Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1265738 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3320 dnia: Czerwca 07, 2009, 14:10:05 pm »
Cytuj
Chciałbym, żeby do GT5P w końcu udostępnili ten tor. Wtedy to można było by ocenić. Na filmikach wyglądał całkiem nieźle (a może to po prostu moja sympatia do tej trasy Wink).
Hell yeah! też uwielbiam ten tor! Te różne nierówności, mini hopki powodujące utratę przyczepności..trzeba go poznać aby móc się na nim ścigać.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3321 dnia: Czerwca 07, 2009, 14:26:46 pm »
MarcePan nie wklejaj mi obrazków z innych torów jeśli mówimy o tym konkretnym niemieckim. ;) Coś mi się wydaje że chcesz uniknąć porównania konkretnego toru. Śmiało można przenieść temat do SW, bo wiemy że to temat o Gt5 i nie chcę tu śmiecić, tak samo jak nie chce by śmiecono w temacie o F3. :cool:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3322 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:00:30 pm »
MarcePan nie wklejaj mi obrazków z innych torów jeśli mówimy o tym konkretnym niemieckim. ;) Coś mi się wydaje że chcesz uniknąć porównania konkretnego toru. Śmiało można przenieść temat do SW, bo wiemy że to temat o Gt5 i nie chcę tu śmiecić, tak samo jak nie chce by śmiecono w temacie o F3. :cool:

A skąd mam wziąć obrazki z Nurburing w GT5:P???
: Czerwiec 07, 2009, 13:57:50 pm
Poza tym chciałbym dodać że to porównanie, które dałem wyżej ma jedynie uzmysłowić tym co pier****ą w kółko o słabym otoczeniu w GT5:P że Polyphony stara się odwzorować jak najwierniej tory a nie bawić się w kolorowe skałki i inne pierdoły. Każdy kto widzi to porównanie zdaje sobie sprawę że tory są odwzorowane fotorealistycznie.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3323 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:08:31 pm »
MarcePan nie wklejaj mi obrazków z innych torów jeśli mówimy o tym konkretnym niemieckim. ;) Coś mi się wydaje że chcesz uniknąć porównania konkretnego toru. Śmiało można przenieść temat do SW, bo wiemy że to temat o Gt5 i nie chcę tu śmiecić, tak samo jak nie chce by śmiecono w temacie o F3. :cool:

A skąd mam wziąć obrazki z Nurburing w GT5:P???
: Czerwiec 07, 2009, 13:57:50 pm
Poza tym chciałbym dodać że to porównanie, które dałem wyżej ma jedynie uzmysłowić tym co pier****ą w kółko o słabym otoczeniu w GT5:P że Polyphony stara się odwzorować jak najwierniej tory a nie bawić się w kolorowe skałki i inne pierdoły. Każdy kto widzi to porównanie zdaje sobie sprawę że tory są odwzorowane fotorealistycznie.
Ok, są fotorealistyczne, ale fotorealistyczne były już w Gt3 i Gt4. Od next genów można wymagać więcej niż bitmapy i ciągle braku śladów opon na asfalcie.

ciujo82

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2008
  • Wiadomości: 544
  • Reputacja: 0
  • Nathan
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3324 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:20:30 pm »
fotorealistyczne tory to gt3 i 4 nie były.
: Czerwiec 07, 2009, 14:18:51 pm
dopiero w gt5 widać fotorealistyczne tory,ps2 nie miało tyle mocy by wygenerować fotorealistyczną grafikę.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3325 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:27:06 pm »
fotorealistyczne tory to gt3 i 4 nie były.
Przypomnę fotorealistyczne tory(jak na tamtą generację):
z Gt3:
COMPLEX STRING(moja ulubiona trasa)

LAGUNA SECA(stara nazwa)
z Gt4:
NURBURGRING

CIRCUIT DE LA SARTHE

TWIN RING MOTEGI

To oczywiście przykłady ;)

fotorealistyczne tory to gt3 i 4 nie były.
: Czerwiec 07, 2009, 14:18:51 pm
dopiero w gt5 widać fotorealistyczne tory,ps2 nie miało tyle mocy by wygenerować fotorealistyczną grafikę.

Żarty sobie robisz, przecież trasy między Gt4 a Gt5P czy Gt5 nie różnią się prawie niczym poza wyższą rozdziałką, paroma efektami + trochę więcej bitmap i polygonów(na tych obiektach gdzie bitmapy było by nietaktem wstawiać) ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2009, 15:28:42 pm wysłana przez Unlimited »

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3326 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:33:46 pm »
Przecież Forza 2 od Forza 3 nie różni się niczym poza wyższą rozdziałką, paroma efektami + trochę więcej bitmap i polygonów...
Dzizys. To samo można powiedzieć...
To czym ma się różnić? Wyścigi to wyścigi, co tu zmieniać na torach wyścigowych?  :-?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3327 dnia: Czerwca 07, 2009, 15:42:21 pm »
fotorealistyczne tory to gt3 i 4 nie były.
: Czerwiec 07, 2009, 14:18:51 pm
dopiero w gt5 widać fotorealistyczne tory,ps2 nie miało tyle mocy by wygenerować fotorealistyczną grafikę.
Dla mnie fotorealistycznie wyglądało pierwsze Gran Turismo jak się włączyło tryb wysokiej rozdziałki i 60fps-ów.

Coiler

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 24-05-2004
  • Wiadomości: 284
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3328 dnia: Czerwca 07, 2009, 20:28:14 pm »
Dzisiaj po dłuższej przerwie włączyłem gt5:p i przy okazji gameplay z F3. W temacie samochodów nie ma o czym gadać te z gt mają o połowę więcej detali i są bardzie foremne.
@Marcepan te porównanie otoczenie suzuki daje rade, nie trzeba komentować.
I can see what you see not visions milky then eyes rot. When you turn they will be gone,wisphering their hidden song. Then you see what can not be shadows move where light should be. Out of darknees out of mind cast down into the Halls of The Blind!

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3329 dnia: Czerwca 07, 2009, 20:39:26 pm »
Ja też wczoraj po długiej przerwie włączyłem GT5:P i musze przyznać, ze model jazdy jest cholernie ciężki. Wziąłęm sobie Vipera i sporo się męczyłem by ukończyć wyścig w dobrym tępie bez wypadnięcia z trasy.

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3330 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:02:41 pm »
Oby w GT5 były równie klimatyczne trasy jak w GT3. Zachody,wschody,świty,zmierzchy itd  :wink:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3331 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:13:15 pm »
Oby w GT5 były równie klimatyczne trasy jak w GT3. Zachody,wschody,świty,zmierzchy itd  :wink:
Dokładnie. To mi się zajebiście podobało w trójce, w GT4 trochtę stonowali pogodę i pory dnia w wyścigach.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3332 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:22:30 pm »
Czy wy dalej nie widzicie że Polyphony w kwestii torów stosuję za dużo sztuczek, za dużo tricków z tamtej generacji(Suzuka w F2 ma o wiele więcej elementów otoczenia w 3D w stosunku do Gt5P-miało być bez porównań ale się nie dało..):
Forza2:


GT:


 ;)

Jeśli moderator uzna że tą wypowiedź chce przenieść do system wars to proszę bardzo(sam zastanawiałem się czy jej tam nie umieścić). Aha, skupiamy się na samym torze.. :cool:

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3333 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:39:40 pm »
Aha, skupiamy się na samym torze.. :cool:
Nie skupiamy się.

Ty się skupiasz - cała reszta ma to w dupie!


Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3334 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:42:01 pm »
Aha, skupiamy się na samym torze.. :cool:
Nie skupiamy się.

Ty się skupiasz - cała reszta ma to w dupie!


seriooo to czemu te krzyki....a wiem ktoś dotyka "niedotykalnej" serii GT. Ależ ja jestem na przeciw "szapoba" ;) W sumie też mam to w dupie..większy fun mam po przeciwnej stronie, a część ma po tej ;)
« Ostatnia zmiana: Czerwca 07, 2009, 22:45:03 pm wysłana przez Unlimited »

svonston

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3335 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:51:22 pm »
To po co ciągle walczysz o dobre imię FM3 w temacie o GT5? Spoko, wiemy, gówniana gra, Forza rucha tą odsłonę jak chce, ale po co ciągle o tym piszesz? Już wiemy, naprawdę.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3336 dnia: Czerwca 07, 2009, 22:59:25 pm »
Tylko że ja tak nie mówię że gówniana gra..ba, dla mnie bardzo dobra na TT. Także po to by zobaczyć motoryzację z innej strony. To że gówniana to sami mi wpychacie w usta. Ja tylko chcę by GT się rozwijało jak najbardziej się da, wkurza mnie to lenistwo Polyphony,(dlaczego czasem narzeka i pokazuję to co mnie strasznie wkurza już od dawien dawna) od czasów wydawania płatnych dem.  8)

khamseen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-04-2008
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: khamseen
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3337 dnia: Czerwca 07, 2009, 23:20:27 pm »
Gdyby nie płatne demo to byśmy dopiero narzekali :) PD się nie leni, a wręcz przeciwnie. Spodziewam się, że GT5 sprosta naszym oczekiwaniom a nawet je przerośnie. Oni mają po prostu pewien specyficzny styl pracy. Nie każda oryginalność jest pozytywna ale w tym przypadku akurat jest odwrotnie. Kaziu wkłada serce w swoje projekty i to widać, chociażby jaki zdenerwowany był gdy mówił o GT na PSP na E3.

Płaski12;)

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-02-2009
  • Wiadomości: 52
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3338 dnia: Czerwca 08, 2009, 07:53:43 am »
Chłopaki z Polyphony lenią się?! Oni śpią po robocie pod biurkami! Wszyscy podziękujemy im za tak długą,wspaniałą pracę :wink:

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3339 dnia: Czerwca 08, 2009, 08:14:17 am »
W pewnych aspektach się lenią, a w pewnych nie ;)

kumite49

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 17-11-2008
  • Wiadomości: 464
  • Reputacja: 0
  • O ludzie!Lupi nie odpowiadaj na moje posty!Blagam
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3340 dnia: Czerwca 08, 2009, 09:14:35 am »
Lenią może i sie,ale przynajmniej ich trasy w GT wyglądają jak należy a nie wieją nudą jak w FM2(na tych trasach nic nie ma i nic sie nie dzieje).Co nie zmienia natomiast faktu,że model jazdy bardziej w Forzie mi odpowiada w GT bardzo ciężko jest wyjść ladnie na ręcznym z zakrętu(tragiczne przyśpieszenie po hamowaniu).
Mój top 10 gier wszechczasów!
1.Metal Gear Solid
2.Shenmue,Shenmue2
3.Metal Gear Solid 3
4.Wining Eleven 4,ISS Pro Evolution 1,2
5.Tekken 3
6.Resident Evil 4
7.God of War 2
8.Metal Gear Solid 4
9.Winning Eleven 7,PES3
10.Mortal Kombat 2

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3341 dnia: Czerwca 08, 2009, 09:57:17 am »
Gran Turismo 5 collision damage plus features:
http://www.guerillaplay.com/blog/?p=2365

Cytuj
One of the cool new feature will be the addition of the Nascar element which will make the game even better and a great feature to the game. As many gamers are used to EA?s version of the game which i don?t care for at all. This will in no way be the same, but will be on a bigger scale running along side GT5 and on the same engine. Another feature is the long awaited collision damage. Damage in GT5 is going to be huge and Polyphony Digital has finally work it out to have it in the game.
Now there?s suppose to be more features coming to GT5 like customization. Here they will have a feature to were you will be able to get on the actual web browser and go to an online store and purchase different car parts like engines, mufflers, exhaust pipes and such. And the cool thing about this is that they will be actual manufacture parts with actual specs as if you were really buying it for your own car. You?ll also be able to mix and match different parts to make you car top notch. This will be the first time we see real official car parts from real manufactures make available in GT5 for a great customization experience. These features are apparently being discussed and if these features make it into the final game then this will be huge.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3342 dnia: Czerwca 08, 2009, 10:58:46 am »
Wreszcie wzięli dobry przykład z Forzy i dadzą do gry prawdziwe elementy modyfikujące auto, ciekawe czy będzie to tak rozbudowane jak w Forzie. Na plus te zniszczenia, tylko oprócz gadania, chciałbym je w końcu zobaczyć(gameplay).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3343 dnia: Czerwca 08, 2009, 11:00:21 am »
Ja coś przeczuwam że nie wszystkie auta dostaną zniszczenia.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3344 dnia: Czerwca 08, 2009, 11:06:12 am »
Ja też coś tak przeczuwam i to nie było by dobre rozwiązanie..na moje oko zniszczeniom będą ulegały rajdówki i Nascar..boje się o pojazdy GT i cywilne..

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3345 dnia: Czerwca 08, 2009, 11:10:03 am »
Dokładnie tak samo podejrzewam. WRC i NASCAR dostaną zniszczenia a klasa GT i sotck'i nie.

Agst07

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 21-03-2006
  • Wiadomości: 708
  • Reputacja: 0
  • Visca el Barca!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3346 dnia: Czerwca 08, 2009, 22:17:37 pm »
Gran Turismo 5 to Be Previewed in OPM UK Next Month
http://goonlinegames.net/2009/06/08/gran-turismo-5-to-be-previewed-in-opm-uk-next-month/
Cytuj
No, we?re not kidding. Gran Turismo 5 is gonna be previewed next month in the next issue of OPM. As to what this preview is all about, we dont have a clue. Just that the game will be previewed next month according to the next month feature of the magazine.

khamseen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-04-2008
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: khamseen
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3347 dnia: Czerwca 09, 2009, 08:57:05 am »
hohoho :D Coś się szykuje.

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 636
  • Reputacja: 252
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3348 dnia: Czerwca 09, 2009, 11:27:08 am »
To byłaby według mnie porażka, gdyby tylko część pojazdów ulegała zniszczeniom. Przecież to nie Burnout Paradise.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 775
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3350 dnia: Czerwca 10, 2009, 17:00:12 pm »
To już było ;). Na YT można znaleźć angielską wersję tego filmiku.

Ja chcę Nurburgring :(.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3351 dnia: Czerwca 10, 2009, 17:34:49 pm »
Trasa La Serthe w GT5



Stare wideo ale może jeszcze nie wszyscy widzieli.



Wiecie co musza jeszcze poprawić, zarówno w serii GT jak i Forza? Musza dodać nierówności na torze. W obu grach asfalt jest równiutki jak stół do bilarda. Jak widać, szczególnie jak się ogląda wyścigi F1, to asfalt jest bardzo nierówny na trasach. Ma doły, nierówności, koleiny.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3352 dnia: Czerwca 10, 2009, 19:34:10 pm »
To już było ;). Na YT można znaleźć angielską wersję tego filmiku.

Ja chcę Nurburgring :(.

Nie widziałem. Znalazłem ten filmik po ang. Polecam bo mówią tam że wyzwaniem dla Polyphony jest wprowadzenie zmiennych warunków pogodowych podczas długich wyścigów.


: Czerwiec 10, 2009, 18:33:21 pm
Piter_neo ale na takim EN w GT5:P doskonale czuć na kierownicy nierówności trasy.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3353 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:04:38 pm »
Cytuj
Wiecie co musza jeszcze poprawić, zarówno w serii GT jak i Forza? Musza dodać nierówności na torze. W obu grach asfalt jest równiutki jak stół do bilarda. Jak widać, szczególnie jak się ogląda wyścigi F1, to asfalt jest bardzo nierówny na trasach. Ma doły, nierówności, koleiny.
IMO w 4 był nierówny choć jakoś za bardzo nie było tego widać (np Nurburgring, czy The La Sarthe)

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 775
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3354 dnia: Czerwca 10, 2009, 20:11:18 pm »
Nierówności widać nawet na tym filmiku, który dał Piter. Tyle, że są one spowodowane przez różny asfalt (długa prosta), a nie wyboje (chyba).

khamseen

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 16-04-2008
  • Wiadomości: 92
  • Reputacja: 0
  • PSN ID: khamseen
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3355 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:18:38 pm »
Pamiętam że wyboje bardzo odczuwałem na Daytonie w GT5:P

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3356 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:24:55 pm »
@ MarcePan
Ok, jest wporzo-wygląda realistycznie, ale ja chcę otoczenie w 3D, a nie bitmapy. Dlatego bardziej cenie ten tor w F2(tarki lepiej wyprowadzają pojazd jak i to że niektóre pojazdy można o nie uszkodzić) do tego otoczenie jest lepsze.

Tu to fajnie widać:

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3357 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:31:01 pm »
@ MarcePan
Ok, jest wporzo-wygląda realistycznie, ale ja chcę otoczenie w 3D, a nie bitmapy. Dlatego bardziej cenie ten tor w F2(tarki lepiej wyprowadzają pojazd jak i to że niektóre pojazdy można o nie uszkodzić) do tego otoczenie jest lepsze.

Tu to fajnie widać:

hahaha myslalem przez chwile ze to Ridgeeeeee Racer jakis (chodzi mi o model jazdy :) ) i to co ten gosc wyrabia na torze
« Ostatnia zmiana: Czerwca 10, 2009, 21:33:13 pm wysłana przez phenix »

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 775
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3358 dnia: Czerwca 10, 2009, 21:56:10 pm »
Bo włączony jest standardowy, a nie pro ;).

phenix

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 23-03-2009
  • Wiadomości: 70
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #3359 dnia: Czerwca 10, 2009, 22:08:32 pm »
Bo włączony jest standardowy, a nie pro ;).

Tak lekko uderzajac w wypowiedzi twoje i Tarniaka z dzialu FM3, napisze, ze ten ten try psuje troche obraz GT5 jako symulacji i nie pasuje do tej serii. :)