Autor Wątek: Red Steel  (Przeczytany 12379 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Red Steel
« dnia: Maja 26, 2006, 19:44:50 pm »
Jestem zszokowany że ta nie ma tematu.
Ten filmik a dokładniej pojedynek na katany mnie roz*ebał  :shock:
Kto wie czy ta gra nie będzie system sellerem?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Red Steel
« Odpowiedź #1 dnia: Maja 26, 2006, 19:53:19 pm »
Zapewne będzie; pojedynek na katany rzeczywiście daje radę; z innej beczki - podoba mi sie motyw, że przekręcając nadgarstek np. w lewo, spluwa na ekranie także odchyla się w lewo i strzelamy trzymając klamkę poziomo. Będzie ostro.

Aż strach pomyśleć jaki potencjał tkwi w tym kontrolerze i jakie gry wymyślą   producenci, skoro już na starcie taki Red Steel pokazuje pazury.

davidson88

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 321
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #2 dnia: Maja 26, 2006, 20:14:28 pm »
nie moze byc! ta gra nie moze tak wyglądac! :shock:  o zesz motyla noga :shock:  co za niamacja... jezeli ta gra rzeczywiscie bedzie TAK wygladac to cofam wszystko co powiedziałem złego na temat Wii :roll:
We lack the motion to move to the new beat

starfox

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 25-12-2005
  • Wiadomości: 73
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #3 dnia: Maja 27, 2006, 13:25:00 pm »
Gierka widać daje rade, ale mnie najbardziej zszokował i rozbawił... gostek na tym filmiku :lol: Te jego miny, to skupienie, ta złość.... Normalnie piszę maila do Nintendo by go zatrudnili do testowania każdej gry i następnie wypuszczali filmik z jego udziałem :lol:
I Bóg rzekł: potrzebujecie 100 gram bitej smietany i 10 gram cukru...

_Music

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 07-07-2005
  • Wiadomości: 7 703
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #4 dnia: Maja 27, 2006, 14:12:31 pm »
Gość przypominał Rowana Atkinsona nawiasem mówiąc- szczególnie podczas skupienia, walcząc mieczem :]

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Red Steel
« Odpowiedź #5 dnia: Maja 27, 2006, 17:38:25 pm »
To jest dopiero przełom w grach- nie zadne super wypasione efekty (chociaz Red Steel rowniez prezentuje sie calkiem okazale). Mam najdzieje, ze to wszystko naprawde bedzie tak dzialac, bo filmik wyglada świetnie.

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Nowe screeny
« Odpowiedź #6 dnia: Lipca 31, 2006, 21:39:02 pm »

Gomez

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 02-08-2006
  • Wiadomości: 512
  • Reputacja: 1
Red Steel
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpnia 03, 2006, 21:15:19 pm »
T gierka będzie niezła ale gdy kupie Wii wole jako pierwszą gre mieć Metroid Prime 3

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpnia 18, 2006, 13:17:36 pm »
Rozwój w grafice.

Artystyczny dyrektor Stephane Bachelet mówi szczegółowo  o ulepszaniu wizualnym "Red Steel" . Dodaje do tego 10 nowych screen/ów

http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html

raven84

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 04-12-2005
  • Wiadomości: 48
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpnia 18, 2006, 18:36:48 pm »
Wii będzie u mnie w domku sobie stało :oops:
Perfecto gra!

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpnia 19, 2006, 23:56:17 pm »
Wywiad z artystycznym dyrektorem na IGN


Gdzie jesteś graficznie mówiąc z Red Steel?

W terminach grafiki, podążamy krok za krokiem dla Red Steel.
Po pierwsze wszystko to wzięło się kilka miesięcy przed tym jak zdecydowaliśmy się użyć Japonii jako głównych ustawień. Więc podczas tego okresu, badaliśmy różne pomysły , położenia i  ten styl mógłby być  interesujący do podkreślenia tego. Jako że nie mieliśmy jakichkolwiek technicznych informacji do tej pory , to była bardzo otwarta skłonna cześć: każdy pomysł mógłyby być dobry.

Wtedy, skoro zdecydowaliśmy się umiejscowić grę w Japonii, zaczęliśmy pracować nad stylem i zamiarami graficznymi . Dotyczący stylu  graficznego gry , znów zrobiliśmy tony badań . Mieliśmy jasny pomysł co chcieliśmy zrobić. Ale wyzwanie było takie, jak możemy to zrobić ? Konsola była w rozwoju, tak więc pracowaliśmy na Nintendo GameCube ekwipunku , komputerze i zrobiliśmy rzuty oparte na technicznych specyfikacjach które zaczęliśmy przyjmować.

Faktycznie Wii ekwipunki przybyły pewnego miesiąca przed E3. Demonstracja E3 musiała być dostarczona tak szybko że nie mogliśmy brać czasu na wykorzystywanie całego schematu graficznego którego rozwinęliśmy. Tak więc graficzna wersja E3  była pracą w postępie, tylko po to by ukazać zdolną, ale nie skończoną wersje. Chcieliśmy wziąć czas aby zobaczyć ludzi jak grają za pierwszym razem  z naszą grą , pomóc im posłużyć się Wiilotem i w końcu , pozwolić na otwarcie drzwi do wszystkich użytecznych zmian które byłby konieczne dla gry.

Teraz pracujemy nad rozwijaniem naszego kompletnego określonego stylu dla Red Steel który nie będzie tylko wielkim poparciem dla scenariusza i gry, ale także wizualną identycznością i podpisem dla tego nowego gatunku . Pracujemy dużo nad wielką ilością uderzającej grafiki i przy okazji przyjemnością którą gracz mógłby czerpać z rozgrywki .

Czy ty czujesz ograniczenie przeciwko mocy konsoli?

Faktycznie , względna moc konsoli jest ograniczona .Dlatego też zaczęliśmy pracować raczej nad szykownym , realistycznym wykonaniem niż  na czystym fotorealistycznym traktowaniu z cieniami i innymi ciężkimi efektami . Pomysł dostarczania w oko - łapiących scen które są rewelacyjne rzeczywiste i uwydatniają działanie gry, niż dosyć miejsc które podświetlają imponujący skutek, których ty nie  płacisz jakichkolwiek uwag w środku akcji w każdym bądź razie.

Proszę czy możesz  powiedzieć nam więcej o stylu?

Gra ma miejsce w Japonii, ale Japonia nie była naszym jedynym źródłem natchnienia. W przeciwieństwie, chcieliśmy  skupić się na doświadczeniu amerykańskiego  człowieka w obcym kraju i na kulturalny szok wszystkich różnic które mogą wniknąć do jego oczu .Zatrzymanie  zachodniego spojrzenia było kluczowe dla nas .Kiedy zachodni człowiek idzie do Japonii, najbardziej uderzającym elementem są  tony kolorów występujące wszędzie. Typowa ulica w Japonii jest pełna ogłoszeń, flag, i neonów. To jest tak samo jakbyś oglądał magazyn lub znajdował się wewnątrz sklepu. Dla nas nie interesowało to aby oddawać ten ciężki kolorowy styl ponieważ byłoby trudne dla gracza szybkie identyfikowanie nieprzyjaciela w multi - kolorowym tle.
Dlatego, wzięliśmy natchnienie w zupełnie odmienny styl gdzie błyskotliwe kolory są tam, ale nie wszędzie: 70s "films noirs" takie jak Straw Dogs. To było interesujące dla nas ponieważ  stanowi to bardzo poirytowaną, ciemną atmosferę z tonami postaw i kolorów: doskonałego natchnienia dla nas. Ponadto takie odniesienia pracują doskonale z gangsterami i mafią. Tylko dostosowaliśmy to do Japonii i Yakuzy. Niestety, nie mieliśmy dość czasu aby wykorzystać to do wersji E3 .

I jak to wygląda?

Żeby dać ciemniejszą atmosferę używamy wielkiej ilości "nasycenia" traktowanego ponad tym spojrzeniem. Przez nasycenie, mam na myśli wszystkie niższe  kolory które posiadają kolorową szarość w końcu niż rzeczywiste kolory. W równoległości, pchamy też oświetlenie systemu. Wykorzystujemy tony błyskotliwych barwnych neonów i przedmiotów.
Czasami,  są nawet  zamglenia źródła światła, które rozkwita świecąc w granicy szarej atmosfery.
W dodatku , kontrastujemy z wielką ilością grafiki: światła są bardziej potężne, cienie są ciemniejsze.
W końcu, celem jest patrzenie na stare ale nie czarne, białe i błyskotliwe kolory dodające dotknięcie modernizmu. Popieramy wielką ilość "films noirs"  na stronę gry, ale dostosowujemy to własnym sposobem.
Notuj że ten kontrastuje między cieniami i kolorami też powinien pomagać graczowi do postępu / być kierowany przez poziomy. W ten sam pomysł, charaktery będą mniej nasyceni aby byli bardziej widoczny dla większego komfortu.

Jak ty rozpoznajesz Japonię w grze?
 
Ty rozpoznasz Japonię ponieważ ty jesteś zachodnią osobą i ta gra jest projektowana w Japonii przez zachodnich ludzi. Tak używamy typowych stereotypów: geisha, zwuj, papier ryżowy, etc.
My zrobiliśmy dwie wycieczki do Japonii  aby zrobić obrazy i zapiski. Przedstawiamy Japonia jako najlepiej robiące wrażenie dla naszych zachodnich emocji i wizji. W końcu jest tak jak Kill Bill Vol. 1 film. To jest wysoka koncentracja stereotypów o Japonii które są jest używane w bardzo ekscytującej drodze dla zachodniej audiencji.

Wydaje się że ty też pracujesz dużo w przeciwstawności, możesz wyjaśnić więcej?

Pewnie! "przeciwstawność" jest  tym nad czym pracowaliśmy  na wszystkich poziomach do rozwoju Red Steel. Ten jest paleniskiem gry ponieważ jest wspaniałe ale też rzeczywiście oddane do Japonii i koncepcji gry. Na przykład , historia amerykańskiego faceta który odkrywa nową azjatycką kulturę i mieszaninę modernizmu i tradycji przedstawioną wszędzie w Japonii. Dla wszystkich zachodnich ludzi , Japonia jest krajem gdzie ty masz dziedziczne tradycje i styl (Geishas, kimonos, ninjas, etc.) i w tym samym poziomie, świetnej technologii z wszystkimi elektronicznymi urządzeniami które ty możesz znajdować. W graficznym poziomie, to daje nam okazja wybudować mapy dookoła tego kontrastu. Ten może być ilustrowany z Dojo zagubionego w środku nowoczesnych budynków.

Jakie obszary i charaktery były najbardziej zabawne do stworzenia i odtworzenia?
 
 Było bardzo zabawnie w pracy nad Geishą ,przyjemnością poziomu z małymi ulicami  w obydwu tradycyjnych i nietradycyjnych aspektach. Tradycyjna strona Japonii  rzeczywiście interesująco się rozwinęła, tak jak bambusowy las. W terminach charakterów, wszystkie z nich były rozrywką do rozwinięcia, ale wędkarz  i charaktery z strefy walki  odsłanialiśmy później , były najbardziej zabawne do stworzenia. Oczywiście , Mama San też była bardzo wspaniała  do stworzenia i projektu.

Jaki jest związek między stylem gry przeciwko fabule przeciwko atmosferze?

Wszystkie punkty oddziaływają i całkowicie uzupełniają siebie. Gra jest na podstawie stylu i obramowania. Ten jest oddawany przez to określone oko - łapiący styl, egzotyczne położenia i fascynujący świat podziemi Yakuzas. Wszystko idzie w parze aby wybudować rzeczywiście eleganckie i ekscytujące przeżycie.

                                                                                                     Stephane Bachelet
     


                         (Tłumaczenie na język polski Martin_Belmont)
                         (żrudło http://wii.ign.com/articles/726/726285p1.html )

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpnia 20, 2006, 10:09:13 am »
Jest trochę błędów w Twoim tłumaczeniu ( kity(chodziło o dev kity,a to NIE ekwipunki !!!)).

Niemniej THX za tłumaczenie !!! Masz piwo u forumowiczów ! :D

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpnia 23, 2006, 19:10:56 pm »

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpnia 24, 2006, 10:21:50 am »
Widać ,że grafa poszła troszeczkę do przodu. Wyższa jest rozdzielczość i lepsze są teksturki. Wygląda OK.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpnia 26, 2006, 11:46:50 am »
GC 2006:Red Steel
Trailery z aktualizowanej budowy.

http://media.wii.ign.com/media/821/821973/vids_1.html

davidson88

  • ZMP-owiec
  • ****
  • Rejestracja: 25-09-2005
  • Wiadomości: 321
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpnia 26, 2006, 12:09:08 pm »
gra wyglada smakowicie (mowie o calokształcie, nie o grafice)...nie moge sie juz doczekac kiedy bedzie mi dane w to zagrac :wink: ...mam tez nadzieje ze to nie jest kres mozliwosci Wii (bo taka grafike[jak nie lepszą] to wyswietli i xbox)...

btw. wkurza mnie jedno...jak ten koles włazi po drabinie, trzymając sie jedną ręką? :D
We lack the motion to move to the new beat

michalc

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 21-06-2005
  • Wiadomości: 1 270
  • Reputacja: 1
Red Steel
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpnia 26, 2006, 18:47:23 pm »
Cytat: "davidson88"
btw. wkurza mnie jedno...jak ten koles włazi po drabinie, trzymając sie jedną ręką?



mozna wejsc po drabce trzymajac sie jedna reka, ale pytanie jak wchodzili np w CS 1.5 po drabinach nie trzymajac sie wogole rekami majac np ak47 w lapie :D

co do giery Red Steel to full wypas i nie tylko ja z moich znajomkow mam ochote lyknac WIIIIII  :)

Solid

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 23-08-2006
  • Wiadomości: 38
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpnia 26, 2006, 18:47:30 pm »
przedtem myślałem że nintendo to syf a teraz... zmieniam zdanie :)  najpierw kupie PS3 potem jak zostanie kasy to Wii

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpnia 26, 2006, 21:50:36 pm »
Według mnie Red Steel to zdecydowanie najładniejsza gra na Wii ( na razie;) :)

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpnia 28, 2006, 16:51:29 pm »
Obawiam się, że tytuł najładniejszej gry w produkcji na Wii przyzanłbym bez chwili wahania Super Mario Galaxy. Red Steel wygląda jednak bardzo dobrze,  mnie zupełnie taki poziom grafiki satysfakcjonuje. Może i dopasiony komp czy PS 3 udźwigną jeszcze lepsza grafikę, ale tu chodzi o płynnosć i wrażenia estetyczne. A to, jak zwykle w przypadku konsoli Nintendo, jest niezawdonie najwyższej próby !
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Red Steel
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpnia 28, 2006, 16:56:38 pm »
No coz, musze Was nieco rozczarowac, gdyz Red Steel'owi wiele brakuje do dopasionego kompa, czy PS3 (chociaz tego to jeszcze nie wiemy). Gra wyglada bardzo przecietnie a postacie wolaja o pomste do nieba. Pozostaje sie pocieszac, ze ostateczna wersja RS powinna byc nieco lepsza.

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpnia 28, 2006, 17:05:26 pm »
Ale Nintendo ratuje się implementując naprawdę fachowe koncepty ! Pomysły takie jak Mario 128, Marionette, Pikmin itp. mogłby powstać tylko w Nintendo i na pewno sprzedadzą te gry w ilościach przekraczajacych wszelkie granice. Na wii także będzie OK, a Red Steel nie musi wcale być tytułem pierwszej potrzeby. Może rownie dobrze być nabyty za pół ceny na przykład.

Niestety niewiele gier na Wii wygląda lepiej. Moze Mario, Zelda, Metroid ? Ale nie możemy patrzeć tylko na grafikę, a poza tym Wii nie jest next genem !
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Conker

  • Global Moderator
  • Bohater wojny GOjczyźnianej
  • *****
  • Rejestracja: 01-11-2003
  • Wiadomości: 1 680
  • Reputacja: 7
Red Steel
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpnia 28, 2006, 17:09:49 pm »
Z calym szacunkiem dla Ciebie i Nintendo, ale sam Miyamoto przyznal, ze Mario 128 tak naprawde nigdy nie byl opracowywany. Pikmin jest fajna gra, ale niczym przelomowym, natomiast o Marionette nikt nic nie wie.

fenris

  • Przodownik pracy
  • *****
  • Rejestracja: 16-09-2005
  • Wiadomości: 549
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpnia 28, 2006, 18:38:18 pm »
Od grafiki to chyba nikt nie wymagał cudów. Choć pewnie się poprawi bo w każdym wywiadzie zapewnieją że pracują na nią :)
Ale podobna gra się bardzo dobrze, lepiej nawet niż na myszcze.

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #24 dnia: Września 02, 2006, 12:50:24 pm »
Mam nadzieję ,że ta gra zaoferuje znacznie więcej niż tylko pojedynki na miecze i strzelanie do meneli :)  Bo na razie tak to wygląda :(

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #25 dnia: Września 02, 2006, 15:02:16 pm »
Cytat: "Conker"
Z calym szacunkiem dla Ciebie i Nintendo, ale sam Miyamoto przyznal, ze Mario 128 tak naprawde nigdy nie byl opracowywany. Pikmin jest fajna gra, ale niczym przelomowym, natomiast o Marionette nikt nic nie wie.


Malutkie sprostowanko  :wink:  -  Mario 128 było opracowywane, ale rozbiło się to na serii eksperymentów, z których wiele przeszło do nowego Mariana na Wii. Bardzo wiele, jak mowi Miyamoto-san.  Ale chodziło mi o to, że nikt inny niemogłby wpaść na takie założenia, jak przemieszczanie się między planetami, grawitacje, wykorzystanie Wii-lota do sterowania i do tego umieszczenia tego w uniwersum Mario. A żeby jeszcze taki mix wyszedł grze na dobrze...-tylko Mistrz, jakim bez wątpienia jest nasz Shigsy, moze tego dokonać.

Co do Pikmina- świetna gra, moim zdaniem może nie tyle przełomowa, co niezwykle oryginalna. Tak jak koncept Marionette. I to jest własnie Nintendo- najbardziej pomysłowe i bardzo, ale to bardzo kreatywne. I własnie tylko na Wii kolesie z UBI będą mogli zrealizować swoją wizję Red Steel. Nie jest nim, ani nam, graczom potrzebne / niezbędne 1080p czy kilkudziesięciocalowa plazma by zrealizować tę wizję z dobrym (lub bardzo dobrym, zobaczymy, jak gra wyjdzie) efektem.

A co do zlozonosci Red Steel- myslę, ze nie skonczy się jedynie na strzelaniu i machaniu mieczykiem. Oczywiście, to jest rdzeń i podstawa tej gry, ale w końcu UBISOFT to producent doskonałych i złozonych tytułów, a ich intencje w stworzeniu killera na miarę GoldenEye nie powinny skonczyć się tylko na dwóch wyżej wymienionych patentach.
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #26 dnia: Września 02, 2006, 18:25:32 pm »
A skąd znasz koncept Marionette mistrzu jeśli można wiedzieć. O tej grze jedyne co wiadomo to to że miała być na GC :lol:

A jak Miyamoto przyznał SM128 nie istniał, lecz był to ogólny zbiór pomysłów pod jedną nazwę, część z nich wzięto do jednej gry, część do drugiej, trochę do SMG a reszta czeka na wczepienie do gier :lol:

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #27 dnia: Września 03, 2006, 00:54:19 am »
Co do Mario- to dokładnie tak było.  :lol:

Natomiast w przypadku Marionette, jedyne co wiemy, to to, że Miyamoto chciał wydac tę gre na Nintendo 64 oraz wprowadzić ciekawy i nietypowy interfejs do manipulowania tytułową kukłą (czy tam MARIOnetką). Być może w tej lub innej formie ów tajemniczy tytuł pojawi się na Wii, które wydaje się świetną platformą do tego typu "eksperymentalnych" gier.
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

CassSept

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-01-2005
  • Wiadomości: 2 194
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #28 dnia: Września 03, 2006, 09:55:55 am »
Popraw mnie jeśli jestem w błędzie, ale MArionette miało być na GC :roll:


Do tematu: Red Steel wszystkich kręcił od pierwszych screenów, lecz ja nigdy nie rozumiałem skąd się to wzięło... kupię RS tylko jeśli recenzje będą korzystne...

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Red Steel
« Odpowiedź #29 dnia: Września 03, 2006, 11:55:49 am »
Cytuj
Ale chodziło mi o to, że nikt inny niemogłby wpaść na takie założenia, jak przemieszczanie się między planetami, grawitacje


Prey. Na xboxa360. Od tego złego i do reszty skomercjalizowanego Billa Gates'a.

Cytuj
wykorzystanie Wii-lota do sterowania i do tego umieszczenia tego w uniwersum Mario


no niesamowite rzeczy

Cytuj
tylko Mistrz, jakim bez wątpienia jest nasz Shigsy, moze tego dokonać.


nieeeeee, ja wysiadam :lol:

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #30 dnia: Września 03, 2006, 15:06:08 pm »
W moim wielce subiektywnym odczuciu, zaznaczając swą niewypowiedzianą sympatię w stronę Mr Miyamoto, nie sądze, aby ten cały Prey i wykorzystany w nim aspekt grawitacji był równie odkrywczy, co w Mario. Prey to przede wszystkim PCtowe FPP, więc cięzko w tym aspekcie wymyslić coś wielce ogryginalnego. Owszem, grawitacja to jest jakiś powiew świezości, ale w Mario ów koncept bedzie ściśle powiązany ze sterowaniem, które na XO nie jest, jak wiemy, niczym nowym.

OK, ale dośc juz o tym, kazdy ceni kogo ceni i lubi inne gry...Prey n ie wyjdzie na Wii, więc posiadacze tylko tej konsoli i tak są skazani na Mariana, jeśli zależy im na innowacyjnych grach tworzonych przez Japońców...
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Red Steel
« Odpowiedź #31 dnia: Września 03, 2006, 15:14:50 pm »
[mały ot]

a ja wógle nie kapuje podniety grawitacją w preyu, owszem patent fajny ale chodniki grawitacyjne, nieby taka wielka innowacja były juz w.. Ratchecie.

Robią z tej grawitacji wielka podniete ale w mniejszym lub wiekszym(raczej mniejszym) to juz gdzie było

(nie bijcie)

Miazga

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2003
  • Wiadomości: 3 839
  • Reputacja: 0
  • lol pozdro rasta power
Red Steel
« Odpowiedź #32 dnia: Września 03, 2006, 15:39:00 pm »
Cytuj
nie sądze, aby ten cały Prey i wykorzystany w nim aspekt grawitacji był równie odkrywczy, co w Mario.


Aha, czyli Mario zawsze bedzie lepszy od jakiegoś tam preya, choćby tylko dlatego, że to Mario. Bez komentarza stary, bez komentarza.

Krill

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-05-2006
  • Wiadomości: 174
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #33 dnia: Września 12, 2006, 20:36:17 pm »
Mario to Mario. Jak określił to Mielu w recenzji Okami w Neo Plus 91.- genialna platformówka. Nic więcej nie dodam...

No, może oprócz tego, że Prey jest ciekawym tytułem i wcale nie mówię, że aspekt zabawy gravity w tym sofcie jest kijowy czy coś. Nie jest !

Ale mogliby to wydać na Wii...
Wii sprzedaje się doskonale! TY też możesz się do tego przyczynić- KUP Wii !

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #34 dnia: Września 14, 2006, 20:53:49 pm »
Nowe screeny z gry.
http://www.gamespot.com/wii/action/redsteel/screenindex.html
Nowy trailer.
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/vids_1.html
Polecam wszystkim obejrzenie tego trailera , naprawdę robi wrażenie. Dużo rzeczy zostało zaktualizowanych.

Malutki

  • J-23
  • *****
  • Rejestracja: 18-05-2006
  • Wiadomości: 1 447
  • Reputacja: 18
Red Steel
« Odpowiedź #35 dnia: Września 29, 2006, 09:38:45 am »
Red Steel Developer Blog.
http://blogs.ign.com/red-steel
Z tego co powiedziała Marie-Sol ,wynika ze zespól konkretnie wziął się do pracy.
Grafika, efekty i sterowanie uległy znacznej poprawie , multiplayer zostaje finalizowany w różne tryby , błędy w grze zostają poprawione .
Nowe screeny.
http://media.wii.ign.com/media/821/821973/imgs_1.html

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Steel
« Odpowiedź #36 dnia: Września 29, 2006, 18:04:36 pm »
Wow, screen z dojo w deszczu ma swój klimacik. Jest zaje**sty!!
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

dcf

  • Pawka Morozow
  • *****
  • Rejestracja: 04-11-2003
  • Wiadomości: 1 056
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #37 dnia: Września 29, 2006, 18:38:58 pm »
Cytat: "Miazga"

Aha, czyli Mario zawsze bedzie lepszy od jakiegoś tam preya, choćby tylko dlatego, że to Mario. Bez komentarza stary, bez komentarza.

Każdy głupi wie, że Mario kart jest lepsze od Forza'y.

setezer

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 08-05-2005
  • Wiadomości: 3 469
  • Reputacja: 1
Red Steel
« Odpowiedź #38 dnia: Września 29, 2006, 20:25:17 pm »
Wiesz, porównywać Mario Kart do Forzy to jak stawiać obok siebie Nietzschego i Jana Pawła II.

Z tego co mi wiadomo Prey to shooter zaś mario platformówka. Moim zdaniem bardzo dobra, aczkolwiek wrzucanie owej postaci do wszystkiego co się da jest czymś żałosnym. Czekamy na Chessmario lub Mario Gear Solid. Choć mimo to Mario Kart, Football czy Party są bardzo grywalne (cholera jasna).

Kraken

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 19-09-2005
  • Wiadomości: 141
  • Reputacja: 0
Red Steel
« Odpowiedź #39 dnia: Października 04, 2006, 18:56:39 pm »
Ostatnio Ubi podało ,że czas gry jest szacowany na ok.13godz.
Mam jednak obawy czy gra nie będzie za krótka i nie powtórzy się sytuacja z King Kong'a gdzie mówiono o 11godz ,a na końcu dostaliśmy grę którą można przejść w mniej niż 8 godz.