Autor Wątek: Alan Wake  (Przeczytany 138143 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #560 dnia: Kwietnia 19, 2010, 21:53:36 pm »
3 klimatyczne screeny :)




« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 22:04:52 pm wysłana przez bigdaddy »

Patosław

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 18-01-2008
  • Wiadomości: 5 930
  • Reputacja: 147
  • Demons Souls <3
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #561 dnia: Kwietnia 19, 2010, 22:05:25 pm »
To, że klimat jest mocarny wiadomo już od dawna.

Żeby tylko fabuła nie zawiodła.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #562 dnia: Kwietnia 19, 2010, 22:51:04 pm »
Ostatni obrazek został ciekawie uchwycony. Latarka wygląda jak miecz świetlny.

Takie luźne spostrzeżenie.
HUD średnio pasuje do klimatu tej gierki. Dla większej wczuwy powinni np. zrezygnować z oznaczenia latarki, a odpowiadający temu przycisk najeżdżałby kamerą na przedmiot i ukazywał stan baterii (dodatkowy element niepokoju - wyskakuje jakaś zmora, gracz instynktownie sięga po latarkę, zaczyna "przerywać", nerwy, za chwilę włącza się animacja Alana uderzającego w obudowę co powoduje jej lekkie "podładowanie"). Napisy oznaczające cele gry też troszkę wytrącają z klimatu. Lepiej byłoby np. wprowadzić coś w stylu dziennika, pojawienie się nowego wpisu oznaczałoby np. mrugnięcie światełka z którejś strony ekranu, czy coś w ten deseń. Wprowadzić także narrację, skoro już wiadomo, że sporo tego elementu w grze. Lepsze to, niż co chwilę: "Reach..." i "Checkpoint reached". Oczywiście wiadomo, że byłoby to uciążliwe dla gracza, ale np. w Uncharted wskazówki dotyczące zagadek były miło rozwiązane. Mapa chyba też nie jest aż tak niezbędna, skoro AW to gra o liniowym przebiegu akcji (jeśli nie to mnie poprawcie). Te obrazki są bardzo klimatyczne i odnoszę wrażenie, że twórcy mogli rozwiązać elementy HUD'u mniej nachalnie.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 22:53:14 pm wysłana przez Kert »

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #563 dnia: Kwietnia 19, 2010, 23:00:16 pm »
Mapa chyba też nie jest aż tak niezbędna, skoro AW to gra o liniowym przebiegu akcji (jeśli nie to mnie poprawcie).
Tutaj właśnie nie do końca wiadomo. Tzn. wiadomo, że misje w nocy są przeważnie liniowe (chociaż, nie pamiętam już kto, ale ktoś z NeoGAF miał okazję zagrać w pierwsze rozdziały Alana i mówił, że podczas jednej misji w lesie wprawdzie trzeba było przejść z punktu A do B, ale nie było konkretnie wytyczonej ścieżki), wciąż nie wiadomo jeszcze jak wygląda gameplay w dzień oraz między misjami. Była bowiem mowa o tym, że gracz będzie mógł się swobodnie przemieszczać po miasteczku.

Zgodzę się jednak z tym, że za dużo tego interfejsu na ekranie. Nie podobają mi się przede wszystkim wszelkie komendy wyskakujące na ekranie; po tutorialu gracz już chyba powinien wiedzieć, co i czym się robi, i nie powinien potrzebować komend wyświetlanych na ekranie.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #564 dnia: Kwietnia 19, 2010, 23:12:15 pm »
Mapka może być, ale wg mnie złotym środkiem byłaby możliwość wywoływania jej w żądanym momencie, domyślnie będąc "schowaną". Dla przykładu orientacja w RE4 była włączana ręcznie na osobnym ekranie, jakoś klimatu to nie zburzyło, chociaż mechanika tych gier jest diametralnie różna i nie ma głębszego sensu tego porównywać. Tutaj, wyolbrzymiając, mam wrażenie jakbym miał do czynienia z grą free-roamingową.
Co do komend, to pewnie jak w wielu grach będzie opcja wyłączania podpowiedzi dotyczących sterowania.
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 19, 2010, 23:15:08 pm wysłana przez Kert »

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #565 dnia: Kwietnia 20, 2010, 14:19:53 pm »
Ostatni obrazek został ciekawie uchwycony. Latarka wygląda jak miecz świetlny.

a jak by miało wyglądać inaczej światło latarki we mgle ?  :lol:



Zresztą w AW to przy okazji pełni rolę celownika w RE/Dead Space to był laser.

Cytuj
Takie luźne spostrzeżenie.
HUD średnio pasuje do klimatu tej gierki. Dla większej wczuwy powinni np. zrezygnować z oznaczenia latarki, a odpowiadający temu przycisk najeżdżałby kamerą na przedmiot i ukazywał stan baterii
Pasuje jak najbardziej a może i w opcjach będzie możliwość wyłączenia go. Co do najazdów kamery na przedmiot to lipne rozwiązanie, w AITD czy Metro 2033 nie sprawdziło to się i zamiast dawać fajny efekt było upierdliwe przez całą grę.

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #566 dnia: Kwietnia 20, 2010, 14:26:33 pm »


Jamu chyba o to chodziło panie bigdaddy. Chyba troszke za bardzo przewrażliwiony jesteś. ;)

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #567 dnia: Kwietnia 20, 2010, 14:31:45 pm »
mój błąd  :lol: mam PC podłączony pod TV LCD i strony są tak powiększone że nie widziałem całych screenów, faktycznie miecz świetlny pełną gębą.

Kert

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 21-01-2008
  • Wiadomości: 16 546
  • Reputacja: 255
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #568 dnia: Kwietnia 20, 2010, 14:51:12 pm »
Takie luźne spostrzeżenie.
HUD średnio pasuje do klimatu tej gierki. Dla większej wczuwy powinni np. zrezygnować z oznaczenia latarki, a odpowiadający temu przycisk najeżdżałby kamerą na przedmiot i ukazywał stan baterii
Pasuje jak najbardziej a może i w opcjach będzie możliwość wyłączenia go. Co do najazdów kamery na przedmiot to lipne rozwiązanie, w AITD czy Metro 2033 nie sprawdziło to się i zamiast dawać fajny efekt było upierdliwe przez całą grę.
Dlatego napisałem, że może być "uciążliwe" dla gracza. Dywagujemy o klimacie, co mogłoby go wzmocnić, wtopić się w grę, bo rozwiązanie, w którym na ekranie często pojawia się jaskrawy napis "Checkpoint" niekoniecznie musi pasować do atmosfery AW. Oboje się zgadzamy, że możliwość chowania lub wyłączenia HUD'u część graczy przywitałaby z zadowoleniem.

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #569 dnia: Kwietnia 20, 2010, 16:24:08 pm »
http://www.eurogamer.net/articles/digitalf...b-hd-blog-entry - debata na temat rozdzielczości AW , między innymi komentarz do słów przedstawiciela Remedy.

Z tego komentarza można się dowiedzieć , ze niektóre elementy mogą być i 720p i mniejsze. Nie można się natomiast dowiedzieć jakiej wielkości jest geometria - czyli to co najważniejsze. GoWIII dla przykładu ma teksturki w 2048x2048 , ale nikt nie twierdzi , ze gra śmiga w 2048p :P Remedy nie chce przyznać , że ich geometria nie jest renderowana w HD Ready , natomiast pxel-count'erzy utrzymują sie przy swojej wersji mówiąc , że domyślna ramka ma rozmiar 960x540.

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #570 dnia: Kwietnia 20, 2010, 22:13:32 pm »
Mam nadzieje, ze tego obiektu darkness nie obejmie xD


Ryj i oczy jelenia rzadza ;p

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #571 dnia: Kwietnia 20, 2010, 22:17:54 pm »
A ja mam właśnie odwrotną nadzieję :]
Taka mechaniczna bestia, powita mrokiem, fajnie by pewnie wyglądała.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

svonston

  • Gość
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #572 dnia: Kwietnia 20, 2010, 22:57:06 pm »
Zajebisty ten jeleń.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #573 dnia: Kwietnia 20, 2010, 23:35:35 pm »
jakby mu ktoś coś w tyłek wsadził  :lol:

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #574 dnia: Kwietnia 20, 2010, 23:48:05 pm »
Przecież sterczą tam jakieś neony kolorowe... xD

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #575 dnia: Kwietnia 20, 2010, 23:48:33 pm »
A ja mam właśnie odwrotną nadzieję :]
Taka mechaniczna bestia, powita mrokiem, fajnie by pewnie wyglądała.
Zombie przestan pisac na neogaf Ci ludzie to idioci, szkoda nerwow. Wyjdzie gra, bedzie normalna analiza na DF i wtedy bedziesz mogl sie posmiac z ich reakcji.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #576 dnia: Kwietnia 21, 2010, 00:49:44 am »
ten Jeleń na 99% nie jest tylko dla ozdoby, chyba pamiętacie Klauna z Max Payne 2 ?  :lol:

RyoHazuki

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 17-05-2006
  • Wiadomości: 2 874
  • Reputacja: 82
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #577 dnia: Kwietnia 21, 2010, 16:54:35 pm »
Preorder złożony, więc pozostało już tylko czekać do 13.05. Wtedy też powinien być dostępny do odbioru anal wake.:)

3DS Friend Code: 3926-8253-1279
http://backloggery.com/marcinczpl

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #578 dnia: Kwietnia 22, 2010, 20:25:45 pm »
Prequel do AW w formie miniserialu:


BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #579 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:09:41 pm »
Zapowiada się bardzo klimatycznie. Trzeba będzie łyknąć ten tytuł na PC. Dobrze, że wyjdzie na kompa bo każdy będzie mógł zagrać.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #580 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:13:07 pm »
Fajnie, gdyby wyszedł na kompa, bo każdy będzie mógł zagrać.
Fix'd.

Jak na razie wersja na PC została "anulowana"/"wstrzymana" do odwołania  :(
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #581 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:39:05 pm »
@boban - jak już kupisz AW na PC to daj znać   :lol:

Kyokushinman

  • Gagarin
  • *****
  • Rejestracja: 17-09-2009
  • Wiadomości: 11 150
  • Reputacja: 171
  • KRYTYK GROWY
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #582 dnia: Kwietnia 22, 2010, 21:51:49 pm »
Mimo nawet tej rozdzielczości pozostaje wierny konsoli.A na pc niech sobie nawet wychodzi nie mam nic przeciwko, bo cos pctowcom też sie od życia należy ;).

blach0r

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 26-06-2007
  • Wiadomości: 5 558
  • Reputacja: 26
  • PSN id: purePwnerer
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #583 dnia: Kwietnia 23, 2010, 00:05:22 am »
Mimo nawet tej rozdzielczości pozostaje wierny konsoli.A na pc niech sobie nawet wychodzi nie mam nic przeciwko, bo cos pctowcom też sie od życia należy ;).
Rofl ta gra była już dawno temu robiona only na PC. A teraz taki zwrot akcji. No proszę.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #584 dnia: Kwietnia 23, 2010, 07:59:35 am »
Rofl ta gra była już dawno temu robiona only na PC. A teraz taki zwrot akcji. No proszę.
Nie only na PC; jak tylko Microsoft został wydawcą (czyli zaraz po tym, gdy Remedy zaprezentowało grę światu 5 lat temu, szukając sponsora i wydawcy), gra była zapowiadana jako PC & X0. Ba, pamiętam czasy, gdy Alan miał być Vista exclusive, wymagać DX10 itp. Niestety, widać Microsoft potrzebował prawdziwego ex'a na swoją konsolę i teraz dupa, wersji na PC (oby tylko na razie) nie ma :/.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #585 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:29:39 am »
To poczekamy aż wyjdzie na PC. Bo to pewne, że się pojawi na kompie. Każdy większy ex z X0 lądował potem na PC'tach, więc spokojnie.

Wiadomość scalona: Kwietnia 23, 2010, 10:30:21 am
@boban - jak już kupisz AW na PC to daj znać   :lol:

Nie omieszkam.

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #586 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:42:13 am »
Bo to pewne, że się pojawi na kompie. Każdy większy ex z X0 lądował potem na PC'tach, więc spokojnie.
Gears of War 2, Fable 2 czy Halo 3 się z Tobą nie zgadzają.

Prawda jest taka, że Microsoft od jakiegoś roku czy dwóch lat ma totalne wyrąbane na rynek PC. Obecnie Microsoft wydaje na PC jedynie aktualizacje do Games for Windows Live oraz ostatnio rzucił Game Room. Prócz tego w 2009 roku MGS wydało na PC jedynie Trinket (darmowa gra logiczna dla GfWL), Osmos (kolejna gra na GfWL) oraz World of Goo. Ostatnie większe gry (czyli Gearsy, Halo 2 oraz Viva Pinata) Microft wydał aż 3 lata temu. Ba, w 2009 roku Microsoft zamknął Ensemble Studio, tworzące popularną na PC serię Age of Empires, zaś ostatni Microsoft Flight Simulator został wydany w 2006 roku :|.
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #587 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:45:03 am »
To poczekamy aż wyjdzie na PC. Bo to pewne, że się pojawi na kompie. Każdy większy ex z X0 lądował potem na PC'tach, więc spokojnie.
Ja jeszcze dodam...
Halo Wars, ODST, PGR, Forza, Too Human, Banjoo, Ninja Blade, Blue Dragon, Lost Odyssey :)

BoBaN

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 09-12-2006
  • Wiadomości: 26 005
  • Reputacja: 309
  • Życie jest zbyt krótkie, żeby jeździć dieslem.
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #588 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:46:21 am »
No to będę musiał sobie pożyczyć X0 z pracy. :P

adriano

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 06-07-2007
  • Wiadomości: 6 441
  • Reputacja: 4
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #589 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:49:27 am »
A ja się obejdę bez AW w takim razie :P
Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)


Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #590 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:55:45 am »
Ja jeszcze dodam...
Halo Wars, ODST, PGR, Forza, Too Human, Banjoo, Ninja Blade, Blue Dragon, Lost Odyssey :)

Ninja Blade wyszedł, był nawet dołączony niedawno do CD-Action. ;)
Ale wydawcą na PC nie był Microsoft.

Ok, a żeby skończyć z tematem PC-towym i wrócić do Alana:


« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2010, 10:57:29 am wysłana przez Mr_Zombie »
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

LoNdEk

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 23-10-2007
  • Wiadomości: 6 670
  • Reputacja: 15
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #591 dnia: Kwietnia 23, 2010, 10:57:53 am »
Ja jeszcze dodam...
Halo Wars, ODST, PGR, Forza, Too Human, Banjoo, Ninja Blade, Blue Dragon, Lost Odyssey :)

Ninja Blade wyszedł, był nawet dołączony niedawno do CD-Action. ;)
Ale wydawcą na PC nie był Microsoft.

Widzisz nawet nie wiedzial, o rynku gier na PC wiem tyle co nic :) ale gierka nawet nawet byla - trzeba ja kiedys dokonczyc.

Wiadomość scalona: [time]Kwiecień 23, 2010, 11:07:25 am[/time]
Co do tych obrazkow ktore dales, szkoda ze taka slaba jakosc, ale w sumie juz niedlugo premiera :D

Wiadomość scalona: Kwietnia 23, 2010, 12:45:45 pm
Co do tego mini serialu, wyglada na to, ze bedzie on tez dostepny na http://brightfalls.com/
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 23, 2010, 12:45:45 pm wysłana przez LoNdEk »

andryush

  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-04-2010
  • Wiadomości: 10 998
  • Reputacja: 120
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #592 dnia: Kwietnia 23, 2010, 16:50:47 pm »
Te obrazki stare są , widziałem je z 2-3 tygodnie wcześniej. Pochodzą chyba z filmiku z jakiegoś programu o grach video.

Mi 2 screen mocno przypomina Uncharted 1 , kolorystyka i charakterystyczne oświetlenie.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #593 dnia: Kwietnia 23, 2010, 18:01:57 pm »
Bo to pewne, że się pojawi na kompie. Każdy większy ex z X0 lądował potem na PC'tach, więc spokojnie.
Gears of War 2, Fable 2 czy Halo 3 się z Tobą nie zgadzają.

Prawda jest taka, że Microsoft od jakiegoś roku czy dwóch lat ma totalne wyrąbane na rynek PC. Obecnie Microsoft wydaje na PC jedynie aktualizacje do Games for Windows Live oraz ostatnio rzucił Game Room. Prócz tego w 2009 roku MGS wydało na PC jedynie Trinket (darmowa gra logiczna dla GfWL), Osmos (kolejna gra na GfWL) oraz World of Goo. Ostatnie większe gry (czyli Gearsy, Halo 2 oraz Viva Pinata) Microft wydał aż 3 lata temu. Ba, w 2009 roku Microsoft zamknął Ensemble Studio, tworzące popularną na PC serię Age of Empires, zaś ostatni Microsoft Flight Simulator został wydany w 2006 roku :|.

no jak na PC sprzedaje się tego 10x mniej za 2x mniej, bez golda, bez konsoli z akcesoriami za $$$ to MS olał PC. Z x360 jedynie 3 gry wydali na PC (me1, viva pinata i gow1).

A ten serial będący prequelem do AW to fajna sprawa, no chyba że okaże się badziewiem i zniechęci do gry  :lol:

windomearl

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 08-03-2008
  • Wiadomości: 31 367
  • Reputacja: 265
  • You know Carcosa?
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #594 dnia: Kwietnia 23, 2010, 18:03:11 pm »
Ja tam lubie takie bajery jak ten serial. Obejrze na pewno :)

POK

  • MIR
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2006
  • Wiadomości: 14 345
  • Reputacja: 171
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #595 dnia: Kwietnia 23, 2010, 18:10:59 pm »
Ja tam lubie takie bajery jak ten serial. Obejrze na pewno :)
No, bardzo fajne podkręcenie atmosfery i świetna zachęta. Ciekawe jak będzie z realizacją, ale po zwiastunie zapowiada się klimatycznie :)

Zaczyna się chyba moda na wypuszczanie prequeli do gier w formie filmowej (np Assassins Creed 2, czy Dead Space).

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #596 dnia: Kwietnia 23, 2010, 18:15:47 pm »
Cytuj
no jak na PC sprzedaje się tego 10x mniej za 2x mniej, bez golda, bez konsoli z akcesoriami za $$$ to MS olał PC. Z x360 jedynie 3 gry wydali na PC (me1, viva pinata i gow1).
Bzdura ;] Po prostu GeoW 1 byl kiepska konwersja to sie nie sprzedawal, a halo to osobna kwestia. Powiedzmy na PC jest troche wiecej fps'ow.

bigdaddy

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 20-11-2008
  • Wiadomości: 213
  • Reputacja: 0
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #597 dnia: Kwietnia 24, 2010, 00:11:11 am »
Cytuj
no jak na PC sprzedaje się tego 10x mniej za 2x mniej, bez golda, bez konsoli z akcesoriami za $$$ to MS olał PC. Z x360 jedynie 3 gry wydali na PC (me1, viva pinata i gow1).
Bzdura ;] Po prostu GeoW 1 byl kiepska konwersja to sie nie sprzedawal, a halo to osobna kwestia. Powiedzmy na PC jest troche wiecej fps'ow.

ale o czym ty piszesz :]  Mi chodzi o ogólną sprzedaż gier na x360 w porównaniu do tych samych gier podczas premiery na PC np: MW2 na x360 miał stosunek pirat/oryginał 1/10 zaś na PC 10/1. Coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnych liczb.

Moldar

  • Łajka
  • *****
  • Rejestracja: 29-12-2005
  • Wiadomości: 8 000
  • Reputacja: 132
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #598 dnia: Kwietnia 24, 2010, 10:34:58 am »
To że takie Gearsy sprzedały się gorzej to jeszcze przez to że wydawają grę kilka miesięcy po premierze konsolowej, o Halo można powiedzieć to samo, dwójka która wyglądała juz tragicznie miała byc tym czymś co sprzeda Viste  :lol: Takie wspieranie rynku PC przez M$ gracze mają gdzieś :lol: Takimi zagrywkami nikogo na gry nie skuszą. MW2 też strzelił sobie w stopę cofając rozwój gier na PC,  sposób w jaki olali graczy to kpina, nie wiem czy coś się z tym multi zmieniło po patchach czy dalej jest tak samo jak na konsolach. Poza tym masz jakieś info na temat sprzedaży czy tak sobie sam od siebie strzelasz ?

KKRT

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-09-2006
  • Wiadomości: 5 153
  • Reputacja: 18
Odp: Alan Wake
« Odpowiedź #599 dnia: Kwietnia 24, 2010, 10:53:38 am »
Cytuj
ale o czym ty piszesz :]  Mi chodzi o ogólną sprzedaż gier na x360 w porównaniu do tych samych gier podczas premiery na PC np: MW2 na x360 miał stosunek pirat/oryginał 1/10 zaś na PC 10/1. Coś w tym stylu, nie pamiętam dokładnych liczb.
MW 2 to kiepski przyklad. Ta gra byla zalosna na PC. Porownaj sobie sprzedaz np ME 2 albo BC 2 jak chcesz ;] [o ile znajdziesz dane].
Wedlug tej stronki http://bfbcs.com/stats_pc/ Na PC sprzedalo sie 300k wiecej kopii niz na konsolach.

Cytuj
sposób w jaki olali graczy to kpina, nie wiem czy coś się z tym multi zmieniło po patchach czy dalej jest tak samo jak na konsolach. Poza tym masz jakieś info na temat sprzedaży czy tak sobie sam od siebie strzelasz ?
Nic sie nei zmienilo. Ta gra w online jest tragiczna ;\
« Ostatnia zmiana: Kwietnia 24, 2010, 11:04:40 am wysłana przez KKRT »