@ BoBaN, ale to była ocena wstępna. Grałem dłużej i im dalej w las, tym było lepiej (jak w DkS).
Jednak swojej oceny dot. GT5 nie zmienię.
8/10 za grafikę: momentami wygląda obłędnie, momentami wręcz fatalnie. prart twierdzi, że pamięta się tylko te dobre momenty. Niby trochę racji ma, ale rzetelniej jest ocenić całokształt.
7/10 za audio: dźwięki silników są w porządku. Z muzyką jest różnie.
9/10 za grywalność: zasadniczo jest to bardzo mocna dziewiątka. Gra się znakomicie. Autami typu standard bawiłem się tylko w ostateczności (choć niektóre lubię, ale Veyrona w tej klasie nie idzie przeboleć). Combo odpowiedni tv + kierownica = spotęgowane doznania.
8/10 ocena końcowa: gra jest mało uniwersalna, wręcz odpycha początkujących swoim zagmatwaniem jak i złożonością. Cóż. Problem to początkujących. Ja z serią związany jestem od początku, a pierwszemu GT wystawiłem zasłużone 10/10. GT5 na tyle nie zasługuje. Zbyt dużo ma niedopracowanych elementów. Gra kuleje w kilku momentach - nie wykonasz tego, nie przejdziesz dalej - niby trochę nawiązuje do tej uniwersalności, jednak uważam, że autorzy w wielu momentach przesadzili. Fakt, jest to jakaś tam cyfrowa encyklopedia samochodowa, ogromny zbiór wiadomości, ale niekoniecznie musi to być od razu jej ogromna zaletą. Gra ma przede wszystkim dawać frajdę. Komuś daje czytanie historii jakiegoś samochodu, bawienie się ustawieniami - jego święte prawo, tak jak moje by mi to nie odpowiadało (nie twierdzę, że nie odpowiada, ale można założyć, iż nie każdy ma ochotę się bawić w tym segmencie zabawkami PP).
@ mataman, o właśnie. BoBaN napisał, że grę to tu, to tam połatali. Po jakimś czasie. Ja po jakimś czasie to ją odinstalowałem i odłożyłem na półkę. To dobrze, że autorzy się starają i taki szmat po premierze coś tam usprawniają, ale kupując grę chce otrzymać dopracowany produkt, a jak nie to niech obniżą cenę o 40% i stwierdzą : daliśmy d**** z tym i tym. Płacicie mniej, ale jak ktoś chce pełnoprawny produkt, to musi poczekać i zapłacić.