Już wszyscy moderatorzy oślepli?
Ludki tu macie temat o motoryzacji: http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=3870.960
To jest temat o nowym Gran Turismo.
ojej! skandal!!!!!!
........................................................
MarcePan, kupiłem lancera X (tuned!) i zabrałem się za niego. powiem tak, nie mam pojęcia jak ty nim zrobiłeś 11000... ten samochód to jest istne TGV. trzyma się drogi jak przylepiony klejem i mknie to przodu jak sidewinder. "zepsucie" tego stanu to ciężka sprawa, bo nawet mega wychylenie nie powoduje jakiejś konkretnej nadsterowności, a ta która jest i tak z każdym przejechanym metrem maleje, bo samochód się sam prostuje. zdziwiło mnie to. dawno temu, za górami... a dokładnie w GT3 uczyłem się driftu na NISMO 400R i zachowywał się zgoła inaczej. pędził bokiem i nie do pomyślenia było żeby sam się prostował. fajny ten lancerX.
drugim problemem było dostosowanie go do stylu jazdy. nie mam pojęcia jak tych wchodzisz w drift, jakim sposobem i w jakich przedziałach prędkości. dlatego jeżeli te ustawienia wogóle ci się przydadzą (ciekawe...) to podejrzewam że skrzynie biegów sobie dostroisz. ja lubię mieć dwa biegi do driftu jeden na techniczne wolne zakrety i drugi na te szybkie ponad 120km/h (np. za tunelem w eiger). Jednak ty pewnie śmigasz inaczej, więc biegi zostawiam tobie, to co ja wypisałem to tylko propozycja.
power: 532
height: 1111
aero: 10 20
height: -14 0
spring: 8 4
damper: 10 4
toe: -0.5 +0.06
camber: 0 1,2
brake: 1 10
turn: 50
biegi
1 4,340
2 2,882
3 1,703
4 1,367
(reszta według gustu
)
Final gear 4,213
prawie zawsze driftuje czymś na tylną oś i tak już mi to weszło w krew, że potem taki lancer sprawia same problemy, dlatego starałem się go tak ustawić, żeby zachowywał się chociaż PODOBNIE do czegoś z RWD. i w sumie na "podobnie" się skończyło. najbardziej zależało mi na prowokowaniu w miarę kontrolowanej nadsterowności. ale moim zdaniem 30% mocy na przedniej osi (a nie da się tego zmienić!
) to jednak trochę dużo, przy tej masie i tej mocy. w zakrętach gdy samochód zaczyna prostować to muszę go poprawiać ręcznym. na padzie to mało wygodne...
eksperymentowałem też z czymś trochę innym, mianowicie żeby wykorzystac bardziej masę samochodu i dać mu na maksa mocy i na maksa masy, miękkie sprężyny, co sprawiłoby, że w zakrętach jego masa byłaby tez czynnikiem "drifto-twórczym" (
)... ale zachowywał się po tym bardzo niestabilnie i czesto robił typowy fishtail.
no nic, jak nie tobie to może komuś innemu się to przyda. a jak nie... to ustawienia skończą na śmietniku historii.
pzdr.