Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1295346 razy)

0 użytkowników i 4 Gości przegląda ten wątek.

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6480 dnia: Czerwca 16, 2010, 22:35:39 pm »
Jednak będą z kokpitem, ale nie tak dokładnym, jak ten z Premium Cars. Podejrzewam, że może chodzi tu o podgląd wnętrza, działanie headtracking, czy możliwość rozglądania się po kabinie w tych 200 samochodach premium.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6481 dnia: Czerwca 16, 2010, 22:44:31 pm »
Beda normalne cockpity, a premium cars pewnie beda na maxa odpicowanie, silnik, zaloga, jakies dupere dodatkowe, moze nadwozie, moze dodatkowe smieci do tunningu wizualnego itd

Cytuj
szkoda tylko że brakuje śladów opon i zniszczeń
Sa zniszczenia :) Deformacja, zadrapania oraz odpadajace czesci [to tylko dla premium] oraz mechaniczne dla wszystkich.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6482 dnia: Czerwca 16, 2010, 22:49:04 pm »
Czyli co , "nie premium cars" będą bez kokpitu jednak?

Wszystko na to wskazuje.

Wiadomość scalona: Czerwca 16, 2010, 22:49:46 pm
Cytuj
szkoda tylko że brakuje śladów opon i zniszczeń
Sa zniszczenia :) Deformacja, zadrapania oraz odpadajace czesci [to tylko dla premium] oraz mechaniczne dla wszystkich.

A zwykłe auta (nie te premium) nie będą mieć wcale wizualnych uszkodzeń? Nawet lekkich zadrapań itp?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6483 dnia: Czerwca 16, 2010, 22:51:27 pm »
To będą czy nie? :P
Że nie będzie , wnioskuje z cytatu Unlimited

Cytuj
However, according to the article, standard cars “won’t have interiors”

Że będą podpowiada mi zdrowy rozsądek , bo było by wstyd w tak ogromnej grze mieć wnętrza tylko w części aut. Może będzie tak jak w Forzie , gdzie samochody wyścigowe mają powtarzające się wnętrza.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6484 dnia: Czerwca 16, 2010, 23:37:21 pm »
Cytuj
A zwykłe auta (nie te premium) nie będą mieć wcale wizualnych uszkodzeń? Nawet lekkich zadrapań itp?
Nie beda miec odpadajacych czesci, albo beda mialy tylko zwisajace jak np bumper ISF'a, tak to wszystko to co napisalem.


AAAAAAAa
Beda cockpit views w kazdym samochodzie! Wezcie to napiszcie w nazwie topicu. 70 tras, prawie 1000 samochodow, cockpit view, online, damage, tunning, headtracking, 3D, nascar, wrc - to wszystko bedzie.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 16, 2010, 23:39:02 pm wysłana przez KKRT »

Tango

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6485 dnia: Czerwca 16, 2010, 23:38:11 pm »
toć to render  ;)

http://gamersyde.com/stream_gran_turismo_5_e3_hq_rally-15946_en.html 1:35+ dziękuje dobranoc  :D

Z kamery od tylu troche sztucznie ten samochod sie porusza. W realu wszystko jest bardziej "miekkie". Nienaturalnie dla mnie to wyglada.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6486 dnia: Czerwca 17, 2010, 00:20:47 am »
AAAAAAAa
Beda cockpit views w kazdym samochodzie! Wezcie to napiszcie w nazwie topicu. 70 tras, prawie 1000 samochodow, cockpit view, online, damage, tunning, headtracking, 3D, nascar, wrc - to wszystko bedzie.

Zamęt się zrobił :lol:

Ja tylko tak dla pewności spytam, skąd masz pewność, że jest tak jak piszesz? Bo w sumie sam chciałbym być w pełni spokojny :)

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6487 dnia: Czerwca 17, 2010, 00:27:19 am »
AAAAAAAa
Beda cockpit views w kazdym samochodzie! Wezcie to napiszcie w nazwie topicu. 70 tras, prawie 1000 samochodow, cockpit view, online, damage, tunning, headtracking, 3D, nascar, wrc - to wszystko bedzie.
Do tego dołóż zmienne warunki pogodowe i 1080p. Mamy system-sellera. 8) :grin:

Sylvan Wielki

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 05-02-2009
  • Wiadomości: 11 654
  • Reputacja: 253
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6488 dnia: Czerwca 17, 2010, 00:36:06 am »
Sądzę, iż nawet bez tego by się obeszło, niemniej chyba nikt się na taką opcję nie obrazi - no, nie licząc kolegów MC.
W zasadzie jedyna wadą GT5 będzie to, że wystarczy na tygodnie, jak nie miesiące grania, przez co gracze narobią sobie sporo zaległości.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6489 dnia: Czerwca 17, 2010, 01:04:53 am »
Cytuj
Do tego dołóż zmienne warunki pogodowe
Tego mysle, ze nie bedzie, ale snieg jest confirmed.

Cytuj
Ja tylko tak dla pewności spytam, skąd masz pewność, że jest tak jak piszesz? Bo w sumie sam chciałbym być w pełni spokojny
Bo jezdzilem np Honda Integra 94' i Suzuki Cappucino w Prologue z cockpit view i do tej pory nie widzialem samochodu, ktory by cockpit view nie mial. Poza tym we wczesniejszych wywiadach bylo potwierdzone, ze bedzie cockpit view we wszystkich samochodach, a interiors odnosi sie zupelnie do czegos - podwozia, silnika, kabli pod maska, bardziej szczegolowych detali. Poza tym jest gdzies na gtplanet zdjecie jak modeluja cockpit Fiata 500, ktory nie jest samochodem premium [chyba, ze ktos chce sie klocic], a sam samochod byl rowniez w poprzednich odslonach serii.

NIE MA zadnych podstaw, zeby sadzic, ze nie bedzie cockpit view poza slowami kolesia, ktory sobie to wyinterpretowal z tekstu o tym, iz premium cars beda mialy genialne interiors - poza tym koles w tym samym hands on napisal o Porsche - bardzo jest wiarygodny.

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 17, 2010, 01:21:54 am[/time]
Pare cytatow by utwierdzic Was w przekonaniu, ze nawet jakby kilku dziennikarzy cos takiego palnelo jak wyzej to to nie znaczenia, bo Polyphony zawsze stawialo na detale i jakosc - przyklady:

Cytuj
The most impressive track, though, was the Nurburgring, not only because it's so huge, but also because of the ridiculous amount of work that has gone into recreating it. For example, when racing in a 24-hour event at the track (which you will have the option to do in real time), you'll not only get to see the day-night transition but, because it's such a long event, you'll notice that many of the spectators have tents or camper vans that aren't there during normal races.

Cytuj
At one point during the presentation, while showing off close-ups of engines, wheels, and grilles that compared real photos to GT5 screenshots (almost impossible to distinguish between the two), Yamauchi conceded that his team has "actually gone too far in modeling some of this detail" and even went so far as to suggest that it might be "more suited to the next generation of PlayStation." The most impressive of these shots--even more impressive than the Audi wheels and ceramic brakes, or the Ferrari engine underneath a glass hood--was undoubtedly the one that showed the interior of a race car, possibly a Nascar. The interior was absolutely packed with minute details, including a carbon fiber panel of switches and buttons, safety wires, and of course the driver's harness.

Cytuj
Polyphony Digital has photographed every inch of the famously graffiti-daubed track in order to make the sure that it's as accurate and as up-to-date as possible in the game. Some of the offensive stuff has been removed, but if you've written something family-friendly on the track in the past year or two, there's a good chance it's made it into the game. And hey, you can even take a photo of it as proof.


Wiadomość scalona: Czerwca 17, 2010, 01:57:18 am
Tuscany at Night from Cockpit view
http://www.jeuxvideo.tv/video/gran-turismo-5.html#view:325656

Po zderzeniu z poboczem slychac jak mu sie silnik zepsul, kompletnie inaczej pracuje i wydaje strasznie denerwujace dzwieki ;]
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 01:57:18 am wysłana przez KKRT »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6490 dnia: Czerwca 17, 2010, 08:05:25 am »
Kolejne info.

Tu sporo nowych zdjęć(stare muscle cars to standard model):

http://uk.media.ps3.ign.com/media/857/857126/imgs_1.html

Wywiady:

http://ps3.ign.com/articles/109/1099202p1.html <--relacje IGN z dema

http://e3.gamespot.com/story/6266213/gran-turismo-5-new-info-and-hands-on?page=1 <--GS rozmawia z Yamouchim.

http://kotaku.com/5565396/gran-turismo-5-might-have-too-much-detail <--Motortrend ujawnia newsy na temat Gt5.

Tu te newsy wzięte do jednego wora i wymieszane:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Nowe video(off screeny):

http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/e310_GT5_gmp_rallyrace_061510.html;jsessionid=43v31e27rep62?show=hi

http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/e310_GT5_gmp_roma_061510.html?show=hi
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 08:18:13 am wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6491 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:17:09 am »
Panowie niestety ale ta rally trasa jest strasznie słaba. Światła świecą jakby były bateria R20 zasilane (czyt. dają bardzo słabe światło). Pomijam fakt, że z WRC to ma tyle wspólnego co i nic. W dodatku auto jedzie dziwnie wolno po tej trasie. Model jazdy muszę sam przetestować, bo jakoś nienaturalnie nosi te fury na boki.

Jedynie filmik, który dał Unlimited jest fajny. Bardzo ładna gra cienia. Mowa o tym.

http://uk.ps3.ign.com/dor/objects/857126/gran-turismo-5/videos/e310_GT5_gmp_rallyrace_061510.html;jsessionid=43v31e27rep62?show=hi

PS. Niestety dla tych co lubią kamerę z maski widać wyraźnie na tym filmie, że ten widok jest identyczny jak w GT4 czyli z dachu. Mi to dynda i powiewa bo używał będę jedynie kamery ze zderzaka. Ciekaw jestem jak ten headtracking się spisze.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 10:20:32 am wysłana przez BoBaN »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6492 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:35:37 am »
Kilka info:

You’ll have the option to synchronize the game’s time of day with the track’s current local time.

The crowds will be dynamic, so there will be more tents, cars, and motorhomes at longer races.

Both high and low-beam headlights will be included, so you can flash slower cars as you’re about to pass them (how awesome will this be during the 24 hour races!?!). All lights will illuminate dirt, smoke, or other debris in the air.

All cars (including standard models) will accumulate dirt and will have functional horns.

http://www.gtplanet.net/more-gt5-details-highlow-beams-dynamic-crowds-no-bbq-smell/

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6493 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:42:55 am »
Namieszali z tymi standard/premium interiorami...

Intrior=cockpit view? czy może iterior=/= cockpit view

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6494 dnia: Czerwca 17, 2010, 10:54:32 am »
Both high and low-beam headlights will be included, so you can flash slower cars as you’re about to pass them (how awesome will this be during the 24 hour races!?!). All lights will illuminate dirt, smoke, or other debris in the air.
Ale wypas  :o

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6495 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:12:27 am »
Jak to wszystko czytam to wygląda na to, że szykuje się gra wyścigowa wszech czasów. Rozbudowaniem ten tytuł tak odsadzi konkurencję, że głowa mała. Brakuje mi tylko szczegółowego info o tuningu mechanicznym i wizualnym.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6496 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:26:50 am »
Swoją drogą, ciekawe czemu nikt już się nie czepia otoczenia toru w Gran Turismo 5 :D :wink:

Bo jak oglądam niektóre tory, to trochę niszczy poziom wykonania tego wszystkiego...

Jedyne co mnie martwi... Kompletnie przestali pokazywać wyścigi na 16 samochodów... Nawet na torach wyścigowych i z autami Super GT, cały czas ściga się 8 wozów... :/ Mam nadzieje, że nie zrezygnowali z 16 osobowych wyścigów i multi :( ?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6497 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:32:04 am »
Też mnie martwi brak 16 aut na pokazach E3.

W ogóle czemu nie ma żadnych filmików z toru Top Gear, który jest do wyboru w demie GT5 na E3.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 11:35:21 am wysłana przez BoBaN »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6498 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:43:17 am »
Też by mnie to martwiło, przecież to był jeden z najważniejszych argumentów w walce Forza 2 vs GT5 :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6499 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:45:47 am »
Dla mnie koniecznie musi być 16 aut. Przyjmę wahania w zależności od toru i klasy samochodów 12-16, ale nie 8 (no chyba, że na mokrej nawierzchni).

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6500 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:45:58 am »
Przy tym co ma oferować GT5 i tak marnie Forza wypada. Nawet jeśli w GT5 będzie 8 aut na torze. :P

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6501 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:49:06 am »
Przy tym co ma oferować GT5 i tak marnie Forza wypada. Nawet jeśli w GT5 będzie 8 aut na torze. :P

8 jest zdecydowanie za mało... Jak mam sobie wyobrażać 24 godzinny wyścig LeMans bądź Nurburgring z 8 samochodami na torze? :roll: Albo NASCAR i 8 samochodów? Przegięcie :/

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6502 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:50:38 am »
Racja. PD musi to wyjaśnić. W ogóle co za dupki pojechały tam na E3. Powinni zadawać konkretne pytania Kazowi, bo inaczej nadal niewiele będzie wiadomo o GT5.

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6503 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:53:13 am »
na gtplanet w jakimś interview pisali właśnie o ilości aut i narazie jest 8 na każdym torze...ale podobno cały czas zespół Kaza optymalizuje silnik i podobno cały czas ulepsza oprawę A/V więc prawdopodobnie dopiero w Niemczech dowiemy się ile ostatecznie będzie aut na torze...

W chwili obecnej niestety przy takiej jakości oprawy w 60fps super płynnie gra chodzi z max 8 autami na torze...

Też gdzieś czytałem info apropo deszczu - niestety dużo wskazuje,że w pełnej go nie będzie choć jeszcze nie wszystko stracone - podobno nad nim grzebią i mogliby go dodać ale wszystko rozbija się o optymalizację silnika graficznego i sam wygląd tego efektu...jak wiemy Kaz jest perfekcjonalistą i pewnie chciałby warunki atmosferyczne przewyższające te z PGR a to mogłoby dramatycznie wpłynąć na engine

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6504 dnia: Czerwca 17, 2010, 11:57:10 am »
na gtplanet w jakimś interview pisali właśnie o ilości aut i narazie jest 8 na każdym torze...ale podobno cały czas zespół Kaza optymalizuje silnik i podobno cały czas ulepsza oprawę A/V więc prawdopodobnie dopiero w Niemczech dowiemy się ile ostatecznie będzie aut na torze...

Niezła lipa. W Prologue jest 16/12 a w GT5 będzie 8. Tak się właśnie dziwiłem jak ta gra płynnie śmiga. Teraz już wiadomo dlaczego. W GT5:P screen tearing był widoczny, a tutaj już go nie ma. Jednak żadna to sztuka skoro po torze jedzie połowa stawki. :-?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6505 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:00:52 pm »
Napewno będzie 16 aut, bo cały czas to podkreślają i ostatnio w sywyadach i w informacjach prasowych pisze zawsze 'up to 16 players online', więc napewno będzie 16 - tylko kiedy, jak często i w zależności od czego?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6506 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:05:59 pm »
Od czasów GT5P mamy :

- brak screen tearing
- ultra płynne 60fps
- lepszy AA
- dynamiczne oświetlenie,światła aut,refleksy świetlne itp
- płynny cykl dnia i nocy
- lepszy HDR
- zniszczenia
- podciągnięty wygląd torów
- nowa fizyka

PS3 niestety nie jest z gumy, takich zmian z 16 autami na torze nie uciągnie żadna konsola w chwili obecnej

Maciomaniak

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 01-08-2005
  • Wiadomości: 1 253
  • Reputacja: 6
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6507 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:15:27 pm »
Uciągnie, goście z Polyphony znajdą jakiś sposób, musi być 16 pojazdów na torze. Przecież to mistrzowie, a PS3 ma Cella. 8)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6508 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:18:15 pm »
Garstka nowych screen'ów.

http://www.gtplanet.net/70-gran-turismo-5-screenshots-top-gear-track-nurburgring-nascar-more/

Ten miecie.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Pełne okrążenie w Rzymie.

http://www.gamersyde.com/stream_15928_en.html

Wiadomość scalona: [time]Czerwiec 17, 2010, 12:28:17 pm[/time]
Mały bonus.

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

:P

Wiadomość scalona: Czerwca 17, 2010, 12:32:22 pm
Garść informacji. Być może niektóre nowe.

•Support for 1-4 local players (split screen) and 16 online
•There is, of course, a damage model now, with the race cars featuring accurate performance and body damage based on point of impact and velocity (though, I would suspect all the cars will have performance-altering damage as well)
•Cars accumulate dirt, tires smoke, and bodies spark on roll-overs (so yes, the cars also roll over)
•Physics engine is brand new and will replace the Prologue engine
•Head tracking with PlayStation Eye to allow for looking around the cockpit, etc.
•More than 1000 licensed cars, including those from NASCAR to WRC to Super GT
•More than 20 tracks with 70 variations
•Gran Turismo TV has both SD and HD broadcast-quality video, and the video can also be exported to the GT PSP Museum
•Photo Album shots can be uploaded online to share, as well as replays from the Replay Album, which will be uploaded to YouTube
•Support for custom soundtracks
•Races can support up to 16 players online, but you can also create private lobbies, which can hold up to 32 racers
•Text and voice chat is supported, but be careful texting while driving
•Cars unlocked in GT PSP and GT5: Prologue will also be unlocked in your garage on GT5 for use in Arcade Mode

http://www.ps3blog.net/2010/06/16/sony-releases-fact-sheet-for-gran-turismo-5/

Co mnie martwi to:

•Physics engine is brand new and will replace the Prologue engine

Jeśli PRO jest całkowicie nowym silnikiem fizyki, to mam obawy. Oby nie było przegięcia w druga stronę jak w SCC. Filmiki z E3 gdzie gracze mają poważne trudności w prowadzeniu auta zdają się potwierdzać, że PD mogło przesadzić.
« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 12:32:22 pm wysłana przez BoBaN »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6509 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:41:26 pm »
•Support for 1-4 local players (split screen) and 16 online
•There is, of course, a damage model now, with the race cars featuring accurate performance and body damage based on point of impact and velocity (though, I would suspect all the cars will have performance-altering damage as well)
•Cars accumulate dirt, tires smoke, and bodies spark on roll-overs (so yes, the cars also roll over)
•Physics engine is brand new and will replace the Prologue engine
•Head tracking with PlayStation Eye to allow for looking around the cockpit, etc.
•More than 1000 licensed cars, including those from NASCAR to WRC to Super GT
•More than 20 tracks with 70 variations
•Gran Turismo TV has both SD and HD broadcast-quality video, and the video can also be exported to the GT PSP Museum
•Photo Album shots can be uploaded online to share, as well as replays from the Replay Album, which will be uploaded to YouTube
•Support for custom soundtracks
•Races can support up to 16 players online, but you can also create private lobbies, which can hold up to 32 racers
•Text and voice chat is supported, but be careful texting while driving
•Cars unlocked in GT PSP and GT5: Prologue will also be unlocked in your garage on GT5 for use in Arcade Mode

http://www.ps3blog.net/2010/06/16/sony-releases-fact-sheet-for-gran-turismo-5/

Co mnie martwi to:

•Physics engine is brand new and will replace the Prologue engine

Jeśli PRO jest całkowicie nowym silnikiem fizyki, to mam obawy. Oby nie było przegięcia w druga stronę jak w SCC. Filmiki z E3 gdzie gracze mają poważne trudności w prowadzeniu auta zdają się potwierdzać, że PD mogło przesadzić.

A ja się nie obawiam ;) Polyphony ma jednak doświadczenie w tej kwestii :) Uspokoiła mnie natomiast wzmianka o 16 samochodach na torze :) Co prawda Online, ale skoro Online będą to i w karierze też ;)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6510 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:45:13 pm »
32 auta online... nono...)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6511 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:47:59 pm »
Tam pisze, że pokój może pomieścić 32 auta. Nie pisze nic, że na torze tyle będzie. 16 będzie się ścigać, a reszta może oglądać. Albo taka opcja, że w pokoju jest 32 graczy i jednocześnie odpala się dwa różne wyścigi po 16 graczy. Kończą się i dwie pierwsze 8 miejsc spotyka się w finałowej 16. To byłoby coś.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6512 dnia: Czerwca 17, 2010, 12:48:49 pm »
Tam pisze, że pokój może pomieścić 32 auta. Nie pisze nic, że na torze tyle będzie. 16 będzie się ścigać, a reszta może oglądać. Albo taka opcja, że w pokoju jest 32 graczy i jednocześnie odpala się dwa różne wyścigi po 16 graczy. Kończą się i dwie pierwsze 8 miejsc spotyka się w finałowej 16. To byłoby coś.

A no... Mogłoby wymiatać :D Mini turnieje można by było robić :)

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6513 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:01:21 pm »
Jeśli PRO jest całkowicie nowym silnikiem fizyki, to mam obawy. Oby nie było przegięcia w druga stronę jak w SCC. Filmiki z E3 gdzie gracze mają poważne trudności w prowadzeniu auta zdają się potwierdzać, że PD mogło przesadzić.
czyli super, gra sama odsieje amatorów :)

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6514 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:03:01 pm »
A no fakt , pomyłka z mojej strony :P Może tych 32 graczy to na jakieś Le Mans 24H czy coś w tym stylu , aby mogli się zmieniać ..

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6515 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:05:37 pm »
Cytuj
Niezła lipa. W Prologue jest 16/12 a w GT5 będzie 8. Tak się właśnie dziwiłem jak ta gra płynnie śmiga. Teraz już wiadomo dlaczego. W GT5:P screen tearing był widoczny, a tutaj już go nie ma. Jednak żadna to sztuka skoro po torze jedzie połowa stawki.
W GT 5:P byl screen tearing nawet jak byly 2 samochody na ekranie, jesli tutaj nie ma [choc nie wiem gdzie znalezliscie takie potwierdzenie] to juz widac, ze usprawnili silnik. Ogolnie przez wiekszosc wyscigu i tak nei widzisz wiecej niz 5 samochodow, wiec mysle, ze 16 spokojnie zmieszcza.

Mnie interesuje zamiast tego info o replay'ach, czy da sie w koncu je zapetlac i cofac. Wiemy, ze mozna je stopowac photo mode, ale tylko tyle. I szkoda, ze na info o tunningu trzeba czekac do gamescom ;\

Cytuj
More than 20 tracks with 70 variations
Damn ... co strona to inaczej to pisza. Wiec jak to w koncu jest, niby kazdy tor opisany w demku jest course->panstwo->nazwa->wariacja, wiec powinno byc locations.

A i zniszczyl mnie pokaz oswietlenia na Tuscany. Widac, ze cienie sa real-time wszystkie to znaczy tylko jedno - na kazdej trasie masz za free cykl dnia i nocy :)
Jeszcze tylko deszcz potwierdza i GT 5 bedzie gra wszechczasow [bo racerem wyscigowym juz mozna ja nazwac ;p], bo mokre nawierzchnie na 100% beda.

Info dokladniejsze o damage'u
Cytuj
Standard category and are made up largely of the rides that have been included in all past GT games. But that doesn't mean they're simple copies. All are painstakingly modeled to take advantage of the PS3's graphics shader. They also sport physics-based damage modeling, and they'll show scratches, dust and dents collected during races. The Premium cars, of which there are more than 200, will have all those features plus fully rendered interiors and true damage modeling. That means panel separation and deformation – the ugly stuff.
Gran Turismo 5 also includes rollovers, which means Polyphony has accurately modeled the bottoms of the cars as well

Pewnie standard carsy nie beda mialy podwozia wymodelowanego.

Fajnie tez, ze jedyne plany co do DLC jakie narazie maja to photo mode locations i motory :)

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6516 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:09:46 pm »
The fan-favorite career mode returns with a full world map, licensed car dealerships, tuning and body shops, and car washes. Start your car collection, customize them to your liking, and live the life of a pro racer.

« Ostatnia zmiana: Czerwca 17, 2010, 13:13:30 pm wysłana przez Piter_neo »

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6517 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:11:51 pm »
Fajnie tez, ze jedyne plany co do DLC jakie narazie maja to photo mode locations i motory :)

Nowe samochody na BANK zobaczymy ;) Jakaś premiera czy coś, i już przeniosą model do GT 5 :) Trasy też może nowe się pojawią... Sony na pewno wyda jakieś DLC do GT 5 :) Do tej gry aż nie da się nie zrobić dodatków :P

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6518 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:57:16 pm »
The fan-favorite career mode returns with a full world map, licensed car dealerships, tuning and body shops, and car washes. Start your car collection, customize them to your liking, and live the life of a pro racer.



Kurde NASCAR i nadal 8 aut tylko. :-?

punisher85

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 12-01-2008
  • Wiadomości: 1 058
  • Reputacja: 7
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #6519 dnia: Czerwca 17, 2010, 13:59:27 pm »
przecież pisałem że build z E3 ma maksymalnie 8 aut i tyle w chwili obecnej potrafią wyciągnąć z enginu.

Dalsze dodawanie aut jest uzależnione od optymalizacji która cały czas trwa, która ma zaowocować tym,że jednak w niektórych wyścigach będzie te 16 samochodów