Pare moich pare spostrzezen na temat B-spec'a, po zrobieniu beginner na gold, polowy eventow z amatora na gold i farmieniu.
AI jest genialne, robi rozne bledy i fajnie niektore eventy sie oglada. Np event w beginnerze FR, prawdziwa uczta dla oczu, poczatkowe AI jest kiepskie, wiec co chwile ktos wpada w poslizg lub nie wyrabia sie na zakretach w tylnonapedowkach ;]. Swietny jest tez event z Yarisami na Fuji, wolne sa, jest duzo ostrych zakretow, wiec czasami nawet 4 AI probuje sie wyminac naraz
Fajnie wyglada tez event z amatora z hatchbackami na Eiger, ja mialem nawet tam rollover AI [nie moj b-spec driver] :]
Jak zaczac. Przedewszystkim zrobic dobra 2x mocniejsza od reszty fure w A-spec dla pierwszych dwoch eventow [sunday cup i turnieju] i dac swojemu AI, nie wazne jak kiepski jest to i tak wygra - u mnie fajnie sprawdzilo sie EVO X z upgrade'ami do 400 KM. Podbic na tych eventach dobre z 5-6 lvl'i B-spec. Do reszty eventy przygotowac troche lepsze [tak max 20-30%] samochody, a na pewno bedziecie je spokojnie na afku wygrywac.
Ja aktualnie farmie kase stunningowanym Stratosem na Wloskim evencie w Londynie na Amatorze - 6 okrazen w lekko ponad minute daje 12k kredytow plus sporo expa [2 lvl'e juz tam nabilem - mam 11], ale pewnie jutro jak juz kupie samochody na eventy koncowe z amatora lub poczatkowe z professional to znajde inny event ;]
Ps. To, ze macie dobre AI [lvl 10 np] i dobra fure na event to nie znaczy, ze go wygracie, ja np na tym evencie londynie juz wygralem 8 razy bez problemu z ponad 14 sekundowa przewaga do drugiego samochodu, a raz AI cos zjebal [nie ogladalem jak jedzie] i dojechal na 9!