Autor Wątek: Final Fantasy XV  (Przeczytany 260404 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #720 dnia: Stycznia 26, 2015, 10:25:08 am »
Już napisałem do Tabaty. Będzie w demie ;)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #721 dnia: Lutego 02, 2015, 15:20:35 pm »
<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/z27W9rVfI6s?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Iras

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-04-2006
  • Wiadomości: 26 797
  • Reputacja: 204
  • Mój awatar śmieje się z Ciebie.
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #722 dnia: Lutego 02, 2015, 15:40:31 pm »
Jak bardzo oni są w dupie z developingiem, że się chwalą pustymi i nieoteksturowanymi lokacjami?  :lol:

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #723 dnia: Lutego 02, 2015, 16:39:54 pm »
Do tego jeszcze implementują "kota-kamere" aby pokazać ten level, zamiast normalnie nad nim przelecieć... Plus chyba dochodzi przerost formy nad treścią, bo przez to muszą więcej rzeczy nawrzucać. Ta prezentacja oraz wypowiedź, że gra jest tak duża, iż potrzebują pomocy jest strasznie dziwna.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #724 dnia: Lutego 05, 2015, 13:20:27 pm »
Nowe ujęcia i lokacje (od 02:47):

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/rLMoTDYReqg?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Snake_Plissken

  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 31-12-2006
  • Wiadomości: 17 240
  • Reputacja: 104
  • Who Dares Wins
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #725 dnia: Lutego 05, 2015, 14:38:19 pm »
Premiera dema 20 marca potwierdzona:
http://www.ppe.pl/news-33753-nowy_material_z_dema_final_fantasy_xv___debiut_w_dniu_premiery_final_fantasy_type_0_hd.html

Cytuj
Istotnym faktem jest pojawienie się dema w dniu premiery Final Fantasy Type-0 HD – czyli 20 marca.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #726 dnia: Lutego 05, 2015, 14:52:10 pm »
Oby tylko kurier wbił 20 marca 8)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #727 dnia: Lutego 06, 2015, 09:42:42 am »
http://www.dualshockers.com/2015/02/05/final-fantasy-xv-screenshots-compare-the-sexy-cidney-in-real-time-vs-pre-rendered-and-more/

Cytuj
Final Fantasy XV‘s Cidney can definitely be defined a charming character, and Weekly Famitsu published a few screenshots showing off the technology that allows her skin to look realistic and smooth on the screen.



Cytuj
The first pair of screenshots showcases the difference between Cidney within a pre-rendered cutscene (on the left), and rendered in real-time (on the right) thanks to the Luminous Studio engine. While there are visible discrepancies, the similarity between CG and real-time is stunning.



Cytuj
The second pair shows off the effect of pre-integrated skin shading, an advanced technique for rendering realistic skin in games.

DAWAĆ 20 MARCA :mad: 8)

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #728 dnia: Lutego 06, 2015, 10:07:41 am »
Nie wiem czy takie czarming bo wygląda na to, że piersi nie mają fizyki. W takim wiekowym SOTLHI nawet uda miały.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #729 dnia: Lutego 06, 2015, 12:39:42 pm »
Szkoda, że nie mają subsurface'a w in-game'ie...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #730 dnia: Lutego 06, 2015, 12:47:40 pm »
Nie wiem czy takie czarming bo wygląda na to, że piersi nie mają fizyki. W takim wiekowym SOTLHI nawet uda miały.
Przeżyję nieruchome cycki. Ważne, by system walki i fabuła dały radę.

dante0

  • Kapitan Żbik
  • *****
  • Rejestracja: 22-07-2008
  • Wiadomości: 1 323
  • Reputacja: 26
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #731 dnia: Lutego 06, 2015, 12:56:33 pm »
Dokładnie. Dobra fabuła, gameplay>bujające cycki, jakieś subsurcoś tam :)

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #732 dnia: Lutego 08, 2015, 17:17:55 pm »
http://attackofthefanboy.com/news/reason-tetsuya-nomura-left-final-fantasy-xv/

Cytuj
Final Fantasy XV designer, Wan Hazmer, gave his two cents on the matter on his own blog. A fan wanted to know why Tetsuya Nomura got removed as the director for the game.

Hazmer gave this answer on Nomura:

“Whoa there, we are still following his direction on the universe, characters etc. so his vision plays a very big role in FFXV. He was never kicked out, in fact far from it.

He has to pay full attention to Kingdom Hearts III, another game that is in dire need for release, so the company has left the rest of the production of FFXV to my director Tabata-san.”

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #733 dnia: Lutego 11, 2015, 22:27:06 pm »
http://www.dualshockers.com/2015/02/11/new-final-fantasy-xv-screenshots-show-amazing-graphics-for-eyes-and-hair-on-ps4-and-xbox-one/

Cytuj
The first screenshot showcases Cidney’s beautiful eyes, showing how they have been modeled reproducting the structure of a real eye, allowing for realistic reflections, including those from the peripheral area.



Cytuj
The second pair of screenshots compares the eye model without (left) and with (right) the advanced eye shader.



Cytuj
The third picture showcases the advanced hair effects on Luna, the wig used as a model, and a performance capture session.



Cytuj
We also learn that hair is about 20,000-30,000 polygons per character, and Square Enix used the Light Scattering from Human Hair Fibers model by Stephen R. Marschner in order to retain a natural glossy look of the fibers and the way they reflect the light, caused by the translucent material on the surface of human hair.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #734 dnia: Lutego 13, 2015, 08:38:07 am »
Skany z Shonen Jump:



Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #735 dnia: Lutego 13, 2015, 15:57:18 pm »
FF na żywo   20 lutego


Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #736 dnia: Lutego 13, 2015, 15:59:44 pm »
Chyba odpuszczę, by nie spoilować sobie dema. Chociaż i tak trailer już pokazał co się będzie działo.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #737 dnia: Lutego 14, 2015, 12:44:08 pm »
Dobry filmik podsumowujący co się działo z grą od momentu zapowiedzi w roku 2006 aż do dzisiaj:

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/ZRuvIWH6IQE?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>

Jeszcze przetłumaczony screen w campu:

Spoiler (kliknij, by wyświetlić/ukryć)
« Ostatnia zmiana: Lutego 14, 2015, 12:47:29 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #738 dnia: Lutego 17, 2015, 08:41:27 am »
Odnośnie kodu na demko:
http://www.dualshockers.com/2015/02/16/final-fantasy-xv-episode-duscae-demo-will-be-yours-until-deleted-from-your-ps4xbox-one-code-valid-until-2016/

Cytuj
Today Square Enix Europe sent in a press release (via distributor Koch Media) detailing the conditions for acquiring and retaining the Final Fantasy XV: Episode Duscae demo

- The code will be available only in the first print of the physical launch edition of Final Fantasy Type-0 HD, and with the digital edition “for a limited time.”
- The code will be valid until March 20th, 2016, exactly one year after the release of the European edition of Final Fantasy Type-0 HD. Presumably the North American codes will be valid until March 17th, 2016, even if we have no confirmation of this.
- The demo is yours until you decide to delete it from your console.
- The press release explicitly specifies that Square Enix will not request the demo to be removed from your hard disk.

Nie do końca jasne jest ostatnie stwierdzenie i w komentarzach rozkminiają czy demo można pobrać tylko raz i jak się wywali to nara na zawsze, czy też kod działa standardowo (po ściągnięciu i wywaleniu spokojnie można pobrać jeszcze raz)?

Przychylam się oczywiście do drugiej opcji.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #739 dnia: Lutego 17, 2015, 10:34:55 am »
Z tekstu wynikałoby coś innego - demo możesz pobrać raz/wiele razy, ale tylko do 20 marca 2016. Potem pliki zostaną pewnie usunięte z serwera i już nie da rady pobrać ich ponownie.

Przynajmniej ja to tak rozumiem i cała ta wypowiedź jest dla mnie dziwna. Chyba tylko z GT5 Prologue była podobna sytuacja.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #740 dnia: Lutego 17, 2015, 10:41:11 am »
demo możesz pobrać raz/wiele razy, ale tylko do 20 marca 2016. Potem pliki zostaną pewnie usunięte z serwera i już nie da rady pobrać ich ponownie.
No właśnie, do 20 marca 2016 można pobrać raz czy wiele razy? ;) To jest niejasne.

Skoro rok na demko, to chyba premiera w 2016 potwierdzona.

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #741 dnia: Lutego 17, 2015, 10:47:19 am »
No właśnie, do 20 marca 2016 można pobrać raz czy wiele razy?

Ja zakładam, że wiele razy. W końcu tak działa PS Store. Co innego jak plik zostanie usunięty, ale to nastąpi dopiero za rok. Jeśli jest coś inaczej, to Square nie popisało się w opisaniu tego. Jeśli jest po staremu, to niepotrzebnie pisali część rzeczy, bo tylko sami tworzą zamęt.

Skoro rok na demko, to chyba premiera w 2016 potwierdzona.

Ja sobie nie wyobrażam żeby było inaczej. Jeśli chcą spełnić te obietnice to 2016 to minimum. Z drugiej strony może być jak z FFXIII i gra wyjdzie w dużo później :P.

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #742 dnia: Lutego 17, 2015, 14:23:39 pm »
Cytuj
Once the demo is downloaded to your hard drive, Square Enix promises that it will be yours to keep forever. That means Square Enix won’t be deactivating it at any given date – it’s yours until you delete it.
Czyli jasne.

I jeszcze info:
http://www.novacrystallis.com/2015/02/famitsu-details-what-you-can-expect-in-final-fantasy-xvs-demo/

Cytuj
If your HP does reach zero, however, Noctis’ allies can revive him to fight again.
« Ostatnia zmiana: Lutego 17, 2015, 14:27:05 pm wysłana przez Ryo »

Juras

  • Sonoklap
  • Major Hermaszewski
  • *****
  • Rejestracja: 18-10-2008
  • Wiadomości: 9 257
  • Reputacja: -9967
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #743 dnia: Lutego 17, 2015, 23:29:27 pm »



Nie wiem czy to pora dnia ale wygląda mocno średnio...

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #744 dnia: Lutego 17, 2015, 23:44:06 pm »
No tak jakby czegoś brakowało, szczególnie na pierwszym screenie. W piątek się zobaczy gameplay to wszystko będzie jasne.

szafa

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 22-01-2004
  • Wiadomości: 4 286
  • Reputacja: 64
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #745 dnia: Lutego 18, 2015, 06:17:57 am »
Tego na jakie konsole pierwotnie była tworzona ta część już nie zmienią niestety :roll: No ale mam nadzieję, że chociaż grywalnościowo będzie na wysokim poziomie.
Fryty tyty dotknij pyty

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #746 dnia: Lutego 18, 2015, 07:27:23 am »
Jakoś tak pusto, brak detalu, wykończenia. Wydawało mi się, że lepiej to wyglądało.

EDIT: w sumie to co razi to draw distance dla roślinności. Na dodatek jest jakoś tak płasko, brak cieni na kępach trawy, wyglądają jakby były na unlit'cie (coś jak w Wiesku). Najfajniejsza z tego wszystkiego jest panorama. Po niej nieco bardziej czuje, że to FF.
« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2015, 09:47:04 am wysłana przez Zielarz »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #747 dnia: Lutego 18, 2015, 14:25:37 pm »
Drzewka w lewym dolnym rogu na ostatnim screenie mistrzowskie :troll:
Czekam na wrażenia z dema, bo na grę czekam i mam spore nadzieje.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #748 dnia: Lutego 18, 2015, 21:27:27 pm »
Skany z Famitsu:





http://www.dualshockers.com/2015/02/18/new-final-fantasy-xv-screenshots-show-advanced-ai-and-natural-character-interactions-on-ps4xbox-one/
Cytuj
The following screenshots showcase a battle against a Behemoth.



Cytuj
On the left, you can see the clean screenshot, on the right is the terrain analysis by the AI. The spots in red represent the danger zone in which there’s a high probability of being attacked by the Behemoth. The spots in green are the candidate as possible targets for movement, and the blue spot is the optimal target, resulting from the “thinking” made by the AI.

Poniżej screeny z odpowiednimi zachowaniami postaci w zależności od otoczenia:





« Ostatnia zmiana: Lutego 18, 2015, 22:17:55 pm wysłana przez Ryo »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #749 dnia: Lutego 20, 2015, 08:45:18 am »
Z twittera gościa o ksywie MakuXV:





Dla przypomnienia o 12:00 stream z dema:


Boję się oglądać, bo hype będzie over 13281749816376726 :mad:

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #750 dnia: Lutego 20, 2015, 12:06:26 pm »
No i na dzień dobry na podcastcie figurka Noctisa na stoliku obok Tabaty 8)

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #751 dnia: Lutego 20, 2015, 12:16:11 pm »
Wreszcie grają.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #752 dnia: Lutego 20, 2015, 12:20:25 pm »
X - skok
Kwadrat - atak
Trójkąt - specjalny atak danej broni
O - teleport
L3 - sprint

Ale Prompto się zajebiście porusza i atakuje podczas walki 8) Starcia są mega dynamiczne.

Atak łączony z Prompto i Ignisem :mad: OGIEŃ. Noctis blokuje atak a Promto robi ślizg na glebie za jego plecami i naparza z giwery w przeciwnika.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 12:39:55 pm wysłana przez Ryo »

Mnichu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 30-03-2006
  • Wiadomości: 4 265
  • Reputacja: 53
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #753 dnia: Lutego 20, 2015, 12:53:30 pm »
Szkoda, że pokazywana jest taka nudna miejscówka. Po widoczkach jakie serwuje Xenoblade Chronicles X, ta łączka z drzewkami w ogóle nie robi. Ale nie wątpię, że w FFXV będzie masa fantastycznych miejsc.

3DS friendcode: 1478-6316-9345
Nintendo Network ID: Mnichu

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #754 dnia: Lutego 20, 2015, 13:03:25 pm »
Kolejny tytuł do jarania się :D

Zielarz

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 14-07-2005
  • Wiadomości: 6 815
  • Reputacja: 75
  • KILLZOWN3D
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #755 dnia: Lutego 20, 2015, 13:05:50 pm »
Szkoda, że pokazywana jest taka nudna miejscówka.

Dokładnie, lokacja jest nudna, jest pusta i brak jej jakiś smaczków. Pewnie otwarte tereny takie będą, chyba, że coś tam jeszcze dodadzą.

I jeszcze jedna rzecz - muzyka. Generalnie mam wrażenie jakbym słyszał OST z FFXIII. Nie chodzi o to, że jest złe, ale jakoś tak... nie siedzi mi. Tęsknię za Uematsu :(.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 13:08:04 pm wysłana przez Zielarz »

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #756 dnia: Lutego 20, 2015, 13:33:04 pm »
Czekam na translate, bo trolle z chata na YT przebąkują coś o darmowym DLC i premierze na początku 2017.... :mad:

Dalej znowu piszą o 60% ukończenia gry i premierze na przełomie 2015/2016, a inni, że nie było ani słowa o dacie premiery. Dawać translate.

<iframe width="853" height="480" src="//www.youtube.com/embed/sQ0FDwOLzAc?fs=1&start=" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 13:40:26 pm wysłana przez Ryo »

wsciekly_blondyn

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 03-10-2004
  • Wiadomości: 4 054
  • Reputacja: 25
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #757 dnia: Lutego 20, 2015, 13:42:52 pm »
Animacja robi w tej grze bardzo.
Co na tą chwile wiadomo o poziomie trudności?

Ryo

  • Global Moderator
  • PIERESTROJKA
  • *****
  • Rejestracja: 25-10-2005
  • Wiadomości: 31 259
  • Reputacja: 535
  • "Using no way as way, having no limitation..."
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #758 dnia: Lutego 20, 2015, 14:08:13 pm »
Co na tą chwile wiadomo o poziomie trudności?
Nic. Kluczową rolę będzie miało to czy używamy campa, czy nie. Jeżeli nie to tracimy eksp, nie levelujemy i sami utrudniamy sobie dalsza rozgrywkę. Mam nadzieję, że gra nie będzie zbyt łatwa.

Animacja robi w tej grze bardzo.
Yep, bardzo mocno. Świetnie chłopaki biegają podczas walki. Podobają mi się również particle przy atakach, leczeniu itd.

Dokładnie, lokacja jest nudna, jest pusta i brak jej jakiś smaczków.
Może taki jej urok, że są to rozległe tereny, Natomiast nie uważam, że jest nudno, bo są wzniesienia, drzewka, stawy, pewnie dorzucą więcej potworów, może jakieś skrzynki i znajdźki. Co mnie najbardziej cieszy, to bardzo obiecująca i wciągająca walka.

Najważniejsze info z podcastu:
http://www.novacrystallis.com/2015/02/everything-you-need-to-know-from-the-final-fantasy-xv-demo-stream/

Cytuj
General Information

The demo shown was story spoiler free and doesn’t reveal the identity of the mystery Summon that’ll appear when players get their hands on the final thing next month – but there would be a live demo of the controls and a Q&A session with the audience watching online.
The demo should take around 3 hours to play through.
The demo will be available for download one hour after FF Type-0 HD goes on sale. People who buy the digital version will have a period of two months where they can download the demo.
The title screen of the demo plays the previously released ‘Somnus’ track from Yoko Shimomura, and is based on the real world time – at night it’ll be dark and feature a moon, but if you booted the game in the morning it’d be reflected in the title screen.
The team is aiming for the best frame rate possible in the final game, but can’t promise anything. The demo is described as not representative of the final experience.
The game’s full world map is said to be somewhere between 10 and 20 times the size of the available map in the demo.
The weather system didn’t make it into the demo, but is still on track for the final game. The development team apologize for its absence.
While the demo has a save, this save will not be compatible with or carry anything over to the final game. It might, however, offer players something as a ‘thank you’ for playing the demo.
The development team hopes fans will use the demo to get an idea of the size and scope of the final game.
A lot of progress has been made, but currently FF15 stands at about 60% complete. As things are completed, progress could quickly jump to 80%, but for now progress is gradual.

Controls & Combat

The controls are largely as you expect: Analog stick to move, Cross/A to jump, Square/X to attack, and Triangle/Y to use your currently equipped ability – but that last option costs MP. What ability you use with the final option is selected via the D-Pad.
The party members are AI controlled only. Their AI reacts to the movements of Noctis – they’ll always follow close behind and speed up and slow down as required.
When the player closes in on enemies, a red gauge appears to indicate an encounter is coming. In this period you can flee, but if you don’t battle starts and the gauge disappears and lets you get on with fighting. The appearance of the gauge also marks the moment the battle music kicks in.
The game features an auto lock-on feature, but you can also manually adjust who you’re focused on or work without lock-on.
Blocking comes in the form of Noctis dodging. It isn’t timing based – to dodge, just hold L1/LB and Noctis will do the rest – but each time Noctis dodges it costs MP, so you can’t do it indefinitely. A magical blue haze of dust appears when dodging to indicate MP has been used.
Warping with the sword, as seen in trailers, also costs MP. You can lock on to enemies and warp into them directly to begin an attack.
In combat the AI-only controlled party members won’t just assist the player, Noctis, but will also aid each other if the situation lends to it. If you manage to parry an enemy, it will often lead to one of your party members assisting in a follow-up attack. New ‘partner attacks’ are unlocked throughout the game as the party grows closer in their friendship. There aren’t many of these in the demo, but the final game will have many more.
At times in combat the enemy will flash – when they do, it’s a good idea to either block, parry or get out of the way, as the follow-up attack will be a mean one.
In the menu, we get a glimpse of Noctis’ menu system. In one battle, they focus on the use of a ‘Rush’ type weapon, which means it can attack continuously with no let-up.
You can open up the menu during combat, which pauses, to adjust what weapon you’re using. Your Triangle/Y button skill is also tied to your weapon, so switching is important.
One enemy is so strong that blocking is not an option – in that instance, it’s better to spec for power in weapon choice to try to take it down.
Fighting in at night features different combat music to that heard in the day, and is also far more dangerous.
At one point, the party battles robot soldiers whose bodies fall apart as they take damage – heads and limbs falling off as they’re impacted.
Phantom Sword, the ‘floating swords’ damage-eating ability that’s been in several trailers, uses MP non-stop once activated. It continues until MP is depleted, but there are ways to heal and regain MP while still using the ability too.
When your HP is depleted you don’t die right away – there’s a ‘status’ that you can rescue from if you’re fast enough. Your HP gauge goes red, and you can heal or use potions but nothing else – not even move – until you heal. If your gauge runs down, it’s game over.
EXP gains are displayed once a combat encounter is complete – combat is entered seamlessly, but there’s a notable ‘start’ and ‘end’ to each combat encounter. As well as EXP for kills, the screen displays how long the encounter took (Time), the damage done (Damaged), how many attacks were parried (Parried) and Bonus EXP, rewarded presumably based on those statistics.
HP & MP of the party recover between encounters automatically, but slowly. Items can also be used to speed up the process.

Questing & Exploration

Next up we see some quest related stuff. A yellow marker of your destination appears on-screen to help direct you.
You can also set your own destination marker if you wish.
Blue shiny objects in the environment can be investigated and picked up – some might be useful, some might just be sold for gil. Noctis may be a Prince, but the goal of the demo is to get enough cash together to get his car up and running again – they’ve hit rough times!
A great Behemoth named ‘Smoke Eye’ is one of the larger enemies available to fight in the demo, and the party will spend time tracking him by looking for mammoth footsteps. Defeating it will get you a major cash bounty that’ll really help your quest. He’s named Smoke Eye because he’s blind in one eye, and that’s a key weakness to exploit.
As part of the demo they took Noctis into the water – he can only go in to a shallow depth (below the knee) in the demo, but in the full version he’ll be able to go deeper into it.
The party will point things out to Noctis and suggest places nearby to visit and investigate. They essentially offer a helping hand to point the player at potentially interesting areas.
There’s more enemies out in the open at night, and they’re more deadly to boot. Goblins, for instance, can be found in caves and dungeons at any time of the day, but at night they venture outside, too.
Fighting draws attention to you, so if you fight in an open area for a long time, additional enemies may be attracted to and join the scuffle.
Some wildlife in the world isn’t hostile at first, but if attacked will then turn hostile and fight back.
The animals that Noctis & crew take on in the shown segment of the demo are the target because killing them provides meat for the party to cook and eat when they make camp for the night.
There are often different ‘types’ of the same beast. A ‘queen’ version is shown, for instance, and is larger, more powerful and thus more formidable in battle than the other versions of the same creature.
Blue lights at night designate camp sites, safe zones where enemies can attack. At a camp site you can bed in for the night and also select what meal to eat based on the ingredients available, with different meals carrying different bonus effects and buffs for the party. Bonuses are listed in the menu.
The classic FF victory fanfare plays when you finish resting at camp – and as your stat boosts from your meal are given. Resting up moves the time forwards to daytime.
Camp also appears to be where EXP ‘checks in’, with it rewarded fully so you can actually level up once you’ve slept. As we already know, combat abilities will be reduced if you don’t sleep and fight tired.
Camp sites also act as fast travel spots, so once you’ve discovered one you can warp back there with ease.
We see a little more of the main quest line, with the party tracking down Behemoth to take the beast down – but stop before we hit spoiler territory. A scene with the Behemoth looks like a cutscene but the player actually has some control, Uncharted style.
There’s ‘post game’ content in the demo – there’s things for players to do and experiment with after completing its main story.
« Ostatnia zmiana: Lutego 20, 2015, 14:13:51 pm wysłana przez Ryo »

pachu

  • Marynarz z Potiomkina
  • *****
  • Rejestracja: 10-12-2006
  • Wiadomości: 2 886
  • Reputacja: 20
Odp: Final Fantasy XV
« Odpowiedź #759 dnia: Lutego 20, 2015, 14:14:15 pm »
Walka robi najbardziej, w końcu jakiś Final, do którego się może przekonam.