Autor Wątek: Gran Turismo 5  (Przeczytany 1291196 razy)

0 użytkowników i 7 Gości przegląda ten wątek.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8000 dnia: Września 06, 2010, 11:56:07 am »
Mam nadzieję, że będzie możliwość całkowitego wyłączenia zniszczeń. Oglądanie rozwalonego Ferrari jest ponad moje siły - za takie coś powinno się odejmować 100.000 Cr.  :mad:

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8001 dnia: Września 06, 2010, 12:01:06 pm »
Pewnie marketingowcy kazali zrobić aferę przed premierą, żeby po premierze okazało się, że w GT5 wszystkie auta to co najmniej poziom Enzo!

Ku*wa, ogarnij się!  :/

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8002 dnia: Września 06, 2010, 12:14:35 pm »
Śmieszą mnie ci, którzy twierdzą, że zniszczenia są słabe. Jak faktycznie były słabe (te z początkowych build'ów) to płakaliście że mogliby nieco poprawić. Poprawili ale nadal jest źle. PD niestety posłuchało płaczków, którzy tak pragnęli durnych zniszczeń i teraz będziemy oglądać takie kwiatki w GT5. Pomijając już same zniszczenia, które według mnie są na poziomie bardzo zadowalającym jak na symulator (pokażcie mi sim'a z lepszymi uszkodzeniami) to najbardziej wkurza mnie, że na replay'ach będą śmigać poniszczone graty. :-? :-? :-?

Mi się wydaje, że będzie opcja wyłączenia zniszczeń... W Byle GRIDZIE na multi jest taka opcja... A jak widać, w GT 5 na różnych targach auta raz mają zniszczenia a raz nie...

Ja przyznam, cieszę się ze zniszczeń, na multi ludzie będą bardziej uważać :P Jeśli jeszcze wpływ na mechanike pojazdu będzie wystarczająco mocny :)

A uszkodzenia są bardzo dobre... Nie rozumiem czego chcą ludzie od nich...

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8003 dnia: Września 06, 2010, 12:20:28 pm »
Pewnie marketingowcy kazali zrobić aferę przed premierą, żeby po premierze okazało się, że w GT5 wszystkie auta to co najmniej poziom Enzo!

Ku*wa, ogarnij się!  :/

 :oops: Przepraszam, myślałem że kochasz takie teorie spiskowe :oops:

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8004 dnia: Września 06, 2010, 12:23:21 pm »
I jak ze zniszczeniami innych samochodow na trasie, czy tylko samochod ktorym jedziemy podlega zniszczeniom ?
Zgadnij?

Wlasnie jakbym wiedzial to bym nie pytam, lohidzne wydaje sie rozwiazanie gdzie wszystkie autka sie niszcza.


Co z wyscigami premium vs. standard cars ?
A czemu mialoby nie byc?
W sumie racja, bo jedyna roznica to jakosc wykonania modelu samochodu i zniszczenia wizualne.
Ciagle nie wiem (bo nikt mi nie odpowiedzial) jak wyglada kwestia zniszczen mechanicznych.


PD powinno wywalic wszystkie SC i zostawic gre tylko z premium potem wydajac DLC z dodatkowymi premium cars, l
Juz o tym gadalismy. Lepiej miec niz nie miec. Nie musisz grac standardami jak nie chcesz. Dostajesz tak jakby GT 4+ HD za darmo wraz z GT 5 - to zle?

No niby masz, racje, ale takie rozwiazanie pozostawia pewien niedosyt nie sadzisz ? Pewnie w nie jednej recenzji bedzie to napietnowane...wspomnisz moje slowa :) Tak jak napisalem moim zdaniem nie bylo/jest to najlepsze rozwiazanie.




zostawic gre tylko z premium potem wydajac DLC z dodatkowymi premium cars,
Tras tez mogli zrobic 30 i potem wydawac DLC, tak samo z track kreatorem czy opcjami dnia i nocy, right? Najlepiej jak polowe contentu wydadza w DLC, bo kazdy lubi placic 3x za jedna gre.
[/quote]

Dodatkowe trasy i tak pojawia sie pewnie w jakims DLC :) z tym kreatorem czy opcjami dnia i nocy to troche pojechales. DLC z samochodami zdarzaja sie caly czas.



Śmieszą mnie ci, którzy twierdzą, że zniszczenia są słabe. Jak faktycznie były słabe (te z początkowych build'ów) to płakaliście że mogliby nieco poprawić. Poprawili ale nadal jest źle. PD niestety posłuchało płaczków, którzy tak pragnęli durnych zniszczeń i teraz będziemy oglądać takie kwiatki w GT5. Pomijając już same zniszczenia, które według mnie są na poziomie bardzo zadowalającym jak na symulator (pokażcie mi sim'a z lepszymi uszkodzeniami) to najbardziej wkurza mnie, że na replay'ach będą śmigać poniszczone graty. :-? :-? :-?

To trzeba tak jezdzic zeby sie nie rozbijac o innych :P to nie bedziesz musial wrakow ogladac na replayach.

Co do uszkodzen to wygladaja OK, nie ma jakiegos uber realizmu itp. ale tak jak piszez ciezko znalezc cos innego/lepszego w innych sim'ach dostepnych na konsolach.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8005 dnia: Września 06, 2010, 12:27:35 pm »
Tak się wszyscy spuszczają nad tymi zniszczeniami, a tu pewnie trzeba katować samochód 5 minut, żeby taki efekt osiągnąć. Symulacja pełną gębą... ŻAL  :troll:

Na tym filmiku z Ferrari, to te uszkodzenie z przodu wygląda jakby je ktoś na szybko w paincie dodał  :lol:

Tytacz podaj mi w takim razie tytuł na konsolach, który jest dla Ciebie symulacją pełną gębą. Naprawdę jestem bardzo ciekaw co wymienisz skoro takie GT5 to dla Ciebie ŻAL. Czekam.

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8006 dnia: Września 06, 2010, 12:32:09 pm »
czy mi sie wydaje czy szyby sie nie tluka  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8007 dnia: Września 06, 2010, 12:36:24 pm »
Ale na pewno będzie też do wyboru poziom symulacji zniszczeń.
W każdej grze tego typu tak jest.

O,i jednak szyby się tłuką.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 12:37:58 pm wysłana przez andryush »

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8008 dnia: Września 06, 2010, 12:40:43 pm »
Ale na pewno będzie też do wyboru poziom symulacji zniszczeń.
W każdej grze tego typu tak jest.

O,i jednak szyby się tłuką.

Ale chyba tylko jak sie dachuje bo na poprzednich obrazkach gdzie podobno gosc walil dzwony 140 mph szyby byly cale ;)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8009 dnia: Września 06, 2010, 12:50:47 pm »
To zapewne zależy od danego build'u. Na razie co jakaś impreza to mamy inny build. W pełnej wersji zapewne będzie wszystko to co widzieliśmy w dotychczasowych wersjach.

Wiadomość scalona: Września 06, 2010, 13:04:04 pm
BTW. Jeśli dla kogoś to są słabo wyglądające zniszczenia to niech pokażą lepsze.





« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 13:04:04 pm wysłana przez BoBaN »

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8010 dnia: Września 06, 2010, 13:08:45 pm »
Cytuj
Myslę, że ten gif przedstawia wcześniej wymodelowane stadia zniszczenia auta.
Jest kilka wariantów w zalezności od rodzaju uderzenia i dla tego raz odpada zderzak z lewej strony, a raz z prawej.
Przypatrz sie dokladniej. Zreszta fotkom z Ferrari tez, jest ich chyba 5 czy 6 i kazde wyglada inaczej. Wiadomo, ze bedziesz mial jakies podobienstwa, ale wygladaja inaczej mimo wszystko.

Wiadomość scalona: [time]Wrzesień 06, 2010, 13:11:37 pm[/time]
Wlasnie jakbym wiedzial to bym nie pytam, lohidzne wydaje sie rozwiazanie gdzie wszystkie autka sie niszcza.
Tak niszcza sie wszystkie. NPC i innych graczy. Standard i Premium.

Ciagle nie wiem (bo nikt mi nie odpowiedzial) jak wyglada kwestia zniszczen mechanicznych.
Beda i na pewno nie beda potraktowane pomacoszemu.

czy mi sie wydaje czy szyby sie nie tluka  :oops: :oops: :oops: :oops: :oops: :oops:


To tylko tak wyglada w tej perspektywie. W rzeczywistosci ta szyba sie nie zbila. Mozna zobaczyc odbicia na trailerze.

Szyby raczej sie nie beda tluc.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 13:13:45 pm wysłana przez KKRT »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8011 dnia: Września 06, 2010, 13:19:01 pm »
Zgadzam się,ogólnie wyglądają inaczej, ale przypuszczam, że takim pełnym dynamicznym zniszczeniom ulega tylko zderzak, bo on faktycznie na każdej fotce wygląda inaczej. Maska i reflektory to chyba są "predefined" zniszczenia, bo na każdym zdjęciu wyglądają tak samo - maska jest tak samo powyginana, a reflektory są przesunięte do tej samej pozycji.


KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8012 dnia: Września 06, 2010, 13:23:17 pm »
Nie widzisz, ze reflektory sa w roznych miejscach? To znaczy, ze zostaly uszkodzone podobnie, ale z roznymi silami i troche innymi katami.

Obejrzyj sobie pare crash testow i powiedz mi czy nie masz podobnych wgniecen w niektorych elementach ..., albo w ogole pobaw sie w plastelina i sprobuj porobic sam 'crash testy' ...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8013 dnia: Września 06, 2010, 13:49:27 pm »
Na 3 screen'ie śmiesznie lampa odstaje. :lol: :lol: :lol: Ogólnie widać, że zniszczenia są trochę ściemniane.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8014 dnia: Września 06, 2010, 13:58:28 pm »
Na 3 screen'ie śmiesznie lampa odstaje. :lol: :lol: :lol: Ogólnie widać, że zniszczenia są trochę ściemniane.

Jeszcze mają czas to doszlifować... :) Ja przyznam, chciałbym więcej info i screenów/filmików z tego edytora... Asfaltowe drogi od A do B są tym czego bardzo pragnąłem w nowym GT 5 :D Ciekaw jestem jakie są pozostałe "środowiska". Może trafią się jakieś "góskie" drogi :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8015 dnia: Września 06, 2010, 14:00:22 pm »
Ciekaw jestem jakie są pozostałe "środowiska". Może trafią się jakieś "góskie" drogi :)

Same here. GT zawsze kojarzyło mi się z Best Motoringiem i dlatego liczę na tego typu klimaty. TGS za 10 dni, więc może wszystko się wyjaśni.

Krzysiu

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 13-06-2008
  • Wiadomości: 14 544
  • Reputacja: 174
  • Stać! Policja!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8016 dnia: Września 06, 2010, 14:09:16 pm »
Tak się wszyscy spuszczają nad tymi zniszczeniami, a tu pewnie trzeba katować samochód 5 minut, żeby taki efekt osiągnąć. Symulacja pełną gębą... ŻAL  :troll:

Na tym filmiku z Ferrari, to te uszkodzenie z przodu wygląda jakby je ktoś na szybko w paincie dodał  :lol:

Tytacz podaj mi w takim razie tytuł na konsolach, który jest dla Ciebie symulacją pełną gębą. Naprawdę jestem bardzo ciekaw co wymienisz skoro takie GT5 to dla Ciebie ŻAL. Czekam.

Jesteś napięty jak baranie jaja. Proponuję popuścić trochę powietrza :).

GT5 jest/będzie chujową grą i nic w tym temacie się nie zmieniło.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 14:11:33 pm wysłana przez tytacz »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8017 dnia: Września 06, 2010, 14:30:35 pm »
Nie widzisz, ze reflektory sa w roznych miejscach? To znaczy, ze zostaly uszkodzone podobnie, ale z roznymi silami i troche innymi katami.

Obejrzyj sobie pare crash testow i powiedz mi czy nie masz podobnych wgniecen w niektorych elementach ..., albo w ogole pobaw sie w plastelina i sprobuj porobic sam 'crash testy' ...

Czyli uważasz, ze to zbieg okoliczności, ze wszystkie zniszczenia wyglądają podobnie? Możliwe, chociaż ja jestem bliższy stwierdzeniu, że jednak te zniszczenia są częściowo predefiniowane.
Co nie zmienia faktu że i tak wyglądają świetnie. lepiej niz w FM3 :D


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8018 dnia: Września 06, 2010, 14:45:31 pm »
AI jest naprawdę fajne.



Wiadomość scalona: Września 06, 2010, 14:46:50 pm
Tak się wszyscy spuszczają nad tymi zniszczeniami, a tu pewnie trzeba katować samochód 5 minut, żeby taki efekt osiągnąć. Symulacja pełną gębą... ŻAL  :troll:

Na tym filmiku z Ferrari, to te uszkodzenie z przodu wygląda jakby je ktoś na szybko w paincie dodał  :lol:

Tytacz podaj mi w takim razie tytuł na konsolach, który jest dla Ciebie symulacją pełną gębą. Naprawdę jestem bardzo ciekaw co wymienisz skoro takie GT5 to dla Ciebie ŻAL. Czekam.

Jesteś napięty jak baranie jaja. Proponuję popuścić trochę powietrza :).

GT5 jest/będzie chujową grą i nic w tym temacie się nie zmieniło.

Wręcz zajebiste argumenty. Grzecznie zapytałem o inne gry, które uważasz za godne miana sim pełną gębą, a Ty mi z jakimiś jajami barana wyskakujesz. W dodatku piszesz, że to ja się spinam a sam srasz żarem bez powodu.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8019 dnia: Września 06, 2010, 14:55:59 pm »
Co to się porobiło na tym świecie... AI atakuje człowieka :D
Good job PD.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8020 dnia: Września 06, 2010, 15:02:11 pm »
Czyli uważasz, ze to zbieg okoliczności, ze wszystkie zniszczenia wyglądają podobnie? Możliwe, chociaż ja jestem bliższy stwierdzeniu, że jednak te zniszczenia są częściowo predefiniowane.
For fuck sake. A w rzeczywistosci to niby zawsze jest inaczej? Jak walniesz w cos z tej samej strony to wiadomo, ze sie podobnie zdeformuje, bo musi! Ale podobnie to nie znaczy tak samo, to wlasnie fakt, ze jednak to wyglada troche inaczej [troche przesuniete bardizej w bok, inne w gore, inne do tylu] potwierdza tylko to, iz deformacja jest real-time'owa i zalezy od pewnych czynnikow, a nie jest predefiniowana. To, ze masz narzuce jakies ograniczenia to jest normalne, inaczej by Ci reflektor na tylnia szybe moglby wejsc ...
Przestancie szukac dziury tam gdzie jej nie ma. A jak dalej nie wierzycie to obejrzyjcie replaye z Motorstorm i Burnouta, i zobaczcie jak dana deformacja sie powtarza jak sie uderza podobnie.
90% fotek z news'a gtplanet jest z Ferrari 485 i kazda z nich sie rozni mniej lub bardziej.

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8021 dnia: Września 06, 2010, 15:03:39 pm »
Wreszcie coś sie dzieje na torze

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8022 dnia: Września 06, 2010, 15:07:33 pm »
AI jest naprawdę fajne.


Zajebisty jest ten gameplay :p Az sie usmialem jak w drugiej minucie oba fiaty wziely go z dwoch stron :]

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8023 dnia: Września 06, 2010, 15:21:15 pm »
Ten gameplay napawa optymizmem, bo może oznaczać zaciętą i trudną karierę w single player. 8) 8) 8)

Co do zniszczeń to macie tutaj jeden z najlepszych sim'ów na PC.



Yeah! Uber realistic! :lol: :lol: :lol:

Tomasz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 16-12-2009
  • Wiadomości: 3 106
  • Reputacja: 42
  • TUSKU CHYTRUSKU TY je**ny ZŁODZIEJU!!!!
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8024 dnia: Września 06, 2010, 15:26:25 pm »
Strefa zgniotu na przednich siedzeniach xD  :lol: :lol:

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8025 dnia: Września 06, 2010, 15:50:52 pm »
Dopóki zniaszczenia nie będa tak wyglądać:

to wszyscy będą narzekać.

maertin

  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 04-02-2009
  • Wiadomości: 1 722
  • Reputacja: 4
  • !
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8026 dnia: Września 06, 2010, 15:54:55 pm »
Narzekać będą trolle i haterzy. Zniszczenia wizualne to tylko bajer w takich grach.

Don't mess with the best, 'cause the best don't mess!

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8027 dnia: Września 06, 2010, 15:57:22 pm »
Oj nie myśl sobie Piter, że to usatysfakcjonowałoby tych wszystkich narzekaczy. Gdyby były takie zniszczenia do doczepiliby się do faktu, że przy takiej prędkości z auta powinny zostać strzępy. Zawsze znajdzie się jakiś powód żeby pojechać po nielubianej grze.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8028 dnia: Września 06, 2010, 16:01:17 pm »
O ja pierd***! :-? Nie było zniszczeń, źle, są zniszczenia, ciągle źle. Zastanówcie się czego chcecie, wiadomo że zniszczenia visualne nie będą wyglądać jak w Burnout, GRID, bo tu są fury licencjonowane, nie będzie też zniszczeń mechanicznych na poziomie RBR, bo to nie jest stricte ukierunkowana gra. Ja się cieszę z tego że wyglądają jak wyglądają, liczę na dobre zniszczenia mechaniczne(jak będzie poziom podobny jak w serii FM to będę zadowolony). Poza tym dostajemy, zajebiaszczo graficznie produkcję, z symulacyjnym modelem jazdy, plus zmienny cykl doby, zmienne warunki atmosferyczne, pit-stop, parę różnych klas wyścigów, kupę torów i samochodów + ducha motoryzacji zamkniętego w magicznym pudełko z napisem GT5. 8)
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 16:03:27 pm wysłana przez Unlimited »

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8029 dnia: Września 06, 2010, 16:01:22 pm »
Narzekać będą trolle i haterzy. Zniszczenia wizualne to tylko bajer w takich grach.

Ja w ogóle dziwię się, że zniszczenia z symulatorze na konsole osiągnęły taki poziom. Szczerze po pierwszych screen'ach z dema Best Buy nie wierzyłem w to co widziałem. Myślałem, że to jakiś fake. Tak jak pisałem wielokrotnie, dla mnie zniszczenia są kompletnie zbędne ale myślałem, że ci którzy tak ich bardzo pragnęli zostaną zadowoleni po tym co zaprezentowano. Widocznie oni oczekują w GT5 zniszczeń jakich jeszcze świat w żadnej grze sim nie widział.

1man1jar

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8030 dnia: Września 06, 2010, 16:08:36 pm »
Cytuj
trolle i haterzy
Cytuj
tych wszystkich narzekaczy
Cytuj
Zastanówcie się czego chcecie,


To niepotrzebne, bo to sim, bo kto tak gra żeby się rozbijać, bla bla bla... Prawda jest taka, że 90% topiców o grach na PS3/XO to poruszanie kwestii jak gra odzwierciedla rzeczywistość czy to w postaci efektów wizualnych, fabuły, czy też samej mechaniki. Wygląda to bardzo średnio, chyba że kogoś jarają lampy wyginające się jak blacha. Nie wiem co w tym dziwnego, że ludzie chcą więcej, ładniej, lepiej. Polyphony daje dużo, to możnaby i poprosić o więcej. Po pierwsze nikt nie zrezygnuje z zakupu, bo zniszczenia kapiaste/zniszczeń brak/zniszczenia jak w Mario Kart. A po drugie, gdyby wyglądało to jak w B: Paradise cieszylibyście się jak dzieci w Legolandzie. :troll:

I żebym nie musiał znowu wklejać tego samego obrazka: nie, nikomu nie udało się jeszcze w tak ogromnej grze zaimplementować lepszych zniszczeń. Nie, nie powstała jeszcze gra wyścigowa o takich rozmiarach jak GT5. Nie, nie ma gry wyścigowej która mogłaby konkurować z GT5.
« Ostatnia zmiana: Września 06, 2010, 16:13:36 pm wysłana przez 1man1jar »

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8031 dnia: Września 06, 2010, 16:15:03 pm »
TYLKO TO NIE OSIĄGALNE ZE WZGLĘDU NA LICENCJE FIRM MOTORYZACYJNYCH. :evil: Zniszczenia i tak wyglądają lepiej niż w FM3(visualne), bo mechanicznie nie wiemy jak wyglądają.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8032 dnia: Września 06, 2010, 16:35:55 pm »
Uszkodzenia, nigdy nie osiągną poziomu Burnouta... Sprawa z licencją jest prosta. Było to w wywiadzie na temat Need For Speed: Shift, było to w wywiadzie na temat Gran Turismo 5 i paru innych samochodówek/symulatorów... Po prostu niektórzy producenci samochodów nie życzą sobie by auto "przestawało funkcjonować" w grze...

Teraz powiecie GRID ma licencjonowane fury a da się tam skasować samochód... Owszem, ale tam mamy do czynienia z wyścigowymi samochodami, a nie cywilnymi... Zresztą sprawy z licencją nie tylko odbijają się na GT 5.... Myślicie, że niby dlaczego w nowym NFS'ie Hot Pursuit nie zobaczymy Ferrari? Bo marka nie życzy sobie być kojarzona z nielegalnymi wyścigami... To samo jest z uszkodzeniami.

Dopóki w Gran Turismo będzie licencja na samochody, to nie ma co myśleć o takich super kraksach.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8033 dnia: Września 06, 2010, 16:44:11 pm »
Mając za dużo czasu na myślenie tak sobie wykombinowałem...co by się stało jak by jedna marka pozwoliła aby w GT5 jej autko (nawet 1) niszczyło się jak w Burnoucie (pomijam kwestie kierowcy który może np znikać)...czy gracze chętniej by sięgnęli po te autko do jazdy (w końcu..to jedyne auto na 1000 co się kompletnie niszczy)? Zakładam że auto należy do tych sportowych. I ciekawe jak by się to odbiło na wynikach sprzedaży normalnie? Przecież jeśli autko było by zajebiste w grze, a przez to że ma mega realne zniszczenia sięgnęło by po niego więcej osób, tym samym zrobiła by się reklama...

ehh dobra, tak to jest jak człowiek siedzi w domu i nie ma co robić..myśli o głupotach.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8034 dnia: Września 06, 2010, 16:48:13 pm »
Mając za dużo czasu na myślenie tak sobie wykombinowałem...co by się stało jak by jedna marka pozwoliła aby w GT5 jej autko (nawet 1) niszczyło się jak w Burnoucie (pomijam kwestie kierowcy który może np znikać)...czy gracze chętniej by sięgnęli po te autko do jazdy (w końcu..to jedyne auto na 1000 co się kompletnie niszczy)? Zakładam że auto należy do tych sportowych. I ciekawe jak by się to odbiło na wynikach sprzedaży normalnie? Przecież jeśli autko było by zajebiste w grze, a przez to że ma mega realne zniszczenia sięgnęło by po niego więcej osób, tym samym zrobiła by się reklama...

ehh dobra, tak to jest jak człowiek siedzi w domu i nie ma co robić..myśli o głupotach.

Gwarantuje ci, że spośród tych 1000 aut wiele producentów dałoby wolną rękę na totalne skasowanie swoich samochodów... Problem w tym, że bez sensu pozwolić części aut się rozwalać, a części nie :/ Kwestia balansu gry... Więc po prostu wszystkie zrównano do poziomu "najbardziej wymagającej licencji"...

Z tego co widzę najbardziej upierdliwe pod tym względem dwie marki to Porsche i Ferrari... Porsche nawet nie ma w GT 5 :P ;) a Ferrari no sami zobaczcie, że dosyć rzadko w grach pojawia się ostatnio... O jakiś bardziej "arcade" grach nie wspomnę nawet...

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8035 dnia: Września 06, 2010, 16:50:36 pm »
Ciekawe ile PD musi płacić za licencje tym najbardziej wybrednym markom.

el becetol

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8036 dnia: Września 06, 2010, 17:04:13 pm »
TYLKO TO NIE OSIĄGALNE ZE WZGLĘDU NA LICENCJE FIRM MOTORYZACYJNYCH. :evil:

Sugerujesz więc że te licencjonowane fury nie będą się niszczyć w nowym Need For Speedzie? :troll:
Czy tam już licencja nie przeszkadza?


Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8037 dnia: Września 06, 2010, 17:11:30 pm »
Ciekawe ile PD musi płacić za licencje tym najbardziej wybrednym markom.
IMO to jest całkowicie zjebane. Gdzie to świat widział, żeby ktoś musiał płacić za reklamę czyjejś firmy. No do cholery, to powinno być odwrotnie. Firmy powinny pchać się drzwiami i oknami, sypać uber kasę za umieszczenie swych aut w grze.

Unlimited

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8038 dnia: Września 06, 2010, 17:14:25 pm »
TYLKO TO NIE OSIĄGALNE ZE WZGLĘDU NA LICENCJE FIRM MOTORYZACYJNYCH. :evil:

Sugerujesz więc że te licencjonowane fury nie będą się niszczyć w nowym Need For Speedzie? :troll:
Czy tam już licencja nie przeszkadza?



Nie bardziej niż to co widzieliśmy w FM3, GT5..o kasacji rodem z Burnouta czy Grida możesz pomarzyć.

Mrocz

  • Gość
Odp: Gran Turismo 5
« Odpowiedź #8039 dnia: Września 06, 2010, 17:15:31 pm »
TYLKO TO NIE OSIĄGALNE ZE WZGLĘDU NA LICENCJE FIRM MOTORYZACYJNYCH. :evil:
Sugerujesz więc że te licencjonowane fury nie będą się niszczyć w nowym Need For Speedzie? :troll:
Czy tam już licencja nie przeszkadza?

Po pierwsze, poziom zniszczeń w NFS'ie dorównuje GT 5 ;) z tym, że nie ma uszkodzeń mechanicznych (tylko wizualne)

Po drugie, można niby skasować furę (w pościgu) ale zauważ, że w powyższym poście wspomniałem, że są producenci co na to pozwalają ;)

Po trzecie, już wiesz dlaczego w nowym Need For Speedzie nie ma Ferrari ;) mimo, że na bank było w planach :P

Ciekawe ile PD musi płacić za licencje tym najbardziej wybrednym markom.
IMO to jest całkowicie zjebane. Gdzie to świat widział, żeby ktoś musiał płacić za reklamę czyjejś firmy. No do cholery, to powinno być odwrotnie. Firmy powinny pchać się drzwiami i oknami, sypać uber kasę za umieszczenie swych aut w grze.

Z jednej strony masz rację... Z drugiej, co jak gra przedstawi produkty pewnej marki w złym świetle?
No i obrócili tak jakby kota ogonem... Maja reklamę a po za tym muszą im płacić :P Rozwiązanie idealne :P Choć założę się, że gdyby ktoś porządnie sypnął kasą to każde auto by było do skasowania...