Wykreśliłem tego minusa przy grafice Sylvan w MvsC3, ale więcej już dać nie moge.
Kolejna ocena leci.
CRYSIS 2
GRAFIKA NA MOCNYM PC: 9+
GRAFIKA NA XBOX 360: 9 (Najładniejsza giera multiplatformowa oraz też najlepiej wykonany tytuł na X360, posiada kapitalne oświetlenie, wybuchy, mnóstwo detali, AA daje rade, animacja na Xa trzyma solidny poziom 30 klatek, fakt zdarzeją sie spadki, ale są sporadyczne. Jak na tak rozległą giere mamy bardzo dobre tekstury, ale z takim KZ3 czy U1 nie mogą one jednak konkurować. Przy pierwszym kontakcie doznałem lekkiego szoku bo nie sądzilem, że ta giera będzie tak super wyglądać. Sytuacja później się normuje, ale takie poziomy jak chapter 15 gdzie toczy się walka w nocy przy niesamowitych efektach świetlnych i padającym deszczu (deszcz wygląda niestety bardzo słabo) czy chapter 17 w zachodzie słońca powodują konkretny opad szczeny. Czy ta giera więc może konkurować wizualnie z takimi tytułami jak KZ3, U2 czy GOW3? Zdecydowanie tak, ale moim zdaniem te 3 wymienione gry powoduja jeszcze większe doznania wizualne niż Crysis 2. Główne wady grafy to moim zdanie wspomniany już wcześniej deszcz oraz słabo wykonani żołnierze, aby nie było postacie związane z fabułą wyglądają dobrze, ale już do takiego KZ3 startu nie mają, natomiast już sam główny bohater czy jego broń wyglądają bardzo dobrze. Kolejną wadą jest mogący sie włączyć na X360 tzw. grain filter glitch, który powoduje masakryczną ziarnistośc obrazu i wrażenia wizualne maleja dwukrotnie, dlatego polecam się go pozbyć jak najszybciej. Obecnie giera pod względem grafy zajmuje u mnie 4 miejsce).
GRAFIKA NA PS3: 9 ( Ta sama ocena co na Xbox360, mimo że jednak troche giera na konsoli PS3 gorzej wygląda. Rozdzielczośc mniejsza no i te spadki animacji. Za to na PS3 są lepsze cienie i nie ma grain filter glitch )
GRAFIKA NA XBOX360 Z GRAIN FILTER GLITCH : 9-
GRAFIKA NA PS3 Z BEZNADZIEJNYM UPSCALINGIEM DO 1080P: 9-
DŹWIĘK: 8+ ( Bardzo fajny motyw przewodni, który spełnia dobrze swoje zadanie i buduje konkretne emocje. Grałem w wersje dla makaroniarzy dlatego o polonizacji się nie wypowiem he he)
GRYWALNOŚĆ: 8- ( Nigdy nie sądziłem, że C2 tak mnie wciągnie po nudnawej pierwszej części. Naprawde w tą giera chce sie grać mimo nawet to, że AI (zwłaszcza żołnierzy) nie rozwala. Polecam grać na drugim poziomie wówczas nawet AI nie będzie Wam pszeszkadzać).
GŁÓWNE WADY:
- AI
- brak wstawek real time z prawdziwego zdarzenia
- tragicznie wyglądający deszcz
- słabo wykonani żółnierze na tle takiego np. KZ3
- końcówka mogła być lepsza
- grain filter glitch czasami może się włączyć na Xbox 360 ( w sumie przez całą gre mamy lekką ziarnistośc na Xa widoczną głównie na niebie, a jak włączy sie ten bug to jest wtedy istna burza piaskowa)
- doczytujące się czasami na naszych oczach obiekty w oddali
- beznadziejne scalowanie obrazu do 1080p na PS3 giera wygląda jak za mgłą, traci w ten sposób ostrość drastycznie ( grajcie tylko w 720p)
- spadki animacji na PS3
- gorzej wyglądające cienie na Xbox360
OCENA OGÓLNA: 8+ ( To bardzo dobry tytuł, mile mnie zaskoczył. Polecam )
BULLETSTORM
Grafika: 8+ (bardzo fajnie oświetlenie się prezentuje)
Dźwięk: 8
Grywalność: 8 (skillshoty dają rade)
Wady:
- troche za krótka
- jedna i ta sama kolorystyka
- różnorodność poziomów nie powala
Ocena ogólna: 8 (Dobra giera, taki arcade shooter mogący przynieść wielu graczom mase frajdy ze skillshotów)
DEAD SPACE
Grafika: 8
Dzwięk: 8+
Grywalność: 8-
Wady gry:
- bohater niemowa
Ocena ogólna: 8 (Fajna giera na poziomie drugiej cześci)
MORTAL KOMBAT
GRAFIKA: 8 (Areny bardzo fajnie się prezentują, natomiast wykonanie postaci to poziom poprzedniej generacji, a nawet jeszcze gorzej, ale ogólnie wizualnie giera prezentuje się solidnie)
DŹWIĘK : 8 ( Tutaj zastrzeżeń już jako takich nie mam ponieważ muzyczka, odgłosy łamanych kości czy stukot blachy brzmią bardzio fajnie. Przyczepić się moge tylko do wyciszonych rozmów w scenkach w story mode)
GRYWALNOŚĆ: 8+ ( Bardzo solidna wreszcie można w mortala pograć konkretnie po 12 latach)
WADY: (Będzie tego bardzo dużo ponieważ moje oczekiwania wzgłędem nowego mortala były ogromne)
- brak grywalnych bossów, ale to może nawet lepiej bo giera straciłaby dużo na balansie
- brak okrzyku komentatora przy uderzeniu podbródkowym min. outstanding, excellent itp.
- sztywna, drewniana animacja ruchów
- Sub Zero i Scorpion za bardzo napakowania ( przecież to ninja do cholery a nie pudziany)
- Reptile w podstawowym stroju wyglada tragicznie (zwłaszcza te kurze stopy), ale i tak lepiej niż ta godzilla z MK:DA
- kompletnie niegrywalne jak dla mnie zwolennika czystej walki mini gierki
- bardzo słabe wykonanie postaci
- połowa zadań z wieży wyzwań niegrywalna
- wyciszone rozmowy w story mode (mowa o scenkach)
- zamglona i mniej ostra grafika na scenkach w story mode
- brak szpagatowej obrotówki z wyskoku Johnny Cage (mk2), fakt jest zwykła, ale taką to każda postać posiada a Johnny był wzorowany na Van Damme a to jest jego standardowy cios (Millena kurde ją mą, a wykonanie takiego kopnięcia przez kobiete jest prawie niemożliwe)
- beznadziejna wstawka z udziałem
Sindel, która w story mode prawie wszystkich zabija
- troche nieprzemyślane walki w story mode
aż prosi sie o walke Jonny vs Goro, gdzie ten pierwszy robi jajecznice tak jak w filmie
- babality wrzucone na siłe (no, ale są przynajmniej śmieszne)
- brak klasycznych strojów i fatali w podstawowej wersji gry ( Skorpion tutaj tylko stanowi wyjątek bo w drugim stroju może zrobić swoją klasyczną fatalite czyli tosta he he)
- większość z zawartośći krypt to porażka
- brak Motaro
zabił go Raiden w story mode, a walki nie było z jego udziałem
- brak możliwości przewijania wstawek w story mode ( trzeba wracać do menu konsoli jak przez przypadek wybierzecie ten tryb)
- troche za duzo fatali typu rozćwiartuj
- Johnny uderza kobiety w krocze, mogli mu animacje zmienić w tym przypadku bo wygląda to bezsensownie
.
- tylko jedna wyjściówka dla każdej postaci przed walką, jak i też po wygranej (nie licząc oczywiście niektórych fatalit)
- tragiczna pozycja walki Sub Zero i Nightwolfa
- na siłe robienie z postaci cyborgów (predatorów)
- fatale Sindel to porażka (nie dało się nic innego wymyślić)
- wersja na PS3 wygląda jak wyprana z barw wzglądem Xboxowej ( nawet na włączonym FULL RGB)
- Kratos w porównaniu z postaciami z MK to miniaturka (beznadziejnie to wygląda, jest mniejszy od każdej postaci a przecież to byk typu Jax)
OCENA OGÓLNA: 8 ( Zostałem mile zaskoczony tym mortalem (nawet po mimo tylu wad co wypisałem) ponieważ po 12 latach beznadziejności serii, w tej chwili możemy w nowego mortala konkretnie pograć. Giera jest nie tylko dla fanatyków bijatyk, bo może się spodobać także osobą które w tym gatunku nie gustują (już w tej chwili znam kilka takich osób). Polecam wszystkim to dobra i solidna gra mająca bardzo dużo trybów gry i bardzo ciekawy tryb story (inne bijatyki muszą coś podobnego w przyszłości posiadać a nie taką chodzoną beznadzieje jaka była w T6).