Po pierwsze to HS wygląda znacznie lepiej niz pierwszy render i to pod każdym względem.
Zwłaszcza te kwadratowe elementy. Wystarczy zobaczyć na postaci. Twarz piękna a już cała reszta kanciasta (włosy, barki, kolana ), że nie wspomnę o ubogo zrobionych przeciwnikach. Gdyby nie tak dobrze wykonane facjaty to gra wyglądałaby najwyżej dobrze. IMO HS chowa się wykonaniem przy Uncharted. Otocznie w tytule ND stoi poziom wyżej.
Twarze w HS wyglądają tylko pięknie na przerywnikach, w trakcie gry jest już tak sobie. Ogólnie w HS najładniejsza jest świetna kolorystyka i ogromne przestrzenie (mimo, że postać porusza się po wąziutkiej dróżce.
PS. Najbardziej cieszy to że te gry to początki PS3 więc co będzie dalej to aż trudno sobie wyobrazić. Ktoś kiedyś pisał że X0 ma jeszcze zapas mocy i gadanie developerów że ta sama gra na PS3 i X0 wykorzystuje 30% mocy PS3 a 90% mocy X0 to bzdury. Za sprawą Halo 3 (640p, brak AA, szarpnięcia animacji) sprawa rozwiązała się sama i teraz wiemy że Gearsy to był szczyt możliwości konsoli M$.
Moim zdaniem Bioshock prezentuje się lepiej graficznie od Gearsów, chociażby ze względu na mnóstwo świetnych efektów.
Nawet Adrian Chmielarz w wywiadzie dla N+ napisał, że GoW jest najładniejszą grą na Xa, a wyszedł rok temu, co oznacza, że konsola ma jeszcze ogromny zapas mocy. Jak wyjdzie GoW 2 zobaczymy co panowie z Epic zdołali jeszcze wyciągnąć z Xa.
No i Uncharted wychodzi rok po premierze Ps3, czyli po takim samym okresie jak GoW na Xa.
Wątpię Marcepan, abyś za rok mówił, że Uncharted było szczytem mocy Ps3.