Cell i Heavenly Sword - jak oni to zrobili?Dlaczego według producentów Heavenly Sword będzie pierwszą grą, która naprawdę wykorzysta architekturę Cell.
Oto prosty przykład:
Zarządzanie AI dla setek przeciwników może wydawać się syzyfową pracą, jednak Ninja Theory wykorzystując architekturę Cell rozwiązała ten problem w niezwykle elegancki i sprytny sposób:
* Cell traktuje wrogów w dużej odległości jako tłum i liczy AI dla całości.
* Kiedy wrogowie zbliżają się, Cell dzieli ich na oddziały i liczy AI oddzielnie dla każdego oddziału.
* I w końcu, kiedy oddział podejdzie wystarczająco blisko Cell zaczyna liczyć AI indywidualnie dla każdego przeciwnika osobno, przypisując mu unikalne zachowanie, taktykę i styl walki.
Producenci zapowiadają też wsparcie dla SIXAXIS’a, będzie można go wykorzystać między innymi do wpływania na tor lotu pocisku z bazooki.
Na chwilę obecną nie wiadomo czy gra będzie działać w Full HD (1080p). Z całą pewnością wiadomo natomiast, że gra olśniewa grafiką, a główna bohaterka Nariko jest równie ponętna co niebezpieczna.
http://www.ps3site.pl/ps3-news/cell-i-heavenly-sword-%e2%80%93-jak-oni-to-zrobili-t1407.0.html