Autor Wątek: ==Army of Two==  (Przeczytany 15376 razy)

0 użytkowników i 6 Gości przegląda ten wątek.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #40 dnia: Lipca 10, 2007, 01:00:22 am »
Mam pytanie: czywiadomo, czy w Army of Two mozna bedzie grac w dwie osoby na jednej konsoli, bez splita?
Pozatym ostatni trailer prezentuje sie zacnie.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #41 dnia: Października 20, 2007, 18:05:26 pm »
Mam pytanie: czywiadomo, czy w Army of Two mozna bedzie grac w dwie osoby na jednej konsoli, bez splita?
Pozatym ostatni trailer prezentuje sie zacnie.
Da się grać we 2 osoby ale tylko na splicie.

Jak by ktoś nie wiedział to Army of Two dostało 7+ w PE. Mi się gra podoba, zwłaszcza "ubiór" postaci, te metalowe maski itp.

Hubi

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-03-2005
  • Wiadomości: 5 104
  • Reputacja: 0
  • Poznasz głupiego po czynach jego.
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #42 dnia: Października 20, 2007, 19:55:07 pm »
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :lol:

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #43 dnia: Października 20, 2007, 20:03:29 pm »
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :lol:
he he he nie ma za co  :grin: Przeczytałem recenzję w PE i jakoś tak chciałem napisać coś. Bo IMO gra zasługuje na co najmniej 8 może nawet 8+, + za to że EA próbuje zrobić coś nowego, szkoda tylko że jest tylko 1 ocena od Urala, a nie ma od innych recenzentów. A przy okazji odpowiedziałem na pytanie ;)

Mikes

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 30-08-2005
  • Wiadomości: 7 687
  • Reputacja: 0
  • Ej.
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #44 dnia: Października 20, 2007, 21:14:47 pm »
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :lol:
he he he nie ma za co  :grin: Przeczytałem recenzję w PE i jakoś tak chciałem napisać coś. Bo IMO gra zasługuje na co najmniej 8 może nawet 8+, + za to że EA próbuje zrobić coś nowego, szkoda tylko że jest tylko 1 ocena od Urala, a nie ma od innych recenzentów. A przy okazji odpowiedziałem na pytanie ;)
Grałeś?

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #45 dnia: Października 20, 2007, 21:22:10 pm »
Dzięki za błyskawiczną odpowiedź :lol:
he he he nie ma za co  :grin: Przeczytałem recenzję w PE i jakoś tak chciałem napisać coś. Bo IMO gra zasługuje na co najmniej 8 może nawet 8+, + za to że EA próbuje zrobić coś nowego, szkoda tylko że jest tylko 1 ocena od Urala, a nie ma od innych recenzentów. A przy okazji odpowiedziałem na pytanie ;)
Grałeś?
Tak w marzeniach ;) To że nie grałem, to nie znaczy że nie mogę mieć opinii o tej grze, błędy które wypisał ural, czyli mała interakcja z otoczeniem, czy to że otoczenie jest podobno mi nie przeszkadzają. Dlatego uważam że gra powinna dostać co najmniej 8 (przynajmniej wydaje mi się tak). I żałuję że nie ma innych ocen, bo wydaje mi się że była by ździebko większa.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #46 dnia: Października 22, 2007, 23:08:10 pm »
Army of Two na X360 i PS3 zalicza obsuwę na pierwszy kwartał 2008.

http://www.1up.com/do/newsStory?cId=3163863

Cytuj
Just a few minutes go, Electronic Arts announced they are officially pushing back Army of Two from its Fall 2007 release date on Xbox 360 and PlayStation 3 to First Quarter 2008, which means we should see the final product before March 2008. 1UP chatted with VP and General Manager of EA Montreal and Army of Two Executive Producer Alan Tascan about why the company decided to announce the delay so late in the game.



1UP: So what's the official announcement that you're giving us today?

Alan Tascan: The announcement is that we're pushing the game to Q1 of next year and the reason is based on the feedback we've had internally and externally. We just want to add extra polish to the game -- I think everyone would want that. Our job is to delight the customer and we feel that we need more time to add the polish.

1UP: Yeah, but what's interesting in this case is that the game got to review stage -- we were playing it to review it -- before it got delayed, so we were wondering why it took this long to figure out. We're pretty accustomed to delays in this industry, but not usually at this stage.

AT: This was based on a lot of feedback we had internally and externally. Where we failed is in questioning whether we could really make the game better. I agree with you that this decision came at the last second, but it still came and I think that's better for everybody. I think the fundamentals are there, we just need to add in the extra polish that we now have the time to do.

1UP: We're definitely happy to hear that -- no gamer is going to complain about extra polish -- but what did the other higher ups at EA have to say about it?

AT: Well, it was a very interesting conversation we had between me, Frank Gibeau and John Riccotello. Their comments were very supportive: "This is a new IP and a new IP takes time. We need to put our customer front and center. We are supporting you [EA Montreal], and if you feel you can create a better experience for the customer, at the end of the day, we will support you in that." I think it really speaks to Frank and John's message about quality, that we can release a game when it's ready. What we failed in is that we didn't recognize earlier that needed more time to improve the balancing. I mean, we have hundreds of weapons in the game, so it takes a long time to polish that sort of thing. We didn't have time to do it before and now we do. And we had full total support from EA. This is an important new IP for us and we don't want to spoil it.

1UP: Having seen the game through the development process -- very early on, midway through, and then now -- we notice that this game was pretty experimental. It had a lot of ideas -- some that worked, some that didn't work -- it was a game that was trying to do lots of new things. Do you think it was perhaps too ambitious in that sense?

AT: I hope it was too ambitious. If it's not, I'm not doing my job well. But in games, we always take away features and add new ones in. We had plenty of features that worked on paper that just didn't when it was up and running. But now we've passed the experimentation phase -- the fundamentals are already there to make a good game. So we owe it to the customer and to ourselves so that we can be proud of the game we release. We experimented a lot in the development and I'm proud of that. The process is always adding and subtracting things, and I know we're not the only ones doing that. I'm delighted that EA is supporting that kind effort. This is really showing the new EA in that it's trying to reward and encourage those types of things.

1UP: As you've been working on the game, lots of other titles have been released, from Gears of War to Halo 3. Has the competition upped the ante a little bit, or raised the bar?

AT: The competition is always raising the bar. But are we afraid of the other games? No. Are they setting the bar at a certain level? Sure. But that's the bar we're hitting anyway -- it's the bar we were aiming for even before seeing these games. The cool thing about this business is that every six months there is something that excites you and makes you want to do better. We were already aiming for quality on that level, but only recently realized we needed more time to reach it.

1UP: So about how long has the game been in development now? This is obviously not a case like Duke Nukem or anything like that, but at what point does EA have to say that it just needs to get done? Is that what this new Q1 deadline is going to be?

AT: This game has been in development since -- well, we started it about a year after we opened the studio, and we opened the studio in 2004, so it was sometime in 2005. It's completely in the range of every game that's out today, within 3-6 months. Whether it's Halo 3, Assassin's Creed, or Call of Duty, we're exactly in the same range, or in some cases a little bit shorter -- and we've built a studio at the same time. I've never heard from EA -- and this is true, because I'm still here talking to you now -- "You need to ship this now!" They've always said, "Tell us when you think you can do something of high quality." I mean, obviously there's the business side, and you're not just going to develop the game for five years. But I haven't felt the pressure of, "You need to release that now because we need to." I think this is a new commitment of EA on a truly different level.
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #47 dnia: Października 23, 2007, 16:05:27 pm »
7+ w PE ich załamało :) W sumie dobrze, na zdrowie wyjdzie grze, a i EA zyska trochę punktów reputacji za to że zrobili całkiem nowy tytuł i chcą go doszlifować.

mtlEN

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 06-01-2008
  • Wiadomości: 154
  • Reputacja: 0
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #48 dnia: Lutego 11, 2008, 21:50:29 pm »
Jest to gra na którą czekam od dawna. Tryb Kooperacji będzie wspaniały szczególnie w trybie online. Szykuje się niezła rozwałka !! xD

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #49 dnia: Lutego 16, 2008, 15:25:41 pm »
gra prawie ukonczona  :P

Army of Two Prerelease Hands-On -
http://uk.gamespot.com/xbox360/action/armyoftwo/news.html?sid=6186177


Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #50 dnia: Lutego 17, 2008, 16:37:05 pm »
Hell yeah!! Już z kumplem zacieramy rączki.  :-D



http://www.gametrailers.com/player/30690.html
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2008, 19:52:17 pm wysłana przez Krayzie »


Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #51 dnia: Marca 06, 2008, 12:51:38 pm »
GameTrailers: Army of Two - Opening Cinema
http://www.gametrailers.com/player/31042.html
Opublikowane: Luty 23, 2008, 17:09:21
Army of Two - Launch Trailer
http://www.gametrailers.com/player/31548.html

Army of Two - Preview
http://www.gametrailers.com/player/31329.html

Army of Two getting downloadable content
http://www.psu.com/Army-of-Two-getting-downloadable-content-News--a0002973-p0.php

Cytuj
According to gaming website Kotaku, Electronic Arts Montreal is planning on releasing downloadable content for its Third Person Shooter title, Army of Two, which was released in North America and Europe yesterday.

“I couldn’t help but ask what Electronic Arts Montreal is up to, now that their game has shipped,” said Kotaku’s Brain Crecente. “Downloadable content, I was told. When I pressed for more details, all I was told was that there’s a ton of it being created for Army of Two.”

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #52 dnia: Marca 06, 2008, 13:14:43 pm »
To w końcu jak teraz się prezentuje Army of Two?

Pytam o opinie tych co grali.

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #53 dnia: Marca 06, 2008, 13:46:56 pm »
recki ma bardzo dobre_ponad 80% i grafa ponoc tez daje rade/

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #54 dnia: Marca 06, 2008, 13:54:04 pm »
recki ma bardzo dobre_ponad 80% i grafa ponoc tez daje rade/
To dobrze, bo podoba mi się ta gierka. Ciekawe czy sklecą drugą reckę w PE?

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 004
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #55 dnia: Marca 06, 2008, 14:05:13 pm »
Na forum PE czytałem opinię gościa, który ma tą grę i stwierdza on że grafa jest mocno średnia.

Magiq

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 24-12-2005
  • Wiadomości: 2 814
  • Reputacja: 66
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #56 dnia: Marca 06, 2008, 14:11:46 pm »
Multi ma tylko na 4 osoby więc wstrzymam się z kupnem póki się czegoś więcej nie dowiem tym bardziej ze coraz bliżej gta a ja jeszcze racheta muszę skończyć, a i Cod4 do multi trzeba jednak zakupić :-)

Krayzie

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 26-11-2006
  • Wiadomości: 780
  • Reputacja: 0
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #57 dnia: Marca 06, 2008, 14:33:09 pm »
Gra jest głównie do co-op'a więć kij z typowym multi. A co do grafiki, żal dupę ściska jak dla niektórych grafika to 90% gry. Średnia grafika mi w zupełności wystarczy jak na jedną z niewielu gier, która kładzie nacisk na pure co-op a nie multi, czy granie w pojedynkę.


nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #58 dnia: Marca 06, 2008, 23:25:40 pm »









fosy-muzik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-02-2008
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • dsk*
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #59 dnia: Marca 06, 2008, 23:30:49 pm »
wygląda dość przyzwoicie :)  8)

This Is Living   dsk*games*rap

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #60 dnia: Marca 07, 2008, 12:56:19 pm »
ok wlasnie dostalem gre z pracy (ma sie to szczescie :-D) wiec dzisiaj pogram dluzej w wersje na ps3 i napisze cos wiecej /
narazie gralem z kumplem w pracy na split screenie i gra sie naprawde swietnie . grafa na splicie nie jest jakas wypasna ale gra sie naprawde przyjemnie ;)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #61 dnia: Marca 07, 2008, 13:42:08 pm »
Jak możesz to powiedz czy to długie jest. Oczywiście jak przejdziesz.

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #62 dnia: Marca 10, 2008, 12:38:45 pm »

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #63 dnia: Marca 10, 2008, 13:33:08 pm »
gra jest naprawde fajna ale singiel raczej krotki tak na 5-6 godzin/ chociaz jeszcze nie skonczylem gry - jestem w 5 na 6 misji

grafika na niektorych levelach jest swietna na innych juz troche mniej ;)
napewno warta gra jesli ma sie kumpla z headsetem i 2 kopia gry

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #64 dnia: Marca 11, 2008, 01:47:34 am »
Gra jest fajna ale na maksa krotka,spokojnie mozna ja w 5 godzinek zaliczyc a  po przejsciu singla jedyne co pozostaje to tylko co-op i to tez raczej nie na dlugo bo ile razy mozna przechodzic te same krotkie misje? W ktorych wszystko za kazdym razem jest takie samo? Jezeli ktos zaliczy singla a potem co-op'a to jedyne co mu pozostanie to lagujace i nie do konca udany multi. Fajnie pograc w gierke godzinke i odlozyc a potem wrocic do niej po paru dniach, bo inaczej to strasznie nudzi, przechodze ja trzeci raz i juz raczej mocno na sile. Gra miala zajebisty pomysl i wielki potencjal ale niestety jedno i drugie zostalo wykorzystane tylko czesciowo a szkoda.

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #65 dnia: Marca 11, 2008, 13:46:57 pm »
no napewno fajnie jakby poprawili troche rzeczy i wydali kontynuacje

Piter_neo

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2005
  • Wiadomości: 5 299
  • Reputacja: 40
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #66 dnia: Marca 11, 2008, 13:49:16 pm »
no napewno fajnie jakby poprawili troche rzeczy i wydali kontynuacje
To kupuj gre, jak się dobrze sprzeda to wydadzą kontynuacje. :lol:

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #67 dnia: Marca 11, 2008, 16:58:07 pm »
Kontynuacja i tak bedzie, ktoa gral i przeszedl gre ten wie :)

Tango

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #68 dnia: Marca 11, 2008, 17:06:21 pm »
Na splicie gierka daje rady, gramy z bracholem i jest milo :) Podoba mi sie upgrade broni :) Grafika fajna. Wstepnie 8/10 aha szkoda, ze odrazu nie ma najwyzszego poziomu trudnosci :/

nakimushi

  • Gość
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #69 dnia: Marca 11, 2008, 19:31:23 pm »
no napewno fajnie jakby poprawili troche rzeczy i wydali kontynuacje
To kupuj gre, jak się dobrze sprzeda to wydadzą kontynuacje. :lol:

firma za mnie kupuje  :lol:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #70 dnia: Marca 11, 2008, 19:49:44 pm »
no napewno fajnie jakby poprawili troche rzeczy i wydali kontynuacje
To kupuj gre, jak się dobrze sprzeda to wydadzą kontynuacje. :lol:

firma za mnie kupuje  :lol:
Zostaniesz moją firmą? 8)
Yeahh, me and hate that's an odd couple

_ReD_

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 07-12-2005
  • Wiadomości: 4 959
  • Reputacja: 49
  • It is what it is
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #71 dnia: Marca 11, 2008, 20:04:15 pm »
Na splicie gierka daje rady, gramy z bracholem i jest milo :) Podoba mi sie upgrade broni :) Grafika fajna. Wstepnie 8/10 aha szkoda, ze odrazu nie ma najwyzszego poziomu trudnosci :/

Professional wcale duzo trudniejszy nie jest, odczujesz to tylko w paru miejscach ale i tak za latwo, mowie tu o grze z virtualnym przyjacielem :) jesli grasz z kumplem to bedzie latwo jak cholera :)

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #72 dnia: Marca 11, 2008, 20:06:57 pm »
Szkoda że gierka taka krótka, bo miałem na nią chrapkę. Jak za 3 lata spadnie cena do około 80 zł to może kupię.

fosy-muzik

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 28-02-2008
  • Wiadomości: 127
  • Reputacja: 0
  • dsk*
Odp: ==Army of Two==
« Odpowiedź #73 dnia: Marca 11, 2008, 20:32:31 pm »
hmm... szczerze mówiąc to sądziłem że AoT starczy na trochę więcej niż te 5 - 6 godzin. buu

@ nakimushi. można wiedzieć gdzie pracujesz ?  :shock: :D

This Is Living   dsk*games*rap