nie ma i nie będzie potrzeby by tak wyglądały modele podczas gry (pod warunkiem oczywiście, że rozdzielczość ekranowa nie wzrośnie powyżej 1080p). Tego i tak nie będzie widać. Wydaje mi się, że PD w GT5 osiągnęło już poziom wykonania modeli bliski ideałowi (jeszcze tylko we wnętrzach dostrzegalne są momentami lekkie kanciastości).
Na PS4 PD będzie musiało zrobić z otoczeniem to co zrobiło z autami między gt4 a gt5.
Jeśli do tego dojdzie pełne HD, porządne aa, "softshadows" i jeszcze kilka drobnych, czysto technicznych usprawnień to gra będzie wyglądać nawet lepiej niż photomode w GT5.
ps. swoją drogą wcale nie jestem pewien czy podczas gry modele właśnie tak nie wyglądają. Wiadomo, że dochodzi do tego skalowalny LOD (level of detail), ale na już w prologu, podczas walki na torze zderzak w zderzak auta wyglądały obłędnie i moim zdaniem niczego im nie brakowało (wyglądały dokładnie tak samo jak w menu podczas prezentacji).