Autor Wątek: Red Steel  (Przeczytany 12381 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #40 dnia: Października 04, 2006, 21:40:44 pm »
Cytat: "Martin_Belmont"
Red Steel Developer Blog.
http://blogs.ign.com/red-steel
Z tego co powiedziała Marie-Sol ,wynika ze zespól konkretnie wziął się do pracy.
Grafika, efekty i sterowanie uległy znacznej poprawie , multiplayer zostaje finalizowany w różne tryby , błędy w grze zostają poprawione .
Nowe screeny.
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/imgs_1.html


Jak zauważyłem na filmikach sterowanie w red steel jest nieco inne niż te wykorzystane w nowym Metroidzie. W Red Steel ruszamy kamerą dopiero jak zbliżymy celownik do krawędzi ekranu, w MP3 jest to IMO lepiej zrobione. Już średni odchył celownika od środka ekranu obraca kamerę. Umożliwia to szybsze rozglądanie się, szybsze obracanie. Taki model sterowania daje też dużą przewagę na multi, bo w sądzę że gracz grający w ze sterowaniem z red steela na multi przegrałby z kimś grającym na zwykłych analogach.

Co do nowych csreenów. Gra wygląda nadal przeciętnie. Na X-boxa a nawet na PS2 są ładniejsze gry Fpp. Inna sprawa, że prezentowane screeny są retuszowane: dwa razy wyższa rozdzielczość i jakiś kosmiczy anti-aliasing (zapewne 16 lub 32).

Czekam na red steela do którego przekonuje mnie japońska mafia, miecze jednak bardziej się nie mogę doczekać nowego metroida z IMO lepszym sterowaniem(chociaż świat/bronie/przeciwnicy akurat w tej grze mi się nie podobają).

Na potrzeby takich gier jak Red Steel trzaba chyba najlepiej mieć dosyć duży telewizor. Tak jak napisali w Extremie minimum 32 cale. Na małym chyba będzie się gorzej sterowało i mniej precyzyjnie. Jednak z drugiej strony, większy telewizor to bardziej rzucająca się w oczy niska rozdzielczość. Pamiętam jak widziałem gry na PS2 na tv 42 cale. Obraz był strasznie rozpikselizowany( podobny rezultat jak na monitorze odpali się grę w rozdzelczości 480). Trzeba znaleźć złoty środek, myślę że 32 cale nie jest ani za mały ani za duży.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #41 dnia: Października 11, 2006, 09:48:19 am »
Nowe screeny:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/imgs_1.html

Composing Red Steel
Award-winning composer Tom Salta supplies an ambient soundtrack for Ubisoft's Wii shooter. MP3s inside.
http://wii.ign.com/articles/738/738248p1.html
Możliwość ściągnięcia dwóch mp3 pochodzących z gry.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #42 dnia: Października 11, 2006, 10:40:05 am »
Cytat: "Martin_Belmont"
Nowe screeny:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/imgs_1.html

Composing Red Steel
Award-winning composer Tom Salta supplies an ambient soundtrack for Ubisoft's Wii shooter. MP3s inside.
http://wii.ign.com/articles/738/738248p1.html
Możliwość ściągnięcia dwóch mp3 pochodzących z gry.


Denerwuje mnie, ze prakrycznie wszystkie screeny jakie pokazują z gry są retuszowane.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #43 dnia: Października 11, 2006, 12:55:41 pm »
Cytat: "Piter_neo"
Denerwuje mnie, ze prakrycznie wszystkie screeny jakie pokazują z gry są retuszowane.


Czy twoim zdaniem gra która wygląda lepiej od takich tytułów , choćby biorąc pod uwagę CoD czy Tony Hawk’s które prezentują poziom  pesymistyczny jeżeli chodzi o grafikę , musi być odrazu „retuszem” .Uważam ze konsola Wii jest bardziej wydajna i stać ja na wiele więcej .Wiadomo ze większość osób jest przyzwyczajona do grafiki jaką reprezentują X-box360 czy Playstation3 ale według mnie anegdotyczny staje się fakt iż większość użytkowników oglądając screeny z gry (które wyglądają naprawdę frapująco ) ,pochodzące z systemu Wii odnosi się z takim skutkiem jak ty Piter_neo.

Cytat: "Piter_neo"
Co do nowych csreenów. Gra wygląda nadal przeciętnie. Na X-boxa a nawet na PS2 są ładniejsze gry Fpp. Inna sprawa, że prezentowane screeny są retuszowane: dwa razy wyższa rozdzielczość i jakiś kosmiczy anti-aliasing (zapewne 16 lub 32).


Czy obrazy z Red Steel które miałeś okazje zobaczyć są po obróbce ? Po głębszym zastanowieniu stwierdzam że nie ,produkt od Ubisoftu jest wciąż doszlifowywany i ma prawo wyglądać intrygująco .Na PS2 raczej nie znajdziesz takiego tytułu który wygląda lepiej graficznie od Red Steel, prędzej na X-box/sie doszukałbyś się takich gier.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Steel
« Odpowiedź #44 dnia: Października 11, 2006, 13:29:44 pm »
Cytat: "Martin_Belmont"
Czy obrazy z Red Steel które miałeś okazje zobaczyć są po obróbce ? Po głębszym zastanowieniu stwierdzam że nie

Dwie sprawy:

- rozdzielczość 1600x960 - rozdzielczość wyższa niż 720p w grach Xboxa 360 :shock:
- zbyt dobry AA 16x - na konsolach nie będzie więcej niż 4x

Wniosek - screeny nie pochodzą bezpośrednio z gry.

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #45 dnia: Października 11, 2006, 13:48:22 pm »
Cytat: "Martin_Belmont"
Czy twoim zdaniem gra która wygląda lepiej od takich tytułów , choćby biorąc pod uwagę CoD czy Tony Hawk’s które prezentują poziom  pesymistyczny jeżeli chodzi o grafikę , musi być odrazu „retuszem” .


Moim zdaniem screeny które są w rozdzielczości 1600x960 są ściemami, ponieważ konsola Wii obsługuje tylko 640x480. Ponadto na tych screenach jest AA minimum x16, co jest praktycznie nie możliwe do osiągnięcia na Wii.

Cytat: "Martin_Belmont"
Na PS2 raczej nie znajdziesz takiego tytułu który wygląda lepiej graficznie od Red Steel

Gry FPP: np. Black, Projeck Snowblind wyglądają lepiej niż Red Steel.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #46 dnia: Października 11, 2006, 15:33:56 pm »
Tak Piter? Black i Snowblind? No to ci dopiero.... A one też na unrealu 2.5 chodzą? Że co prosze? Engine 2.5 nie da się odpalić na PS2? Jaka szkoda...
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #47 dnia: Października 11, 2006, 17:26:01 pm »
Cytat: "Palpantine"
Tak Piter? Black i Snowblind? No to ci dopiero.... A one też na unrealu 2.5 chodzą? Że co prosze? Engine 2.5 nie da się odpalić na PS2? Jaka szkoda...


Mnie nie obchodzi na jakim silniku jaka gra chodzi, mnie obchodzi jaki poziom graficzny dana gra reprezentuje.

Małe porównanie:
Red Steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3869042.html
-warto zwrócić uwagę na wygląd broni, teraz porównajmy z black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356550.html

Teraz screeny z tymi samymi brońmi:
red steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3914535.html
black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356546.html
które uzi wam się bardziej podoba?

kilka innych screenów:
red:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3981186.html
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3792876.html
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3734365.html
black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3122037.html
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3122036.html
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3186649.html

Trzeba też wiedzieć, że screeny z red steela są w dużo większej rozdzielczości niż w rzeczywistości (w przypadku Black różnica jest dużo mniejsza). W wyniku tego screeny z red steel wyglądają dużo ładniej niż gra wyglada w rzeczywistości.

Cytat z relacji GO "...kilka słów odnośnie grafiki (Red Steela). Jest bardzo średnio. Tekstury są niskiej jakości, a modele przeciwników pozostawiają wiele do życzenia."

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #48 dnia: Października 11, 2006, 17:49:03 pm »
Zacznijmy może od tego, żebyś porównywał najnowsze screeny z red steela do blacka (zaś ty dawałeś najstarsze ...)

Na przykład te:
http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1480

To, że screeny są w wyższej rozdziałce, to nic nowego (stare manewry stosowane jeszcze od czasów PSX`a)... tylko cholerka, czemu wszyscy teraz zwracają uwagę? Mania, nagle mania się z tego zrobiła :/
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

kingboo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 25-05-2005
  • Wiadomości: 370
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #49 dnia: Października 11, 2006, 17:57:48 pm »
Cytat: "Piter_neo"
Teraz screeny z tymi samymi brońmi:
red steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3914535.html
black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356546.html
które uzi wam się bardziej podoba?
Jest tylko jedna, ale istotna różnica.
Broń w Black ma odgórnie ustaloną animację, natomiast w RedSteel będzie można nią ruszać we wszystkich kierunkach, co z pewnością ma ogromny wpływ na jej wygląd.

Cytat: "Piter_neo"

Trzeba też wiedzieć, że screeny z red steela są w dużo większej rozdzielczości niż w rzeczywistości (w przypadku Black różnica jest dużo mniejsza). W wyniku tego screeny z red steel wyglądają dużo ładniej niż gra wyglada w rzeczywistości.
Ja mam na ten temat całkowicie odmienne zdanie, zresztą powiększ sobie screeny z Black do takiej rozdzielczości jak screeny z RedSteel to zobaczysz czy wypięknieją.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #50 dnia: Października 11, 2006, 18:19:59 pm »
Cytat: "Iras"
Dwie sprawy:

- rozdzielczość 1600x960 - rozdzielczość wyższa niż 720p w grach Xboxa 360  
- zbyt dobry AA 16x - na konsolach nie będzie więcej niż 4x

Wniosek - screeny nie pochodzą bezpośrednio z gry.



Mówiąc szczerze nie zwracam uwagi na to w jakiej rozdzielczości ukazywany jest obrazek . Screen nigdy  nie odzwierciedli tego co możemy ogarnąć wzrokiem  na ekranie telewizora ,wiec nie możemy powiedzieć ze zdjęcia nie pochodzą  bezpośrednio z gry . Jest to jedynie moja sugestia ,która  nie musi mijać się z prawdą .


Cytat: "Piter_neo"
Małe porównanie:
Red Steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3869042.html
-warto zwrócić uwagę na wygląd broni, teraz porównajmy z black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356550.html

Teraz screeny z tymi samymi brońmi:
red steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3914535.html
black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356546.html
które uzi wam się bardziej podoba?

 
Piter_neo te screeny pochodzą z wersji na konsole X-box

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #51 dnia: Października 11, 2006, 18:49:07 pm »
Jak wy rozpoznajecie te aa16? Nawet terminator by tego nie potrafił zrobić ;)

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #52 dnia: Października 11, 2006, 18:51:43 pm »
Cytat: "Piter_neo"


Teraz screeny z tymi samymi brońmi:
red steel:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/img_3914535.html
black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3356546.html
które uzi wam się bardziej podoba?


To może skoro dajemy pierwsze screeny z RS, zrobimy to samo z Black?
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_2216876.html
Eh?

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #53 dnia: Października 11, 2006, 21:07:51 pm »
Cytat: "Palpantine"
Zacznijmy może od tego, żebyś porównywał najnowsze screeny z red steela do blacka (zaś ty dawałeś najstarsze ...)

Na przykład te:
http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1480


Po pierwsze nie dawałem najstarszych, po drugie te screeny podane przez ciebie nadal wyglądają średnio:
http://wii.advancedmn.com/images/media/redsteel_077.jpg
http://wii.advancedmn.com/images/media/redsteel_076.jpg
http://wii.advancedmn.com/images/media/redsteel_080.jpg
http://wii.advancedmn.com/images/media/redsteel_078.jpg

Pierwsze oraz jedne z pierwszych screenów z Black:
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3122039.html
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3122036.html
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_3122038.html
http://media.ps2.ign.com/media/668/668817/img_2216876.html
Screeny te pochodzą z wersji od półtora do roku przed premierą. Mniej więcej.

Screeny z red steela są z kilku miesięcy przed premierą gry.

Cytat: "Martin_Belmont"
Piter_neo te screeny pochodzą z wersji na konsole X-box

Piszesz to jakbyś był pewny tego. Wszystkie sceeny z Black-a pochodzą z wersji na PS2. Mam grę wiec wiem jak wygląda. Inna sprawa, że obie wersje wyglądają tak samo- ten argument powinien wystarczyć.

Cytat: "kingboo"
Broń w Black ma odgórnie ustaloną animację, natomiast w RedSteel będzie można nią ruszać we wszystkich kierunkach, co z pewnością ma ogromny wpływ na jej wygląd.


Szczena mi opadła. Ty masz jakiekolwiek pojęcie o grafice? Jakie to ma znaczenie czy broń ma ustaloną animację, czy mozna ją ruszać dowoli. Tu i tu broń jest zrobiona w całości.

Cytat: "kingboo"
Ja mam na ten temat całkowicie odmienne zdanie, zresztą powiększ sobie screeny z Black do takiej rozdzielczości jak screeny z RedSteel to zobaczysz czy wypięknieją.


Ten cytat potwierdza mnie w moim przekonaniu. Gościu, całkowicie czym innym jest branie obrazka o danej rozdzielczości i podwyższanie jej, a co innego renderowanie kadru z gry w dużej rozdzielczości. Logiczne, ze podwyższając rozdzielczość obrazka nie uzyskamy szczegłłów. Jednak już renderując odrazu jakiś obraz w wysokiej rozdziałce, będziemy mieli obraz szczególowy. Rozumiesz?


Cytat: "Piter_neo"
Cytat z relacji GO "...kilka słów odnośnie grafiki (Red Steela). Jest bardzo średnio. Tekstury są niskiej jakości, a modele przeciwników pozostawiają wiele do życzenia."


A to, żebyście nie myśleli, że tylko ja uważam, że grafika w red steel nie jest najwyższych lotów.

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #54 dnia: Października 11, 2006, 21:29:29 pm »
O nie nie, wcalen nie wybierałeś starsze screeny :) A o nowszych to pewnie nie słyszałeś... ale to przecież retusz... i to na Wii (o zgrozo...)

Z grami na Wii zaczyna się robić tak. Każda (nawet Tony Hawk...) zaczyna się robić powoli coraz ładniejsza. Niektórzy nie potrafią to sobie wyobrazić i zrozumieć. Więc najlepiej to nazwać retuszem... Więc myśl tak dalej i pozwól Red Steelowi spokojnie się rozwijać... No, chyba że zaczniesz pikietować, że tak nie może być.

I obie wersje nie wyglądają tak samo. Jak to bywa, X-box dostaje lepsze tekstury i płynniejszą animację. Róznica jednak jest...
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Steel
« Odpowiedź #55 dnia: Października 11, 2006, 21:35:58 pm »
Palpantine - naprawde uważasz, że screeny w rozdzielczości 1600x960 z pięknym AA 16x są bezpośrednio z Wii? Tylko tyle chce wiedzieć...

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #56 dnia: Października 11, 2006, 21:46:37 pm »
Nie, nie uważam. Ale uważam, że te screeny co podałem (żebyś długo nie szuał: http://wii.advancedmn.com/media.php?gameid=1480 ) są o wiele ładniejsze, niż te co prezentował do porównania Piter. I o tych pisałem.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #57 dnia: Października 11, 2006, 22:45:48 pm »
Cytat: "Iras"
Palpantine - naprawde uważasz, że screeny w rozdzielczości 1600x960 z pięknym AA 16x są bezpośrednio z Wii? Tylko tyle chce wiedzieć...


Skąd wiesz że to AA 16x. Powiedz mi jak to dostrzegłeś?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Steel
« Odpowiedź #58 dnia: Października 11, 2006, 22:54:54 pm »
Cytuj
Skąd wiesz że to AA 16x. Powiedz mi jak to dostrzegłeś?

Dżizys... Czy to ważne? Krawędzie są zdecydowanie lepiej wygładzone niż przy 4x czyli pewnie 16x, może 32? Nie wiem - fakt że to ściema.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #59 dnia: Października 11, 2006, 23:10:19 pm »
Cytat: "Iras"
Cytuj
Skąd wiesz że to AA 16x. Powiedz mi jak to dostrzegłeś?

Dżizys... Czy to ważne? Krawędzie są zdecydowanie lepiej wygładzone niż przy 4x czyli pewnie 16x, może 32? Nie wiem - fakt że to ściema.


Lepiej mogą być przy 6x, a ty odrazu walisz 16. Szkoda że nie 160...

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Steel
« Odpowiedź #60 dnia: Października 11, 2006, 23:28:52 pm »
Na tych screenach jest świetny AA - ząbków nie widać nawet przy dużym kontraście obu powierzchni. Napewno nie jest to 4x ani 8 ani tym bardziej 6. Pewnie właśnie 16 (32 to raczej przesada). Skoro się już ściemnia i renderuje screeny na pececie, to co za problem zrobić je tak, żeby efekt był jak najlepszy? Żaden! Dlatego właśnie 16x.

Koniec tematu jak dla mnie.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #61 dnia: Października 12, 2006, 00:05:47 am »
Cytat: "Piter_neo"
Cytat z relacji GO "...kilka słów odnośnie grafiki (Red Steela). Jest bardzo średnio. Tekstury są niskiej jakości, a modele przeciwników pozostawiają wiele do życzenia."


Od targów E3 sporo minęło czasu a na Games Convention było puszczane demo Red Steel wlasnie z tej pierwszej wymienionej przeze mnie imprezy wiec uważam ze gra do tej pory została ulepszona pod względem gameplay i grafiką   (o czym niedawno wspominała Marie-Sol)


Cytat: "Piter_neo"
Martin_Belmont napisał:
Broń w Black ma odgórnie ustaloną animację, natomiast w RedSteel będzie można nią ruszać we wszystkich kierunkach, co z pewnością ma ogromny wpływ na jej wygląd.


Szczena mi opadła. Ty masz jakiekolwiek pojęcie o grafice? Jakie to ma znaczenie czy broń ma ustaloną animację, czy mozna ją ruszać dowoli. Tu i tu broń jest zrobiona w całości.

Martin_Belmont napisał:
Ja mam na ten temat całkowicie odmienne zdanie, zresztą powiększ sobie screeny z Black do takiej rozdzielczości jak screeny z RedSteel to zobaczysz czy wypięknieją.


Ten cytat potwierdza mnie w moim przekonaniu. Gościu, całkowicie czym innym jest branie obrazka o danej rozdzielczości i podwyższanie jej, a co innego renderowanie kadru z gry w dużej rozdzielczości. Logiczne, ze podwyższając rozdzielczość obrazka nie uzyskamy szczegłłów. Jednak już renderując odrazu jakiś obraz w wysokiej rozdziałce, będziemy mieli obraz szczególowy. Rozumiesz?


Cos ci się pomyliło, te zdania które przytoczyłeś są innego autora .

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #62 dnia: Października 12, 2006, 09:45:07 am »

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Red Steel
« Odpowiedź #63 dnia: Października 12, 2006, 11:02:37 am »
Cytat: "Martin_Belmont"
Cos ci się pomyliło, te zdania które przytoczyłeś są innego autora .


Sorry za pomyłkę. Już poprawiłem.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #64 dnia: Października 13, 2006, 18:54:34 pm »
Informacje na temat trybu multiplayer w Red Steel.
http://www.moloch.foxnet.pl/wiicenter/index.php?page=home

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #65 dnia: Października 13, 2006, 20:24:02 pm »
Tryb "killer"... mniam!! Ja to chcę!
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #66 dnia: Października 14, 2006, 10:02:50 am »
Red Steel: Impressions and Video
Should you add Ubisoft's ambitious Wii FPS to your must-buy list? Read about our play test and watch stunning direct-feed movies.
http://wii.ign.com/articles/738/738999p1.html
Polecam obejrzeć nowe trailery ,jest ich naprawdę sporo:
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/vids_1.html

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #67 dnia: Października 17, 2006, 09:51:29 am »

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #68 dnia: Października 17, 2006, 20:18:59 pm »
Red Steel Hands-On
Ubisoft showcases its new Wii-based FPS in Paris, allowing us to get more of a feel for the game.
http://www.gamespot.com/events/wiilaunch/story.html?sid=6159914&pid=932528&tag=topslot;action;1

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #69 dnia: Października 26, 2006, 19:05:45 pm »
Martin belmont- zanim zaczniesz pisać polecam odwiedzić stronę:
http://www.gameonly.pl/forum/regulamin.php
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #70 dnia: Października 26, 2006, 20:03:51 pm »
Powiedz mi, co on takiego łamie w tym regulaminie, bo ja się niczego złego nie zauważyłem.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #71 dnia: Października 26, 2006, 20:21:10 pm »
Przepraszam ,już się więcej nie powtórzy .

Cytat: "Palpantine"
Powiedz mi, co on takiego łamie w tym regulaminie, bo ja się niczego złego nie zauważyłem.

Chodziło mu o to że pisałem post pod postem ,zamiast używać edycji .

Red Steel Multiplayer Trailer
We've got the first footage of the shooter's split-screen deathmatch mode in motion.
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/vids_1.html

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #72 dnia: Listopada 12, 2006, 20:50:31 pm »
Oficjalna stronka Red Steel -  www.redsteelgame.com

Całkiem fajnie zrobiona (Wii-lot!)

Supersonic

  • Gość
Red Steel
« Odpowiedź #73 dnia: Listopada 14, 2006, 09:32:38 am »
Red Steel preview na gametrailers
http://www.gametrailers.com/player.php?id=14978&type=mov&pl=game

Nota gamespot 5,5
Gameplay   5   
Graphics   6   
Sound   7   
Value          6   
Tilt            5
http://www.gamespot.com/wii/action/redsteel/review.html?page=1&sid=6162018&part=rss&tag=gs_all_games&subj=6162018

Pamiętam jak po pierwszych screenach niektórzy wychwalali RS pod niebiosa (w komentarzach teksty w stylu grafika lepsza od niejednej gry na 360, będzie hit itd.) a kiedy ktoś ośmielił się napisać że to będzie przeciętniak którego sterowanie nie uratuje to dostawał wiązankę.