Ostatni obrazek został ciekawie uchwycony. Latarka wygląda jak miecz świetlny.
Takie luźne spostrzeżenie.
HUD średnio pasuje do klimatu tej gierki. Dla większej wczuwy powinni np. zrezygnować z oznaczenia latarki, a odpowiadający temu przycisk najeżdżałby kamerą na przedmiot i ukazywał stan baterii (dodatkowy element niepokoju - wyskakuje jakaś zmora, gracz instynktownie sięga po latarkę, zaczyna "przerywać", nerwy, za chwilę włącza się animacja Alana uderzającego w obudowę co powoduje jej lekkie "podładowanie"). Napisy oznaczające cele gry też troszkę wytrącają z klimatu. Lepiej byłoby np. wprowadzić coś w stylu dziennika, pojawienie się nowego wpisu oznaczałoby np. mrugnięcie światełka z którejś strony ekranu, czy coś w ten deseń. Wprowadzić także narrację, skoro już wiadomo, że sporo tego elementu w grze. Lepsze to, niż co chwilę: "Reach..." i "Checkpoint reached". Oczywiście wiadomo, że byłoby to uciążliwe dla gracza, ale np. w Uncharted wskazówki dotyczące zagadek były miło rozwiązane. Mapa chyba też nie jest aż tak niezbędna, skoro AW to gra o liniowym przebiegu akcji (jeśli nie to mnie poprawcie). Te obrazki są bardzo klimatyczne i odnoszę wrażenie, że twórcy mogli rozwiązać elementy HUD'u mniej nachalnie.