Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1265406 razy)

0 użytkowników i 12 Gości przegląda ten wątek.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7400 dnia: Sierpnia 06, 2010, 15:51:52 pm »
Poza tym tutaj chłop przy 180 przywalił w bande i pojechał dalej, w Forzie by może też i pojechał ale chociaż 2 na godzinę, a nie nadal tak samo jakby się nic nie stało Laughing
Ty widziales jak ludzie jezdza na takich eventach? Specjalnie zniszczenia mechaniczne i rollover sa wylaczone, by kazdy mogl pojezdzic, a nie crashowac sie na pierwszym lepszym zakrecie.


Warto jednak zaznaczyć że to beta więc może nie ma zniszczeń mechanicznych w niej uwzględnionych
To nawet nie byla beta ;p Jakis tam build PD, majacy mniej contentu niz E3 build.

Cytuj
niezależnie od uboższej technologii efekt osiągają niestety podobny.
NIkt nie mowi, ze nei, ale przynajmniej zniszczenia beda wygladaly troche inaczej za kazdym razem.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2010, 15:54:52 pm wysłana przez KKRT »

Wooyek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 01-01-1970
  • Wiadomości: 8 219
  • Reputacja: 67
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7401 dnia: Sierpnia 06, 2010, 15:55:14 pm »
Obyście mieli rację. :lol:

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7402 dnia: Sierpnia 06, 2010, 15:59:46 pm »
A co? Zamierzasz robić rozwałkę na torze? Uprzedź nas to nie wpuścimy Cię do party. ;)

Tak na poważnie to zniszczenia jak na symulator wypadają bardzo dobrze. Wygląda to lepiej niż w Forzie a do tego dochodzi fakt, że auta w GT5 wymodelowane są na znacznie wyższym poziomie. Także PD dało radę.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7403 dnia: Sierpnia 06, 2010, 16:27:37 pm »
Niestety na tym filmiku gdzie pokazane są zniszczenia Nascar Cars, samochody wciąż odbijają się od band jak od kartonów, ale to pewnie wina kodu gry, bo na ostatnim filmiku z E3 z PD widać było że już ładnie reagują na takie odbicia od band, barierek itd.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7404 dnia: Sierpnia 06, 2010, 16:40:20 pm »
Pewnie jakies problemy po wylaczeniu rollover - tak jak np tutaj



:P


@Wooyek
Lekkie zniszczenia mechaniczne widzielismy juz na zeszlorocznym GC/TGS, jak WRC Renault nie mogl przekroczyc po paru dzwonach ilus tam km/h oraz znosilo go na jedna strone.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 06, 2010, 17:38:26 pm wysłana przez KKRT »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7405 dnia: Sierpnia 06, 2010, 17:13:14 pm »
Ale on chyba jest właśnie wyłaczony.
Takie cos bylo juz w GT4.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7406 dnia: Sierpnia 06, 2010, 23:57:59 pm »
Jestem ciekaw na jak długo wystarczy GT5. Gram sobie teraz w Prologue i taka mała rzecz potrafi mieć w sobie masę pokładów grywalności. Eksperymentuje sobie z mocnymi furami oraz różnymi oponami i samo to daje mnóstwo frajdy. Jak się komuś chce to może obejrzeć nagrany kamerą replay z 3 okrążeń. Polecam podkręcić głośniki bo brzmienie tego GTR'a jest niesamowite. Tryb Pro, opony R1, wyłączone wszystkie wspomagacze i as.



Starałem się utrzymać auto na granicy przyczepności. Momentami (szczególnie 2 i 3 okrążenie) Skyline stawiał boki jak szalony. Opanowanie tego auta daje mnóstwo frajdy. GT to jedyna gra, która potrafi tak cieszyć samym faktem, że graczowi udaje się opanować moc maszyny. Jeśli GT5 będzie miało równie dobry model jazdy, tak genialny odwzorowany dźwięk aut jak na ta BNR'ka i do tego dopracowany online to PD dokona cudu w świecie gier wyścigowych.

PS. Nie wiem kto jest odpowiedzialny za pracę kamery i ujęcia podczas powtórek, ale ten człowiek jest geniuszem.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 07, 2010, 09:20:22 am wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7407 dnia: Sierpnia 07, 2010, 00:29:10 am »
Cytuj
Starałem się utrzymać auto na granicy przyczepności.

Korzystasz z dobrodziejstw force feedback'u , czy w jakiś inny sposób jestes w stanie poznac ,gdzie się kończy granica przyczepnosci?
Pytam głównie w związku z ta funkcja kierownicy , bo na padzie to wiadomo - nic nie czujesz , tylko slychac pisk opon , natomiast nigdy jeszcze nie miałem styczności z ff i zastanawia mnie jak to działa i jak wpływa na odczucie przyczepności auta.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7408 dnia: Sierpnia 07, 2010, 09:11:06 am »
Właśnie dzięki FF wiem kiedy auto traci przyczepność. Jeśli masz włączone as to kierownica dodatkowo lekko odbija żeby pomóc wyprowadzić auto z poślizgu. Jednak ja miałem to całkowicie wyłączone przez co gra jeszcze mniej wybaczała. Jeśli miałbym opisać to do dzieje się z kierownicą w czasie uślizgu to nagle zaczynasz czuć jak FF puszcza i kiera nie stawia już tak dużego oporu jak w momencie kiedy koła mają pełną przyczepność.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 07, 2010, 09:24:44 am wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7409 dnia: Sierpnia 07, 2010, 11:43:23 am »
Krotko mówiąc dobra rzecz.
Ciekaw jestem jaki był by efekt przerzucenia się na kierownicę w moim wypadku.
Po piskach ocenę stanu przyczepności mam już wyuczoną , dodajmy do tego FF...)) Tak czy siak , muszę sobie w najbliższym czasie sprawić kierownicę.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7410 dnia: Sierpnia 07, 2010, 11:53:54 am »
Ja w GT HD grałem więcej padem (wynik totalnego braku miejsca w pokoju na rozłożenie kierownicy) i zarówno Time Trial jak i Drift po jakimś czasie opanowałem dosyć dobrze. Do pierwszej 50 (a czasem 10) udawało mi się wbijać w obu kategoriach (tyle, że to było GT HD, a tam nie było z tym tak trudno jak w GT5:P). Jednak jak już podłączyłem kółko to gra zaczęła być dla mnie nowym odkryciem. Zupełnie inny rodzaj obcowania z GT. Na początku wiadomo, że nie czesałem takich czasów jak na padzie, ale potem jak już wyczułem sprawę to zacząłem jeździć znacznie szybciej niż na DS'ie. Potem próbowałem w GT5:P grać padem i tutaj muszę przyznać, że nie mogłem za wiele zwojować. Raz, że przyzwyczajenie do kierownicy a dwa, że gra była dla mnie taka nijaka na padzie. Zobaczysz jak kupisz kierę to Twoje nastawienie do GT na padzie zmieni się diametralnie. DS przestanie dla Ciebie istnieć w tej grze.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7411 dnia: Sierpnia 07, 2010, 12:58:26 pm »
Cytuj
Oficjalna polska cena Collector's Edition ustalona została na poziomie 279 PLN, natomiast za najbardziej wypasiony zestaw, zawierający specjalną kartę umożliwiającą wzięcie udziału w konkursie Mercedes-Benz, przyjdzie zapłacić nam 699 PLN.

http://www.ps3site.pl/polskie-ceny-limitek-gt-5-bedzie-taniej/50367/#more-50367

pawel_k

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7412 dnia: Sierpnia 07, 2010, 14:00:15 pm »
z ciekawości przejechałem się tą Lancia Deltą na High Speed Ring Reverse i po ok. 40 minutach przypominania sobie jak się jeździ w GT5p wykręciłem 1:25:223 (ok 40 miejsce na liście) - myślę że w pełnym GT5 powalczymy :)

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7413 dnia: Sierpnia 07, 2010, 17:17:02 pm »

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7414 dnia: Sierpnia 07, 2010, 19:31:07 pm »

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7415 dnia: Sierpnia 07, 2010, 21:50:43 pm »
Cytuj
Sales representative
Ja bym mu nie wierzył.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7416 dnia: Sierpnia 08, 2010, 11:32:24 am »
On powiedzial tylko 'rain scenery and snow scenery', czyli nic czego nie bylo w GT 4 [wet/snow configuration].

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7417 dnia: Sierpnia 08, 2010, 12:40:38 pm »
Andryush teraz już możesz sprawdzić mój replay. :P

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7418 dnia: Sierpnia 08, 2010, 12:58:25 pm »
to najlepsze czasy z całego świata?

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7419 dnia: Sierpnia 08, 2010, 13:29:53 pm »
Oo..))
Kozak :D Gratuluję wejścia do pierwszej 10 najlepszych graczy :))
Zaraz sobie obadam replay.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7420 dnia: Sierpnia 08, 2010, 13:55:49 pm »
to najlepsze czasy z całego świata?

Tak. W tym rankingu zliczani się wszyscy gracze z całego globu. Zaraz za pierwszą Top 20 jest jakiś Japończyk.

Oo..))
Kozak :D Gratuluję wejścia do pierwszej 10 najlepszych graczy :))
Zaraz sobie obadam replay.

Dzięki Andry.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2010, 16:14:36 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7421 dnia: Sierpnia 08, 2010, 14:34:21 pm »
Gratki Boban ladny czas. Mi sie nawet nie chce juz wlaczac GT 5:P by nie robic sobie zlych nawykow, w koncu fizyka bedzie nawet lepsza niz w TT, a to kosmiczna roznica w stosunku do Prologue.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7422 dnia: Sierpnia 08, 2010, 14:55:28 pm »
Dzięki KKRT. Ja postanowiłem trochę się pobawić w tym evencie bo widzę, że sporo tam polskich flag i chciałem żeby naszych barw nieco przybyło z przodu stawki.

Co do fizyki to nie powinieneś się martwić bo to kwestia paru minut żeby przyzwyczaić się do zmian. Tym bardziej, że względem GT:Academy nie są one wcale tak duże. Teraz gdybym odpalił inne auto w GT5:P to też musiałbym nauczyć się jak go prowadzić. W GT:Academy miałem 7 miejsce w Polsce (wersją race), więc sporo czasu przy tym spędziłem i szczerze to dużych różnic w fizyce nie ma. Już większe różnice są między GT5:P specII a GT5:P specIII. Pisałem o tym parę postów wcześniej kiedy wspomniałem walkę z Niemcem GTRP_hakru.

W GT:Academy grałem naprawdę dużo i według mnie różnic w modelu jazdy nie ma wcale tak dużych względem GT5:P specIII.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2010, 15:06:49 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7423 dnia: Sierpnia 08, 2010, 16:27:15 pm »
No nie wiem, przedewszystkim w TT sie kompletnie inaczej hamowalo niz w Prologue. Poza tym przyczepnosc szybciej traciles, czuc tez bylo bardziej mase samochodu.

Moze na kierownicy roznica jest mniejsza, ale na padzie byla strasznie duza.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7424 dnia: Sierpnia 08, 2010, 16:36:52 pm »
Dla mnie z tego co pamiętam, to w GT Academy słabiej było czuć asfalt pod kołami niż w GT5P.

Próbowałem dzisiaj zrobić zloto w evencie gdzie w ferrari 430 na daytonie trzeba wyprzedzic wszystkich na jednym okrążeniu. Nijak nie udaje mi się tego dokonać. Macie jakieś strategie na ten event? Ewentualnie jakieś ustawienia do auta?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7425 dnia: Sierpnia 08, 2010, 17:37:40 pm »
No nie wiem, przedewszystkim w TT sie kompletnie inaczej hamowalo niz w Prologue. Poza tym przyczepnosc szybciej traciles, czuc tez bylo bardziej mase samochodu.

Moze na kierownicy roznica jest mniejsza, ale na padzie byla strasznie duza.

To racja, że przyczepność była słabsza w GT:Academy. Zarówno przy hamowaniu jak i przy przyspieszaniu oraz pokonywaniu zakrętów. Jednak mi się wydaje, że to wynikało z charakterystyki auta a nie samego modelu jazdy. 350Z z GT:Academy było dużo trudniejsze do opanowania niż 350Z RS z GT5:P. Myślę, że PD celowo dało tak zestrojone auto do GT:Academy żeby sprawdzić najlepszych kierowców.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 08, 2010, 17:47:51 pm wysłana przez BoBaN »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7426 dnia: Sierpnia 08, 2010, 17:39:40 pm »
A czy przypadkiem w GT Academy nie jeździło się na gorszych oponach?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7427 dnia: Sierpnia 08, 2010, 17:48:21 pm »
Też się właśnie nad tym zastanawiam czy tam czasem nie było innych opon.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7428 dnia: Sierpnia 08, 2010, 17:51:48 pm »


R1 i N3 odpowiednio dla Tuned i Normal.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7429 dnia: Sierpnia 08, 2010, 18:04:44 pm »
Czyli do Tuned były opony lepsze niż do Time Trial w GT5:P, bo tam są S1. Widocznie w GT:Academy PD pozmieniało nieco opony. Być może R1 to w GT:Academy odpowiednik S1 lub nawet S2. Swego czasu kolesie z PD twierdzili, że najbardziej realistyczne jeśli chodzi o auta cywilne, są bodajże opon S2. One ponoć oddają najwięcej realizmu jeżeli chcemy odnieść to do prowadzenia zwykłego auta po drodze. Opony z wyższej półki miały już odpowiadać ogumieniu zarezerwowanemu dla świata wyścigów.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7430 dnia: Sierpnia 09, 2010, 15:35:34 pm »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7431 dnia: Sierpnia 09, 2010, 16:11:05 pm »
Swietny gif ;] Fajnie pokazuje deformacje.

aphelion

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-09-2006
  • Wiadomości: 4 977
  • Reputacja: 25
  • PSN ID: aph
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7432 dnia: Sierpnia 09, 2010, 17:42:53 pm »
Wygląda całkiem, całkiem.
Thou know'st 'tis common: all that lives must die, Passing through nature to eternity.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7433 dnia: Sierpnia 10, 2010, 12:26:28 pm »
Wygląda całkiem, całkiem.
Jak pół dupy zza krzaka

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7434 dnia: Sierpnia 10, 2010, 12:42:49 pm »
slabo wyglada, wrecz smiesznie. do tego reakcja samochodu na uderzenie - jeszcze gorsza.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 987
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7435 dnia: Sierpnia 10, 2010, 13:20:50 pm »
Olać zniszczenia i detekcje kolizji , ja się staram jeździć czysto i po torze :D

Tak z innej beczki: http://n4g.com/news/580917/video-shows-gran-turismo-5-has-painfully-slow-load-times

Ale to się nie liczy , bo filmik jest spowolniony w cholerę.
« Ostatnia zmiana: Sierpnia 10, 2010, 13:44:03 pm wysłana przez andryush »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7436 dnia: Sierpnia 10, 2010, 13:25:24 pm »
Olać zniszczenia i detekcje kolizji , ja się staram jeździć czysto i po torze :D

Tak z innej beczki: http://n4g.com/news/580917/video-shows-gran-turismo-5-has-painfully-slow-load-times
Nurburgring ma dlugi load time, ale co sie dziwic, w koncu trasa jest cholernie dluga. Toscany czy Indy wgrywaly sie szybko.

Wiadomość scalona: [time]Sierpień 10, 2010, 13:26:05 pm[/time]
Jak pół dupy zza krzaka
slabo wyglada, wrecz smiesznie. do tego reakcja samochodu na uderzenie - jeszcze gorsza.
Wy sobie kpicie? Wyglada bardzo dobrze to na gif'ie. Co tam niby jest smiesznego?

O reakcji na uderzenie w bande juz pisalismy pare razy.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7437 dnia: Sierpnia 10, 2010, 13:27:20 pm »
Ja naprawdę czekam aż ktoś pokaże mi inny symulator na konsolach, który ma takie zniszczenia.

Leszke

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 03-11-2008
  • Wiadomości: 16 285
  • Reputacja: 142
  • Piwo jest dowodem na to, ze Bog nas kocha!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7438 dnia: Sierpnia 10, 2010, 13:39:13 pm »

prart

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2009
  • Wiadomości: 3 920
  • Reputacja: 95
  • PSN ID: prarts
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #7439 dnia: Sierpnia 10, 2010, 13:41:54 pm »
nie oceniam ich w kategorii "symulatory". oceniam je w kategorii "wyscigi", w ktorej znajduja sie obok dirtow, grida, motorstorma czy burnouta (ps3 only, forzy nie wspominam) i w niej wygladaja zenujaco slabo. po cholere bylo na to czas marnowac - przeciez az oczy bola jak sie to nieudolne "cos" oglada. a co jest smiesznego? pierdolniecie czolowo w bande z predkoscia 182 mph (292 km/h!) powodujace lekka deformacje zderzaka i maski. komedia? nie, raczej komediodramat.
a to co pisaliscie o reakcjach na bandy to sa tylko domysly (ze stary build, ze stara wersja kodu, ze opcja zablokowane, ze tamto i siamto) - oceniam to co widze a nie fanbojowo bronie swietosci GT. zdejmij klapki KKRT (z oczu, nie stop).