Jest bardzo dobrze - tyle powiem. Ciekawe co nam powiedzą/pokazą na X06... Demo z X06 na Marketplace byłoby fantastyczną sprawą.
Ciekawe czy gra zbliży się do PGR3 jakościowo
zblizyc sie moze ale ciezko bedzie ją przebic
Turn 10 mówilo, że FM2 będzie dużo ładniejsza od PGR3 ;>
A to troche nowinek, które nie byly tu jeszcze wrzucane:
- data wydania: styczeń/luty 2007 (dokładnej i w 100% pewnej informacji spodziewamy się na X06)
- liczba warstw na każdy bok samochodu wzrosła ze 100 do kilkuset
- pracują nad Fm2 już od dwóch lat
- testowa wersja gry zawiera 10 fur do wyboru
- testowa wersja na trasie Tsukuba Circuit "chodzi" w 30 fpsach, w finalnej wersji będzie 60 fpsów
- Corvette ukazane na jednym z obrazków składa się z 40.000 polygonów
- w niektórych autach będzie można mieć 4 rózne silniki (wymiana)
- syste klasyfikowania fur został polepszony o nowe opcje tuningowe, teraz za literą oznaczającą klasę będzie numererek idealnie pokazujący aktualny poziom stuningowania (zobacz obrazek)
- każdy samochód będzie miał swój odgłos silnika
- każda część na furze będzie ulegała dynamicznym zniszczeniom (w zależności od siły uderzenia będzie się więcej lub mniej gniotła itp), zderzaki i spoilery będą odpadały i zostawały na drodze
- auto nie moż zostać doszczędnie zniszczone, ale możesz je tak uszkodzić, że będzie jechało tylko z minimalną prędkością
- trawa w 3D będzie poruszała się na wietrze
- zielona linia wspomagająca, ABS, TCS i ATS powracają i działają jeszcze lepiej
- większość tras z FM1 powraca, np Tokyo Circuit
- tras point-to-point nie będzie
- wersja demo na Xbox Live jest planowana
- będzie można wysyłać zdjęcia zrobione w photomode przez emaila
- planuje się "World Championship" przez Xbox Live po premierze gry
- grywalne demo będzie dostępne na X06
Jak mi nie wierzycie to wbijac na
ForzaCentral Znalazłem też
porównanie FM1 vs FM2