Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1264487 razy)

0 użytkowników i 18 Gości przegląda ten wątek.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5280 dnia: Lutego 19, 2010, 12:01:13 pm »
Dlatego nie przesadzajmy i nie stawiajmy KY w formie Boga a PD jako ludzi tego Boga. Rozumiem duże przywiązanie do marki Gt, ja również je mam, ale trochę dystansu i luzu. :roll:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5281 dnia: Lutego 19, 2010, 12:02:42 pm »
PD niema konkurencji zacznijmy od tego  :lol:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5282 dnia: Lutego 19, 2010, 12:03:24 pm »
A jesteście w stanie rozgraniczyć zbieranie danych, które są niezmienne i ponadczasowe, od modelowania toru?

oczywiscie, ze tak. ja mowie o modelowaniu toru w oparciu o juz istniejacy cyfrowy model z poprzedniej czesci. jego rozbudowywanie, upiekszanie, poprawianie ale w oparciu o juz istniejacy model. uwazam, ze tak sa robione przez PD te tory, ktore wystapily w poprzednich czesciach. a nie, jak probuje udowodnic KKRT, ze kazdy byl robiony od podstaw z mysla o gt5 (przy zalozeniu ze zajmuje to jeden rok dla jednego toru juz w samo w sobie jest niemozliwe i naiwnym jest wierzenie w to). no chyba jasniej sie nie da.

odrzucmy sprawe zbierania materialow. nie o to mi i Unlimited (chyba) teraz chodzi. pisales wczesniej:
Cytuj
Nikt nigdy nie twierdził, że nie wykorzystują wcześniej zebranych materiałów, bo i niby czemu mieliby tego nie robić?
i rzeczywiscie miales racje, rozpedzilem sie troche piszac to:
Cytuj
jak widac nie dla wszystkich jest to oczywiste: PD zaczelo robic wszystkie tory do GT5 od zera, nie wykorzytsala zadnych elementow z poprzednich czesci ani sterty meterialow zebranych bezposrednio z torow (zdjecia, video). o kaz siedzi i zawija w te sreberka...
to jest jasne, ze nie wysylali ekipy co calym siecie i jeszcze raz nie nagrywali tego wszystkiego.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2010, 12:05:52 pm wysłana przez prart »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5283 dnia: Lutego 19, 2010, 12:04:23 pm »
@ Sieq

Jako ekipa Developerska, owszem ma i to nawet sporą, że tylko wymienię moją ulubioną ekipę developerską VALVE. :lol:

sieq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-09-2006
  • Wiadomości: 2 842
  • Reputacja: 16
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5284 dnia: Lutego 19, 2010, 12:08:12 pm »
W temacie symulacji na konsole nie mają konkurencji  :hihi: VALVE lubię strasznie mam nadzieje że dłubią już coś nad HL3  :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5285 dnia: Lutego 19, 2010, 12:14:26 pm »
Po pierwsze primo, jesteśmy w stanie to odróżnić i poza ew. zmianami w geometrii(ulepszenia) i dodawaniem lepszych textur, przywiązywaniu wagi do większej ilości detali, oraz tego że ekipa PD pewnie chciała skompletować także to, jak tor się prezentuję w nocy, czy o różnych wariantach pogodowych, oraz to jak tam się jeździ nowym Mercem(KY chwalił się że właśnie tam nim jeździł, oraz startował w jakimś wyścigu na Niemieckiej kilka kilometrowej pętli), nie widzę tam nic ponad to co robili wcześniej, i pewnie za czasów Gt4 już i tak zebrali wystarczającą ilość materiału. Mówiąc krótko teraz tylko ulepszenia.

Nowa geometria, lepsze tekstury, więcej detali, ale przecież tylko ulepszają, bo... bo tak. Idąc twoim tokiem myślenia naprawdę nie wiem, co musieliby zrobić, żebyś uznał, że tory były tworzone od nowa.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

VALVE to te cieniasy, które nie potrafią na PS3 programować? Ahaha... Dobre sobie.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5286 dnia: Lutego 19, 2010, 12:21:58 pm »
VALVE lubię strasznie mam nadzieje że dłubią już coś nad HL3  :grin:
Za ich podejście do PS3(czytaj lizodupstwo Xboxa) ten developer dla mnie nie istnieje.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5287 dnia: Lutego 19, 2010, 12:26:21 pm »
@ Iras

Robienie na nowo trasy, to tworzenie od nowa jej bryły i geometrii, zbieranie materiałów na jej temat. I tak dalej. Dlatego nie zgodzę się że dla Gt5 trasy które były wcześniej powstają od nowa. Oby w Gt były trasy Point to Point, bo tym ciągle konkurencja wygrywa.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Odnośnie VALVE, ta cieniasy zrobiły najlepszy FPP w historii gatunku.

@ Sieq

Też mam taką nadzieje. :grin:

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5288 dnia: Lutego 19, 2010, 12:36:35 pm »
@KKRT wiem, ze bardzo bys chcial (ja tez) ale z tekstu wynika co innego - robia tak dla kazdego nowego toru ktory dodaja. robili tak za czasow gt3, gt4 i teraz dla gt5. opowiadal po prostu o ich warsztacie i o tym jak tworza tory - w ogolnosci a nie w odniesieniu tylko do gt5.
dodatkowo proces dotyczy to wprowadzania do gry nowych torow, a tutaj chodzi o juz istniejacy w poprzednich czesciach Nurburgring (i o inne tez): przeciez nie siedzieli nad kazdym z nich i nie robili od nowa kazdego z mysla o gt5, skoro jeden tor zajmuje im "at least one year". juz daj spokoj z udowadnianiem ze jest inaczej, bo robi sie to meczace i wracamy do poprzedniej dyskusji.
Tja ... Przeciez wyraznie jest napisane, ze dane tor'ow zbieraja w tydzien, w przypadku Nurburgringa byl to miesiac, a modeling trwa rok. Akurat jesli chodzi o modelling to widac, ze graficznie to inna klasa niz w GT 4, wiec jesli poswiecili rok na modelling to czemu niemogli tygodnia-miesiaca na zebranie telemetrii?

Poza tym wiele razy bylo w wywiadach, ze praktycznie caly kod stary wywalili i pisza od nowa.

juve26

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 04-12-2006
  • Wiadomości: 2 613
  • Reputacja: 20
  • 04.12.2006 - 16.08.2010 †
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5289 dnia: Lutego 19, 2010, 12:38:10 pm »
Ej, no ale słuchaj Unlimited, to są wyścigi na prawdziwych torach, więc siłą rzeczy ich.. budowa będzie taka sama, jak w poprzednich częściach. Mają dodać dodatkowe zakręty, żebyś nie jęczał, że są takie same, jak poprzednio? :???:

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5290 dnia: Lutego 19, 2010, 12:47:42 pm »
Ja pier****

CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM. Nie tworzyli od nowa tego toru, wzięli to co mają już zebrane, czyli bryła została ta sama, nikt nie robił jej od nowa, a to że została ulepszona względem poprzedniej części to logiczne, podkręcili też detale, dodali lepsze textury, oraz pojechali na Nurburgring, aby zweryfikować jedynie jak ta trasa wygląda w nocy, przy takim wyścigu, czy chociażby aby sobie go odświeżyć i ew. coś dodać, a coś ująć(smaczki). Mam nadzieje że już teraz jest to zrozumiałe. 8)

@ KKRT

To że wywalili kod, to normalne jak się piszę grę stricte pod nową architekturę konsoli, niemniej sporą część roboty mieli już za sobą, jak zbierali materiały odnośnie tego toru przy Gt4.

Tu doskonale widać kiedy PD było na Nurburgring i m.in w jakim celu przy produkcji Gt5:




prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5291 dnia: Lutego 19, 2010, 12:49:35 pm »
Tja ... Przeciez wyraznie jest napisane, ze dane tor'ow zbieraja w tydzien, w przypadku Nurburgringa byl to miesiac, a modeling trwa rok. Akurat jesli chodzi o modelling to widac, ze graficznie to inna klasa niz w GT 4, wiec jesli poswiecili rok na modelling to czemu niemogli tygodnia-miesiaca na zebranie telemetrii?

Poza tym wiele razy bylo w wywiadach, ze praktycznie caly kod stary wywalili i pisza od nowa.
nie rozumiem tego pytania o zbieraniu danych o torze, pisalem o tym wczesniej, odpowiadajac i wyjasniajac Irasowi.
co do robienia torow calkowicie od nowa dla GT5: wierzysz w to, majac na wzgledzie, ze modelowanie jednego toru trwa rok?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5292 dnia: Lutego 19, 2010, 12:57:14 pm »
Cytuj
Tu doskonale widać kiedy PD było na Nurburgring i m.in w jakim celu przy produkcji Gt5:



Gdzie to widac niby?

Cytuj
CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM. Nie tworzyli od nowa tego toru, wzięli to co mają już zebrane, czyli bryła została ta sama, nikt nie robił jej od nowa, a to że została ulepszona względem poprzedniej części to logiczne, podkręcili też detale, dodali lepsze textury, oraz pojechali na Nurburgring, aby zweryfikować jedynie jak ta trasa wygląda w nocy, przy takim wyścigu, czy chociażby aby sobie go odświeżyć i ew. coś dodać, a coś ująć(smaczki). Mam nadzieje że już teraz jest to zrozumiałe.
Gdzie jest niby powiedzane, ze ten miesiac zbierania telemetrii i fotek byl przed produkcja GT 4?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5293 dnia: Lutego 19, 2010, 13:04:29 pm »
Odnośnie FM, NY ok, ale co tam zmieniać, lepszy przykład to Fuji Kaido. Zobacz jak ta trasa wyglądała w FM1 a wygląda w FM3. Przypomnę że poza zmianami graficznymi, dodany został kolejny odcinek, robiąc z tej trasy najbardziej hardkorową trasę w racerach na konsole.

A co zmieniać w N-ringu? Tutaj usprawiedliwiasz FM a GT wytykasz, że ma mało zmienione trasy. Poczekajmy jak będą wyglądać wymyślone tory w GT5 (Trial Moutain czy Deep Forest).

Odnośnie VALVE, ta cieniasy zrobiły najlepszy FPP w historii gatunku.

A ja myślałem że Killzone 2 zrobiło GG.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5294 dnia: Lutego 19, 2010, 13:09:15 pm »
Ja pier****

CZYTAJCIE ZE ZROZUMIENIEM.

Weź to bardzo mocno do siebie, bo sam masz z tym największe problemy. Wcześniej było wyraźnie napisane dlaczego na Nuerburgringu pracowali w nocy i nie, nie chcieli sprawdzić, jak trasa wygląda w nocy. Zdjęcia robili w ciągu dnia.

Cytuj
* The Nurburgring took them a month to do, because all measurements had to be taken at night, when the road was not in use. During the day, they shot all the photos.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5295 dnia: Lutego 19, 2010, 13:36:54 pm »
@ Iras

Tylko to wywiad z bardzo wsteczną datą. Od tego momentu sporo informacji wyciekło na Gt Planet. Więc wpierw poczytaj, dowiedz się, a potem wytykaj błędy. :-x

@ BoBaN

Nic nie takiego nie powiedziałem :o Broń Boże, nie wytykam tego że jest mało zmieniony Nurburgring, bo jest zmieniony, widać to gołym okiem i wygląda bardzo dobrze, tylko dyskusja toczy się o to, że niby wg. niektórych na nowo opracowali tą trasę na potrzebny Gt5, a jest to nieprawda, bo tylko ją ulepszyli, co jest logiczne jak się wiele elementów gry robi na nowo przechodząc na nową platformę. Wymyślone tory, na pewno będą piękne, znając wyczucie smaku PD. :)

@ KKRT

Wybrali się na Nurburgring między innymi na długo dystansowy wyścig, jeszcze było jedne video, jak się nie mylę z Mercedesem gdzie KY mówił że poza wyścigiem, jest tu w celu promocji, a także zebrania materiałów do GT5. 8)


adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5296 dnia: Lutego 19, 2010, 13:57:56 pm »
KY mówił że poza wyścigiem, jest tu w celu promocji, a także zebrania materiałów do GT5. 8)


Zbierał dane o trasie czy o samochodzie?

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5297 dnia: Lutego 19, 2010, 14:08:03 pm »
Głównie o samochodzie, ale każdy kto choć trochę rozumuję, wie że nie tylko o samochodzie, na pewno utkwiły mu w głowie pewne szczegóły dotyczące trasy i na pewno potem je przekazał po powrocie do swojej ojczyzny.

Na tym filmiku lektor doskonale tłumaczy to że KY jest osobą która bardzo starannie podchodzi do swojego zadania i samo przyglądanie oraz robienie zdjęć to dla niego za mało, więc sam osobiście przejechał się SLS-AMG na niemieckim torze, oraz po powrocie podzielił się swoimi uwagami i zebranymi materiałami. Oczywiście pewnie nie był sam. Na tym filmiku widać też jak panowie z PD poprawiają Nurburgring względem wersji tej trasy z Gt4. ;)


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5298 dnia: Lutego 19, 2010, 14:11:07 pm »
@ BoBaN

Nic nie takiego nie powiedziałem :o Broń Boże, nie wytykam tego że jest mało zmieniony Nurburgring, bo jest zmieniony, widać to gołym okiem i wygląda bardzo dobrze, tylko dyskusja toczy się o to, że niby wg. niektórych na nowo opracowali tą trasę na potrzebny Gt5, a jest to nieprawda, bo tylko ją ulepszyli, co jest logiczne jak się wiele elementów gry robi na nowo przechodząc na nową platformę. Wymyślone tory, na pewno będą piękne, znając wyczucie smaku PD. :)

Możesz mi w takim razie powiedzieć na czym powinna według Ciebie polegać zmiana N-ringu? Przecież nie mogą pozmieniać profilu trasy, różnic w poziomach wysokości czy zakrętów. W takim razie ja mogę powiedzieć, że Suzuka w FM3 jest tylko nieco dopracowanym torem wyjętym żywcem z FM2. Turn10 wzięło model tasy z FM2 i wkleiło go do FM3.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5299 dnia: Lutego 19, 2010, 14:18:54 pm »
@ BoBaN

Na podniesieniu ilości detali, i poprawą tekstur, tyle. Oczywiście dodanie trybu nocnego i zmiennych warunków pogodowych znacznie by uskrzydliło tą trasę. Ale to podobno ma być w Gt5, więc powinno ją uskrzydlić.

Tak, trasa Suzyka z FM3, jest udoskonaloną wersją tego toru z Fm2. ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5300 dnia: Lutego 19, 2010, 14:45:50 pm »
Tak, trasa Suzyka z FM3, jest udoskonaloną wersją tego toru z Fm2. ;)

No i git. Po co więc wałkować jakieś dziwne dyskusje przez 2 strony tematu skoro znaczna większość gier wyścigowych, które są kontynuacjami wykorzystują modele torów ze swoich poprzednich odsłon. :roll:

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5301 dnia: Lutego 19, 2010, 14:52:32 pm »
spytaj o to KKRT, bo to on ma problem z przyjeciem tego do wiadomosci.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5302 dnia: Lutego 19, 2010, 15:39:27 pm »
Hola, hola! Bo zaraz wyjdzie, że trasy przenoszone z FM2 do FM3 przeszły taki sam lifting, jak między GT4 i GT5  :lol:

Tutaj mamy po prostu kopiuj-wklej, a większość ewentualnych różnic wynika z usprawnień w samym silniku.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5303 dnia: Lutego 19, 2010, 15:55:15 pm »
no kurw.a bez jaj.
między GT4 i GT5 nie dość że jest różnica 4 lat, to jeszcze całej generacji. dziwnym chyba nie jest, że różnice będą większe niż między fm2 a fm3.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5304 dnia: Lutego 19, 2010, 16:01:43 pm »
Niektórzy mają problemy z takim rozumowaniem, niestety. :P

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5305 dnia: Lutego 19, 2010, 16:18:55 pm »
Drzewa :P :grin:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5306 dnia: Lutego 19, 2010, 16:20:08 pm »
Niektórzy próbują sprowadzić jedno do drugiego. "Co z tego, że Turn 10 wzięło tory z dwójki i przeniosło żywcem do nowej odsłony, skoro Polyphony robi tak samo" - do takich mniej więcej wniosków prowadziła kiedyś wymiana zdań na ten temat  :shifty:

Faktem jest, że patrząc na Gran Turismo 4 i 5, praktycznie niemożliwe jest znalezienie wspólnych elementów w oprawie.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5307 dnia: Lutego 19, 2010, 16:24:30 pm »
Faktem jest, że patrząc na Gran Turismo 4 i 5, praktycznie niemożliwe jest znalezienie wspólnych elementów w oprawie.

nieeee, niemożliwe:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

a tu między gt2 a gt3:
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Wiadomość scalona: Lutego 19, 2010, 16:26:17 pm
Niektórzy próbują sprowadzić jedno do drugiego. "Co z tego, że Turn 10 wzięło tory z dwójki i przeniosło żywcem do nowej odsłony, skoro Polyphony robi tak samo"

dokładnie tak. tylko nie rozumiem dlaczego w przypadku jednej pozycji takie coś jest ok, w przypadku drugiej beeeeeee,fuj.
« Ostatnia zmiana: Lutego 19, 2010, 16:26:17 pm wysłana przez s00s »

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5308 dnia: Lutego 19, 2010, 16:27:15 pm »
A możesz te wspólne elementy zaznaczyć przy pomocy painta?  :P

dokładnie tak. tylko nie rozumiem dlaczego w przypadku jednej pozycji takie coś jest ok, w przypadku drugiej beeeeeee,fuj.

Bo w jednej pozycji to aż nadto bije po oczach, a w drugiej znajduje się w sferze wyobraźni niektórych użytkowników.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5309 dnia: Lutego 19, 2010, 16:44:53 pm »
Yyy s00s i gdzie te wspólne elementy? Weź mi je pokaż bo ja naprawdę nie widzę. :o

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5310 dnia: Lutego 19, 2010, 16:46:10 pm »
Ale macie zajebiaszczy temat  :lol: :lol:

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5311 dnia: Lutego 19, 2010, 17:07:03 pm »
Bo w jednej pozycji to aż nadto bije po oczach, a w drugiej znajduje się w sferze wyobraźni niektórych użytkowników.

"KY said that they took almost an entire year to model each track, and a whole month just to collect data on the Nurburgring, so using the same model from GT4 and updating it with more realistic curbs, improved textures and some other minor changes seems very reasonable and fair to me."

 

Wiadomość scalona: Lutego 19, 2010, 17:08:01 pm
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5312 dnia: Lutego 19, 2010, 17:16:02 pm »
@s00s
Cytuj
...seems very reasonable and fair to me'
To czysta spekulacja kolesia z GTPlanet. KZ powiedzial tylko to co wkleilem z wywiadu dla Motortrend.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5313 dnia: Lutego 19, 2010, 17:20:43 pm »
a to chyba, że:P

w każdym razie, wyglądają meeeeega podobnie. wyjdzie pełna wersja to się porówna.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5314 dnia: Lutego 19, 2010, 17:24:34 pm »
Czy tobie, s00s, nie umknął gdzieś przypadkiem najświeższy materiał z Fuji? Dla mnie to jest zupełnie nowa jakość.



A to niebieskie coś na środku ekranu - o samochodach nie mówiliśmy, ale chyba nie sądzisz, że w GT5 zostały wykorzystane modele z czwórki  :)

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5315 dnia: Lutego 19, 2010, 17:28:22 pm »
a co jest z tym materiałem??
to jest ten filmik co jest poprawiona trasa z akademii?

a to z niebieskim było dla pana ślepego bobana. jak nie widzi podobieństwa w trasach to może chociaż samochód go przekona ;)
bo rozumiem, że te twoje z paintem było ironiczne, right?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5316 dnia: Lutego 19, 2010, 18:03:20 pm »
Ależ oczywiście że nie było ironiczne. Przecież pokazałeś jakiś most, jakiś zakręt i jakąś prostą start-meta, które są co najwyżej podobne i nawet trudno powiedzieć, żeby pochodziły z tego samego toru (zupełnie inne bryły, architektura mostu, etc.). Mam wrażenie, że nie do końca rozumiesz, co traktuję jako kopiuj-wklej torów. Wyjaśnienie w spoilerze.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Zapędzając się dalej - jak niektórzy - mógłbym równie dobrze napisać, że panowie z Turn 10 wykorzystali w FM2 modele torów z GT4 i nikt mi nie będzie w stanie udowodnić, że było inaczej, bo w końcu jakieś podobieństwa zawsze będą  ;)

Na filmiku jest poprawiona Fuji z Prologu i wg mnie urywa łeb na wysokości jajek.

s00s

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2007
  • Wiadomości: 10 368
  • Reputacja: 155
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5317 dnia: Lutego 19, 2010, 18:18:47 pm »
no przecież nikt nie mówił, że PD kopiuje i wkleja tory z poprzednich części, ale zobacz na porównanie gt2 i gt3. widać, że pracowali na tej samej bazie(różnice są, no ale to różne generacje). teraz porównany jak wyjdzie.
a co do filmiku to za mało widać, żeby jaja urywało. odpalę u siebie to zobaczę ;)

Ciapkas

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5318 dnia: Lutego 19, 2010, 18:25:17 pm »
A to nie było tak, że tory w FM2 były już bardzo dobre? I jedynie lifting wystarczy?

A co do GT to Iras- zaskakujesz mnie bardzo. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #5319 dnia: Lutego 19, 2010, 18:39:24 pm »
Yyy s00s i gdzie te wspólne elementy? Weź mi je pokaż bo ja naprawdę nie widzę. :o

zobacz na te niebieskie coś pośrodku ekranu w pierwszym screenie.[/spoiler]

Aaa chodzi o to, że w obu częściach jeździ się samochodem? No tak to jest podobne. Jak mogłem nie wpaść, że w GT głównym czynnikiem są auta. Fakt, masz rację to że jeździmy w obu grach samochodami to uderzające podobieństwo. 

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)