Autor Wątek: Red Stell - dlaczego taki slaby?  (Przeczytany 5279 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

kite

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-01-2006
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« dnia: Listopada 22, 2006, 13:25:46 pm »
Otóż przeczytałem parę recenzji i wszyscy pisoczą na sterowanie które przeskakuje z niewiadomych powodów, na zbyt wolne rozglądanie się.
Jednak gdy poczytałem sobie recenzje użytkowników na ign znalazłem to:
(nie będę wklejał wszystkiego tylko to co przykuło moja uwagę)

"orginaly posted by winter123:

...The controls are really simple, and they work really well once you take about a half hour to get used to them. Plus, the game helps you along with the controls as you go. Eventually, you will encounter more advanced moves, such as the "hammer," but the game tells you exactly how to do those the first time.

I don't know why IGN Matt (and probably others) are having problems with the control; it works perfectly for me- but the only concern that I did have is that when you start the first mission, you have to point at fish. Why? It does not tell you. But it's controller calibration.

Your girlfriend is exuberant about the fish, and there are small words at the top telling you to point at different fish. The first time, I didn't see those words, and so in the game my control was a little jumpy. I restarted, and pointed at each fish as instructed, and now I have not had a single problem with the reticule "jumping" more than a negligible amount. Also, make sure to calibrate it in the spot that you will be sitting (standing?) to play the game.

Yes, the turning is "slow," but if you make sure you are not holding A, it takes less than a second to do a 180. It's not as bad as IGN makes it sound...

...LASTING APPEAL- 9.5
I find myself wanting to go on, to see what the game will throw at me next. The environments are varied, the game play is very engaging, and you can go back to previous levels to better your rating. The multiplayer sounds similar to Goldeneye, and once everyone learns it, it should be a blast. The only complaint I have is that it doesn't appear possible to skip cut scenes."

a wiec morze recenzenci nie wiedzieli o tej rybie? morze wcale nie jest tak źle co o tym sadzicie?
jeśli ktoś jest w posiadaniu tej gry niech to zweryfikuje.


Who wiill win?

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopada 22, 2006, 13:28:21 pm »
Dziesiątki recenzentów nie mogą się mylić. Gra jest poprostu słaba i nie tylko o sterowanie chodzi.

PS: po co osobny topic?

kite

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-01-2006
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopada 22, 2006, 14:05:54 pm »
A co dziesiątki kupujących i grających mogą? wytłumacz mi to a może oni wszyscy są przekupieni przez nintendo, a recenzenci przez sony i microsoft, ja za grę słabą uważam killzone która morze i ma klimat ale zabiła mnie przez swoje sterowanie i szarpiąca animacje a przez pisma jest wychwalana pod niebiosa (dla ścisłości jestem wielkim fanem FPS i grałem prawie we wszystkie) wiec o co chodzi z tym "Dziesiątki recenzentów nie mogą się mylić"

ps: a czemu nie?


Who wiill win?

Castor Krieg

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 4 450
  • Reputacja: 26
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #3 dnia: Listopada 22, 2006, 14:06:18 pm »
Kite, wytłumaczenie może być inne:

Mimo, że oceniają gości z IGN to są to normalni ludzie z wadami. O co mi chodzi? W czasach Baldur's Gate i innych cRPG na pudełku było zawsze napisane "XX godzin rozrywki". W moim przypadku było to zawsze mniej więcej -30/40%. Dlaczego? Poprostu umiałem grać w RPG, wiedziałem czego szukam. Wii jest nowym produktem, a Red Steel to pierwszy tego typu FPS. Dodasz do tego fakt, że recenzentem mógł być ktoś o nie najlepszych zdolnościach manualnych i ocena nie dziwi. Popatrz na przykład Wii - każdy pisze, że sterowanie jest no problem a nawet lepsze niż na GC, a jeden Gamespot napisał, że sterowanie jest do kitu i wciśnięte na siłe. Może tutaj zaszła analogiczna sytuacja?

Mr_Zombie

  • Global Moderator
  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-11-2005
  • Wiadomości: 5 999
  • Reputacja: 15
  • Press a button and something awesome happens...
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #4 dnia: Listopada 22, 2006, 23:23:15 pm »
Cytat z forum GameFAQs:
Cytuj
it's [Red Steel] amazing. read the japanese/euro reviews, not US. the US reviews are pumped full of BS.


Ogólnie wygląda to tak, że o ile amerykańskie serwisy/prasa nie za bardzo polubiła RS, o tyle europejskie i japońskie oceniają tą grę dużo lepiej: okolice 7/10, 8/10 (Computer & Video Games UK), a nawet 9/10 (Ngamer UK).

Recenzje graczy na GF również wyniosły: 7/10 i 9/10, a 31 użytkowników serwisu Gamerankings oceniło grę na 10/10 (ogólnie średnia ocena użytkowników to 8.1).
Również czytając forum na GameFAQs można znaleźć wiele przychylnych opinii o tej grze; nie jest wprawdzie wychwalana pod niebiosa, jednak uważana jest ogólnie za grę bardzo dobrą z (tu uwaga) bardzo dobrym sterowaniem, do którego jednak (tu jeszcze większa uwaga) trzeba się przyzwyczaić i którego trzeba się nauczyć.

Nie chce tu jakoś specjalnie bronić tej gry, lecz po prostu zwrócić uwagę, że być może jednak nie do końca należy sugerować się tymi najgorszymi recenzjami...
Always code as if the person who will maintain your code
is a maniac serial killer that knows where you live.

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 798
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #5 dnia: Listopada 22, 2006, 23:28:01 pm »
Nikt nie mówi żeby sugerować się najgorszymi recenzjami, ale ich średnia (67%) też nie jest zadowalająca.

nakimushi

  • Gość
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #6 dnia: Listopada 23, 2006, 11:37:09 am »
Cytuj
Nikt nie mówi żeby sugerować się najgorszymi recenzjami, ale ich średnia


Jeśli nie powinno się sugerowac najgorszymi recenzjami to średnią też nie bo jest zaniżana przez najgorsze noty ;)

cięzki temat z tym Wii - faktycznie dużo not jest skrajnych... może to wina tego że ludzie w dzisiejszych czasach nie chodzą na WF i nie potrafją robic zwykłego fikołka ?  :lol:  
a co dopiero machac Wiilotem i jeszcze myśleć w tym samym czasie

PS- gamespot recenzował Wii i siedziało tam ponad połowa ludzi z otyłościa  :|  dziwne gdyby oni dobrze się bawili pocąc jak ...

Pako

  • Towarzysz
  • ***
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 253
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #7 dnia: Listopada 23, 2006, 12:38:23 pm »
Cytat: "nakimushi"
Cytuj
Nikt nie mówi żeby sugerować się najgorszymi recenzjami, ale ich średnia


Jeśli nie powinno się sugerowac najgorszymi recenzjami to średnią też nie bo jest zaniżana przez najgorsze noty ;)

...i zawyżana przez najlepsze
Pamiętajcie, na GameOnly są zawsze równi i równiejsi... no nie Lewik?

rav04

  • Budowniczy socjalizmu
  • *****
  • Rejestracja: 27-01-2006
  • Wiadomości: 635
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #8 dnia: Listopada 23, 2006, 12:38:52 pm »
:mrgreen:
No fakt to może być główny powód niekompatybilności amerykanów i Wii :)
ale patrząc na to z 2 strony to powinno się założyć ciężarki na nadgarstki i dopiero grać :wink: i może wyjść na całkiem niezły trening. Narazie nie kupie Wii. Nie jest dla mnie warte tych $250(mam X`a :P ), poczekam aż będą używki i wtedy już na pewno qpie

Havana

  • Tajny współpracownik
  • *****
  • Rejestracja: 19-04-2004
  • Wiadomości: 882
  • Reputacja: 0
  • PSN - Havcio
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #9 dnia: Listopada 27, 2006, 14:42:12 pm »
Cytat: "rav04"
Narazie nie kupie Wii. Nie jest dla mnie warte tych $250(mam X`a Razz ), poczekam aż będą używki i wtedy już na pewno qpie



a ja własnie czekam z niecierpliwością

wkońcu powrót do korzeni, super zabawa sie zapowiada

no i nowy kontroler napewno uczynie mnie weselszym człowiekiem [szczególnie przed tv]

dziulinho

  • Gość
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #10 dnia: Grudnia 15, 2006, 01:19:09 am »
dalczego na pierwszej stronie Gamespot sa reklamy PS3??? i Xobxa??? zauwarzyłes zanirzanie wszystkich Ocen na wii, bo ja zauwarzyłem...uzytkownicy na wszytskich serwisach oceniaja gre bardzo wysoko...tylko panom specom z ga(y)mespotu sie nie podobało i wyżej ocecniony od tej gry była piłka nożna w której developerzy zapomnieli zrobic podanie...od 3 miesiacy wogole nie wchodze na to "cos"... po pozadne trailery udaje sie na gametrailers, po recencje na Gamerankings..a zeby cos poczytac kupuje polskie gazety ktore sa na naprawde wysokim poziomie...

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #11 dnia: Grudnia 15, 2006, 07:32:57 am »
A ja się już jutro dowiem, jaka ta gra jest. Pogram i napiszę, czy jest tak zła, jak opisują ją amerykańce, czy nawet dobra, po ocenie IGN UK i Famitsu. W obu przypadkach pi***olę takie serwisy i sam testuje gry :P
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

lewik

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 02-11-2003
  • Wiadomości: 806
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #12 dnia: Grudnia 15, 2006, 09:18:26 am »
"Morze"? Litości.

Na niektórych stronach 50 % redaktorów się obija, a drugie 50 % ciężko pracuje. Na szczęście u nas jest odwrotnie - www.neogo.pl

Palpantine

  • Człowiek dobrej roboty
  • *****
  • Rejestracja: 31-03-2006
  • Wiadomości: 834
  • Reputacja: 11
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #13 dnia: Grudnia 19, 2006, 17:26:17 pm »
Cóż, pograłem już troszkę, więc się wypowiem:
Jak ktoś ma Wii, i lubi FPSy, to musi zagrać w Red Steel!

Nie wiem w czym tkwił kłopot z sterowaniu dla recenzentów m. in. IGN, ale ja go nie doświadczam :? Po 15-20 minutach gry już nie imałem kłopotów z sterowaniem. Najgorsze do przezwyciężenia było, że jak podczas nagłych ruchów celowniczek "uciekł" za ekran, to postać cały czas się obraca wokół siebie.

Grafika? Jest ładna, bardzo ładna. Efekty typu prześwit światła widoczny w powietrzu, odbicia w posadce, oświetlenia, modele postaci, wszystko ładne wykonane.  Destrukcja otoczenia jest przywoita, choć zdarzają się całkowicie niezniszczalne przedmioty, typu świeczka, czy żarówka.

Muzyka i dźwięki również dobre (z głośniczka w wiilocie wydobywa się dźwięk świstu mieczy, przeładowania broni itp.). Muzyczka delikatna, typowo japońska, przeradza się w lekki elektroniczny rock podczas walk. Choć wkurzyć mogą głosy podłożone pod postacie, są trochę dziwne :/

Walki na miecze nie są takie słabe jak się zdawało. Oczywiście brak 100% swobody ruchów potrafi na poczatku wkurzyć, ale później nie zwraca się na to uwagę, tylko cały czas bawi się w gardy, uniki i wymiany ciosów, aż jeden z walczących oberwie.

Nie miałem okazji wypróbować multiplayer, ani trybu 480p, więc o tym nie wspomnę :)

Ale kazdemu lubującemu się w FPSach posiadaczowi Wii Red Steela ogromnie polecam.
Atari created it, Nintendo pioneerd it, Sony popularized it, Microsoft bought it...

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #14 dnia: Grudnia 19, 2006, 18:33:41 pm »
Cytat: "kite"
ja za grę słabą uważam killzone która morze i ma klimat ale zabiła mnie przez swoje sterowanie i szarpiąca animacje a przez pisma jest wychwalana pod niebiosa

jeśli uważasz że Killzone to słaba gra, to twoja opinia o Red Steal jest tyle warta co zeszłoroczny śnieg.
I radze najpierw pograć w grę, a potem pisać że jest słaba/dobra.

co do otyłych graczy. Mam kolegę, zatwardziały PC, choć o konsolach moge z nim pogadać ;). Jest strasznie gruby. Non stop gra w WarCraft i inne takie Guild Wars czy coś :P jakoś go nie widzę przy Wii. On na WF niechodzi bo ma zwolnienie. I jak sądzicie, jaką ocene postawi Red Steel'owi ?
Pamiętajcie że amerykanie to same grubasy! :D

kite

  • Pionier
  • *
  • Rejestracja: 19-01-2006
  • Wiadomości: 7
  • Reputacja: 0
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #15 dnia: Grudnia 23, 2006, 23:00:09 pm »
Cytat: "ÓFO"
Cytat: "kite"
ja za grę słabą uważam killzone która morze i ma klimat ale zabiła mnie przez swoje sterowanie i szarpiąca animacje a przez pisma jest wychwalana pod niebiosa

jeśli uważasz że Killzone to słaba gra, to twoja opinia o Red Steal jest tyle warta co zeszłoroczny śnieg.
I radze najpierw pograć w grę, a potem pisać że jest słaba/dobra.



Dla twojej wiadomości grałem dość sporo zanim się zniechęciłem i dla mnie jest to gra co najwyżej na 7 czyli słaba jak na tak zapowiadanego kilera chociaż gdybym nie grał w halo,HL2,Riddika,Timesplters,Farcry,Metroid to uważał bym ja za dobra z koszmarnym sterowaniem(przez pierwsze 2 godz nie mogłem w nic trafić a potem wcale nie było lepiej) a swojej opinij o Red Steal nie wyraziłem bo nie grałem więc nie radź tylko czytaj uważnie.


Who wiill win?

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #16 dnia: Grudnia 24, 2006, 09:57:48 am »
Cytat: "kite"
chociaż gdybym nie grał w halo,HL2,Riddika,Timesplters,Farcry,Metroid to uważał bym ja za dobra z koszmarnym sterowaniem

a ja jakbym nie grał w Burnouta, Forze, GT4 to też uważałbym NFS:Most Wanted(ps2) za dobrą grę :lol:

Konsolite

  • Gość
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #17 dnia: Grudnia 25, 2006, 23:24:16 pm »
Cytat: "ÓFO"
Cytat: "kite"
ja za grę słabą uważam killzone która morze i ma klimat ale zabiła mnie przez swoje sterowanie i szarpiąca animacje a przez pisma jest wychwalana pod niebiosa

jeśli uważasz że Killzone to słaba gra, to twoja opinia o Red Steal jest tyle warta co zeszłoroczny śnieg.
I radze najpierw pograć w grę, a potem pisać że jest słaba/dobra.

co do otyłych graczy. Mam kolegę, zatwardziały PC, choć o konsolach moge z nim pogadać ;). Jest strasznie gruby. Non stop gra w WarCraft i inne takie Guild Wars czy coś :P jakoś go nie widzę przy Wii. On na WF niechodzi bo ma zwolnienie. I jak sądzicie, jaką ocene postawi Red Steel'owi ?
Pamiętajcie że amerykanie to same grubasy! :D


hmmm, strasznie gruby bo gra w MMORPGi?
ciekawe, ja spedzilem przy WOW i GW (+ dodatki) mase czasu a nie przytylem, wrecz przeciwnie - nie przyszlo ci do glowy ze gosc moze miec po prostu inna przemiane materii lub "kiepska" genetyke?
anyways, moj znajomy - JetBoy takze do szczuplych nie nalezy, gra w WOW`a i pracuje jako programista a przy Wii bawil sie znakomicie
gral glownie w Wii Sports i szlo mu momentami lepiej odemnie

postura czlowieka do grania na Wii ma tyle samo wspolnego co stwierdzenie ze kazdy kto ma dlugie wlosy jest kobieta... *

*non-stop kazdy czlowiek zaczyna pytanie od "czy Pani..."

Konsolite

  • Gość
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #18 dnia: Grudnia 25, 2006, 23:37:46 pm »
Red Steel skonczylem wczoraj i stwierdzam ze wielu recenztow (zachodnich) jest uprzedzonych do Wii z nieznanych mi powodow
nie moze, Nintendo nie reklamuje sie u Nich na taka skale jak Sony i M$

anyways, gra nie jest dluga, raptem 10 godzinek na skonczenie jednak bardzo przyjmne sie gralo

sterowanie:
z poczatku dziwne, jednak po wybraniu odpowedniego stopnia "czulosci" z menu (mozna to zrobic w dowolnym momencie gry) jest ok, osobiscie gralem na sredniej czulosci
strzelanie/celowanie - bardzo wygodne, genialnie sie sprawda przy head-shotach i snajperce oraz "wyracaniu" broni z lap przeciwnikow
walki na miecze sa zbyt proste az do 2 ostatnich misji, gdzie trzeba sie niezle namachac, jednak to akurat mi sie podoba - co prawada reka nieco bolala, po kilku pojedynach pod rzad ale w rzeczywistosci tez by bolala:P

grafika:
nerowna, czesc obiektow/textor jest lepszej jakosci niz inne, daje to dziwne odczucia momentami, ale nie odpycha choc z kolei nie zachwyca takze

muzyka mi sie podoba, zwalszcza te "klasyczne" motywy ala utwory autorstwa Kenji Kawai z Ghost in the Shell. Dubbing za to jest zenujacy i jak sie zna nieco japonski to momentami rece opadaja...
cala japonska mafia potrafi tylko w kolko powtarzac Gaijin (obrazilwe okreslenie obcokrajowca), a raz bylo "Stupid Baka" (glupi glupek?) co wywyolalo specyficzny usmieszek na moich ustach...
fabula takze glupia jak diabli, ale ile FPSow mialo sensowna historyjke?

ogulnie gra jest ok, zaden tam mega hit ale solidna gra wydana na premeire i pokazujaca potencjal drzemaicy w Wii czego o Rayman Rabits powiedziec nie mozna...

Red Steel to obok Zedly:TP oraz Wii sports jedna z najlepszych gierek w mojej opinii na nowa konsole Nintendo
skonczylem i nie zaluje spedzonego przy niej czasu - czekam na Red Steel 2 bez bugow i lepszym dubbingiem :D

ÓFO

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 05-09-2004
  • Wiadomości: 1 837
  • Reputacja: 1
  • ale mi ręce gównem śmierdzą :x
Red Stell - dlaczego taki slaby?
« Odpowiedź #19 dnia: Grudnia 26, 2006, 10:47:37 am »
Cytat: "Konsolite"
hmmm, strasznie gruby bo gra w MMORPGi?

nie, strasznie gruby bo dużo je. Chodzi o to że uogólniając np. Wii nie jest dla niego  :roll: