru tego czynić bo w F1 na PS2 i w FORZA grałem padem. Do tego potrzebna jest kierownica. Owszem jako taki model padem możesz ocenić ale odnieść to do rzeczywistości jest trudno.

PS. Zresztą jak sam widzisz to użytkownicy tego forum są chętni do kupowania kierownic a Ci co już je mają nie chcą zamieniać na pada.


Ja nie mam nic przeciwko kierownicy, bardzo fajna i przydatna rzecz, ktora jeszcze bardziej zbliza gry do rzeczywistosci.
tu napisales, czym przeczysz temu co napisales potem. cytat: "...jeszcze jedno skoro grales w wczesniejsze odslony f1 na ps2, to dlaczego twierdzisz ze f1 na ps3 jest simem, skoro to jest arcade w porownaniu z f1 2003.

Wybacz ale odnoszę wrażenie że mam do czynienia z gościem, któremu trzeba łopatą wbijać do głowy każdą wypowiedź.
Przecież pisałem że nie uważam F1 jako takiego za sim bo nie mam jak tego odnieść do rzeczywistości. Ja stwierdziłem że zniszczenia w F1 są bardzo realistyczne! Czy w końcu to zrozumiałeś?! Napisałem też bardzo wyraźnie parę postów wyżej że F1 z PS2 zupełnie nie mogę uznać czy jest symulacją czy nie bo grałem w to padem! Czytaj ze zrozumieniem!"
ale nie o to chodzi.
Teraz czekam jak uargumentujesz moj ostatni post gdzie wspomnialem o "Iras jak i reszta zapominacie o mechnicznych uszkodzeniach, ktore w Forzie rowniez sa dostepne, a co do blach to sie gna i zdziera lakier, lub odpadajace niektore czesci karoserii. Dla mnie te mechaniczne uszkodzenia jak i system kolizji jest PIORYTETEM, nie chodzi juz o to by sie wszystko pieknie niszczylo, tylko jak uderzam w samochod to chce zaznac Fizyki, a nie bilarda, jak i to ze pojazd odczuje kazde zle posuniecie gracza.Nawet tuz przed startem, jak zbyt mocno nacisniemy pedal gazu(silnik ulegl juz delikatnemu uszkodzeniu-przegrzaniu) i juz mozemy zapomniec o 1 miejscu.Tego brakuje wlasnie w najwiekszym stopniu GT, oprocz AI."
Zgadzasz sie czy nie, jesli nie, to nie potrafisz spojrzec obiektywnie na swoja ulubiona serie.

No nie mogę z tego gościa. Chłopie!!! Ja nie napisałem że F1 to sim tylko że zniszczenia w F1 są realistyczne! Ile jeszcze razy mam Ci to pisać żebyś w końcu zrozumiał!

Co do uargumentowania Twojej wypowiedzi to zacytuję 063SjazS z głównej storny GO:

"To żeś sobie ładny priorytet ustawił(jak poczta polska) w forzie 2 wszystkie zniszczenia to skrypty walniesz 100 na godzinę-odpada zderzak i samochód wolniej jedzie (coś można uszkodzić) przy 200 jest to samo a fizyki w tym 0.
Zdolny programista takie zniszczenia jest w stanie zaimplementować w 2-3 dni i na wszystkie auta sa takie same kicz. A te wszystkie wskażniki na bierząco to tez skrypty nic z symulacji tu nie ma i ktoś gdzieś testował że czasem pokazują zupełne bajki...Uszkodzenia wizualne to zmiana koloru karoserii i zanik połysku i jakieś liche efekty wyginania obiektu.Tak więc jeśli już to flatout ma najlepsze zniszczenia i fizykę jak dotąd."

Dodam od siebie że FORZA może polizać pięty Burnout'owi jeśli chodzi o zniszczenia. Oczywiście pod względem modelu zniszczeń bo w Burnout zniszczenia nie mają wpływu na jazdę. Natomiast tak jak wcześniej pisałem, najlepsze zniszczenia ma F1 i można tutaj jeszcze dodać serię TOCA.
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 10:06:34 am wysłana przez MarcePan »

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1285 dnia: Grudnia 21, 2007, 10:06:38 am »
@ Marcepan napisales wyraznie ze "Tyle że o F1 na PS2 czy FORZA nie mogę za wiele powiedzieć w kwestii realistycznego modelu jazdy bo w te gry grałem padem a ja nawet nie śmie wysnuwać jakiś spostrzeżeń odnośnie odwzorowania symulacji po testowaniu gry padem."
wiec ktos tu klamie :lol:

No dokładnie tak napisałem. Gdzie niby twierdzę że czegoś takiego nie napisałem? Po prostu tym zdaniem chce Ci pokazać że nie da się ocenić modelu jazdy w grze względem realistycznego gdy grasz na padzie i ja nawet nie mam zamiaru tego czynić bo w F1 na PS2 i w FORZA grałem padem. Do tego potrzebna jest kierownica. Owszem jako taki model padem możesz ocenić ale odnieść to do rzeczywistości jest trudno.

PS. Zresztą jak sam widzisz to użytkownicy tego forum są chętni do kupowania kierownic a Ci co już je mają nie chcą zamieniać na pada.


Ja nie mam nic przeciwko kierownicy, bardzo fajna i przydatna rzecz, ktora jeszcze bardziej zbliza gry do rzeczywistosci.
tu napisales, czym przeczysz temu co napisales potem. cytat: "...jeszcze jedno skoro grales w wczesniejsze odslony f1 na ps2, to dlaczego twierdzisz ze f1 na ps3 jest simem, skoro to jest arcade w porownaniu z f1 2003.

Wybacz ale odnoszę wrażenie że mam do czynienia z gościem, któremu trzeba łopatą wbijać do głowy każdą wypowiedź.
Przecież pisałem że nie uważam F1 jako takiego za sim bo nie mam jak tego odnieść do rzeczywistości. Ja stwierdziłem że zniszczenia w F1 są bardzo realistyczne! Czy w końcu to zrozumiałeś?! Napisałem też bardzo wyraźnie parę postów wyżej że F1 z PS2 zupełnie nie mogę uznać czy jest symulacją czy nie bo grałem w to padem! Czytaj ze zrozumieniem!"
ale nie o to chodzi.
Teraz czekam jak uargumentujesz moj ostatni post gdzie wspomnialem o "Iras jak i reszta zapominacie o mechnicznych uszkodzeniach, ktore w Forzie rowniez sa dostepne, a co do blach to sie gna i zdziera lakier, lub odpadajace niektore czesci karoserii. Dla mnie te mechaniczne uszkodzenia jak i system kolizji jest PIORYTETEM, nie chodzi juz o to by sie wszystko pieknie niszczylo, tylko jak uderzam w samochod to chce zaznac Fizyki, a nie bilarda, jak i to ze pojazd odczuje kazde zle posuniecie gracza.Nawet tuz przed startem, jak zbyt mocno nacisniemy pedal gazu(silnik ulegl juz delikatnemu uszkodzeniu-przegrzaniu) i juz mozemy zapomniec o 1 miejscu.Tego brakuje wlasnie w najwiekszym stopniu GT, oprocz AI."
Zgadzasz sie czy nie, jesli nie, to nie potrafisz spojrzec obiektywnie na swoja ulubiona serie.

No nie mogę z tego gościa. Chłopie!!! Ja nie napisałem że F1 to sim tylko że zniszczenia w F1 są realistyczne! Ile jeszcze razy mam Ci to pisać żebyś w końcu zrozumiał!

Co do uargumentowania Twojej wypowiedzi to zacytuję 063SjazS z głównej storny GO:

"To żeś sobie ładny priorytet ustawił(jak poczta polska) w forzie 2 wszystkie zniszczenia to skrypty walniesz 100 na godzinę-odpada zderzak i samochód wolniej jedzie (coś można uszkodzić) przy 200 jest to samo a fizyki w tym 0.
Zdolny programista takie zniszczenia jest w stanie zaimplementować w 2-3 dni i na wszystkie auta sa takie same kicz. A te wszystkie wskażniki na bierząco to tez skrypty nic z symulacji tu nie ma i ktoś gdzieś testował że czasem pokazują zupełne bajki...Uszkodzenia wizualne to zmiana koloru karoserii i zanik połysku i jakieś liche efekty wyginania obiektu.Tak więc jeśli już to flatout ma najlepsze zniszczenia i fizykę jak dotąd."

Dodam od siebie że FORZA może polizać pięty Burnout'owi jeśli chodzi o zniszczenia.
jesli chodzi o wizualizacje to tak, jesli chodzi o mechaniczne to nie  :P ale widac Tobie sie zakodowalo w glowie, ze zniszczenia to tylko wizualizacja. I powtarzasz w kolko to samo. Nudny juz jestes..Aha zeby nie bylo to powiem ze mechaniczne zniszczenia w wyscigach an konsole najlepiej ma odwzorowane RBR.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1286 dnia: Grudnia 21, 2007, 10:07:42 am »
Zrobiłem EDIT zanim napisałeś tego posta odnośnie właśnie modelu i wpływu żeby było jasne.

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1287 dnia: Grudnia 21, 2007, 10:12:11 am »
Zrobiłem EDIT zanim napisałeś tego posta odnośnie właśnie modelu i wpływu żeby było jasne.
luzno..kazdy ma swoja teorie. co do Twojego cytatu z oficjalne storny. To odpowiedzialem jemu na glownej stronie.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1288 dnia: Grudnia 21, 2007, 10:42:58 am »
Gran Turismo 5 Prologue - PSX Extreme.com Review
http://www.psxextreme.com/ps3-reviews/94.html

More Game Info
Graphics:    9.7
Gameplay:       10.0
Sound:            10.0
Control:     10.0
Replay Value:   9.5

Kiedy ma wyjść Prologue u nas w europie?
W Marcu

WHAT?! Taka ocena! Zapowiada się masakryczny racer, który w połączeniu z dopracowanym multi będzie miodem wylewającym się strumieniami.

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1289 dnia: Grudnia 21, 2007, 11:12:13 am »
Gran Turismo 5 Prologue - PSX Extreme.com Review
http://www.psxextreme.com/ps3-reviews/94.html

More Game Info
Graphics:    9.7
Gameplay:       10.0
Sound:            10.0
Control:     10.0
Replay Value:   9.5

Kiedy ma wyjść Prologue u nas w europie?
W Marcu

WHAT?! Taka ocena! Zapowiada się masakryczny racer, który w połączeniu z dopracowanym multi będzie miodem wylewającym się strumieniami.
mam nadzieje ze nikt tego nie pomylil z naszym Polskim Psx extreme  :P :P

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1290 dnia: Grudnia 21, 2007, 13:47:53 pm »
Troche za wysoka ocena... bez przesady, co by to nie bylo nie zapominajmy ze to zaledwie kilka tras i 30? aut.
W 100% dziala tu magia MARKI bo kazda inna gra za te dwa czynniki nie dostala by wiecej niz 7+ jako ocene koncowa.
Jestem fanem GT ale bez przesady, trzeba miec troche dystansu... bo wszyscy zaczna wydawac gry z takimi "parametrami" ;)

nakimushi

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1291 dnia: Grudnia 21, 2007, 14:31:56 pm »




takie male gifki  :shock:

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1292 dnia: Grudnia 21, 2007, 15:13:32 pm »
Grafa to cudo, spodziwam sie ze w GT5 bedzie jeszcze skok w grafice... tak zapewnia POLYPHONY, lepsze oswietlenie(moze byc lepsze?) i dopracowane tory...
Jestem ciekaw ile rdzeni wykorzystuje GT5P... napewno nie wszytkie bo by sie pochwalili... ponadto SQUARENIX chwlil sie ze dopiero FFXIII bedzie wykorzystywal wszystkie... puki co wciaz nad tym pracuja... KILLZONE2 wykorzystuje 4-5.
Chcialbym zwrocic uwage na jeszcze jeden fakt... GT5P to gra ktora pokazuje pazur po zaledwie roku od ukazania sie konsoli... co bedzie za 2 lata?

ps. juz wiem... gry EA zaczna wykorzystywac pierwszy rdzen hehehe ;)

Buzu

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-10-2007
  • Wiadomości: 752
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1293 dnia: Grudnia 21, 2007, 15:22:25 pm »
Ja jeszcze chcialem wrocic do tematu kierownicy.

Rozumiem, ze niektorzy moga sie bac zaryzykowac 400zl w cos co wcale nie musi im sie ostatecznie podobac.
Ja tak mialem jak kupilem arcade sticka, sciagalem go z playasia (hong kong). Kupe kasy poszlo a okazalo sie, ze przyjemniej i lepiej sie gra na dual shocku. Od tego czasu podchodze z duza doza niepewnosci w strone growych akcesoriow. Jednak kupno kierownicy uwazam, za jeden z najlepszych zakupow zwiazanych z graniem. IMO nie kazda gra duzo zyskuje na kierownicy (w arcade'owki gra sie trudniej), ale gry ktore zyskuja (GTR, Gran Turismo) sa niewyobrazalnie bardziej miodne. Nigdy nie wroce do grania w Gran Turismo na padzie roznica w jakosci grania jest ogromna. Jezeli podoba Ci sie choc troche GT to nie zastanawiaj sie tylko kupuj DFP lub jezeli Cie stac G25. Nie pozalujesz. Chociaz, trzeba zagospodarowac miejsce na kiere, trzeba miec do czego ja przypiac, bo jezeli ma tkwic miedzy nogami to juz chyba pad lepszy...


RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1294 dnia: Grudnia 21, 2007, 18:07:50 pm »
ps. juz wiem... gry EA zaczna wykorzystywac pierwszy rdzen hehehe ;)

 :lol: :lol:

EA zaczyna stawiac na jakośc, a nie ilośc. Dobra to był żart. :lol: :lol:

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1295 dnia: Grudnia 21, 2007, 18:59:58 pm »
to jeszcze ja odnośnie tych kierownic bo tak czytam te posty i sie napaliłem jak szczerbaty na suchary.Konkretne pytanie i konkretna odpowiedź.Którą lepiej wziąć do GT5 G25 czy DFP.GT5 będzie obsługiwało sprzęgło czy nie ?
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 19:06:51 pm wysłana przez Isaac »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1296 dnia: Grudnia 21, 2007, 19:10:22 pm »
G25 jest ponad dwa razy droższa, ale jak Cię stać...

Oczywiście GT5 wszystkie bajery G25 obsługuje  :-)

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1297 dnia: Grudnia 21, 2007, 19:16:18 pm »
G25 jest ponad dwa razy droższa, ale jak Cię stać...

Oczywiście GT5 wszystkie bajery G25 obsługuje  :-)
akurat cena mnie jakoś strasznie nie szokuje (przywykłem już że moje "zabawki" są drogie) , choć trzeba przyznać że do niskich też zdecydowanie nie należy, ale jeśli będzie warto to jestem gotów w nią zainwestować  :-D
« Ostatnia zmiana: Grudnia 21, 2007, 19:18:59 pm wysłana przez Isaac »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1298 dnia: Grudnia 21, 2007, 19:26:57 pm »
Obecnie to najlepsze kółko dostępne na rynku. GT5 będzie wykorzystywać je w pełni więc śmiało inwestuj. Poczujesz w 100% co to znaczy prawdziwa symulacja.

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1299 dnia: Grudnia 21, 2007, 20:49:15 pm »
a ja myślę że logitech wypuści nową kierownicę z okazji gt5 ;) przynajmniej mam taką nadzieję - marzy mi się G25 ale z 540 stopni :)

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1300 dnia: Grudnia 21, 2007, 20:53:23 pm »
Cytuj
Aphelion grałeś kiedyś dobrym kółkiem w wyścigi? Jak nie to lepiej już nic nie pisz.

Na kierownicy czujesz opór. ... bla bla bla bla ... = namiastka rzeczywistych przezyc w czasie gry. Na padzie wychylając gałkę max do boku robisz pełen skręt kół. Na kierownicy by zapodać pełny skręt kół musisz obrócić kółkiem 2,5 raza ... bla bla bla bla ... = precyzyjniejsze sterowanie analogowe

Granie na padzie ma się nijak do kierowania autem za pomocą kierownicy.
* bla bla bla bla = doza tekstu, ktorej nie trzeba bylo cytowac ...

No widzisz, sam potwierdziles to co napisalem wiec jednak czasami da sie z Toba dojsc do porozumienia ...
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1301 dnia: Grudnia 21, 2007, 20:56:53 pm »
a ja myślę że logitech wypuści nową kierownicę z okazji gt5 ;) przynajmniej mam taką nadzieję - marzy mi się G25 ale z 540 stopni :)

G25 taki tryb też chyba obsługuje. Pozatym to jest kierownica stworzona pod GT5.

FokA

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 20-03-2005
  • Wiadomości: 459
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1302 dnia: Grudnia 21, 2007, 21:12:01 pm »
Obecnie to najlepsze kółko dostępne na rynku. GT5 będzie wykorzystywać je w pełni więc śmiało inwestuj. Poczujesz w 100% co to znaczy prawdziwa symulacja.

Taaaaa szczególnie fizyka aut jak kartonowych pudeł odbijających się nienaturalnie od krawężnika tudzież innych popierdółek i pojazdów...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1303 dnia: Grudnia 21, 2007, 21:43:35 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1304 dnia: Grudnia 21, 2007, 23:04:34 pm »
wesołych świąt...
http://www.ps3site.pl/rowniez-zyczymy
 :D
Fajne ;], warto tez zauwazyc, ze mamy tu doczynienia z mokra nawierzchnia - znaczy to cos czy nie? :>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1305 dnia: Grudnia 21, 2007, 23:15:18 pm »
Mokra nawierzchnia to już była  ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1306 dnia: Grudnia 21, 2007, 23:17:56 pm »
wesołych świąt...
http://www.ps3site.pl/rowniez-zyczymy
 :D

Ale fajne. Nice! Wzajemnie.

PS. Issac nie słuahcj FoKi. Kup kierownice a zobaczysz jak blisko realizmu się znajdziesz.

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1307 dnia: Grudnia 22, 2007, 07:22:35 am »
Cytuj
PS. Issac nie słuahcj FoKi. Kup kierownice a zobaczysz jak blisko realizmu się znajdziesz.
spoko spoko, teraz to już mnie żadne argumenty nie przekonają żeby jej nie kupić nie ma bata G25 musi być, za bardzo sie podpaliłem żeby z tego zrezygnować :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1308 dnia: Grudnia 22, 2007, 10:45:27 am »
Nawet średniacka gra + kierownica stawia nas bliżej realizmu, niż najlepszy "symulator" na padzie.

Z resztą jeśli mówimy o realiźmie, to chyba w prawdziwym świecie do wypadków nie dochodzi zbyt często i słaba fizyka kolizji nie powinna tu być problemem.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1309 dnia: Grudnia 22, 2007, 10:56:20 am »
Ale zawsze fajniej jak sie rozwalisz :P

Chociaż ja tam nie wiem, symulatorów nie lubię.

Maximmus80

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1310 dnia: Grudnia 22, 2007, 10:58:26 am »
Cytuj
Z resztą jeśli mówimy o realiźmie, to chyba w prawdziwym świecie do wypadków nie dochodzi zbyt często i słaba fizyka kolizji nie powinna tu być problemem.

Zdanie jest totalnie bezsensu...

Widzieliscie swiateczne zyczenia od POLYPHONY... miazga. :)

Leenk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2005
  • Wiadomości: 3 753
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1311 dnia: Grudnia 22, 2007, 12:52:02 pm »

D3LTA_TOM.

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 29-05-2007
  • Wiadomości: 1 048
  • Reputacja: 0
  • Xbox Live: xXI TOMEK IXx
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1312 dnia: Grudnia 22, 2007, 19:34:38 pm »
 Nie moge sie doczekac wreszcie będzie w co pojeźdezdzić.

Bo jak narazie to niema fajnych wyścigów na ps3.




DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1313 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:02:11 pm »
"Z resztą jeśli mówimy o realiźmie, to chyba w prawdziwym świecie do wypadków nie dochodzi zbyt często i słaba fizyka kolizji nie powinna tu być problemem."
To zdanie Irasa, jest jeszcze wiekszym bezsensem niz moje analogowe galki w padzie sony.Przeciez to podstawa gry wyscigowej. Ale widac ze niektorzy juz przymykaja oko(przeciez zawsze bedzie PS4 zeby to uwzglednic) bo w koncu dla nich liczy sie grafika 1080p ktora nie zobacza na swoim tv. Co do zyczen swiatecznych, to nie widze zadnych efektow pogodowych na samochodach, czyzby nie wystarczylo mocy, albo czasu, miejmy czasu ze to drugie. I ze "to drugie" jest jedynym czynnikiem powodujacym ze w gt fizyka kolizji jest taka jaka jest i ze ja zmienia. No to wesolych swiat 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1314 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:07:44 pm »
DawidM ciekawe czego będziesz się czepiał jak GT5 zostanie zaopatrzone w zniszczenia aut.

Polyphony jak na razie dotrzymuje słowa.
-16 aut na trasie
-piękne otoczenie (a tyle było narzekań fanboy'ów X0 że jest słabe)
-60 fps'ów
-1080p
-widok z kokpitu (to również można nazwać podstawą gry, która chce być nazywana symulacją)
-obsługa wszystkich najnowszych kierownic na rynku (w tym G25 ze sprzęgłem)
-online

DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1315 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:19:50 pm »
DawidM ciekawe czego będziesz się czepiał jak GT5 zostanie zaopatrzone w zniszczenia aut.

Polyphony jak na razie dotrzymuje słowa.
-16 aut na trasie
-piękne otoczenie (a tyle było narzekań fanboy'ów X0 że jest słabe)
-60 fps'ów
-1080p
-widok z kokpitu (to również można nazwać podstawą gry, która chce być nazywana symulacją)
-obsługa wszystkich najnowszych kierownic na rynku (w tym G25 ze sprzęgłem)
-online
nie chodzi mi o zniszczenia w formie widocznych giecia blach(w forzie sa takie na ile pozwalaly umowy z dealerami poszczegolnych marek), bardziej chodzi mi o o same reakcje kolizji, nie chce miec po raz 5 do czynienia z bilardem, jak i zniszczenia mechaniczne. A co do reszty, to tylko mowie, swieta ida, nawet ja pokornieje w ten czas;)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1316 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:21:10 pm »
Dawidku, podstawa? No tak, bo na tor wyjeżdżam z zamiarem roz***ania się w wypadku  :???:

speede

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 12-12-2007
  • Wiadomości: 17
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1317 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:28:14 pm »
DawidM ciekawe czego będziesz się czepiał jak GT5 zostanie zaopatrzone w zniszczenia aut.

Polyphony jak na razie dotrzymuje słowa.
-16 aut na trasie
-piękne otoczenie (a tyle było narzekań fanboy'ów X0 że jest słabe)
-60 fps'ów
-1080p
-widok z kokpitu (to również można nazwać podstawą gry, która chce być nazywana symulacją)
-obsługa wszystkich najnowszych kierownic na rynku (w tym G25 ze sprzęgłem)
-online

to chyba dobrze ze sie czepia  przed wyjściem gry na rynek elementów które wymagają poprawienia .....
niech wszyscy sie tak czepiają niech Polyphony  widzi ze fani nie łykną byle czego ze marka  nie usprawiedliwia lenistwa
a po wyjściu gry jeśli ---  fizyka kolizji zostanie poprawiona, ślady na asfalcie,  zniszczenia , AI przeciwników , zmienne warunki pogodowe
To nikt nie będzie jęczał tylko kupi ta grę wraz z konsola
liczę na te poprawki bo w końcu będę miał pretekst by wydać te 2 tysiaki na ps3


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1318 dnia: Grudnia 22, 2007, 21:46:42 pm »
Scyzoryk otwiera mi się w kieszeni, kiedy czytam o lenistwie Poliphony. W grze ma być 900, odwzorowanych w najdrobniejszych szczegółach - włączając również wnętrza - samochodów. Żeby każda ekipa, tworząca gry wyścigowe, była równie "leniwa"...

Osiągnęli nieprawdopodobny poziom oprawy graficznej, wrzucili na tor 16 samochodów, zaimplementowali widok z wnętrza, online, poprawili model jazdy i AI.

Mam wrażenie, że im bardziej Poliphony się stara, tym bardziej kilka osób będzie się czepiać tego, czego się jeszcze czepiać można. Nie powiem już czego to przejaw...


DawidM

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 30-03-2007
  • Wiadomości: 98
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #1319 dnia: Grudnia 22, 2007, 22:02:50 pm »
Scyzoryk otwiera mi się w kieszeni, kiedy czytam o lenistwie Poliphony. W grze ma być 900, odwzorowanych w najdrobniejszych szczegółach - włączając również wnętrza - samochodów. Żeby każda ekipa, tworząca gry wyścigowe, była równie "leniwa"...

Osiągnęli nieprawdopodobny poziom oprawy graficznej, wrzucili na tor 16 samochodów, zaimplementowali widok z wnętrza, online, poprawili model jazdy i AI.

Mam wrażenie, że im bardziej Poliphony się stara, tym bardziej kilka osób będzie się czepiać tego, czego się jeszcze czepiać można. Nie powiem już czego to przejaw...


Iras a niezauwazyles, ze oni mydla troche oczy graczy tymi 900 samochodami. Przeciez w zupelnosci wystarczylo by polowa z tego, plus to o czym wspominam ja, speede, i wielu innych graczy. Wg. mnie po czesci zajmuja sie bzdetami, ktore maja odwrocic uwage od pewnych kwestii niezmienianych od lat, niezmienianych dlaczego, bo nie potrafia(nie wierze), raczej ze im sie nie chce(lub sa zbyt pazerni). Mam nadzieje ze wydam te 2000zł na ps3 plus Gt5. Mam cholernie taka nadzieje.