BTW nie spodziewajcie sie wysokiej oceny od Gamespotu, raczej oczekujcie czegos kolo 7, max 8. Dlaczego? Dzis byl preview gamespotu, to pare 'spostrzezen' kolesia, ktory w GS jest 'expertem' od gier wyscigowych i bedzie recenzowal GT 5. [wrzucam tekst z irca]
12:51am <@KKRT> prowadzilo to dwoch gosci
12:51am <@KKRT> jeden 'expert' od gier wyscigowych gamespotu prezentowal gre innemu typowi
12:53am <@KKRT> pare smaczkow - gra nie ma custom soundtracks, gral na padzie, mial powlaczane wszystkie wspomaganie z trakcja na 5 i skid recovery, prezentacje zaczal od standard cars w arcade mode, mowiac, ze nie maja one zniszczen w ogole
12:53am <@KKRT> co chwile wypadal z trasy, jak byl challenge, ze nie mogl wyjechac poza trase lub kogos walnac to zostal pare razy zdyskwalifikowany
12:53am <@KKRT> gdy prezentowal pogode po raz pierwszy to w standard
12:54am <@KKRT> potem jak prezentowal drugi raz to wlaczyl na chwile cockpit view i powiedzial, ze nic nie widac i ze za trudno, i nie ma pojecia kto by chcial na takim widoku jezdzic, wiec wlaczyl chase cam
12:54am <@KKRT> aaa i jeszcze jedno
12:55am <@KKRT> czekaj znajde to, bo to bylo dobre
12:57am <@KKRT> przez czesc czasu porownywal gre z nfs:HP
12:58am <@KKRT> znalazlem
12:58am <@KKRT> cytat
12:58am <@KKRT> "If I can get a drift going on, which I can TOTALLY do in Need for Speed, then I should be fine"
12:58am <@KKRT> i oczywiscie nie umial driftowac, chyba nawet byl w przednio-napedowce
12:58am <@KKRT> i powiedzial, ze drifting jest nierealistyczny
---
i tekst o AI typa z neogaf, ktory ma juz 20 lvl w A-Spec
There is zero rubberbanding in the game. On that last race even despite the fact the lead AI car was driving well, he was occasionally dropping a tire off course and eventually I was able to pressure him enough for him to leave me an opening. There's a hot/cool meter in B-Spec races leads to drivers making more mistakes when "hot" and I'm convinced that applies to AI drivers in A-Spec as well.
oraz info dla tych, ktorzy martwili sie o clutch
Okay, clutch support is A LOT better than before. There is more slip travel and because the throttle sensitivity is now 100% flawless, the actual engagement of the clutch is so on point and smooth. Unlike GT5 Prologue, where getting a smooth/realistic start was impossible (throttle sensitivity was too high, caused the car to lurch forwards), in GT5 throttle response is flawless and allows you to feather the pedal to get a very, very smooth start.
Przypominam, ze Chris powiedzial w swoim video, ze nie musi wciskac trojkata na poczatku wyscigu by miec aktywne sprzeglo w G25 ;]