Autor Wątek: Heavenly Sword  (Przeczytany 218962 razy)

0 użytkowników i 29 Gości przegląda ten wątek.

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #240 dnia: Kwietnia 10, 2007, 09:16:02 am »
przynajmniej po nowych screenach widać, że nie będzie tylko aren.

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #241 dnia: Kwietnia 10, 2007, 09:25:11 am »
Lokacje wyglądają bardzo ładnie a Nariko chyba jeszcze nigdy nie wyglądała tak dobrze (na czole widać jej piegi  :shock:)

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #242 dnia: Kwietnia 10, 2007, 10:52:25 am »
Jak to skomentowała jedna osoba...HOLY SHIT
http://www.hub-bub.com/blogs/brian/wp-content/uploads/holy_shit1.jpg
LOL

PLUS OKłADKA I ARCIK


MNIAMMMM :)


the lighting ...the grass..the shadow..the skulls....the babe...

Made in Heaven + Kratos am cry
hehe ^^

Swietnie wykonana buźka


I jeszcze taka ciekawosta.

Heavenly Sword Week begins -- 10 new screens only on GamePro.com
by GamePro Staff | 04/09/2007 | 3:19:04 PM PST

Heavenly Sword Week has begun, and GamePro.com is the only place to see the latest screens and intel.

In celebration of our May 2007 cover story on Sony's PlayStation 3 game-to-beat Heavenly Sword, GamePro.com will be unveiling exclusive art and information on the game over the next four days.

Monday: 10 new screens released
Tuesday: ???
Wednesday: ???
Thursday: ???
Friday: ???

Check back every day this week for exclusive Heavenly Sword info -- only on GamePro.com.


Zapowiada sie piękkkny tydzien!!!  :grin:

mateo

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #243 dnia: Kwietnia 10, 2007, 11:01:01 am »
Tak !!!
Ten tydzień należy do Nariko  :-D

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #244 dnia: Kwietnia 10, 2007, 17:11:00 pm »
Cytuj
In celebration of our May 2007 cover story on Sony's PlayStation 3 game-to-beat Heavenly Sword, GamePro.com will be unveiling exclusive art and information on the game over the next four days.

Monday: 10 new screens released
Tuesday: ???
Wednesday: ???
Thursday: ???
Friday: ???

Check back every day this week for exclusive Heavenly Sword info -- only on GamePro.com.


Zapowiada sie piękkkny tydzien!!!

Nie mogę się doczekać.  :-D

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #245 dnia: Kwietnia 10, 2007, 17:27:49 pm »
Dlaczego Nariko nie wygląda jak na tym arcie...?  :roll:

Devilek

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 05-07-2005
  • Wiadomości: 8 220
  • Reputacja: 73
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #246 dnia: Kwietnia 10, 2007, 17:31:02 pm »
Dlaczego Nariko nie wygląda jak na tym arcie...?  :roll:
Żebys nie świntuszył przy telewizorku :D. A ten art naprawde jest ładny :shock:.
Yeahh, me and hate that's an odd couple

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #247 dnia: Kwietnia 10, 2007, 19:53:57 pm »
Moze beda dwie Nariko!
;) hehe

Cielo

  • Proletariusz
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 428
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #248 dnia: Kwietnia 10, 2007, 23:24:51 pm »
Mnie wreszcie zaczęły się podobać włosy, bardzo fajnie wyglądają na tych statycznych screenach z oddali, niestety w ruchu chociażby na ostatnim "Making of" prezentują się gorzej... i ciekawe czy faktycznie ci wszyscy przeciwnicy będą latać na ragdollu tak jak w tamtym tech-demie z GDC.
I do not comprehend.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #249 dnia: Kwietnia 11, 2007, 16:36:37 pm »
Cell i Heavenly Sword - jak oni to zrobili?

Dlaczego według producentów Heavenly Sword będzie pierwszą grą, która naprawdę wykorzysta architekturę Cell.

Oto prosty przykład:

Zarządzanie AI dla setek przeciwników może wydawać się syzyfową pracą, jednak Ninja Theory wykorzystując architekturę Cell rozwiązała ten problem w niezwykle elegancki i sprytny sposób:

* Cell traktuje wrogów w dużej odległości jako tłum i liczy AI dla całości.

* Kiedy wrogowie zbliżają się, Cell dzieli ich na oddziały i liczy AI oddzielnie dla każdego oddziału.

* I w końcu, kiedy oddział podejdzie wystarczająco blisko Cell zaczyna liczyć AI indywidualnie dla każdego przeciwnika osobno, przypisując mu unikalne zachowanie, taktykę i styl walki.

Producenci zapowiadają też wsparcie dla SIXAXIS’a, będzie można go wykorzystać między innymi do wpływania na tor lotu pocisku z bazooki.

Na chwilę obecną nie wiadomo czy gra będzie działać w Full HD (1080p). Z całą pewnością wiadomo natomiast, że gra olśniewa grafiką, a główna bohaterka Nariko jest równie ponętna co niebezpieczna.
http://www.ps3site.pl/ps3-news/cell-i-heavenly-sword-%e2%80%93-jak-oni-to-zrobili-t1407.0.html

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #250 dnia: Kwietnia 12, 2007, 07:58:29 am »
Hands On With Heavenly Sword's 3 Fighting Styles
http://www.gamepro.com/sony/ps3/games/features/108609.shtml

Cytuj
As you'll remember from our exclusive story yesterday, Heavenly Sword pits Nariko, a ferocious warrior with crimson hair, against the legions of a genocidal invading King. The titular Heavenly Sword was once in the possession of a god-like force, but has since fallen to the mortal world only to be picked up by Nariko. Although the sword is a gift to effect massive change, this blessing comes with a sacrifice: those who carry the sword sign their own death sentence. In fact, Nariko has only hours left to live when the game opens.
Mistress of the Blade

Nariko's Heavenly Sword can change its physical form in mid-attack, allowing you to string together massive custom combos. Here are the three key battle styles you'll use to crush your foes.

* Speed Style: Nariko's default battle stance lets her slash nearby foes with rapid short-sword strikes. It's your best defense for close encounters.

* Ranged Style: Much like Kratos's Blades of Athena from God of War, these chain swords let you pick off distant foes, or hook one and slam him into the ground.

* Power Style: In this broad-sword form, the Heavenly Sword dishes out mammoth damage to nearby enemies. It's slow, but deadly.

Since the sword feeds on your life, your challenge is to stay alive long enough to finish your quest. As attacking enemies temporarily replenishes your health, continuous action is your lifeblood. There are no platforming or extended combat-free zones, as Heavenly Sword intends to deliver relentless battles and unceasing action. Even the cinematics take place during gameplay, with villains exchanging threats with Nariko via a slick picture-in-picture window.

The true power of the sword lies in its ability to transform instantly at the flick of a button. In your normal stance, known as the "speed style," you have two agile short swords. With taps of the attack buttons, you can unleash flurries of quick slashes. Holding down the L1 button, however, switches you to the "ranged style," where the short swords morph into chain blades similar to those in God of War. This style allows for farther reaching attacks, including huge sweeping twirls and whiplash strikes. Holding down the R1 button transforms the weapons into a single massive sword. With this "power style," you can execute deadly wounds on foes, but this style is balanced by its short range and slow wind-up.

So what's the big deal? What makes Heavenly Sword special is that you can transform the sword at any time, on the fly, in the middle of combos. With the convenient hold-and-release method for using the shoulder buttons, it's easy to jump in and invent your own eye-popping combos on the fly. After a few moments of testing out the basic moves, we were able to throw a few quick slashes at an enemy while in speed style, follow up by morphing to the chain blades and swinging the poor sap around, then finally switching to the broad sword for a finishing blow.

As you decimate legions of enemies, you build up your "super style" meter. With each successive level on the meter, your grabs and throws become increasingly spectacular. You can increase the meter faster if you perform impressive and stylish combos, so being creative and looking like a badass has a tangible reward. Of course, you can also combo into a "super style" grab for even more devastating results.

The controls as a whole feel intuitive. For example, Nariko auto-blocks incoming attacks simply by standing still. She can also execute counter attacks if you time a strike to coincide with an opponent's, as well as dodge incoming blows with flicks of the right analog stick. The Sixaxis's motion sensing gets a workout, too, enabling you to re-position the camera by tilting the controller. You can also pick up just about any object and throw it. The camera then swoops in behind the object as it flies in slow motion (with beautiful blur effects). You can influence the projectile's trajectory with the Bullet Time-inspired "after touch" feature, adjusting the flight path by tilting the controller or moving the analog stick. Another neat touch: the camera tilts and leans to follow the flight path of the object.
Heroic Exploits

Aside from the main-course fighting, Nariko sometimes encounter "hero sequences" where you must react to onscreen prompts to survive. We played a sequence where we sprinted along a huge rope that bridged a chasm. Enemies at the other end shook the rope and sent waves down it, eventually slashed it, and we had to leap to another rope, run down it, and fly into a group of enemies to deliver a death-from-above smash attack. There was also a sequence where Nariko mans a cannon on a rampart and fends off an advancing army. When firing a cannon, Nariko can influence the trajectory of the projectile using the Sixaxis. Ninja Theory claims it needs the Cell to handle these complex calculations. With the use of after-touch to steer the cannon balls, siege towers erupted in lovely fountains of dust and debris.

The Sixaxis motion sensing responded respectably, but it wasn't a central part of the action just yet, a fact that may change as the game progresses. Multiplayer also remains a major question mark, with the developers at Ninja Theory unwilling to confirm or deny it for the final version.

Solid Snake 1989

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 06-09-2006
  • Wiadomości: 14 782
  • Reputacja: 101
  • Who Dares. Wins
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #251 dnia: Kwietnia 12, 2007, 17:50:09 pm »
Cell i Heavenly Sword - jak oni to zrobili?

Dlaczego według producentów Heavenly Sword będzie pierwszą grą, która naprawdę wykorzysta architekturę Cell.

Oto prosty przykład:

Zarządzanie AI dla setek przeciwników może wydawać się syzyfową pracą, jednak Ninja Theory wykorzystując architekturę Cell rozwiązała ten problem w niezwykle elegancki i sprytny sposób:

* Cell traktuje wrogów w dużej odległości jako tłum i liczy AI dla całości.

* Kiedy wrogowie zbliżają się, Cell dzieli ich na oddziały i liczy AI oddzielnie dla każdego oddziału.

* I w końcu, kiedy oddział podejdzie wystarczająco blisko Cell zaczyna liczyć AI indywidualnie dla każdego przeciwnika osobno, przypisując mu unikalne zachowanie, taktykę i styl walki.

Producenci zapowiadają też wsparcie dla SIXAXIS’a, będzie można go wykorzystać między innymi do wpływania na tor lotu pocisku z bazooki.

Na chwilę obecną nie wiadomo czy gra będzie działać w Full HD (1080p). Z całą pewnością wiadomo natomiast, że gra olśniewa grafiką, a główna bohaterka Nariko jest równie ponętna co niebezpieczna.
http://www.ps3site.pl/ps3-news/cell-i-heavenly-sword-%e2%80%93-jak-oni-to-zrobili-t1407.0.html
marketingowe gadanie, ale co tu robi "pocisk z bazooki"?

lupinator

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #252 dnia: Kwietnia 12, 2007, 17:52:44 pm »
Cytuj
marketingowe gadanie, ale co tu robi "pocisk z bazooki"?
Pierwszego trailera nie ogladales czy co? ;) Bazooka będzie, a jak! :]

Ibra

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 19-10-2005
  • Wiadomości: 2 875
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #253 dnia: Kwietnia 13, 2007, 19:46:58 pm »
Myślałem, że wytrzymam bez PS3 jakiś dłuższy okres, ale patrząc na te screeny oraz na listę gier, które będą miały premiere w nadchodzących miesiącach, będzie trudno :).
Musze wytrzymać do wakacji...

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #254 dnia: Kwietnia 14, 2007, 13:46:29 pm »

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #255 dnia: Kwietnia 17, 2007, 19:07:25 pm »
Heavenly Sword HI RES gamepro Shots. Kilka z ostatnich screenów ale w dużo lepszej jakości.
http://www.playfrance.com/news-images-heavenly-sword-nouvelles-images.html
Moim zdaniem wygląda ładnie ale nic nadzwyczajnego, na pewno nie jest to poziom Lair czy Uncharted.

Gość Anonimowy

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 2 626
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #256 dnia: Kwietnia 18, 2007, 20:10:41 pm »
http://www.playsyde.com/news_4224_en.html

10 screenów z Heavenly Sword. + 4 arty.
W 1280x720.

Oj joj joj.... :? Teksturki trochę momentami słabe
http://images.playsyde.com/gallery/public/5236/644_0006.jpg

Ale tłumek na ostatnim spory.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 18, 2007, 20:13:04 pm wysłana przez Gość Anonimowy »
"Na forum nie ma żadnych ludzi, tylko porno boty z podciągniętym AI."
(by tarniak, all rights and lefts reserved)
---
Lies. Deceit. Cake.
---

13 Porównanie Gier (X360 vs PS3)
http://www.gameonly.pl/forum/index.php?topic=2178.msg349879#msg349879

lupinator

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #257 dnia: Kwietnia 18, 2007, 20:13:55 pm »
Troche malo ostre te screeny ale ogolnie to bardzo ladne

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #258 dnia: Kwietnia 18, 2007, 21:40:48 pm »
Cytuj
Oj joj joj....  Teksturki trochę momentami słabe
Nie tylko na tym screenie. Gra wygląda ładnie ale nic więcej.
chociaż twarz Nariko na tym screenie wygląda genialnie szkoda że tylko twarz bo zaznaczone na screenie elementy odstają tak bardzo jakby były z innej gry. Kupa kantów (włosy baznadziejne)

tomiasz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-03-2007
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja: 0
  • PS3 Fanboy
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #259 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:10:38 pm »
twarz wyglada super !  :o    ale te ramiona psuja caly efekt ;P co to ma byc ?! mam nadzieje ze to poprawia ;)     tak w ogole to ps3 ma antyaliasa ?



PSN: Tomi1337    Dodawac mnie !!! :)

Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #260 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:21:29 pm »
Chyba jest tak, żę PS3 mozę jedynie używać albo AA albo HDR ;) Większośc wybeira HDR =p

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #261 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:25:12 pm »
jak na ps3 to średnio to wygląda, napewno stać tą konsole na wiele więcej


Master_666

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 24-07-2005
  • Wiadomości: 20 684
  • Reputacja: 194
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #262 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:26:50 pm »
Najlepsze jest to, zę te screeny są od dawien dawna i przedtem wszyscy zachwyceni a teraz, że kaszana xD

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #263 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:31:38 pm »
Najlepsze jest to, zę te screeny są od dawien dawna i przedtem wszyscy zachwyceni a teraz, że kaszana xD
niewidziałem tego wcześniej ;) no może bym sie podjarał gdybym widział to 2 lata temu :P


tomiasz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-03-2007
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja: 0
  • PS3 Fanboy
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #264 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:42:06 pm »
mi by sie podobaly dopoki nie pogralem w motorstorma i resistance na moim nowym LCD w 720p :)   hardcore
Opublikowane: Kwiecień 18, 2007, 22:40:05
ale trzeba pamietac ze dobra gra to niekoniecznie gra z najlepsza grafika ! :) liczy sie tez grywalnosc, inteligencja przeciwnikow, dobre mapy, zeby sie gralo w taka gre sporo zanim sie ja przejdzie itp :P   mi sie gra podoba ale te ramiona na tym screenie no ja pierdziele co to ma byc  :x



PSN: Tomi1337    Dodawac mnie !!! :)

Crow

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 02-10-2006
  • Wiadomości: 259
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #265 dnia: Kwietnia 18, 2007, 22:44:13 pm »
te ramiona ma jakby była na jakims odwyku :D
hmmm... to jest spoiler ?  :lol: <lol>


Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #266 dnia: Kwietnia 18, 2007, 23:37:35 pm »
@Tomiasz - przecież na tych screenach jest antialiasing, więc skąd takie pytanie?

@Master - akurat Ninja Theory wycisnęło z PS3 i "HDR" i AA.

Mnie się tam podoba. Oby akcja była na tyle dynamiczna, aby brakowało czasu na przyglądanie się teksturkom  :-)

tomiasz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-03-2007
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja: 0
  • PS3 Fanboy
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #267 dnia: Kwietnia 18, 2007, 23:59:22 pm »
jesli to jest AA to jakis bardzo prymitywny -,- to nie wyglada jak AA na kompie jeszcze :O   to jest bardziej calosc rozmazana z tego co patrze a nie wygladzona :P   ale kogo to obchodzi ^^ nie bede stal z odleglosci 10 cm od tv, na pauzie z linijka w reku i mierzyl jakie sa kwadraciki przy ramionach postaci :P   jak bedzie postac oddalona nawet sie tego nie zauwazy i tworcy tej gry na pewno o tym wiedza i nie traca czasu na byle co ^^   gra wyglada fajnie ogolnie



PSN: Tomi1337    Dodawac mnie !!! :)

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #268 dnia: Kwietnia 19, 2007, 00:12:24 am »
Chyba pomyliłeś pojęcia. To, że Nariko ma kanciaste ramiona, nie jest spowodowane brakiem antyaliasingu. Poprostu poskąpiono jej poligonów. Antyaliasing tylko wygładza krawędzie.

tomiasz

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-03-2007
  • Wiadomości: 105
  • Reputacja: 0
  • PS3 Fanboy
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #269 dnia: Kwietnia 19, 2007, 01:02:22 am »
wiem jak dziala antyaliasting ;) i akurat nie mowie tylko o tym screenie :) przyjrzyj sie innym.   antyaliasting wygladza te malutkie kwadraciki przy krawedziach. a na niektorych screenach wyglada to tak jakby w ogole go nie bylo



PSN: Tomi1337    Dodawac mnie !!! :)

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #270 dnia: Kwietnia 19, 2007, 10:18:06 am »
Ja tam AA widze, gorzej z anizo ;\ Coraz slabsze te screeny z HS. Mialbyc graficzny killer, a wyszlo jak zwykle ;\, bah moze chociaz akcja bedzie intensywna i gameplay ciekawy.

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #271 dnia: Kwietnia 19, 2007, 10:43:38 am »
no ja tez myslalem ze bedzie coraz lepiej i ze bedzie to gra ktora mnie zmusi do kupna ps3/
ciekawe jak wyjdzie calosc
mimo wszystko mam nadzieje ze bedzie to swietna gra i troche poprawia te otoczenie albo dodadza jakies efekty

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #272 dnia: Kwietnia 19, 2007, 10:58:38 am »
Ja tam AA widze, gorzej z anizo ;\ Coraz slabsze te screeny z HS. Mialbyc graficzny killer, a wyszlo jak zwykle ;\, bah moze chociaz akcja bedzie intensywna i gameplay ciekawy.
Jak czytame tego typu posty to az mi rece opadaj. Sprawdz sobie screeny z E3 06 i stwierdzisz ze te najnowsze są o niebo lepsze od tych z 2006. Mam gdzies jak ta gra prezentuje sie na screenach, wazne ze w ruchu niszczy swoim wykonaniem.

mateo

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #273 dnia: Kwietnia 20, 2007, 16:19:16 pm »
Czyżby w Heavenly Sword następowała zmiana pogody ?
http://www.firingsquad.com/media/gallery_image.asp/1495/8
Na to się zanosi ?!
PS.To będzie moja pierwsza zakupiona ..zwłaszcza NextGenowa/ulubiona pozycja :grin:






lupinator

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #274 dnia: Kwietnia 20, 2007, 18:05:15 pm »
Przeciez w wiekszosci gier akcja toczy sie w roznych porach dnia i nocy :P Moze bedziemy przechodzili przez podobna lokacje dwa razy w dzien i w nocy chociaz oczywiscie moze tez byc patent ze zmiana pory dnia w real time

Bobohawk

  • Obywatel
  • **
  • Rejestracja: 22-05-2004
  • Wiadomości: 99
  • Reputacja: 0
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #275 dnia: Kwietnia 20, 2007, 21:38:37 pm »
ja.gram.pl/bobohawk  ----> Dla każdego coś ciekawego

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #276 dnia: Kwietnia 21, 2007, 02:42:19 am »

Supersonic

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #277 dnia: Kwietnia 29, 2007, 09:48:34 am »
PSU Interviews Heavenly Sword Producer Kyle Shubel
http://www.psu.com/node/10332

Ten fragment może cieszyć
Cytuj
PSU: There has been word of a possible Heavenly Sword demo releasing before the retail game. Is this true and if so when can we expect it?

Shubel: There is a Heavenly Sword demo planned, will keep you posted on the availability.

Ten już mniej
Cytuj
PSU: What is the planned max resolution and framerate for Heavenly Sword?

Shubel: Right now were working at 720P, 30fps....
720p jak najbardziej na tak  :) ale żeby tylko 30fps. Liczę że to poprawią.

pokrytyśniegiem

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-08-2006
  • Wiadomości: 4 163
  • Reputacja: 4

nakimushi

  • Gość
Odp: Heavenly Sword
« Odpowiedź #279 dnia: Maja 02, 2007, 12:58:49 pm »
no te 30 fpsów troche drazni - zwlaszcza przy takiej rozdzialce  :mad: