0 użytkowników i 3 Gości przegląda ten wątek.
Cytat: mateo w Sierpnia 27, 2007, 19:39:13 pmhehe..ludzie jaki hype?? God of War 2 to istny masakrator..a o takim tylko dobrym Heavenly Sword szczerze watpie. ta gra mnie ma..PS.Oczywiscie, że gra może sie nie podobać, ale bez przesady w tym przypadku o jaki kolwiek hype 0_- chyba nie rozumiesz terminu "hype".CytujIn show business, hyperbole (known as hype or media hype) is the practice of spending money on public relations in an attempt to bolster public interest in (for example) a movie, television show, or performing artist.
hehe..ludzie jaki hype?? God of War 2 to istny masakrator..a o takim tylko dobrym Heavenly Sword szczerze watpie. ta gra mnie ma..PS.Oczywiscie, że gra może sie nie podobać, ale bez przesady w tym przypadku o jaki kolwiek hype 0_-
In show business, hyperbole (known as hype or media hype) is the practice of spending money on public relations in an attempt to bolster public interest in (for example) a movie, television show, or performing artist.
Incredible Heavenly Sword Video: 1000 Enemies On Screenhttp://www.gamespot.com/video/928391/6177725/videoplayerpop?
czyli bedzie trzeba grac godzine dziennie to powinno na tydzien grania starczyc
Tylko z kąd wziąść 220 zl na preordera to mnie zastanawia?
z kąd wziąść
Ech, chyba Halo 3 będzie ostatnią gra za którą zapłacę ponad 200zł.
Cytujz kąd wziąść Lepiej sie dowiedz skąd wziąć słownik
Ja jestem jeszcze w stanie zaplacic powiedzmy po 2 stowki za 2 tytuly :1. Chrono Cross2. Legend of Mana
Nie żeby offtopic, ale ja dam tyle za .skate .
Another thing to take issue with is whether the counter system is a good idea at all. What's wrong with being able to block, for example? If anything, the rather lame auto block system merely encourages you to wade in like a maniac and thrash around until everyone's lying prostate on the ground.
Wild, random slashing would often be just as effective a technique as studying the combos and attempting to follow them to the letter - so, inevitably as new moves get unlocked, you tend to stop paying that much attention to the progression system and play on furious, rhythmic instinct. So long as you're making progress, it hardly seems to matter if you're button mashing or not - sad to say.
CytujAnother thing to take issue with is whether the counter system is a good idea at all. What's wrong with being able to block, for example? If anything, the rather lame auto block system merely encourages you to wade in like a maniac and thrash around until everyone's lying prostate on the ground.CytujWild, random slashing would often be just as effective a technique as studying the combos and attempting to follow them to the letter - so, inevitably as new moves get unlocked, you tend to stop paying that much attention to the progression system and play on furious, rhythmic instinct. So long as you're making progress, it hardly seems to matter if you're button mashing or not - sad to say.Nie znają się podłe szczury! I w ogóle to nie prawda, że cały czas można dennie naparzać w przyciski! A normalny blok na pewno jest tylko kłamią!
W Soul Caliburze też można naparzać w przyciski i przejść całą gre przy szczęściu
Zresztą co ma do tego Soul Calibur? Spróbuj przejść Ninja Gaiden czy DMC naparzając byle jak w przyciski.