Autor Wątek: Zasady umieszczania wiadomości  (Przeczytany 5842 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Von Zay

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-06-2004
  • Wiadomości: 741
  • Reputacja: 0
Zasady umieszczania wiadomości
« dnia: Listopada 14, 2006, 23:01:52 pm »
Wytyczne dotyczące umieszczania wiadomości


0) By umieścić wiadomość kliknij na polu "Nowy Temat". Każda wiadomość to osobny, nowy temat

1) Wiadomość powinna posiadać jasno sformułowany nagłówek

2) Nie wklejaj całego adresu URL wprost z przeglądarki,

zamiast pisać:

[URL]http://www.jakasstrona.com/news.php?2132&pamparamtattara[/URL]

lub:

http://www.jakasstrona.com/news.php?2132&pamparamtattara

należy uczynić to tak:

[URL=http://www.jakasstrona.com/news.php?2132&pamparamtattara]Tu znaleźć można całą historię[/URL]

3) Przytaczając, cytując czyjeś słowa, korzystaj z kodu:

[quote]tu cytowany fragment[/quote]

4) Jeśli chcesz na końcu dodać własny komentarz, podkreśl go pochyloną czcionką:

[i]Moje zdanie to zdanie moje[/i]

5) Zawsze podawaj źródło i rób to w ten sposób:

[i]Dziękujemy stronie [url=http://jakasstrona.com]Site X[/url] za udzielenie informacji [/i]

6) W panelu zarządzającym Twoim profilem, odznacz okienko dodające pod Twoim postem podpis. Wiadomości nie powinny mieć czyichś podpisów

7) Najważniejsze. Sprawdzaj pisownie, wystrzegaj się błędów, jeśli tekst źródłowy jest w języku angielskim, zawsze pod cytatem zamieszczaj wyjaśnienie jego znaczenia (nie musi być to tłumaczenie). Stosowanie wulgaryzmów grozi natychmiastowym banem