Ściągnąłem, zainstalowałem, pograłem i oto moje wrażenia. Włączyłem od razu lobby(także nie wiem czy działa w TT w A-SPEC). Ustawiłem od razu na największe zniszczenia i tak. Zniszczenia mechaniczne tyczą się tylko tak na prawdę kół(szczególnie opony) oraz może trochę zawieszenia. Są różne skale uderzenia, w zależności z jaką prędkością uderzymy i w które miejsce samochodu. I tak zdarzyło mi się że ikonka(w miejscu poszczególnych kół samochodu) symbolizująca zniszczenia może się włączyć(niewielka prędkość, tak do 40km/h), lub lekko/średnio/mocno pulsować-to przy większych prędkościach.
Niestety nie udało mi się zmusić silnika, ani skrzyni biegów do jakichkolwiek zniszczeń mechanicznych, nie wiem być może później PD to doda, albo ja zbyt mało katowałem samochód(choć to jest mało prawdopodobne). Warto jednak zaznaczyć że i tak to co dostaliśmy, mocno daję się w kość temu który uświadczy tego typu uszkodzeń, przy mocnym pulsowaniu ikonki która symbolizuję zniszczenia, nie pojedzie się więcej jak 100km/h.
W pitstopie, po zmianie kół, zniszczenia mechaniczne zostają zażegnane. Także fajnie że to dodali, jednak wg. mnie FM2/3 ma je bardziej zróżnicowane i lepiej oddane(jeśli ktoś chciałby się o to zapytać). Choć tu królem(odstawia konkurencję hen, hen daleko) jest i tak RBR(tam można popsuć dosłownie wszystko).
EDIT: Z kolei zniszczenia visualne podciągnięto, można bardziej dobitnie zniekształcić/obić/porysować swój samochód.