Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1295516 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4000 dnia: Września 27, 2009, 19:35:05 pm »
Jeśli te dlc byłyby darmowe, spoko. Ale znając życie trzeba bedzie za nie zapłacić a to już mnie wkurza. Nie podoba mi sie idea płatnych dlc.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4001 dnia: Września 27, 2009, 19:39:56 pm »
Jeśli te dlc byłyby darmowe, spoko. Ale znając życie trzeba bedzie za nie zapłacić a to już mnie wkurza. Nie podoba mi sie idea płatnych dlc.
Też nie jestem zwolennikiem płatnych DLC, a nawet ogólnie DLC, jednak dla GT5 jestem sprzedany i pewnie kupie każdą trase i samochód.  :grin:

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4002 dnia: Września 27, 2009, 19:46:57 pm »
Moim zdaniem te 20 to stanowczo za mało.  :???:

http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-game-features-announced/

Cytuj
more than 20 courses, more than 60 layouts

Spokojnie, tras będzie więcej niż 20... A zawsze będą zmodyfikowane wersje :) i to aż tyle :) + ewentualne DLC :D

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4003 dnia: Września 27, 2009, 19:58:36 pm »
http://eu.gran-turismo.com/au/news/d10596.html
Tu jest nowszy opis, czyli 20 środowisk, a na nich 70 tras.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4004 dnia: Września 27, 2009, 20:18:38 pm »
http://eu.gran-turismo.com/au/news/d10596.html
Tu jest nowszy opis, czyli 20 środowisk, a na nich 70 tras.

Ou... To kiepsko... Ale może te 70 wersji będą dosyć skrajne? :) Po za tym przy wypowiedzi Piter_Neo zabrakło chociażby LeMans (Circut'de'la'Satre) i wielu innych słynnych torów, które chyba są pewniakiem w nowym GT 5 :/

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4005 dnia: Września 27, 2009, 20:45:11 pm »
http://eu.gran-turismo.com/au/news/d10596.html
Tu jest nowszy opis, czyli 20 środowisk, a na nich 70 tras.

70 wariacji nie 70 tras  :P nawet jak będzie 20 tras + lustrzane odbicia+ wariacje to też dobrze

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 850
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4006 dnia: Września 27, 2009, 20:53:32 pm »
  The newest Hybrid cars and electric cars - cool

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4007 dnia: Września 27, 2009, 20:59:22 pm »
  The newest Hybrid cars and electric cars - cool


Ciekawe czy zobaczymy Tesle :D


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4008 dnia: Września 27, 2009, 21:09:31 pm »
Cytuj
70 wariacji nie 70 tras  Razz nawet jak będzie 20 tras + lustrzane odbicia+ wariacje to też dobrze
No czyli 70 tras, w to wchodza reversy pewnie, albo i nie, nie wiadomo.
Tak jak tutaj
http://i17.photobucket.com/albums/b89/BloodyJesus/fcirtw.png
1 srodowisko, ale 3/6 tras

Cytuj
Ciekawe czy zobaczymy Tesle
Z tego co wiem, to byla confirmed.  Zaraz poszukam.

Yup confirmed - http://www.gtplanet.net/gran-turismo-5-game-features-announced/
faithfully reproducing the behavior of electric cars, i.e. Prius, Insight, hybrid cars and the latest Tesla model
« Ostatnia zmiana: Września 27, 2009, 21:23:09 pm wysłana przez KKRT »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4009 dnia: Września 27, 2009, 22:18:03 pm »
Cytuj
70 wariacji nie 70 tras  Razz nawet jak będzie 20 tras + lustrzane odbicia+ wariacje to też dobrze
No czyli 70 tras, w to wchodza reversy pewnie, albo i nie, nie wiadomo.
Tak jak tutaj
http://i17.photobucket.com/albums/b89/BloodyJesus/fcirtw.png
1 srodowisko, ale 3/6 tras


woow nie wiedziałem że będzie aż tak duża trasa w Camio Viejo  :eek:

Mi chodzi o unikalne trasy że pewnie będzie 20 tras z takimi mixami jak Camio V.
Np: w pgr4 mamy 11 środowisk i teoretycznie ok 90tras a w praktyce to mamy 11 tras unikalnych które różnią się zakrętami/długością + reversy. Chyba łapiesz o co mi chodzi?   :P
« Ostatnia zmiana: Września 27, 2009, 22:20:04 pm wysłana przez bigdaddy »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4010 dnia: Września 27, 2009, 23:21:46 pm »
Cytuj
70 wariacji nie 70 tras  Razz nawet jak będzie 20 tras + lustrzane odbicia+ wariacje to też dobrze
No czyli 70 tras, w to wchodza reversy pewnie, albo i nie, nie wiadomo.
Tak jak tutaj
http://i17.photobucket.com/albums/b89/BloodyJesus/fcirtw.png
1 srodowisko, ale 3/6 tras


woow nie wiedziałem że będzie aż tak duża trasa w Camio Viejo  :eek:

Mi chodzi o unikalne trasy że pewnie będzie 20 tras z takimi mixami jak Camio V.
Np: w pgr4 mamy 11 środowisk i teoretycznie ok 90tras a w praktyce to mamy 11 tras unikalnych które różnią się zakrętami/długością + reversy. Chyba łapiesz o co mi chodzi?   :P

Z drugiej strony Forza 2 miała tylko 12 różnych środowisk, a nie było słychać za duzych narzekań.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4011 dnia: Września 27, 2009, 23:57:37 pm »
Z drugiej strony Forza 2 miała tylko 12 różnych środowisk, a nie było słychać za duzych narzekań.

Przecież to była jedna z większych porażek Forzy 2. Sam w połowie kariery byłem całkowicie znudzony monotonią otoczenia.

Żeby chociaż more than 20 oznaczało prawie 30...

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4012 dnia: Września 27, 2009, 23:58:48 pm »
Z drugiej strony Forza 2 miała tylko 12 różnych środowisk, a nie było słychać za duzych narzekań.

Po za tym jakieś DLC wyjdzie na pewno... A na nowe tory/środowiska spokojnie mogę się wykosztować :)

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4013 dnia: Września 28, 2009, 09:41:15 am »
W GT3 (nie pamietam jak w GT4 - duzo mniej czasu spedzilem z nia) trzeba bylo wymieniac olej, co kosztowalo. podobnie powinno byc zrobione ze zniszczeniami. rozpitolony samochod bedzie caly czas, dokladnie tak samo zniszczony w garazu i w kazdym kolejnym starcie, dopoki go nie naprawie. a to powinno odpowiednio kosztowac. bylo by realistyczniej i czesciowo eliminowalo (tu sie ludze teraz) jazde na "taran".

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4014 dnia: Września 28, 2009, 10:33:06 am »
W GT3 (nie pamietam jak w GT4 - duzo mniej czasu spedzilem z nia) trzeba bylo wymieniac olej, co kosztowalo. podobnie powinno byc zrobione ze zniszczeniami. rozpitolony samochod bedzie caly czas, dokladnie tak samo zniszczony w garazu i w kazdym kolejnym starcie, dopoki go nie naprawie. a to powinno odpowiednio kosztowac. bylo by realistyczniej i czesciowo eliminowalo (tu sie ludze teraz) jazde na "taran".
O to to. Bardzo dobry pomysł. Wtedy by się jeździło i jak ognia unikało zderzeń. Jeszcze chciałbym, zeby wzmocnili uszkodzenia mechaniczne, tak aby po czołowym w bande przy 80km/h nie dało juz sie jechać dalej. Mogliby dać jeszcze coś takiego, że jak jest cykl kilku wyścigów to nie można restartować pojedyńczego wyscigu. Czyli za jednym razem trzaba by było przejechać wszystkie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4015 dnia: Września 28, 2009, 21:38:23 pm »
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.jvn.com/jeux/articles/interview-gran-turismo-5-r-eacute-v-eacute-lations-exclusives.html&sl=fr&tl=en&history_state0=

Podsumowujac zacytuje kolesia z gamersyde, z ktorego komenta sie o tym dowiedzialem
Weather confirmed
Day/night cycles confirmed


EPIC! - tylko tyle powiem. Dla mnie to bedzie gra marzen, ide kombinowac gdzie wstawic kierownice :P
: Wrzesień 28, 2009, 20:18:32 pm
Hmm przeczytalem wywiad na gamespot i obejrzalem wywiad IGN'u, i pare dziwnych rzeczy wyszlo.

Na pytanie IGN czy beda jakies efekty pogodowe Kazunori powiedzial, ze nie maja tego zaimplementowanego, ale moga to zaimplementowac bez problemu, silnik fizyczny zrobili w 2 miesiace, wiec czy jednak beda czy to moze jakis blad w tlumaczeniu pytania to nie wiadomo - Kazunori odpowiadal jakby chodzilo o zmiane dnia/pogody w czasie rzeczywistym.

Z innych ciekawych informacji z tych trzech wywiadow [ign, gamespot, ten wyzej wklejony]:
- na TGS pojawil sie nowy trailer, pokazujacy inne miejscowki [chyba, ze to chodzi o trailery Ferrari i SLS'a]
- 70 tracks oznacza, 70 roznych tras znajdujacych sie na 20 srodowiskach [tak jak pisalem wczesniej]
- zniszczenia na normalnych samochodach nie beda obejmowac tylko zadrapan, a rowniez deformacji, silnik odpowiadajacy za obliczenia deformacji ponoc maja juz napisany
- zaimplementowali cos ala tire flex, co pozwala na deformacje kol przez nagrzewanie, w celu przygotowaniu gry na przyszla implementacje F1 [nie wiadomo czy w GT 5 czy 6, nie maja zgody wszystkich F1 teamow jeszcze], za to na 100% system pojawi sie w GT 5 - bedzie rowniez wybor roznych mieszanek kol pod dana nawierzchnie i bedzie mialo to oczywisicie wplyw na jazde
- gra wyjdzie w Japonii w Marcu, a neiwiele pozniej w USA/Europie, nie wie jeszcze kiedy, bo wciaz dogaduja sie w sprawach marketingowych
- nie bedzie na starcie gry marketplace z czesciami i samochodami, ale mozliwe, ze dodadza go pozniej
- narazie nie zastanawiali sie nad DLC, bo koncza gre, ale nie wykluczaja, ze w przyszlosci cos wydadza

Zrodla
http://tgs.gamespot.com/story/6230558/yamauchi-talks-gran-turismo-5
http://ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/tgs09sny_gt5_int_092709_wmvhd.html

-----------
nowe screeny!
http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=7925&article_id=786300
« Ostatnia zmiana: Września 28, 2009, 21:43:47 pm wysłana przez KKRT »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4016 dnia: Września 30, 2009, 00:03:15 am »
Jeżeli spełnią 50% tej listy powyżej... to ta gra będzie iście... EPICKA...

Niech mi no dadzą tylko kompletną serię GTR i więcej samochodówek kupować nie muszę xD

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4017 dnia: Września 30, 2009, 01:38:13 am »
Dobra to niech mi teraz ktoś wytłumaczy co oznacza nastepujące zdanie:
"The tuning shop will be more than just internal parts--there will also be external bits like bumpers, sidesteps, rear wings, and more."

Jest to relacja z wywiadu GameSpot-u z Jamauchim.

I jeszcze z IGN-u:

Yamauchi: "Visual modifications, yes. They will also affect the physical characteristics of the car as well."


Czyzby miał być tuning wizualny?  :shock:
« Ostatnia zmiana: Września 30, 2009, 01:41:32 am wysłana przez Piter_neo »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4018 dnia: Września 30, 2009, 01:48:23 am »
Tuning będzie obejmował części takie jak: zderzaki, progi, spoilery oraz inne.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4019 dnia: Września 30, 2009, 01:57:50 am »
Tuning będzie obejmował części takie jak: zderzaki, progi, spoilery oraz inne.
Hehe, oczywiście ja wszystko zrozumiałem, tylko szokiem dla mnie było, że ma byc tuning wizualny i to dla wszystkich samochodów.

Teraz jak słuchałem wywiadu z IGN z Yamauchim to mówi on o 20 lokacjach, na których beda trasy. Tak, więc kto wie, czy różnych obiektów wyścigowych nie bedzie ponad 20.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4020 dnia: Września 30, 2009, 02:16:55 am »
:) czyli taki trochę NFS będzie.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4021 dnia: Września 30, 2009, 05:43:17 am »
Ta gra to bedzie potega  8) Szkoda, ze 2010  :mad:

DevilDante750

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-11-2008
  • Wiadomości: 275
  • Reputacja: 0
  • PSN: BattlefieldPL
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4022 dnia: Września 30, 2009, 10:06:08 am »
Fajnie, ze w 2010, lepiej dopracuja gre. I tak bedziemy mieli w co grac: U2, MW2, NFS (jak ktos lubi). Oby gra była w polskiej wersji jezykowej :-)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4023 dnia: Października 01, 2009, 22:25:35 pm »
http://www.gtplanet.net/unpublished-gran-turismo-5-video-shows-off-damage/

Wyścigi w nocy. Ahh... jaka ta gra będzie piękna.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4024 dnia: Października 01, 2009, 22:33:14 pm »
http://www.gtplanet.net/unpublished-gran-turismo-5-video-shows-off-damage/

Wyścigi w nocy. Ahh... jaka ta gra będzie piękna.

Fajnie gdyby jeszcze były te warunki pogodowe, wyobraźcie sobie nocną przejażdżkę w deszczu po Nurburgring w sportowym wozie, pracującymi wycieraczkami i jazdą na krawędzi :D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4025 dnia: Października 01, 2009, 22:47:32 pm »
Przecież będą...

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4026 dnia: Października 01, 2009, 23:01:15 pm »
Przecież będą...

Yamaguchi w wywiadzie wypowiadał się, że mogą być, ale nie jest to pewne...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4027 dnia: Października 01, 2009, 23:36:15 pm »
Przecież będą...

Yamaguchi w wywiadzie wypowiadał się, że mogą być, ale nie jest to pewne...
A poza tym to wątpię w połączenie nocy i deszczu... chociaż w GT3 na PS2 była trasa na mokrym asfalcie w nocy, dodac tylko deszcz i było by miodzio.

Ale masz racje Mrocz - kamera z kabiny, wycieraczki, dezczyk, noc i nurburgring. Ale to byłby klimat..

Ja osobiście myślę, że jak już dadza wyścigi w nocy to tylko na tych trasach gdzie możliwe jest pełne zewnętrzne oświetlenie torów. Tak jak w special route 5. Nie wydaje mi się, żeby udało im się zrobić nawet 8 pojazdów naraz jeżdżących ze światłami..



Czyz to nie jest piękne. Wyobraźcie sobie teraz tą trasę w grafice z GT5.


Jakoś wzięło mnie na sentymenty:



ps: jak nie będzie zmiennych por dnia to mam nadzieję, że urozmaicą pory dnia na różych trasach- tak jak to miało miejsce w GT3, bo już np w GT4 na prawie wszystkich trasach jeździło się w południe. W GT3 Grand Valley, Laguna Seca, Deep Forest i jeszcze kilka innych tras - to były o zachodzie słońca.
« Ostatnia zmiana: Października 01, 2009, 23:45:23 pm wysłana przez Piter_neo »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4028 dnia: Października 02, 2009, 00:06:00 am »
A poza tym to wątpię w połączenie nocy i deszczu... chociaż w GT3 na PS2 była trasa na mokrym asfalcie w nocy, dodac tylko deszcz i było by miodzio.

Ale masz racje Mrocz - kamera z kabiny, wycieraczki, dezczyk, noc i nurburgring. Ale to byłby klimat..

Ja osobiście myślę, że jak już dadza wyścigi w nocy to tylko na tych trasach gdzie możliwe jest pełne zewnętrzne oświetlenie torów. Tak jak w special route 5. Nie wydaje mi się, żeby udało im się zrobić nawet 8 pojazdów naraz jeżdżących ze światłami..

Też wątpię w to połączenie... Jedną z gier którą pamiętam w której takie połączenie było to Need For Speed Hot Pursuit i Need For Speed High Stakes :D

Co do technicznych problemów wyścigów w nocy gdzie każdy samochód jedzie ze światłami... Cóż są sposoby by to zrobić bez straty FPS'ów. Spójrz na GRID'a są tam dwie trasy w nocy LeMans i drogowe odcinki Midnight Touge... O ile w tym drugim na trasie są tylko 2 samochody, to w nocnej części LeMans już troszkę więcej jedzie :wink: Inna sprawa, że świateł nie można sobie rozbić. Nie mniej nie jedna gra wyścigowa miała wyścigi nocne. Po prosty "dynamiczne oświetlenie" rzucają tylko reflektory gracza :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4029 dnia: Października 02, 2009, 00:27:44 am »
Ja bardzo, ale to baaardzo licze na takie trasy jak Trail Mountain, Deep Forest, Grand Valley, Seattle Circuit, Special Stage Route 5. Wolałbym żeby dali te trasy niż zrobili zniszczenia. Dla mnie Gran Turismo to w dużej mierze te kultowe trasy, które są od GT1 i GT2. Te trasy tak naprawde stanowia gran turismo i bez nich to już nie będzie ta sama gra. Bardzo się zawiode jezeli nie umieszczą ich w GT5.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4030 dnia: Października 02, 2009, 00:34:28 am »
Ja bardzo, ale to baaardzo licze na takie trasy jak Trail Mountain, Deep Forest, Grand Valley, Seattle Circuit, Special Stage Route 5. Wolałbym żeby dali te trasy niż zrobili zniszczenia. Dla mnie Gran Turismo to w dużej mierze te kultowe trasy, które są od GT1 i GT2. Te trasy tak naprawde stanowia gran turismo i bez nich to już nie będzie ta sama gra. Bardzo się zawiode jezeli nie umieszczą ich w GT5.

A ja chciałbym zobaczyć coś czego w GT 5 jeszcze nie było... Drogowe trasy od A do B... wiem że na 99% takich w GT 5 nie będzie, ale marzy mi się górski wyścig dwóch zbliżonych samochodów najlepiej jeszcze Online :D Oczywiście nie wymagam ruchu ulicznego bo GT 5 to nie jakiś Need For Speed. Chodzi tylko o to by można było przetestować maszynę w trudniejszych warunkach :)

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4031 dnia: Października 02, 2009, 14:49:24 pm »
http://translate.google.com/translate?js=y&prev=_t&hl=en&ie=UTF-8&u=http://www.jvn.com/jeux/articles/interview-gran-turismo-5-r-eacute-v-eacute-lations-exclusives.html&sl=fr&tl=en&history_state0=

Podsumowujac zacytuje kolesia z gamersyde, z ktorego komenta sie o tym dowiedzialem
Weather confirmed
Day/night cycles confirmed


EPIC! - tylko tyle powiem. Dla mnie to bedzie gra marzen, ide kombinowac gdzie wstawic kierownice :P
: Wrzesień 28, 2009, 20:18:32 pm
Hmm przeczytalem wywiad na gamespot i obejrzalem wywiad IGN'u, i pare dziwnych rzeczy wyszlo.

Na pytanie IGN czy beda jakies efekty pogodowe Kazunori powiedzial, ze nie maja tego zaimplementowanego, ale moga to zaimplementowac bez problemu, silnik fizyczny zrobili w 2 miesiace, wiec czy jednak beda czy to moze jakis blad w tlumaczeniu pytania to nie wiadomo - Kazunori odpowiadal jakby chodzilo o zmiane dnia/pogody w czasie rzeczywistym.

Z innych ciekawych informacji z tych trzech wywiadow [ign, gamespot, ten wyzej wklejony]:
- na TGS pojawil sie nowy trailer, pokazujacy inne miejscowki [chyba, ze to chodzi o trailery Ferrari i SLS'a]
- 70 tracks oznacza, 70 roznych tras znajdujacych sie na 20 srodowiskach [tak jak pisalem wczesniej]
- zniszczenia na normalnych samochodach nie beda obejmowac tylko zadrapan, a rowniez deformacji, silnik odpowiadajacy za obliczenia deformacji ponoc maja juz napisany
- zaimplementowali cos ala tire flex, co pozwala na deformacje kol przez nagrzewanie, w celu przygotowaniu gry na przyszla implementacje F1 [nie wiadomo czy w GT 5 czy 6, nie maja zgody wszystkich F1 teamow jeszcze], za to na 100% system pojawi sie w GT 5 - bedzie rowniez wybor roznych mieszanek kol pod dana nawierzchnie i bedzie mialo to oczywisicie wplyw na jazde
- gra wyjdzie w Japonii w Marcu, a neiwiele pozniej w USA/Europie, nie wie jeszcze kiedy, bo wciaz dogaduja sie w sprawach marketingowych
- nie bedzie na starcie gry marketplace z czesciami i samochodami, ale mozliwe, ze dodadza go pozniej
- narazie nie zastanawiali sie nad DLC, bo koncza gre, ale nie wykluczaja, ze w przyszlosci cos wydadza

Zrodla
http://tgs.gamespot.com/story/6230558/yamauchi-talks-gran-turismo-5
http://ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/tgs09sny_gt5_int_092709_wmvhd.html

-----------
nowe screeny!
http://www.eurogamer.net/gallery.php?game_id=7925&article_id=786300

Żeby tylko przez to, nie padła w lutym (tak na walentynki) informacja - przełożyliśmy datę na wrzesień 2010....

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4032 dnia: Października 02, 2009, 15:08:10 pm »
Tak czy siak pytanie brzmi co to sa te środowiska. Bo np. na samej Suzuce są 3 różne trasy, a różnią się tylko kilkoma zakrętami. W test curse pewnie będzie 10 różnych tras na tym samym obiekcie.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4033 dnia: Października 04, 2009, 17:04:51 pm »
Nowy wywiad z Kazunorim i wrazenia z TGS
http://gameinformer.com/games/gran_turismo_5/b/ps3/archive/2009/09/30/preview.aspx

Pare cytatow
Cytuj
"The damage physics are going to be applied to things like a bent suspension arm, tires hitting the wheel wells of a car, deformation of the body affecting alignment, the loss of power to the engine,? says Yamauchi. ?We?re actually still working on setting the sensitivity level of the damage. You can have it so if you have a single hit your car isn?t going to be able to be driven anymore. It?s a matter of adjustment."

Cytuj
As with Gran Turismo 4, you?re free to ogle your cars in photo mode. This time around, though, players will see their vehicles as never before. ?In GT5, the level of detail on the tracks and the scenery ? and also on the cars themselves ? has just exponentially increased,? says Yamauchi. ?I think the quality of the image that you can get is going to be not even comparable. We?re trying to make it so that at a minimum you?ll be able to take 8 megapixel pictures. We might be able to raise it up to about 20 megapixels, but I can?t promise anything.?

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4034 dnia: Października 04, 2009, 18:32:24 pm »

Cytuj
As with Gran Turismo 4, you?re free to ogle your cars in photo mode. This time around, though, players will see their vehicles as never before. ?In GT5, the level of detail on the tracks and the scenery ? and also on the cars themselves ? has just exponentially increased,? says Yamauchi. ?I think the quality of the image that you can get is going to be not even comparable. We?re trying to make it so that at a minimum you?ll be able to take 8 megapixel pictures. We might be able to raise it up to about 20 megapixels, but I can?t promise anything.?


Czyli będę mógł sobie zrobić (wydrukować) plakat z ulubionym samochodem z GT 5 O_O ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4035 dnia: Października 04, 2009, 19:06:43 pm »
8 mpix to jest taka rozdzialka jak ostatnie publikowane screeny czyli 3840x2160
http://gameinformer.com/cfs-filesystemfile.ashx/__key/CommunityServer.Components.PostAttachments/00.00.00.31.78/002.png

20 MPix to rozdzielczosc 5960 x 3352 :P

Niebieski

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 12-09-2006
  • Wiadomości: 2 182
  • Reputacja: 1
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4036 dnia: Października 06, 2009, 15:47:59 pm »


Chyba nie było.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4037 dnia: Października 06, 2009, 16:09:28 pm »


Chyba nie było.

Fajnie jakby była taka otwarta górska trasa jak w po pierwszej minucie filmiku... Na Eigera to nie wyglądało, a miało ładny taki typowo drogowy styl :D

Inna sprawa, kolejne 2 wozy potwierdzone... Pierwszy ten prototyp drugi w tle... Stara Corolla :D

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4038 dnia: Października 06, 2009, 19:58:22 pm »


Chyba nie było.

Fajnie jakby była taka otwarta górska trasa jak w po pierwszej minucie filmiku... Na Eigera to nie wyglądało, a miało ładny taki typowo drogowy styl :D

Inna sprawa, kolejne 2 wozy potwierdzone... Pierwszy ten prototyp drugi w tle... Stara Corolla :D
Tak jak podejrzewałem. Jest mowa o 20 lokacjach co nie znaczy 20 różnych tras. Ta nowa trasa górska wygląda mi tez na Szwajcarię, więc lokacje to mogą być kraje albo jakies regiony. Szwajcaria, Anglia, Niemcy, Chiny, Stany Zjednoczone itp. Czyli tak naprawdę może się okazać, że będzie z 40 całkowicie różnych torów, licząc z ich innymi werjsami 70, a 20 to liczba państw.

ps: zauważcie, że w tym filmiku kierowca jest bez kasku. Fajnie by było jakby była możliwość kreowania własnego kierowcy i nawet wstawienia zdjęcia swojej twarzy. Moze tylko w we free ride będzie kierowca bez kasku, a już w wyścigu w pełnym rensztunku

ps2: mam nadzieję, że dzwięki pisków które można usłyszec w tym trailerze pochodza z gry.

ps3: jeszcze chyba w żadnej grze wyścigowej nie dodali dzwięku kół toczących się po asfalcie. Tak naprawdę to w rzeczywistości bardziej słychać szum z kół niz silnik samochodu, zarówno jak się jedzie w środku jak i jak samochód mija nas. W 1:25 oraz 1:35 w filmiku słychac to dobrze i zawsze powinien być dzwiek kół toczących się po asfalcie.

ps4: to już zauważyłem podczas grania Prologue - mianowicie, dlaczego w lusterku wsteczym nie widać tylnich siedzeń i zagłówków, a bocznych lusterkach boku samochodu. Bardzo nierealistycznie to teraz wyglada, jak jakies monitorki które wyświetlają widok z kamerki. (chyba spisze wszystkie swoje spostrzeżenia, uwagi i napisze maila do polyphony :-D )
« Ostatnia zmiana: Października 06, 2009, 20:43:12 pm wysłana przez Piter_neo »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #4039 dnia: Października 06, 2009, 21:28:08 pm »
Nowy, bardzo obszerny wywiad [choc pare zdan juz bylo cytowanych].
http://www.gtplanet.net/forum/showthread.php?t=120748&page=32

Cytuj
ps: zauważcie, że w tym filmiku kierowca jest bez kasku. Fajnie by było jakby była możliwość kreowania własnego kierowcy i nawet wstawienia zdjęcia swojej twarzy. Moze tylko w we free ride będzie kierowca bez kasku, a już w wyścigu w pełnym rensztunku
Juz na trailerze z E3 byl kierowca bez kasku i do tego w czarnych okularkach ;]
W ogole nie wiem czy wiecie, ale w GT 5 beda prawdziwi kierowcy wymodelowani, glownie do celow Nascara i WRC.

Cytuj
dlaczego w lusterku wsteczym nie widać tylnich siedzeń i zagłówków
Na to raczej nie ma szans, ze wzgledow technicznych [znacznie utrudnia rendering] jak i gameplay'owym. Niby fajny szczegol, ale mysle, ze na dluzsza mete by to przeszkadzalo. Moze w GT na PS4 bedziesz mogl sobie regulowac luterka, w tej generacji watpie.