Red Steel Developer Blog.
http://blogs.ign.com/red-steel
Z tego co powiedziała Marie-Sol ,wynika ze zespól konkretnie wziął się do pracy.
Grafika, efekty i sterowanie uległy znacznej poprawie , multiplayer zostaje finalizowany w różne tryby , błędy w grze zostają poprawione .
Nowe screeny.
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/imgs_1.html
Jak zauważyłem na filmikach sterowanie w red steel jest nieco inne niż te wykorzystane w nowym Metroidzie. W Red Steel ruszamy kamerą dopiero jak zbliżymy celownik do krawędzi ekranu, w MP3 jest to IMO lepiej zrobione. Już średni odchył celownika od środka ekranu obraca kamerę. Umożliwia to szybsze rozglądanie się, szybsze obracanie. Taki model sterowania daje też dużą przewagę na multi, bo w sądzę że gracz grający w ze sterowaniem z red steela na multi przegrałby z kimś grającym na zwykłych analogach.
Co do nowych csreenów. Gra wygląda nadal przeciętnie. Na X-boxa a nawet na PS2 są ładniejsze gry Fpp. Inna sprawa, że prezentowane screeny są retuszowane: dwa razy wyższa rozdzielczość i jakiś kosmiczy anti-aliasing (zapewne 16 lub 32).
Czekam na red steela do którego przekonuje mnie japońska mafia, miecze jednak bardziej się nie mogę doczekać nowego metroida z IMO lepszym sterowaniem(chociaż świat/bronie/przeciwnicy akurat w tej grze mi się nie podobają).
Na potrzeby takich gier jak Red Steel trzaba chyba najlepiej mieć dosyć duży telewizor. Tak jak napisali w Extremie minimum 32 cale. Na małym chyba będzie się gorzej sterowało i mniej precyzyjnie. Jednak z drugiej strony, większy telewizor to bardziej rzucająca się w oczy niska rozdzielczość. Pamiętam jak widziałem gry na PS2 na tv 42 cale. Obraz był strasznie rozpikselizowany( podobny rezultat jak na monitorze odpali się grę w rozdzelczości 480). Trzeba znaleźć złoty środek, myślę że 32 cale nie jest ani za mały ani za duży.